Perjantain paraatipainos
/mämmi/
Other urls found in this thread:
youtube.com
yle.fi
youtube.com
twitter.com
oispa loli
oispa talvi
Lidlissä oli vieltä Pepsi Max Cherryä tarjouksessa. Nyt voidaan viettää perjantaita.
langan tunnusmusiikki:
youtube.com
K-Supermarketissa oli muuten täällä 2x pepsi max cherryä 3e eli 1,5 kappale. Samalla pystyi valitsemaan myös Limen. Ostin ite 4x yhteensä, 2 kappaletta limeä ja 2 kpl cherryä. Oli aika laimeata, eli selvästi istunut varastossa kauan.
yle.fi
>Helsinkiläisopettajalle ehdollista yhdeksän lapsen seksuaalisesta hyväksikäytöstä
>Helsinkiläisessä ruotsinkielisessä yläkoulussa töissä ollut opettaja on tuomittu vuoden ja kuuden kuukauden ehdolliseen vankeusrangaistukseen yhdeksästä lapsen seksuaalisesta hyväksikäytöstä.
>43-vuotias miesopettaja kiisti syytteet oikeudessa. Hänen mukaansa oppilaiden koskettamisessa on ollut kyse hieronnasta tai muusta auttamisesta ilman seksuaalista tarkoitusta.
>Opettaja oli oikeuden mukaan lähettänyt nuorille pojille homoseksuaalisia kuvia ja viestejä. Hän oli saanut kirjallisen varoituksen jo vuonna 2014, mutta oli siitä huolimatta viestitellyt oppilaiden kanssa sopimattomalla tavalla. Lisäksi hän oli kosketellut oppilaita luokassa.
Johtuuko homous kielestä?
kauhee paine päässä
svenska bögskolan :DDD
korrelaatio ainakin on vahva
se onpi kasvain, pitää leikata.
t. tohtori nyymerö
kauhee paine housuissa
anime kärähti hrmph
se onpi myös kasvain, pitää leikata.
t. tohtori nyymerö
Muistakaa vetää olkapäät taakse ja rinta eteen kun istutte tietokoneellanne.
jafa kree
Mitä mieltä nyymit on tappelupeleistä?
Sori bro.
Ei näytä enää olevan tarjouksessa.
Meinasin melkein ostaa niitä Lidlin inkivääri ja omena-joululimsaa.
tekken kolmosta pelasin kerran
Pelaan tekkeniä, SNK pelejä (kof, garou enimmäkseen), katutappeluja, ja mahvelia. Periaatteessa kaikkea mikä ei ole animeripulia.
Mielellään älä vastaa.
taidan pelata Cities: Skylines ja tukea suomalaista peliteollisuutta
mitenkäs kof ei ole muka animeripulia?
>KoF
>Ei animeripulia
Ei sillä, rakastan kyseistä sarjaa kans mut nyt on aika itsepetokset päällä.
hauskoja mutta olen sysipaska niin ei paljoa tule pelattua
viimeksi nautingeissa oli blaz blue continuum shift extend
ovat aika tylsiä jtp, sillä pitää omistaa koko elämä pelille, että voi olla siinä edes keskinkertainen.
Koska siinä ei ole airdashia.
Syyllinen ratas on aika kiva.
Liian vaativa pelaajakunta pelata onlinessa ihmisten kanssa mutta M.O.M mode on kyllä toiminut ihan ok.
Mainitan Jump Ultimate Starsissa 7-ruudun Kinkkumiestä.
Myönnän että sen liikkumisen tekeminen kaksiulotteiseksi on vaikeaa joillekin (teille) mutta ajattele nyt että jotkut pelaavat kolmiulotteisiakin pelejä.
Mistä helvetistä horiset? Nyt rupes mietityttämään että pelaatko edes mättöpelejä.
ota yhteyttä kallonpuhkaisijaan
sellaiset itsepetokset siellä
kof on animehomopeli
Minä kanssa, kaverin pleikkarilla. En voittanut.
Hakkaisin sut Melty Bloodissa ja pippelimiekkailussa.
oispa kuvaputki ja pleikkari
5/5
Sinun määritelmän mukaan. Minun määritelmä, joka on yleinen määritelmä, ei lue koffia animepeliksi.
Juuh koska en pelaa homoanimeripulia. Tosin veikkaan että voittaisin sut silti mun ylivertaisilla perustaidoillani.
Street Fighter 5 ja King of Fighters 14 on Free Weekendissä Höyryssä tän viikonlopun ajan. Itse asiassa Katutappelu on 5 päivän ajan.
Et nyt pojat nettiin ja ranked pelimuotoa pelaamaan. Tai miksei vaa iha lönkistikkin.
Näköjää DayZ ja Crew 2 on kans ilmaisviikonlopussa.
tommonen trinitrön pönttö olis kyl jees
pleikkarit löytyy jo, harmi että kaikki hyvät pelit on suht hintavia, toisaalta voi kyl merirosvota ne
Voitan teidät kaikki Super Smash Bros Meleessä
Molemmat täyttä paskaa.
voitan teidät kaikki quake kolmosessa
Juuh modisirut tulille ja piraattilahteen. En rupea crash team racingistä 60€ maksamaan vaikka loistava peli onkin.
Voitan sut Mario Partyssä
Oon tissutellut niin monta päivää putkeen iltatöpsyjä että pelkkä ajatus viinasta oksettaa nyt. Sisäinen jarru iski päälle. Miten ihmeessä ihmisistä tulee alkoholisteja? Jarru rikki jotenkin?
epäironisesti paska peli
Jarru kuluu vähitellen puhki.
ite oot paska peli
Juuh sama. Tosin tuli mieleen että jotkut väittävät Pimeää Sielua tappelupeliksi, mutta ei se kai ihan perinteisessä mielessä ole.
Yritin olla ovela ja nyt en saa vitosta kurssista. Harmittaa hieman.
Pleikkari puuttuu.
Pelaan kaikissa tappelupeleissä pelin Ryu-kopiota, jottei tarvitse opetella uutta hahmoa koskaan.
loppujen lopuksi määritelmistä on turha kiistellä. jos pelistä nauttii niin sitä kannattaa pelata.
nauti koffistasi
Lähden nyt ostamaan alkoholia ja juopottelunaposteltavaa.
Olen täysin eri mieltä. Kaikki animetappelupelit on ripulia ja jos niitä joku suun kautta hengittävä pervo pelaa, hän ei ansaitse elää.
>kröhöhöhö air dashaampä tuon päälle koska en osaa pelata neutraalia kröäjäj
YOU STAND ACCUSED OF ROBBERY
HE HEARD THE BAILIFF SAY
HE KNEW WITHOUT AN ALIBI
TOMORROW'S LIGHT WOULD MOURN HIS FREEDOM
OVER THE HILLS AND FAR AWAY
FOR TEN LONG YEARS HE'LL COUNT THE DAYS
OVER THE MOUNTAINS AND THE SEAS
A PRISONER'S LIFE FOR HIM THERE'LL BE
EIEIEIEIEI ÄLÄ TEE SITÄ NYYMI!!
onko air dashaaminen liian monimutkaista käsittää?
Edes turripojut ei saa minua pelaamaan.
Päinvastoin. Air dashaaminen tekee pelistä yksinkertaisemman, koska se poistaa neutraalin kokonaan. ADHD vauvoille tehtyä pilipalipaskaa, jotka ei tajua strategiasta pätkääkään.
>pelin vika kun en voita!
taidat olla sellainen skrup
T-TUOMARI
Miks toi hieroo sen pimppii vaikka sillä on kuuma? Sille tulee vaan kuumempi jos se tekee niin.
voi vittu just runkkasin niin postaat sit tällasen lääh puuh kuvan
>runkkaa piirroksille
Kai aiot ostaa Crashin uuden pelin?
>kiihottuu silmiensä luomasta kaksiulotteisesta näkymästä
mitä vittua korvasta meni yhtäkkiä kuulo ja piippaa perkeleesti
Mario Kart > CTR
>ei pysty muodostamaan abstraktioista toiminnallisia kokonaisuuksia
Mulla käy aika usein näin. Toivottavasti ei ole mitään vakavaa.
*piirtää runkkarin*
Jos se tulee PC:lle, julkaistaan steamissa tai gogissa ja ei sisällä jotain denuvo tai always-online syöpää niin juuh.
Vähän pelottaa kun Activision kuitenkin kyseessä ja ne on alkaneet pääsemään battle.net yksinoikeuspelien makuun.
se löytyy jo hyllystä, maksoi 20€ uutena silloin about 2002 kun prisman hyllyssä oli vielä ps1 pelejä
Mikä helvetti noita kiinalaisia vaivaa?
Mariossa oli kovempi brändi ja nostalgiat, CTR oli parempi ralliareenapeli.
nyt tein jopa omasta mielestä niin oksettavaa ruokaa että melkein jäi syömättä
resepti:
>vihannespussi mikroon 2,5min
>lisää 5 kananmunaa ja 100grammaa kermajuusto, sekoita ja pidä mikrossa vielä 2,5min
>lisää tonnikalatölkki ja srirachaa ja majoneesia
Postaa /ck/:hon ja kerää kehut
miksi luulit tuon olevan hyvä idea?
ois varmaan ollut aivan hyvää jos olisin pistänyt vain yhden tai kaksi munaa. nyt tuli munakas eikä paistettu munariisi ilman riisiä ja ei paistettu vaan mikrossa.
niin ja juusto on hyvää ja tonnikala terveellistä
Aika paljon munaa yhteen lautaseen
Oispa Kiina..
Opettele hyvä mies tekemään ruokaa.
vittu ku ei voi houstaa koti bilet ku mul o jo 3 varotust
joutuu tiskaamaan jos tekee kunnon ruokaa
oho
oispa sirkku
oho
Miksi Kiina on zombifioitu?
Miksi ihmiset eivät enää käytä Skypeä? Mulla on kaikki poissa linjoilta.
Lunta tulloopi!
Siitä tuli aika paske kun mikkisofta osti sen. Ja sitten tuli whatsapp ja discordi
Vilkaisin. Ei tule.
Ei tuu.
T. Espoo
kaikki kuolee ajallaan
Mitäs sie sellasella?
EI VITTU tein tätä
Hyvää
Niin kai, näissä tapauksissa vain katoaa kaikki kontaktit.