Nieuwjaarsdageditie
Welkom: iedereen behalve t*ttas en tokkies
Niet welkom: t*ttas en tokkies
Nieuwjaarsdageditie
Welkom: iedereen behalve t*ttas en tokkies
Niet welkom: t*ttas en tokkies
Hij gaf het toe, hij is een LARPer
EWA EWA EWA
HOEREZOON HOEREZOON
EWA
EWA DRERRIE JULLIE WETEN MIJN NAAM
JE ZUSJE HOUDT VAN FRUIT WANT ZE EET M'N BANAAN
ELKE AVOND STAAT ZE MET HAAR TIETJES TEGEN DE RAAM
ZE HEEFT HET ZELFS EEN KEER MET EEN EZEL GEDAAN
ZE BRENGT FLOUS IN DE LAATJE
TOP KWALITEIT DE BESTE HOER VAN M'N STRAATJE
SOMS KOMT ER BLOED UIT HAAR GAATJE
DAN GEEF IK HAAR EEN KLAP WANT ZE MOET ZICH GEDRAGEEE
HALLO VOOR BOYS IN DE HOOD
OVER FLOUS IN M'N ZAK
ALS KONIJN IN DE HOOD
IK BEN GOED IN ZAKEN WANT HET ZIT IN MIJN ROOTS
IK GOOI ROET IN JE ETEN EN GOOI ETEN IN M'N ROET KABHA
...
eerste voor sjinezeplaatjes
>Denk je dat ik deze miem na drie keer nog grappig vond in 2017? Wat gaat er in jouw hoofd om?
koek jij zat hier nog niet eens in 2017
toen werd er hier nog niet zo kankerautistisch gespergd koek
Is Wesley nou nog steeds boos lmke
Ik was hier voor de tattapalers en ze moeten stoppen.
t*tta palers zijn er echt pas sinds dit jaar oetz laat ze gewoon het is kkr grappig
Ik ben geen LARSer!
IK DEPORTEER JULLIE ALLEMAAL DE MOEDER!!
Ik word een pro LoL speler en ik ga minsten €10 000 per maand verdienen.
IM A GOON, IM A TATTA!!
>sinds dit jaar
>1 janurari 2019
het was grappig in 2017, het zijn zieke imbecielen die er niet tegen kunnen dat anderen wel op een gezellige manier met elkaar om wil gaan.
ik neuk alle t*tta wijven in hun kontjes kkr boze witte incels
het is ook best grappig, vooral als van die fvd autistjes zich erover opwinden
oké pim
>LARPt als een Bosniër
>Geeft toe dat hij LARPt
>Praat Servisch met k3
Je bent of een Slav of een Albaniër, dus je LARPt.
2017 werd er amper getattapaald nieuwvriend
Loer meer
kkr janet dat je bent kkrantwerpse handjes in jouw witte moeder haar kont duwen
Soms snap ik jullie moslims wel.
Ik zou haar ook wel ter plekke kapot willen neuken.
Alleen heb ik respect voor vrouwen.
AHUM AHUM
T*TTA ZIJN KANKER
Godmiljaar!
Je gebruikt kkr ook wel veel oetz.
Niet dat het mij uitmaakt maar je bent niet zo anoniem als je stop woordjes gebruikt.
wie ben ik dan kankerhomo
>amper
dat rasazen van die individuen dat heeft geleid tot tattapalen is in 2017 begonnen en het was in het begin nog een miem die op heel Jow Forums plaatsvond, in de kara boga/mutt tijd.
ah kanker t*tta incel
>boos worden om een paar pixels om het scherm
lmke loop gewoon weg
waarom doe je zo gemeen en ongezellig? wat is je probleem?
ik moet de dag nog meemaken dat jij in staat bent een inhoudelijk gesprek te voeren, domme kankerdebiel.
>inhoudelijk gesprek op 4kin
lmke
welke diagnose autisme heb je
booslims hahaha
>welke diagnose autisme
is dit onomstotelijk bewijs dat je nog in 2015 leeft?
Stop eens met moraalridder te spelen Wesley
Wel grappig hoe je mij verwart met een ander omdat ik als een Kameleon ben.
leg eens uit waarom je denkt dat twee a drie antisociale schijthuiden het moeten verpesten voor ongeveer 30 bezoekers?
Koek wat bedoel je
Jij bent een flikker.
Je bent gewoon een blanke LARPer
Zielig!
Jij verpest de boel hier met moraalridderen, we mogen geen lol meer hebben van je.
Je spamt heel de draad vol met anti-moslimzooi en roodhet pvv plaatjes die niet grappig zijn.
De tattapalers hebben ten minste nog een gevoel voor humor.
>miem dezelfde een a twee aas reacties sinds 2017, een normaal gesprek is te ingewikkeld
>heeft geen duidelijk beeld van vierkin cultuur en wat wel en niet gangbaar is op het moment
>denkt dat er nog diagnostisch onderscheid wordt gemaakt tussen verschillende vormen autisme sinds 2015
je wereld is niet heel groot of wel ?
NEE JE MAG DAT NIET ZEGGEN
>Je spamt heel de draad vol met anti-moslimzooi
> roodhet pvv plaatjes die niet grappig zijn.
Dat is niet eens waar? Dat ben ik niet eens. Die plaatjes zijn van die tattapalers die denken dat ze serieus "blankies" voor schut zetten terwijl ze alleen maar een draad verpesten zonde reden.
Terwijl ik hier niet ben voor Jow Forums gezanik en normaliter gewoon schijtpaal met andere "normale" nederdraders.
Leg me nog eens uit waarom jij denkt dat ik fout zit maar dat de tattapalers met hun dagelijkse rasazen verder in orde zijn?
>>miem dezelfde een a twee aas reacties sinds 2017, een normaal gesprek is te ingewikkeld
waarom zou je inhoudelijk gaan discussiëren hier? Daar is roodhet voor bedoeld.
Er wordt al sinds 2013 dag in dag uit geschijtpaald in de nederdraad.
>>>heeft geen duidelijk beeld van vierkin cultuur en wat wel en niet gangbaar is op het moment
m-muh bordcultuur
>>>denkt dat er nog diagnostisch onderscheid wordt gemaakt tussen verschillende vormen autisme sinds 2015
lmke, ik houd me niet bezig met jouw geestesziekte
Wesley nou niet zo spergen man
Het is pas de eerste dag van het jaar
Als je zo doorgaat ga ik het weer zeggen hoor
Gelukkig nieuwjaar aan de ipnes, BOĞAS, zelfs aan de t*tt*s/pol/kitos. Gisteren hard gefeest, hebben anderen nog wat leuks gedaan?
nee ik ben gewoon gaan slapen
ah sahbi ik ga dadelijk wahed kapsalon halen bij Hizmet
ik lars niet eens als tattapaler want ik vind dat ik dat niet overtuigend genoeg kan.
>2019
>still no Dutch GF
>Tattapalers hebben nog humor
De hele draad staat vol met hun onzin kanker op man, het is gewoon een en al spam die elke draad naar beneden trekt en iederden laat terugtrekken op CY, alleen een irritante tattalarper zelf wat je sowieso bent zou dit zeggen.
Ik zie mischien max een paar altrechts kneusjes iets palen om de zoveel tijd met nauwelijks aandacht er voor, maar tattapalers vinden het een morele strijd terwijl ze duidelijk meer tijd en aandacht er in willen stoppen en dus de hele draad overspoelen versus één neonazi die hier oprecht voor uitkomt en gewoon aanspreekbaar is, en een Belg die steeds SV paalt.
>Er wordt al sinds 2013 dag in dag uit geschijtpaald in de nederdraad.
En rasazen valt daar onder, wil je zeggen?
Ik wil geen inhoudelijke discussie, ik wil schijtpalen, helaas zijn er een paar trollen die het als hun levensdoel zien om """""blankies te trekkeren""""""""
>m-muh bordcultuur
Ben je zo nieuw dat je niet weet dat Jow Forums vol zit met generalen bedoeld voor een specifiek publiek met een gedeelde cultuur?
>ik houd me niet bezig met jouw geestesziekte
je begon er zelf over en ik ben als volwaardig persoon best bereid om daar een gesprekje over te voeren (iets dat tattapalers absoluut ZIEDEND maakt want ze hebben totaal geen besef van persoonlijke diepgang, zelfs schijtpaal niveau op vierkin is te hoog gegrepen)
ja nee dit dat
zeg nou gewoon welke vorm van autisme je hebt
yikes
bijna een zin
bravo
ga nu maar naar >>>/roblox/
>Wees links persoon
>Wil ook schijtpalen in een rechtshangende draad
>Rechtse mensen vormen een meerderheid dus altijd in het offensief
>Paal racistische tokkies
>Werkt niet
>Doe je voor als Marok
>Werkt niet
>Geef vol gas
>Hele draden naar de kanker
>mij nieuw noemen
ik ben zelfs nog admin geweest op de IRC kankerhond
Het is anders nogal succesvol want Wesley is kankerboos.
Jouw moeten ze het paspoort ook afpakken als je in nederland woont neem je geen marrokaanse vlag als pf noem je je landgenoten geen nederhonden. Ik hoop dat je verhuist naar marroko. Als je dat een beter land vind
oetz ik paal bijna niet meer in de draad maar als ik even ga palen doe ik gewoon wat t*ttapalen eruit want daarmee verkrijg je het meeste (Jij)'s
Ik zeg niet dat het niet succesvol is, ik zeg dat het hier gewoon niet meer leuk is hierdoor.
Waarom? Heb je niemand om het mee te vieren?
Ik hoop niet dat dat het hoogtepunt van je oud en nieuw is, birader
jij eerst
het is net alsof je op 4channel bent waar je niet wordt toegejuicht als je stikt op negerpik
Dat maakt je niet opeens minder een imbeciel
>hahah boos! boos = episch XD le epic 9gag trole
okey wesley
KANKERDOMBOS
als je t*ttapalers negeert gaan ze vanzelf weg.
hetzelfde gebeurde met struikelflikkers.
*ting ting*
*ahem*
Mag ik even jullie aandacht voor het volgende bericht?
Ik heb vernomen dat een individu met de naam Wesley zich stoort aan het gebruik van een bepaald woord dat, naar zijn beleving, beledigend is voor de bevolkingsgroep waar hij deel van uitmaakt.
Zodoende wil ik het volgende meedelen.
*ahem*
NEUK tattas en NEUK tokkies
Hartelijk dank voor uw aandacht.
>wesley begint andere mensen wesley te noemen
hoe schattig
(ik haat t*ttas trouwens)
>waar je niet wordt toegejuicht als je stikt op negerpik
correctie: behalve op /b/ en /gif/ natuurlijk
was het maar waar dan was alles opgelost
Dit is propaganda voor de schapen kudde mens die niet kan accepteren dat er een nieuwe wind is gaan waaien door het land. Nederland is wat het is nu wen er gewoon aan en kun je dat niet dan moetje maar terug naar Polen gaan of zo en wat denk jullie dat verkiezingen of stemmen gaat helpen, kijk naar Trump hij zou ook alles beter maken door tegen de immigratie in te gaan en het blanke volk weer boven alles en iedereen plaatsten aan het einde van de dag kom je met al dat soort denkende projecten niet eens een meter vooruit. Ze geven jullie hoop, kijk ik bouw een muur zie de schapen blij zijn maar probleem opgelost? Nee het zijn projecten die er voor zorgen dat mensen als jullie tevreden blijven en niet sterker of machtiger. Het enige wat jullie doen is de zaken met geld vullen van de strakke pak dragers waar jullie op stemmen die alleen maar hebzuchtig zijn en machtig willen voelen, hun zijn beïnvloedt door de drang naar succes hun eigen succes. Daardoor lijkt het alsof ze echt betrokken zijn met mensen als jullie die hopen op een Nederland zonder buitenlandse cultuurverrijking, maar het is voorbij met jullie manier van leven vroeger was de slavernij mislukt en nu zeggen ze de multiculturele samenleving is mislukt. Wat je oogst zul je zaaien.
wesley jij zit zelf ook thuis met een uitkering dus wat dat betreft zijn we lotgenoten
alleen ik heb die zina van uwv geneukt
Het is wel zo, gewoon niet op reageren, zoveel aandacht verdienen ze niet.
inderdaad, we zijn al bijeen gekomen met de familie met kerstmis en om dat bij nieuwjaar nog eens te doen was een beetje te veel van het goede
wesley kom mieten in Amsterdam morgen
Dit.
Als je echt zo'n stoere bl*nkie bent kom je morgen mieten en gaan we vechten.
>Voelt zich een schaap in de badkuip van de imam tijdens het offerfeest
Je bent eerder een konijn rustend op de tieten van de lokale Veganist.
>wat denk jullie
>de zaken met geld vullen
>hun zijn beïnvloedt
kijk ik kan dit wel begrijpen alleen ik vind het vervelend voor nieuwflikkers. we waren allemaal nieuw en zoals veel oudflikkers gaat iedereen op een gegeven moment weg en de nederdraad moet er zijn voor nederlanders.
en als ze nietsvermoedend dat soort dingen de hele tijd moeten lezen, want dat aas komt altijd zonder aanleiding, dan blijft er altijd iemand zijn die er op reageert. ik gun ze dat plezier niet, tevens is dit helemaal niet de plek voor dat soort zielige gedoe.
De draad was harstikke gezellig voorgaande jaren en als er twee zijn die dat willen verpesten dan zet ik ze in de spotlight.
levensmoe?
Wesley komt zijn tokkiedorp niet eens uit
maar ja als iemand naar me toe komt en zegt jezus dit dat, okee dan , maar hoe zou jij je voelen als iemand naar je toe komt en een heel verhaal begint over dom en raar je bent en dan wat doe je dan
vuurwerkjes waren leuk.
Niks mis met moslim zijnde mensen,maar tis niet onze cultuur. westerse landen lopen descennia vooruit qua denken en accepteren hoe iemand is of kan zijn of mag zijn.........dat zijn de oude moslims niet gewend en hebben daardoor een flinke achterstand in onze cultuur en denkwijze qua samenling. Omdat moslims nu hier zijn snappen ze niet hoe of wat etc en raken in paniek,verward en beledigd omdat wij in het westen zo vrij zijn en kunnen zijn. Alles is tegendraads met het geloof moslim en dat is zo jammer. Ze kunnen niks hebben,alles word tegen het licht gehouden en afgewogen. gesmeten met discriminatie en wij zijn niet goed....ga zo maar door. Hierdoor zijn we 30 a 40 jaar terug geworpen in de tijd en moeten we de (moslim) ook weer gaan opvoeden terwijl we er geen tijd meer voor hebben omdat ze op zulk harde wijze terug slaan dat we als westerling tegen de moslim keren........en als niemand (de regeringen) er niets aan doet het westerse volk het voorzichzelf op gaat nemen met alle gevolgen van dien.........................................................................................................................................als dit zo doorgaat voorspel ik heel veel gezeik en misschien nog wel een soort van burger oorlog op zeer kort termijn.
Je hebt gelijk oetz, een beetje banter is er altijd geweest maar de laatste tijd is het toch wel erg, het gaat maar over 1 ding en iedereen is boos
>jezus dit dat
rare manier van je fouten erkennen maar ok
>hoe zou jij je voelen
>vierkin doet mijn gevoelens pijn MAMMIEEE
wanneer sodemieter je een kankereind op?
Als je echt een oudflikker bent, wat was je username dan in de IRC? of in de instasync? Of in de kikgroep?
Ik wil ook vermelden dat ik hier de laatste tijd veel minder Belgische vlaggen zie en dat daardoor het niveau ook stevig omlaag is gegaan hier.
Je houdt niemand voor de gek nootjood
Maar niks dan doen met vrienden? Ik was gaan feesten met familie en kennissen van mijn ouders hun geboortestad, maar als ik dat niet zou doen zou ik gewoon naar zo een vuurwerkshow gaan met mijn bradas
Dit is mijn eerste schijtpaal van 2019
BRAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAP
>Niks mis met moslim
Wat voor verschil maakt dit eigenlijk over het probleem dat nu ter discussie staat? Feit blijft dat ik er eerder was dan de huidige staat van de draad. Ik ga ook niet weg, dus success aan iedereen gewenst voor zolang dit nog moet duren.
Het is hier zoiezo saai geworden omdat iedereen naar CY en Discords is gevlucht.
Zo weinig kennis, zo veel haat! We maken dezelfde fouten als die Duitsers 70 jaar geleden. Wanneer je een hond aait die je bijt, die aai je de volgende keer niet meer. Waarom zou je dan grappen willen maken over mensen of hun geloof als ze dat niet willen. Maarja dit heeft niks te maken met kleur, geloof of afkomst er zijn een stelletje tyfuslijers die nu in hun landhuis hun zakken "ZITTEN" te vullen met ons leed en over 30 jaar als ze geluk hebben zijn ze dood en dan staat er weer een handje vol om het over te nemen. Ik ben half Nederlands en half Surinaams en ik kan zeggen dat ik voor mezelf een trotse moslim ben niemand hoeft dat voor me te beoordelen wat op aarde loopt. Ik wens ook iedereen een fijne jaarwisseling en een wat minder haatvol en gelukkig Nieuw jaar !!!
Belgisch vuurwerk > Nederlands vuurwerk.
GEBASEERD
Verklaar je obsessie met identiteitspolitiek en wat geeft je de drang dat je dat hier moet bespreken?
>De draad was harstikke gezellig voorgaande jaren en als er twee zijn die dat willen verpesten dan zet ik ze in de spotlight.
neger, rasaaspalen begon al met Takbir in 2014 en Arabier in 2015.
ik heb geen vrienden
wat is CY?
Jongens maak ook niet te veel grappen over groepen mensen die nu echt al tientallen jaren lang in oorlogstijden leven. Opgegroeid in een hele andere wereld. Zulke mensen komen van een wereld waar geweld de norm is. Veel trauma en sadisme komt ervan en het is gewoon niet slim om zulke grappen over dingen te maken waar zij zich heel close mee voelen zoals hun religie aangezien ze daarvoor zelfs vechten. Want dan krijg je allerlei mensen achter je aan die echt van een heel ander kaliber zijn. De vrijheid is er nog steeds maar bij acties horen consequencies ook al komen ze van een goede plek of niet.
>Jow Forumskito's doen alsof ze oudflikkers zijn
cringe
Hoezo is het zo erg geworden dan? Toen ik hier kwam was er niks aan de hand, scherts daargelaten.
Waarom zijn moslims zo gekontpijnigd?
>tattapalers weten niet waar Jow Forums is
yikes
>paalt geen kont
Ik heb je birader
Onironisch? Hoezo?
Nederdraad op cytube, daar zijn alle wat *rechtsere* mensen naar toegegaan.