/norgetråden/:

prumpe-utgaven
forrige:

Attached: n7OUSX0_d (1).jpg (640x384, 29K)

Other urls found in this thread:

dagbladet.no/magasinet/nar-vickie-33-og-nicolai-35-skal-ha-sex-ma-de-ha-hjelp-av-to-assistenter/60478721
itromso.no/nyheter/2018/12/13/UNN-lege-advarer-Kan-bli-alvorlig-syke-når-mamma-er-veganer-18063420.ece
twitter.com/SFWRedditGifs

*prump*

VESTLANDEEEEET

NORD NORSKE!!!

Attached: 17NYHTonje Nilsen.jpg (980x551, 37K)

Husk at vi har en ny regel som bannlyser alt som har med UIT\NTNU og lignende arroganse fabrikker.

Faktisk helt feil.

kan lande fly på panna til nord norske jenter

Attached: 48385562_2443640429011447_7731104715219402752_n.jpg (593x603, 40K)

Svenskt flagg???! Norgetråden halllllllllooooo?!

hater svensker
hater dansker
hater samer
hater immigranter

elsker sotnoser
elsker keltere
elsker brunost

enkelt og greit

Attached: 03Szf25Vqz.jpg (1200x877, 928K)

nei, jeg er bare ameriboo. var litt usikker på om det var benjamin franklin eller jackson

Attached: 6844968541.png (500x497, 290K)

Tenk at enten guttevennen eller pappaen hennes tok det bildet, lurer på hva vedkommende tenkte

Det var Benjamin franklin. Er du universitets utdannet?

Eg må drite

Vi har de beste jentene

Attached: 05564190cc5da4f3d38ec77f54bdf9b2a1b610268fc6ea90c9e3cfbb8ce49bd0.jpg (754x886, 72K)

nei

Ingen stad å bu
Ingen inntekt
Ingen vener

ok. Beklager mistanken som ble rettet mot deg.

synes hun her er fin jeg....

Attached: 1501865353655s.jpg (97x125, 2K)

Hvem /rumpemann/ her?

Kor du bur henne då?
e no ikkje uti huttiheita håpa i?

Det er ikke noe feil med å bo uti huttiheita

du har bare vært singel så lenge at hjernen din har fått deg til å tro at selv mindre pene jenter er fine. dine instinkter sier at det er på tide å reprodusere seg, siden alle jenter avviser deg vil du av naturlige grunner gå etter mindre og mindre pene jenter

Bur heime med foreldra mine.
Har tak over hovudet, men ingen fridom.
Dessutan krev dei litt pengar kvar månad for at eg skal få bu, så utan inntekt varar det ikkje evig kor som er.

/Bergen/?

Er det innafor å starte en nihilistisk dommedags kult som leker med terror definisjoner?

Fuck Bergen

Bergen må brenne

Bjorgvin må brinnjast
Ikkje noke anna enn Handelsmenn og prestepakk som he kommi ut ta na plassen dær

BERGEN!!!!! TIL HELVETE MED OSCHLO

foretrekker peniser jeg da men

Vestlandet må brennes

Kringle.

Basert og bergenspillet.

Bergen er en bokmålskoloni

Vestlanet er Norge, faktisk

Attached: 1538772471464.jpg (1280x1287, 364K)

Foretrekker jenter med små daier og flat rumpe jeg.

Kringle og homsepillet.

De funker de også, men foretrekker en saftig rumpe og fine pupper fåvæ.

höres nesten ut som du beskriver jenter för puberteten

Attached: 1544700261741.gif (375x373, 29K)

Grise feite damer er min ting da

Dette

Attached: ayyyy.jpg (800x533, 428K)

Da har jo du det ganske enkelt på damefronten.

koreanske jenter er min greie

Attached: 1506315194845.jpg (1024x567, 122K)

Noen som har lest seg opp på Q greiene i det siste?

De folka har virkelig holdt på fåvæ. 8 brettet har nådd millioner av poster relatert til greiene. Det har blitt en greie i det politiske usa.

Rart hvordan sånn funker fåvæ

sykt å tenke på hvor mye större panne tonje (hun blonde foran) har fått siden august 2017

Attached: unge_høyre.jpg (980x551, 92K)

> Tradisjonell norsk musikk
Traditional Norwegian music

> Gerda spiller harpen. Magnus spiller lyren. Thyra spiller hardingfela. Og Harald spiller bukkehorna. De spiller tradisjonell vikingemusikk.

> På den forste pausen, ser Gerda vennene hennes.
> Ragnhild: Jeg er veldig imponert.
> Egil: Du er kjempegode.

Gerda plays the harp. Magnus plays the lyre. Thyra plays the hardanger fiddle. And Harald plays the goat horn. They play traditional Viking music.

After an hour, the band has the first break. Gerda sees her friends.
Ragnhild: I am very impressed.
Egil: You are very good.
Gerda: Thank you very much. I'm happy that you like the concert.

Den er jo like stor?

Jeg tenker at amerikanerne må være jævlig dumme for å tro på noe sånt

Ville dere kjempet i Pokémon ligaen mot han her?

Attached: 32962645_10213536326541397_3672294289024483328_o.jpg (1181x720, 59K)

Hun har blitt eldre verre enn melk

Det er faktisk ulovlig å poste bilder av folk uten tillatelse

konsekvensene av å ta flere mil med negerkuk

hva skal de gjore, putte oss i kasjotten?

Ja. Jeg har faktisk tipset politiet om samtlige i denne tråden

Attached: 1506486246090.jpg (509x339, 18K)

Visste ikke at pokemon hadde en gjemt ultrasjef.

Attached: 1544635550866.jpg (400x400, 27K)

skal bli gått å åpne årene mine på julaften

Attached: 1544722011746.jpg (1200x675, 108K)

>Foretrekker jenter med små daier og flat rumpe jeg
jeg også, bare uironisk

Kan du gi faen? Kutt deg åpen så mye du bare vil på nyåret men ikke plag andre med egotrippen din i jula.

Attached: 1462924431273.jpg (680x530, 19K)

Jeg vil ikke i kasjotten. Jenter ber om det når de brever bilder av seg selv på fjesboka!

så jeg må bare ha de vondt i jula, slik som resten av året, av hensyn til andre?

Jaja stryk på eksamen og jentevennen gikk fra meg på samme dag

Attached: 1497549563331.png (657x527, 48K)

Vet du hva? Ja din skrotnisse. Bare tenk på hvor mye folk plages av sytinga å hva det ditt resten av året. Faen heller, ser for meg at du er en sånn turbofitte med rispesår som du lager for oppmerksomhet. Skjerp deg. Plag i alle fall ikke folk som ikke er like patetiske og feige som det du er med pisset ditt i jula av alle ting.

>jentevennen gikk fra meg
ja, vennligst heng deg

får vell sove litt jeg da

Attached: 1504468347011.png (713x809, 81K)

blikket til ei jente som tar milevis med negerkuk i tromsö + hun har uren hud

Det er faktisk ikke innafor. Hvis politiet skulle bestemme seg for å voldta noen av oss er det en million ting de kan ta oss for.

Jeg er ikke en loli tier degenerert jævel. Men jeg har masse bombe oppskrifter og gamle militær manualer. De har plutselig blitt forbudt under nye orwelliske terror lover. Politiet kan voldta deg på så mange måter med de nye ræva definerte terror lovene. Jeg har også brevet 10 talls terror ideer for moro skyld. Skal jeg liksom bli straffet for dette nå? Har jeg ikke rett til kunnskap & frie tanker? Nå oppforer du deg som en stovel slikker av umenneskelige proporsjoner.

Vi har ikke den friheten vi en gang hadde. Så å samtykke til det nåværende systemet er å sparke ned prinsipper vi en gang holdte hoyt.

Attached: 1506918460387.jpg (390x435, 24K)

>turbofitte med rispesår
har ikke "provd" å ta livet mitt for
>Plag i alle fall ikke folk som ikke er like patetiske og feige som det du er med pisset ditt i jula av alle ting
buhu, jeg spiller verdens minste fiolin for deg

Ok

Attached: nuuh.webm (1280x720, 1.01M)

bipolaranon i en ikke-manisk fase?

Noen som har /sosialangst/ her?

Tro meg det er ikke det at jeg ikke vil alt du skal ta livet ditt, det håper jeg egentlig intenst på. Bare ikke de neste to ukene. Tror uansett ikke at du tor, da sånne som snakker om det stort sett bare er oppmerksomhetssjuke drittunger.

Attached: 1544639245007.png (656x527, 31K)

Attached: iu[2].jpg (1200x871, 105K)

hfbs? jbs? hfbs? jbs?
hfbs? jbs? hfbs? jbs?

Hvis du uironisk sliter med selvmordstanker bor du soke hjelp

>da sånne som snakker om det stort sett bare er oppmerksomhetssjuke drittunger
tar utfordringer på strak arm, jeg
de fleste menn som tar livet sitt gjor det bare den ene gangen; de roter det ikke til, eller faker det, slik som de du refererer til
når du åpner presangene dine i år så ligger jeg under julegrana mi og åpner årene

prover på det

Kjopte truse beregnet for 6 år gammel jente idag... Kjopte liten bukse, tskjorte og genser for å ikke virke som en pervers pedo.....

du er nok allerede på et register
enjoy

Attached: 1544700160021.jpg (789x738, 200K)

vi alle som brever på 4kanalen er nok på en liste. spiller ingen rolle om det er Jow Forums, Jow Forums, /v/ osv.

Rapporter den grisen her. Skyt deg selv pedo

Hvis du er smart og bare blir diagnostisert med depresjon kan du få gode piller. Hvis du blir diagnostisert med noe schizo\bipolar greier vil du aldri få gode piller.

Du kan få prozac godsaker hvis du gjor ting riktig i mote med psykologi byråkratiet.

Attached: 1543410651405.png (735x668, 29K)

nei, blir vel galgen på samtlige av oss da

Tenk å være en flue på veggen når disse to holder på

Attached: 6716723.jpg (1600x912, 350K)

Men jeg brever jo på 4channel.org ikke Jow Forums.org.


Det er jo en helt annen nettside de Jow Forums greiene. Jeg er faktisk en gammelhomse på 4channel

tenk å være flue på veggen når disse to
dagbladet.no/magasinet/nar-vickie-33-og-nicolai-35-skal-ha-sex-ma-de-ha-hjelp-av-to-assistenter/60478721

>Du kan få prozac godsaker hvis du gjor ting riktig i mote med psykologi byråkratiet.
og hva er bra med blaut tiss og bivirkninger og en halveringstid som er fire ganger hoyere enn andre ssri?
har zoloft (har slutta å ta det), har provd cipralex, har gått på wellbutrin og provd buspiron
får sikkert seroquel nå, om jeg vil, da legen nevnte det sist

Bra user! Jeg må imidlertid korrigere deg littegrann

>Gerda spiller på harpa. Magnus spiller på lyren. Thyra spiller på hardingfela. Og Harald spiller på bukkehornet. De spiller tradisjonell vikingmusikk.

>Etter det har gått en time tar gruppen en pause. Gerda går bort til vennene sine
>Ragnhild: Jeg er veldig imponert.
>Egil: Du er kjempeflink
>Gerda: Tusen takk! Jeg er glad for at dere likte konserten.

Trodde menneske ikke trengte å spise kjott jeg
itromso.no/nyheter/2018/12/13/UNN-lege-advarer-Kan-bli-alvorlig-syke-når-mamma-er-veganer-18063420.ece

dagbladet.no/magasinet/nar-vickie-33-og-nicolai-35-skal-ha-sex-ma-de-ha-hjelp-av-to-assistenter/60478721
spyr
er et sjukt, feilprioritert samfunn vi lever i og jeg gjor rett i å ville onske meg bort fra det

seroquel gjor deg feit og dum
t. tok seroquel i 3 år, ble feit og dum

>zoloft
provd
>seroquel
gikk på lenge
>wellbutrin
har resept

Seroquel er vel anti-psykotisk? Prozac var helt feil forresten. Tenkte på Oxycodone greier. Glemte at prozac var SSRI.

Fy faen sprenger mamma har invitert nye gjester hver eneste dag hele jula, og har faen meg innkvartert de på rommet mitt uten å sporre. Også blir hun fornærmet og kan ikke forstå hvorfor jeg synes det er irriterende. Sprenger Pappa gir fullstendig faen i dette så lenge han får sitte på enden av boret (min plass) og drikke vin mens han ikke gjor en dritt annet en å prate skit med gjestene som driter ned rommet mitt.

Nei fy faen gutta innafor å bare kalle mora mi en feit nigger jode foran alle også aldri ta kontakt igjen? Ikke ville hun gidde å hente meg i jula selv om hun skulle til Oslo samme dag som jeg skal hjem, fordi da måtte hun vente 1 time ekstra

>seroquel gjor deg feit og dum
kan bekrefte

tenk å være flue på veggen

flott, så ingen lovlige midler vil fikse noe for meg
gi meg uforetrygd så jeg er ferdig med samfunnet og folk for godt
seroquel/quietapine er et såkalt antipsykotikum som blir brukt for alt fra sovnproblemer, depresjon og psykotisk tilstand (da store doser)

det er jo deres hus, det er ikke noe "ditt rom" anonsen. du er voksen nå.