Why are denmark and norway the only nordic countries who turned out normal? finland is autist...

why are denmark and norway the only nordic countries who turned out normal? finland is autist, sweden is gay and iceland is inbred

Attached: 1545081690106.png (480x490, 195K)

hey don't insult my boys on Iceland Jens-Christian you fuck

>iceland is inbred
har de ikke regeringsprogrammer, apps og sådan nådet til at undgå det?

Ærlig talt - det bor 333 000 mennesker på Island. Det er mer enn nok genetisk mangfold på den oyen, slapp av med dine incestvitser.

>slapp av med dine incestvitser
men jeg lavede da ikke sjov, jeg tænkte bare på en familiefrokost, hvor folk begyndte at tale om hvordan deres regering prover hårdt på at undgå blodskam

you two are the autistic hicks no one cares about

rangeban americans

Iceland and Finland are better than Denmark and Norway.

Attached: 1544274423073.png (600x497, 8K)

this

>iceland is inbred
Ah, svo þetta er afurð hinnar goðsagnarkenndu dönsku menntunar

good post
98912402
yankoids out

All nordic countries rook same

BTFO

Attached: 2000px-Flag_of_Iceland.svg.png (2000x1440, 3K)

I don't like how they understand each other

danish people are extremely autistic every danish guy I met online is batshit crazy

Eg må verkeleg byrja å læra meg islandsk.
low quality posts
yes

Finland has overtaken as the homo country of Jow Forums, get with the times.

Sweden - culturally relevant, largest population in the north, has Volvo, IKEA, Spotify, Skype, video games, H&M etc
Finland - large online presence, funny memes and posts, based autists
Norway - brotherfolk of big bro Sweden, pretty based and chill

D*nmark - don't even have snow, no online presence because all 100,000 danes are boring normies, down on the continent, never does anything relevant, no notable feats or features

because finland and sweden are a dick

>big bro
Maybe a few decades ago. Not anymore, söta bror.

Attached: 1521716509964.png (545x400, 73K)

Gor det

Bliv ligesom den norsk som svarer sporgsmål om fornnorront, kan snakke på islandsk med ham

Ardent the Danish a bunch of surly alcoholics?

Kan du vera så snill å breve på islandsk? Eg vil utfordra meg sjölv til å bruka så lite google translate som mogleg

Að sjálfsögðu

Ég vildi bara ekki vera týpan sem að talar bara á íslensku við aðrar Norðurlandaþjóðir eins og ég hef tekið eftir að samlandar mínir gera stundum-- enda ekki allir færir um að skilja þetta tungumál og stundum brostir google translate (þó er það orðið helvíti gott í að þýða íslensku)

>Men sjölvsagt.
>Eg ville berre ikkje vere typen som skriv på islensk til dei andre nordiske landene(?), og mine landsmenn(?) (...) -- ikkje alle (kan forstå?) dette språket, og stundom öydeleggjar det google translate (...) bra på å forstå(?) islensk
Det var utan google translate. Var det nokoleis riktig? Det er berre å seie ifrå om du vil at eg skal bytta til bokmål, nynorsk er vel vanskeleg å forstå for ein som nyttjar dansk.

>nordiske landene(?)
Rétt
>landsmenn(?)
Rétt, við styttum þetta bara í "landar" eða eins og ég sagði "samlandar"
>(kan forstå?)
Jöbb, rétt; fær um að (gera eitthvað) þýðir í raun bara að geta (gert eitthvað)
>öydeleggjar
Nokkuð rétt en það á meira við um eyðileggingu, ég var í raun bara að segja að google translate nær ekki alltaf að þýða hlutina nógu vel-- det mislykkes passar mögulega
>(...)
"Þó er það orðið" mætti best þýða sem "Det er dog blivet", þannig í heildina yrði þetta "Det er dog blivet brå på at oversætte islensk", en google translate var það ekki alltaf
>Det er berre å seie ifrå om du vil at eg skal bytta til bokmål
Engin þörf á því, vinur, ég á kannski stundum í erfiðleikum með að mynda setningar á hinum norðurlandatungumálunum en ég á í engum erfiðleikum með að skilja það sem aðrir rita

Ég ætla annars upp í rúm en vil bara segja að þú ert á góðri leið; ef þú heldur þér við þetta verður þú orðinn hluti af íslenskumælandi töffaragenginu innan skamms
Guð má vita að ég myndi vel þiggja tækifærið að fá að tala við fleira fólk á íslensku þar sem ég lendi sjaldan í samlöndum

Attached: Hibiki thumbs up.jpg (1200x1101, 252K)

Godnatt!

denmark, norway, iceland and sweden are all interchangeable and have no meaningful differences between them. in a more sensible world all the "different" languages would be considered dialects of sweden and they'd all be united under one kingdom

Fennoswedes with identity issues are genuinely more cancerous than americans.

Island er ein öy av quislingar som tilhoyrar Noreg

Ikkje snakk slik til våre islendske vener. H*rald H*rfagre er ein av Norgeshistoriens störste forrædere, berre fordi han forårsaka den norske eksodusen til Island. Vi mista altfor mange av landsmennene våre dei åra, berre pga. H*rfagre. Fuck hårfagre og alle som meinar at han var ein bra konge

Attached: Screenshot 2018-11-08 at 10.55.34 PM.png (297x282, 80K)

oh my

Attached: 1542550008533.jpg (390x390, 71K)

Denmark has always been a high-tier country and Norway was fortunate enough to get civilized by them.

Tunga di må vera so brun frå å sleikje so mykje Islandsk rævhöl heile dagane.

Attached: 1542305426025.jpg (258x245, 12K)

...

Vaks opp, user.

Attached: 1540050959530.jpg (992x558, 510K)

Det er berre kodd, frue. Trur ikkje Islendingen sitt å grine augane sine ut av hovudskallen sin heller som du gjer.

Attached: last ned (6).jpg (225x225, 11K)

Attached: rif-1542131379835.png (664x562, 370K)