Kommunister BÅH-upplagan
/SvT/ - Sverigetråden
BASERAT
Videon på halshuggningen in Marocko
streamable.com
Är det hon från Norge eller Danmark i videon?
vad måste jag göra för att få en sån här kropp
men dra åt helvete
*skickar brev till bajstransans grannar*
zumba och wii-fit räcker för mig
>inte Sverigetråden - /SvT/
triggar min autism att Sverigetråden inte står först
Stick härifrån.
TROR NI DJUPSTATEN LÅTER HONOM GÖRA DET?
Kan det hända?! Kan det äntligen bli fred i Syrien?!
[spoiler]kan vi skicka hem syriska flyktingar?[/spoiler]
>majoriteten vill fortfarande att vi tar in dessa människor
youtube.com
apkino tillbaka
>spoiler
de flesta som kom var väl ändå afghaner så lmao
NEJJJ!! HOOORAA MIN FV KOMMER FÅ ÅKA TILLBAKA
NEJ!!!!!!!!!!!
SNÄLLA TRUMP FORTSÄTT KRIGA!!!!!!
>alejandro fuentes bergström
la creatura...
BE OM URSÄKT!
fyfan kunde inte se mer än några sekunder
bara föreställ dig att bli fasthållen och någon börjar skära i din nacke och du vet att du är död om en minut...
Cosplaya som Link eller 9S
J/N?
jag ska knulla upp mitt liv
Varför är Dampus så elak? Hur kan man känna sånt hat och vilja förstöra livet för någon man aldrig träffat? Speciellt mot en sådan snäll brevare som flampnallen?
MadVR är värt för allt, inte bara 2D, men det är extra värt för 2D. Du behöver inte ens göra något, bara släng hem det, byt till MadVR i MPC efter.
JA, det är värt det. MadVR gör att allt ser bättre ut.
hej
zoomern..
bögtransvänstertit identifierad
Fråga eder själva, hur kommer det sig att mäktiga snubblare dör medans Dampusarna står sig okorrumperade?
Hur kommer det sig att Dampusarna framrätt proklamerar sig till tråden, medans ''de bra brevarna'' gömmer sig bakom snubbel och klentrogna brev från snubbelmaffian?
Det är simpelt... dom är inte bra brevare alls. Sanning har varit framför er ända sen ni först var födda.
Dampusarna är de sanna bra brevarna av denna tråd.
Flampan, Libbe och SIDF är alla trådens förrädare, poserande som gudomliga gestalter i tråden som har förlorat sitt ledande ljus.
Trump till din tjej
nej flesta var faktiskt Syrier, Afghanerna såg bara sin chans.
De flesta ensamkommande """barnen"""" var afghaner
Bryr dig inte om honom kära user, Dampus blir bara avis när Flampnallis umgås med andra sötbrevare för att Dampus har inga vänner!
>dkn gjorde bort mig totalt framför tjejen jag dejtar
är som jag går i fucking lågstadiet eller något, fyfan vad cringe, kommer inte återhämta mig
>brevar lättä jagjag
>med i MENSA
Ah, jag ser att du också har ett extremt högt IQ
M-men flampnallen verkar ju helt förstörd nu, han kanse tar sitt liv
Går de flesta inställningarna på nätet lika bra för 2d som på t.ex film/serier? Orkar inte sitta och ha olika profiler eller dylikt. Kör pottspelare förresten, måste EXE-filen för MadVR alltid vara igång eller är det bara under uppspelning?
Hur kommer gammelmedia hantera det när denna sprids i sociala medier?
jvdk
hon tappade sitt intresse för mig tror jag
vi brukade skriva som några fjortisar dag ut och dag in sedan gick det åt helvete
SvHo BÅH
>vi brukade skriva som några fjortisar dag ut och dag in
där har du problemet
du måste eskalera snabbt
Du använder ingen exe fil, och kommer aldrig se madVR någonstans. Jag har inga profiler, jag har inställningarna det kommer med, aldrig rört något utanför det.
*kramar om dig* Det är lugnt, Flampan kommer inte ta livet av sig för något sånt litet. Han kommer alltid att finnas i tråd1.
råkade kasta ut mig värsta p:12iga kärleksförklaringen när hon sa att hon skulle åka bort lite under julen
vad hände?
>svho
det var ingen svensk user..
Finns riktigt störda psykopater i tråden, därför jag aldrig kommer gå på träff. Varför vill man umgås med psykopater, nätnazister och autistiska incels?
går det att återhämta sig tror du?
vi pratar ganska ofta, men det var ett tag sen vi gick på dejt.
Jaha, kör inte MPC med egna inställningar för MadVR? Verkar inte som att den ger mycket utan att man ställer in något.
Gört, ska du vara en riktigt duktig pojke och modifiera plagg/tillverka ifrån grunden är nog Länk lättare.
J, 9S!
Innan tråden:
>ensam autist
>klen
>kulturnationalist, tyckte att Europas progressiva världen måste skyddas från islamistiskt inflytande
>tyckte inte det var något fel med bögar eller tjejer som knullade runt
nu:
>nbög, träffar vännerna 1-2 gånger varje vecka
>vältränad och blir mirerad varje gång jag är utan tröja
>etnonationalist, tycker att Islam är på många sett positivt men att babbarna är ett problem
>aldrig riktigt bekväm bland bögar och tycker att tjejer som knulIar runt är vidriga
ja så kan det gå
yikes, jag gjorde något liknande nu innan hon åker utomlands under julen, jag betedde mig som en avundsjuk ex-pojkvän, skulle ha velat tagit det lite lugnare när jag pratade med henne.
hej, ni är uppenbarligen nya här
får man rekommendera reddit?
vet ni var pipsvängen ligger, nbögar? eller kanske där peppar växer? långtbortistan?
du väljer MadVR i output, sen om du vill fiddla runt i madvrs egna inställningar så kan du det, men jag har inte gjort det.
jag kanske inte är rätt person att fråga för jag har inte grävt ner mig i skiten, jag bara skaffade det som det var ur lådan för det gav bättre färger.
du
nästan samma här
bara att jag slutat brytt mig om politik öht
>hej, ni är uppenbarligen nya här
>får man rekommendera reddit?
Har aldrig cosplayat förut men sugen på det efter jag såg en annan som gjorde det
Okej ska köpa grejer till det och breva i bild i tråden sen!
Kommer flampiss någonsin återhämta sig?
>le man i hatt=argument xD
ja du är sannerligen en redditör
Cosplaya som Link och S9! Skulle vara gulligt att få krama en S9.
JA!
>vet ni var pipsvängen ligger, nbögar? eller kanske där peppar växer? långtbortistan?
Tack för hjälpen, får hoppas det är värt det så jag inte slösar tid på att våldta mitt grafikkort.
hans liv är fucking cp
wtf har han en klo???
Baserat
fyfan vad jag hatar mänskligheten när jag ser sånt här.
vet vi att det faktiskt var han?
kan lika gärna vara någon som falskflaggade men bilderna han brukade breva
Får börja med 9S och om det går bra så gör jag länk efteråt
Vart du glad?
Oj hej kantaanon, visste inte du ville vara S9. Super gulligt, fixade du babyblå nagellack?
Jätteglad! Jag älskar 9S cosplays!
mitt liv är fucking cp
Det där ser ut att vara lite mer än "Knivskador på halsen" som SVT beskrev det. Men fy fan vad dåligt man mår, tänk att vara ung och resa runt i världen, sen bli halshuggade utan anledning. Psykfallen i tråden firar väl för det var kvinnor.
Jag! :3
Drog en ordentlig runk tilö doujin där länk knullar massa gerudobrudar och gör dem gravida, riktigt bra ändå
hollandhoran...
Din rumpa ser så mjuk ut~, skulle kunna använda den som kudde.
när kom alla jävla r9k miffon till tråden?
eller har jag bara inte märkt av dom alls?
detta måste vara SIDF's fel
Skäms att jag vet vilken du menar
Försöker hitta guider men verkar flest vara kvinnor som cosplayar 9s, men jag ska nog hitta det till slut
Jag köpte inte blå nagellack men köpte ett sminkset när jag var och julhandlade idag
Massa olika sminkgrejer och röd/guld/svart nagellack!
>Jag köpte inte blå nagellack men köpte ett sminkset när jag var och julhandlade idag
>Massa olika sminkgrejer och röd/guld/svart nagellack!
Söt
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA
>de knoola mig inte så därför förtjänade de att dö kvääää niggrers och horor!
Ungefär så
jeg vil egentligt bare gerne have en pv
sidf...
der ewige jude des sverigetrådens...
>alla som skrattar åt nordiska kvinnor som blir halshuggna
trodde inte vi hade så många babbar i tråden favä
eller är det bara ""svenskar"" som vill vara babbar och beter sig som sådana?
habba habba zoot zoot
aram nam
Hur ny?
>skämmas
det är en bra doujin man1
Nä fy fan din lilla fjolla, nu ska du få höra.
När du var liten borde din mamma dragit dig i ditt öra.
Det enda en bög som du kan tänka på en hel dag är sex.
Men det kan du inte få för du har ätit för mycket kex.
på allas våran kanal du brevar.
Men vi alla vill slå dig i huvudet med träslevar.
Ni är fan sjuka i huvudet, skrattar åt unga svenska kvinnor blir brutalt våldtagna och mördade i ett främmande land lång från sina nära och kära
>vi har alltid hållit på såhär!!! då är det inte babbigt lmao
inte så det fungerar, user. Det var babbigt förr och babbigt nu.
Hårda grejer.
Importera gärna fler marockanska gatubarn till Stockholm.
skrattar inte men de var ju uppenbarligen naiva idioter på horsemester eller nåt
Så du är ny?
>sina nära och kära
sin arabiska pv med andra ord
Mina gamla ivl vänner
>Gifta, äger hus, har barn
>Har flickvän,reser, flyttat hemifrån / från stan
>Karriär, jobb, vänner, socialliv
Mina online vänner
>gått vidare i livet, inte längre neet
>läser mycket böcker, bl.a filosofi, växer som personer, intelligenta
>skaffat socialliv, går på konsert, träffar folk, studerar högskola, börjat arbeta mot en karriär
>fått lega, skaffat flickvänner
>sitter knappt framför datorn längre
Jag
>Samma situation jag var i för 8 år sen
>gör ingenting, nått höjden av apati, orkar varken spela eller se på film, inte ens försök lösa en bok
>sitter inne hela dagarna, gått upp i vikt, mer trögtänkt, svårt att prata för man fastnar på vartannat ord
>kysslös, kramlös oskuld fortfarande, nu grovt porrberoende kantar 2-4 timmar om dagen
>sitter framför datorn 14 timmar om dagen
Jag kan inte höra dig över Flampans stön när han tar upp min stora kuk upp i hennes lilla pojkfitta :3
betygsätt min oi lätta
2012, babbezoomern
Sitter o runkar till när horan blir knivheemad just nu