/NEDERDRAAD/

/NEDERDRAAD/

vuurwerktokkie-uitgave

Welkom: heren
Niet welkom: proleten

Vorige:

Attached: tokkie.png (222x220, 65K)

Other urls found in this thread:

youtube.com/watch?v=eR4gf_89wTA
youtube.com/watch?v=1z8NpmCqvZE
youtu.be/e-Zcz9J1UOs
youtu.be/LJjsm6CVsG8
nos.nl/artikel/2265511-rotterdam-spreekt-zich-uit-blijf-met-je-handen-van-onze-dochters-af.html
twitter.com/SFWRedditGifs

Attached: 8426eebfbd0a14737350d76670bb6caf.jpg (735x733, 50K)

PIJLTJES GOOIEN

Attached: 6462762464.jpg (236x362, 13K)

free kurdistan

Attached: 8a112a4af798f9429a3a95fb2ca17e1f.jpg (540x685, 61K)

Die ene user's moeder editie

Attached: 1529860062692.jpg (803x1200, 139K)

lekkere frietjes eten

Attached: 1538340538846.gif (728x408, 2.12M)

Eten belgen stamppot?

Stamppot heet gewoon kartoffelsalad in het buitenland en word koud gegeten

youtube.com/watch?v=eR4gf_89wTA
*maakt alle kechs nat*

wij noemen het stoemp

nederlandse afrotrap gaat viraal g

TÜRKİYE NUMMER 1 LAN

Attached: dsc7874.jpg (600x402, 39K)

Ik vul mijn keel met gif

Hoe heet dat nummer waar je de hele tijd een kech hoort kreunen? Niet 'badman ollo', niet 'traag', ik ben het vergeten.

Allemooiste feesje

‘Je moeder’ - user ft. boef

Nee, het is vrijwel dezelfde stijl als Badman Ollo

toen ik je broertje neukte

youtube.com/watch?v=1z8NpmCqvZE
hier :)

Je moeder-elke dag in haar kont ft. op het aanrecht

hup holland hup!

Attached: Ariana Marie oranje.jpg (1122x842, 110K)

Die stijl is totaal anders

Ik zei al dat dat hem niet was

je kan ook proberen om die kreun te shazamen maar je moet het wel bijna schreeuwen anders pikt ie m niet op

>volgende week weer naar school
aaaAAAAAAAAH

Oke ik stuur een vocaroo

>dvw pas vanaf 7 jan weer skorro
ok ik wacht

Attached: 1525835549181.png (1790x2000, 751K)

youtu.be/e-Zcz9J1UOs

Attached: 01_dd12718a-f22e-4ced-8de9-6ca272a240a0_2000x.jpg (672x1120, 124K)

Heeft hier iemand autisme?

De Intense World Theory is heel interessant, oetz, al jaren niet goed genoeg bekritiseerd om de theorie niet te laten kloppen ook.

Attached: 4646.jpg (945x945, 78K)

yikes traag is beter

Autisme is een complottheorie van ouders die te lui zijn om sociale normen aan te leren

Verwijder dit, hier zijn er geen lauwe palen toegestaan (i.v.m. blankies).

Ik heb 930 bonuspunten op thuisbezorgd/takeaway, wat doe ik er mee?

Uhm, oké?

Attached: Capture.png (610x152, 11K)

mooie vrouwen die simpele cosplay doen en allemaal incels en witte ridder feministen in de comments "je bent zo mooi"+ "wauw wat goed gedaan echt talentvol"
en dan zeg ik 1 keer eerlijk "je ziet er lekker uit" en dan ben ik een slechte misogonistische viespeuk....
waarom mag ik die mensen niet gewoon een nek schot geven?

Haal een kapsalon met extra veel witte saus

Attached: jpIoU3LjHuCEF0J87Z5jBg7FlS-r1LElllXaKtPWG9I.jpg (1080x1350, 234K)

ik hoop dat je al je vakken niet hebt gehaald

6es9egen
youtu.be/LJjsm6CVsG8

ik heb ze tot nu toe allemaal gehaald
tfoe

We leven in een maatschappij

Attached: 1616036-cover_playbuzz-1516703815-176-640x480.jpg (640x480, 48K)

goeie fa2 man

weet je wat een goeie fa2 is
dat jij al volgende week naar skorro moet hahahahahaha hah ah ah ha hah ah ahha

Hoe is IWT anders dan de gewone verklaring dat autisten geen filter hebben voor prikkels? Het komt er allebei op neer dat we overladen worden, dat we gevoelig zijn en dat we proberen irrelevante onbeheersbare prikkels proberen te verdrinken in de beheersbare prikkels van het stimmen.

>1 week verder in de blok
>slaapkamer en bureau opgeruimd
>kleerkast netjes geordend
>elke dag luxueus ontbeten
>geen kloot gedaan voor de examens
>nog 2 weken te gaan
>begin letterlijk morgen
welke idioot heeft gekozen om examens vlak na de 2 grootste feestdagen te zetten?

Autisme is een overgevoeligheid in de brein aan stimuli, het brein is altijd extreem 'geladen' en daardoor wordt de wereld altijd extreem ervaren.
De neuronen in het brein van een autist zijn overgevoelig en te flexibel, en daardoor ontstaat er een grotere gevoeligheid voor visuele, fysieke, emotionele, en psychologische effecten op het brein, zoals trauma, lichtinval, en een hogere gevoeligheid voor angst en het ontwikkelen van angsten.

Het verschil ligt er in dat we het ooit probeerden te verklaren door te zeggen dat het onderontwikkelt is of niet goed werkt, maar deze theorie is niet erg sterk meer te onderbouwen na de DSM 5 aanpassingen.

Attached: 3626372.jpg (900x1600, 267K)

>koop 2 liter ice tea sparkling fles
>laat het thuis vallen

neuk deze wereld

Wat is er mis met zeggen dat een vrouw lekker is terwijl ze overduidelijk lekker is en ermee te koop loopt op het internet?
ik bedoel nerds die hard werken voor hun costuums krijgen echt bagger weinig prijs van mensen en 1 hoer doet net als de 1000 hoeren voor haar een harely quinn pakje aan die ze gekocht heeft met haar prostitutie centjes en dan zijn er 10 duizend virgijnen, betas en andere hongerige geilaards zonder testicels en 2 duizend feministen en mede thots die haar prijzen en beschermen van 1 gozer op het internet die zegt;
>"zo dat is wel een geil wijf zeg"

waarom laten we hoeren zichzelf verhoeren en dan ook nog eens met respect rondlopen ipv diepe schaamte omdat ze mislukkingen zijn die niks anders kunnen dan zich verhoeren?

Ik snap het niet.
t. nauwelijks moeite gedaan 5000 likes

Attached: 5000 likes.jpg (1500x2003, 190K)

zonder makeup en vleiende kleding zou ze er echt bagger uitzien.

hoe heeft deze gozer minder likes dan die tomb raider kech?

Attached: minder likes dan die tomb raider kech.jpg (1755x2048, 397K)

>dvw geen grote zus vd die me plaagt overdag maar lief met mij knuffelt als we samen alleen zijn

Attached: 1539467597582.png (658x662, 112K)

Incest is niet gezond.

Attached: 33-2.jpg (760x830, 109K)

Attached: minder likes dan die tomb raider kech HOE DAN.jpg (1536x2048, 231K)

>waarom laten we hoeren zichzelf verhoeren
Omdat hoeren hoop bieden aan kansloze mannen
>en dan ook nog eens met respect rondlopen
acceptatie is niet hetzelfde als respect
>ipv diepe schaamte omdat ze mislukkingen zijn die niks anders kunnen dan zich verhoeren?
Makkelijk geld, weinig inspanning. Is het nou zo moeilijk?

Is het jouw vd? Zal het ooit je vd zijn? Waar maak je je dan druk om?

Ik bedoel een vd die als een "grote zus" is.

zou ik een tokkie worden en vuurwerk kopen om alleen af te vuren?

Waarom zijn vrouwen altijd zo zielig?
nos.nl/artikel/2265511-rotterdam-spreekt-zich-uit-blijf-met-je-handen-van-onze-dochters-af.html

Voornemens voor volgend jaar?

>Stoppen met in me oor te peuteren
>Stoppen met nagelbijten
>Stoppen met wc papiertjes in mijn anus te prikken
>Meer boeken lezen
>Vaker wandelen
>Afvallen
>Vaker met vrienden rondhangen

>acceptatie is niet hetzelfde als respect
kerel ik mag niet eens zeggen "wow lekker wijfie".
dan wordt je afgebrand.
Dat is respect niet acceptatie.

>Is het jouw vd? Zal het ooit je vd zijn? Waar maak je je dan druk om?
Waar maak jij je druk om... ik zie dat ik het met de hoorndrager van de draad te maken heb.

Wat er gebeurt is dat vrouwen gaan denken dat hun vlees meer waarde heeft dan het in werkelijkheid heeft en ze kunnen niet in de toekomst kijken waardoor ze te laat zullen zijn met het stichten van een gezin en we weer een waardevolle broedmachine kwijt zijn en er meer incels en verkrachters zullen onstaan doordat vrouwen hyperseksueel beschouwt worden en zich zo gedragen.
Het creeert een zee van problemen en het verdient geen respect.
Die hoeren moeten niet aangemoedigd of beschermt worden maar juist verstoten zodat ze niet de rest van de vrouwen besmetten met hun degenerate en destructieve gedrag.

Ik was het niet

Attached: 646236534625.jpg (700x426, 72K)

Je zou maar maagd zijn anno 2018 L M K E

waarom zijn er zo veel regels om een vuurwapen te kopen ik heb gewoon een vuurwapen nodig.

hou je mond

Attached: kko.jfif.jpg (228x221, 9K)

Hebben jullie nog steeds die chatroom?

Hahahahahaha zelfs middelbare scholieren zijn tegenwoordig nog ontmaagd h-ahaha

Gierige kutvlamingen die geen fooi geven REEEE

Attached: 1441502178973.jpg (500x500, 259K)

Er was niemand die me kende zoals jij
vanaf de eerste dag waren wij een feit
en niemand die het wist van jou en mij
achteraf gezien was dat de leukste tijd.
Maar de ruzies en verhalen kwamen vaker
ik vroeg mezelf af moet ik dit maar laten
in me hoofd stroggelde ik met al die vragen
omdat ik niet over gevoelens kon praten.

in mijn tweede middelbaar waren gasten al aan het praten over welke condooms beter waren en dat was 12 jaar geleden

>dvw te veel vrouwelijke interesse

Jongens als jullie nog maagd zijn gewoon in de horeca een bijbaantje nemen naast je studie.
Als je een vlotte babbel hebt en er een beetje verzorgd uit ziet is het ongeveer even uitdagend als fietsen met zijwieltjes

Attached: h112k.gif (320x210, 2.94M)

Waarom heb jij recht op fooi? Je moet wat dankbaarder zijn, knul.

..Alle vrienden die ik heb verloren...het stopt niet met pijn doen.

Attached: 15216346.jpg (1233x490, 99K)

Wat zouden jullie doen als je nooit meer moet werken? Zou toch saai worden he?

>youtube.com/watch?v=1z8NpmCqvZE
ineenkrimp

Attached: 1515492435969.webm (350x335, 2.09M)

Ben ik depressief? Ik krijg echt kankervaak complimenten en mensen hebben mij oprecht succes enz. gewenst maar het doet me gewoon niets.
Ik voel mij niet gemotiveerder en positief ervaring neem ik als ware niet mee zeg maar.

Wat de neuk is er mis met mij? je zou verwachten dat het mij een drijfveer zou geven ofzo.

ik ben een noot en zelfs ik heb niet genoeg tijd voor de dingen die ik wil doen. hoezo zou het saai zijn?

I don't mean this as an insult but I've been studying abroad in your country and I find that a lot of Dutch girls I've hooked up with kind of have... like... smelly pussies? Like not too offensive smelling but multiple chicks I've been with have had like this old Amsterdam cheese smell... what's up with that? Do you guys have similar experiences? I don't know if its your diet or if it's a European thing in general? (I've only hooked up with Americans before this, some of European descent but I've never encountered this) Obviously some of that has to do with hygiene if it's bad but a few girls I've known before having sex and they're clean chicks...

Wat voor dingen dan?

Vind het wel raar dat mannen die maagd zijn in de zeik worden genomen maar een vrouw een "geil wijf" noemen is een probleem?
>what is dit voor dubbel standaard?

tering, heb je geen ambities ofzo? het beste wat je kan doen is ergens aan werken wat je interessant vindt, waar je niet perse geld aan moet verdienen. het is de ultieme vrijheid.

Dat is net mijn vraag aan jullie. Wat doen jullie of wat zouden jullie doen als je alle tijd had.

Eigenlijk heb ik niet echt een doel of een project op dit moment.

Lekkere hoeren neuken

Attached: 1543773494142.jpg (879x1280, 268K)

I wish i had problems like that...

ik vind mijn carrière leuk, dus ik zou dan eigen projecten doen zonder gezeik over het maken van winst. maar ik ga er geen details over geven hier oetz.

Je kankermoeder kankercowboy, Amerikaanse vrouwen zijn dikke kankerhoeren waar ik mijn hond niet eens op laat zeiken.

Nederlandse wijven zijn kankerlekker en daarom zijn er ook zo weinig van, in plaats van die smerige afgetuigde viswijven waar jullie je pik insteken.

Ik heb alle tijd en eerst deed ik heel veel sporten en filosofie lezen, nu op het moment ben ik erg depressief en daardoor kan ik niks uitvoeren. Wordt wakker met zwaren drepressie duurt 3 uur om af te schudden

because dey was their vageina with canal water (all tap and shower waters come from the canals in netherlandia) belgian women are beter fren

Dat krijg je idd als je geen doel meer hebt. Ik lees veel over financiele onafhankelijkheid op roodhet maar heel vaak zie je daar mensen langskomen die eindelijk hun doel bereikt hebben om te stoppen met werken, maar daarna geen doel meer hebben en depressief worden. Ik wil voorkomen dat het bij mij ook zo gaat.

Hou eens even heel gauw je waffel vuile Vlaamse struikrover, geef maar gewoon toe dat je een Tamara wilt neuken.

Attached: 1518503100594.png (544x361, 378K)

>vuile vlaamse struikrover
>vuile
ik was mijzelf met pure ANTWERPVS water makker, niet met waterjoodtransportatiekanalen water

Nee ik heb depressie al sinds ik 7 jaar oud ben het heeft niks met doelen te maken alleen soms wordt het ondraagelijk en kan ik niet meer functioneren.

Belgische vrouwen snakken naar de grote Nederlandse jongheer!

Attached: Zeynep-Sever.jpg (369x599, 106K)

>grote

Nee

Attached: eefje.jpg (496x460, 38K)

Vrouwen zijn niet normaal, vrouwen zijn kut, krijg de kanker vrouwen!!!!

Vlaamse madammekes willen de Lutherse prikstok

Attached: Kim Hertogs-0691.jpg (1280x720, 42K)

Dat verklaart afwijkend sociaal gedrag en een onderontwikkeld iq niet. Hoe autistischer iemand is, hoe meer ze lijken op een baby die zijn melkje niet krijgt. Alleen leren ze wel lopen, schoppen en slaan, en amper praten. Dat lijkt totaal niet op iemand die moeite heeft met prikkels. Dus daar is je kritiek. De theorie is alleen maar een beschrijving voor mensen die snel overprikkeld raken en is ook van toepassing op neurotische mensen. Die zullen misschien eerder reageren met emotie of introversie. Kortom, niet alle mensen die overprikkeld zijn hebben autisme en niet alle mensen die autisme hebben zijn overprikkeld.