Sverigetråden - Mysiga julupplagan

God jul :3

Attached: 1538368651838.png (1365x910, 1.55M)

Other urls found in this thread:

svt.se/nyheter/over-50-forstorda-busskurer-ska-ha-skjutits-med-luftvapen
twitter.com/NSFWRedditVideo

Först för fri invandring och öppna gränser.

Bögar är äckliga

Attached: Bögar är äckliga.jpg (299x620, 57K)

ombrevar

>>Vad är en man?

fysiskt
>minst 180 cm
>minst 80 kg
>kan odla skägg

erfarenhetsmässigt
>har varit i slagsmål och har slagits medvetslös samt slagit någon annan medvetslös

något sånt är väl dagens definition. passar man inte in här är man en sojasvensk zoomer

Attached: svart padda.png (716x696, 40K)

Daglig påminnelse att Julen egentligen skall firas 7:e januari, men (((Västrom))) ändrade detta när de bytte kalender.

baserad

>dkn ingen fv
>dkn ingen pv
>dkn ingen v

Attached: 1501233823265.jpg (250x250, 7K)

jag klär ut mig till hit or miss :3

Jag kan bli din pv

Bara bögar firar Jesu födelse den 24.

lukta sagg i hela lägenheten och får besök snart

tur att man har doftljus

>normalt med fett
haha mm fetto

Kan du inte se dina magrutor klart och tydligt är du överviktig

Omöjligt då vi inte känner varandra och inte bor i samma område

breva bild

Attached: 1501145966065.jpg (230x250, 8K)

Finland is best!

jag!

Attached: 1545246773783.jpg (1254x1771, 1.8M)

minst 185cm ska det vara annars är man inte en man

fel ditt jävla mongo

Attached: 1545557632026.gif (1023x906, 3.07M)

Existens på bottenplan.

Attached: 1521273906674.png (1600x1300, 2.71M)

Hur ser era planer ut för måndagen?

Attached: 1541349275606.jpg (491x500, 42K)

smash är ett väldigt roligt spel :)

mmm ok vi säger så min hungrige vän

Häng dig själv sv*nne. Ha det så kul i helvetet för din hädelse.

Twin Peaks user, är du här? Jag accepterade din vänförfrågan på Discord, ifall det var din.

Kommer inte vara online först efter jul, dock, 25-26 kanske 27nde.

Attached: dougie-jones-bd.jpg (1080x1080, 529K)

Delar av familjen jobbar på jul så vi har redan firat. Ska bara se kalle anka annars är min julafton fri.

På att suga rysk kuk.

>en man
>inte en eländig liten hög av hemligheter

Det var min, jag kommer heller inte vara online på ett tag

Pratade med några snubbar från Jow Forums igår dock, de verkade trevliga

Attached: Cheers twin peaks.jpg (1920x1080, 194K)

julen ska firas i anslutning till vintersolståndet, inte två veckor därefter din dumma ortodoxbög. njut av din biktfars skägg i ditt anus

Ok axel

Döda dig själv bögjävel

hallååå-ååå-åååå

Bra, då vet man.
Gick du med i en r9k grupp eller lade du till folk?

Vad mainar du

Attached: Ice_Climbers.png (1289x1464, 2.18M)

Att fira vintersolståndet är en hednisk hädelse och du kommer att brinna för den sv*nne. Kristi födelse firas SOM SAGT i början av januari. Häng dig själv.

blev sugen på glögg

Attached: glögg a.jpg (1600x794, 438K)

Vänlig påminnelse att "twin-peaks user" är den vidriga bögjäveln Rei/katte/kantanon som bland annat målar sina naglar. Prata inte med detta äckliga avskräde annat än att be honom begå självmord.

>haha ja låssas va blatte ja e roli xD

Ska vara med familjen större delen av dagen favä

Nej jag brevade i /r9gay/ och folk ladde till mig

Väldigt trevliga snubbar, det trodde jag inte

>Rei/katte

lol.

Attached: 1501067877810.png (272x367, 79K)

Fråga en äcklig bög vad den fysiska skillnaden mellan en "sö po" och en bokstavlig pojke är som inte gör dem attraherade till pojken och de kan inte ge dig ett vettigt svar. De kan bara prata om mentala skillnader som om det spelar roll, de ÄR fysiskt attraherade till barn. Bögar är pedofiler.
"sö po" definieras av:

>kort och smal
>hårlös
>pojkaktigt ansikte
>liten och outvecklad penis

Hur fan stämmer inte detta in på en 7 år gammal pojke? Vad har en "sö po" som inte en bokstavlig pojke har? Kan ni svara på det era vidriga pedofilas?

Attached: 1545415168869.png (1407x1059, 1.1M)

Näj.

>ni vet vem har ett raseriutbrott igen

hahahahaah fy fan bara begå ditt liv ditt patetiska jävla kräk. Du sitter och målar dina fucking naglar. Vad är målet? Du ska hitta vänner från Jow Forums? hahahaha du har inga vänner ivl för att du är en vidrig bögtransa som inte förtjänar att leva. Din familj avskyr dig och helst av allt borde du begå självmord så de slipper leva med dig. Pinsamma vidriga as.

Hatar oironiskt bögbrevarna så jävla mycket. De spammar samma skit hela tiden, skriver asäckliga sexrollspel under alla timmar på dygnet och cirkelrunkar med att uppmuntra varandra och bjuda in fler avarter att förstöra tråden. Värst av allt så har de lurat sig själva att de hör hemma här i tråden, bara för att "Evve" är 30+ och spenderat en majoritet av sitt liv på kanalen. Hade de varit här bara några år tidigare så hade de vetat att den degenererade smörja som de bajsar ut sig under dagens alla timmar aldrig funnits i tråden tidigare, och verkligen inte utanför den dedikerade bögtimmen.
Antagligen så bajsar de ut sina avskyvärda brev bara för att förstöra; de har ett eget perverst näste på avsladd där de sitter och uppmuntrar varandra till att skygga iväg från mänsklighetens ljus, men istället så väljer de att hänga ut sin parafiliska byk här i tråden så att vi också måste känna stanken av den.
Och det gör mig både ledsen och arg, för vart ska jag breva istället? Finns inget bättre forum på svenska. Så jag måste sitta och förpesta min vardag med deras grisvidriga brev om jag ska kunna snacka med mina grabbar eller berätta om min dag. Jättetrist.

Attached: 1545557632026.png (510x1499, 40K)

Skönt att du vågade göra ett konto. För dig som inte riktigt är nöjd med att sitta på kanalen så mycket så är det ett bättre val att lära känna folk online du kan prata med över en period istället.

Den mentala nivån på ett barn är inte attraktiv

Attached: based shrek.jpg (3000x1996, 771K)

finns ingen avsladd

Jo det kommer nog bli jättebra

Ska gå och spela lite spel nu, du får ha en bra dag!

Attached: 1501493569370.png (600x561, 40K)

Du inser att du pratar med en bögfjolla som MÅLAR SINA FUCKING NAGLAR? Hallå??? Är du bög själv eller vad fan är fel på dig? Nej be aset ta sitt värdelösa liv istället så kanske han gör det eller iaf lämnar oss.

"kantanon" hör du detta? Du ska fucking dö, antingen på eget bevåg eller genom att tråden hittar dig och ger dig det straff du förtjänar

Hur ny?

Eftersom du är ny här och uppenbarligen ett fullkomligt jävla misslyckande till människa så ska jag förklara så snällt för dig att till och med du ska kunna fatta

1) Det här är ingen bögsida, det här är Jow Forums och den här tråden är inte till för att du ska prata om vidrig bögskit, det kan du göra på andra platser
2) Ingen här gillar dig, du kanske tror att du är populär för att mongobögen sitter och kryper runt dina ben som en hund men han gör det med allt och alla som ger minsta antydelse att de är en bög, han är en desperat pedofil utan liv
3) Om du stannar kvar kommer du bli doxxad och antagligen heemad, precis som Divi, Flampan, Smålandsanon och alla andra äckel som kom innan dig

Attached: 1521273906674.jpg (640x858, 73K)

Tänkte be dig logga in i ett par sekunder bara så jag kunde säga hej! Men okej, du med!

avsladden är sedan länge död

Jag vill ha vit medelålders kuk...

>en jävla thékopp

Varför just medelålders?

Hej jag ser att du är ny här. Vi i sverigetråden är glada att hjälpa till med att komma igång här på 4kanalen, och vi skulle vilja be dig att läsa igenom kanalens alla regler, speciellt global regel 13 som förbjuder användandet av avatarer med sina brev. Jag rekommenderar dig att läsa igenom alla globala regler, och de regler som gäller för Jow Forums, där bland annat ERP är förbjudet. Jag hoppas du kommer ta lärdom av det du fått läsa och kommer tillbaka en bättre användare. Tack på förhand!

Attached: 1501067877810.jpg (652x546, 56K)

Du får

En miljon kr men du jobbar på McDonalds för 18 000 i månaden livet ut

Eller

Ett något stressigt 8-5 jobb som pröjsar 50 000 i månaden

Donken lär redan vara stressigt

du attraheras alltså till underutvecklade barnkroppar?
bra att vi kunde lösa det
8-5 för 50 000 i månaden favä

Varför gör tråden en stor sak över att någon har målat naglarna? Vad har jag missat? Varför är detta något att triggas över?

De har erfarenhet och om jag blir gravid kan jag ta ut underhållsbidrag.

doxxa inte mig expo

Det sistnämnda, men tror båda hade slutat med massmord.

Det är bara dampus som sjuder

sunkigt kök du har

Det är lustigt att "söt"brevarna tror att de är de normala här, när de är neetpedofiler varav vissa har oironiska psykiska störningar favä.
Det är väl därför de är så besatta av att göra "Dampus" till ännu värre än de själva, och håller därför hårt i så minimala saker som "han dricker ur en burk" eller uppenbara påhitt som särboende/mlp. Allt för att detta hjärnspöke ska framstå som så onormalt som möjligt.

Attached: 1541349275606.png (2000x784, 1.03M)

Varför känner du dig så nödgad att lägga ord i min mun?
Jag vill ha en vuxen kropp som är hårlös. Varken mer eller mindre.

Vad fan är fel på svennar som oironiskt tycker det är okej för en man att göra något sådant? Hade fan slagit ihjäl bögjäveln om jag såg honom framför mig.

>d-d-d-d-d

>påhitt som mlp

Attached: 1545485136239.png (276x403, 121K)

Slagit ihjäl en person för de valt att måla naglarna? Bra gyckel.
Män ska inte få göra något utom normen att vara en manlig man, kek. Du låter verkligen självsäker, fjollbög.

ska den kanske vara kort och smal, med feminint ansikte och med liten penis också?

>att titta på pedoanime och bögrollspela som små flickor är helt ok
>att titta på barnprogram med hästar är absolut haram och får bögarna att koka över av ilska
Vad är skillnaden? Cancer som cancer

har redan det senare (nästan)

Första är ju sinnes ovärt. En miljon plus 215 000 kr om året eller 600 000 kr om året säger väl sig självt för fan. Man kan inte ens göra något med en miljon, kanske betala av ett hus och åka på någon finare resa.

Är inte attraherad av tjockisar, nej. Kanske funkar för dig?
Kukstorlek har både för och nackdelar men både små och stora går bra.

längd då?

Det är en frisk och sund impuls att vilja skada svaga män. Det härstammar från när vi levde i små stammar och svaga män innebar att stammen blev svag då de bara är en börda som inte kan bidra. Vad för värde har en patetisk jävla feminin man? Absolut noll värde. De ska dödas bort.

>jobbet har allas semester inlagd i ett exceldokument utdelat på servern
>kom på att jag ville vara ledig en vecka till så gick in och ändrade
>man fick inte ändra efter den 16:e så använde ett program "Win32 Console ToolBox 1.1" för att ändra senast ändrad till detta datum

trälberg kommer flippa ur

Attached: easter_toad_template.png (1790x1640, 56K)

Homofiler förtjänar att smaka trottoarkant

Attached: 1545431987361.jpg (906x1024, 209K)

Inte avgörande.

Det som gör det hela så jävla kul. Tror inte ens någon "Dampus" sett på MLP men även om han gjort det så är det ju exakt samma sak som animebögpedofilerna gör dagarna i ända så de hånar ju bara sig själva?

sambög

>vad är att ladda ner från google bilder
>vad är att ladda ner från en arkivsida
>vad är att ladda ner från en jagjagsida som funnyjunk
är alla som brevat en gif med filnamnet tenor.gif samma person?

Attached: flat,800x800,070,f.u1.jpg (800x614, 62K)

Filnamnet var en unik 4kanaltidsstämpel.
Varför är du så desperat att försvara om det inte är du?

Moeskitanime riktar sig iaf till vuxna "män". Min lilla ponny är bokstavligen för 5åriga småflickor.

båda är rent helvete men det finns en anledning att /mlp/ existerar,

Vet inte om du märkt det men vi lever inte i hyddor och bajsar i hinkar längre. En "svag" och feminin man har värde i det moderna samhället. Eller bör vi döda alla kodare där ute, för de är svaga, spinkiga misslyckade män?

jag vill inte bli fucking kallad gnäggus varje gång jag ber er vidriga bögjävlar att dra åt fanders

"God" morgon

De har ett värde genom sin intelligens. Äckliga fjolltransor har dock inget värde eftersom de utöver sin absoluta svaghet även är korkade. Ta "kantanon" eller "laca" till exempel? Vad för mänskligt värde har de egentligen? De är knarkande NEETs till patetiska svaga animetittande fjollbögar. Deras enda ""värde"" är att pedofiler kan gå igång på dem men pedofiler borde skjutas bort.

så kan det gå lmao

1. inte ett argument
2. nej

>svt.se/nyheter/over-50-forstorda-busskurer-ska-ha-skjutits-med-luftvapen
>Den senaste veckan har över 50 busskurer i Södertälje förstörts. Under natten till fredagen ska glasrutor i flera busskurer skjutits sönder med luftvapen och totalt handlar det om skador för miljonbelopp

Attached: nidingbaserat.png (452x240, 4K)

Sluta vara paranoid

Inte den user men att prata med kantis gör mig glad.
Där har han sitt värde

Vem bryr sig oironiskt?

I min åsikt sitter MLP-tittare i precis samma båt som er nätpedofiler Finns nog ett STORT överlapp mellan dessa demografier.

jag väger 67 kg

He fu se

>v-v-v-vem bryr sig grappar eller hur h-haha!!