Nei, /skandi/ burde ikke dö
Nei, /skandi/ er ikke död
Ja, du er en nisse for å tro at den er det-utgaven
/skandi/
jag är en viking
Död åt Finnar
du är inte en viking
Post your face
nej
nesten först for utrydding av hv*ler
Average Finngol
t. stormbög
Norsk-somalisk vennskapsutgave når?
Jbs!
*kling kling kling*
Hrmmhrmm.
Brödre! Jeg vil gerne skåle.
FUCK hvaler
og
FUCK ulve.
jeg ser bare to stolte nordmenn på det bildet der
>FUCK hvaler
>FUCK ulve.
bra brev
Det er sånn det skal være, min kjære medborger!
Pris Herren for ALLE våre nye varme hender, våre nye ingeniörer, leger, doktorgradsinnehavere og rakettforskere!
I Jesu navn, amen!
Kan du inte?
Utrotning av finnar är först på agendan
Ta livet av dig
Har Danmark ens vargar?
skulle lätt fruat och gjort söta hapadöttrar med favä
älä vastaa tolle
>cefaliska autist vill döda oss
vi får se hur det går
I svensk lera ja, biologiska vapnen för finland om hans parti skulle styra sverige?
Any Eskimo-Swedes here?
youtube.com
mig bagi
That woman is Finnish though lmao
She is a true finn, learned 2nd language well.
>Finn
>named Nicole
Yeah okay
Guttertrash Anglo names are a Fenno-Swede thing
Gookboy Tim Sparvs brother is named Glenn
Homofile er ekle.
Utlendinger er ekle.
Kommunale og statlige ansatte er ekle.
Skatt er ekkelt.
Hyll seier
baseret
>Desperately comes up with his make believe facts because it's absolutely impossible that a Finn looks like the people in the area his people migrated from looks like.
But she says she's a Finland-Swede in the video and she has the Eskimo phenotype typical of her Ostrobothnian area
Don't know what else I expected from this general desu.
He might be autistic but at least he's not as autistic as your buddy cephalic autist who's gone genocidal recently.
Autistic finns coming in and ruining it? Yeah, you're not alone.
So you think she doesn't look like an Eskimo?
If you know about the concept of butterfly effect this might escalate into something and we might be in big trouble in the future once again...
I like Finns
Just a bit predictable desu, why can't you bully the Estonians instead?
>Estonians
belong to russian cock
Nah, your guy is way more autistic. Its almost like he is subconsciously ashamed of his heritage, can't find a Sweden thread without this dude, nowadays.
Finland is as scandanavian as Eesti.
Used to be yours tho, take the boipussi back
iceland used to be norwegian (1262), doesn't mean we gaypost about taking our icelandic boipussy back
please leave this thread so we can dispel the f*nns in our own time
>inb4 swedish empire culture
Yanks, finns and brits out
Typical Swedish autist. You or your friend started this with but you already forgot about that didn't you?
More geographically scandinavian than a german peninsula
I DEN HÄR TRÅDEN TALAR VI ENDAST SKANDINAVISKA SPRÅK. Det gäller även Pekka o co som inte klarat av språkundervisning i skolan. Ni är inte skandinaver och det är bara på nåder som tidigare del av det svenska imperiet ni är välkomna här.
Hell seger!
>sw*des lighting fireworks indoor
instagram.com
så jävla cringe med engelsktalande pekka
It started when Finland was included here gookboy
norgesveldet norgesveldet norgesveldet norgesveldet norgesveldet norgesveldet
kvf.fo
At 49.30 you see my cousin twice removed killing puffins
>Low-rooted nasal bridges are closely associated with epicanthic folds. A lower nasal bridge is more likely to cause an epicanthic fold, and vice versa.[1]
>A lower or higher than average nasal bridge can be a sign of various genetic disorders, such as fetal alcohol syndrome. A flat nasal bridge can be a sign of Down syndrome (Trisomy 21), Fragile X syndrome, 48,XXXY variant Klinefelter syndrome[2] or fetal alcohol syndrome.
>7: Danmark
fixed
Hej venner!
sei noko fint om dei FÆROYSKE kongane
Someone make a /nord/ thread
And include estonia too for extra scandi butthurt :D
>færöyske
Norske, altså.
Ikkje svar på rumpesmertande danskar.
Scandinavians like Estonians because they act submissive
noreg tilhoyrer færoyane
Ótrúliga sannt
Faktisk heilt sant.
Noreg = Island = Færöyane
enig
og færoerne tilhorer danmark
youtube.com
trådens tema
Ikkje svara på Finnanes agn
fram med breia oksen
utrett trungne kongen
brynjen kasta; sverdlarm
steig om hordekongen
Ikkje svar på dansk agn heller.
Basert og raudpilla.
>Nord-Norge er ekstremt avhengig av innvandring for å klare å opprettholde befolkningstallet, sier han og mener spredt bosetning vil avlaste kommuner med områdeutfordringer. Det siste mener han er et argument for at Oslo ikke bor bosette flyktninger.
>For var det kun kommuner med minst 5.000 innbyggere som ble bedt om å bosette flyktninger.
BONDEKNÖLER BTHU!
Norge blir sortnet på kryss og tvers, ingen steder å gjemme seg!
ni är inte ens med i EU det finns ingen anledning för er att cucka, locka vita rasfränder som bor i länderna runt baltikum de kommer att smälta in i både kultur och genome och inte ens veta att de kommer från ett annat land inom 1 generation.
>det er endnu en norge og sverige vil helst tale med hinanden og ikke med resten af af de inviterede udgave
jamen jeg smutter ind i hyggetråden igen
stop med at invitere os når I ikke vil svare os alligevel
>EU
Har ingenting å si, gro harlem "dritthore" brundtland solgte oss ut til EÖS. Vi tar imot 80% av EU regler uten å kunne si vår mening tilbake.
>dansker drittbrever om Kalmarunionen, Danmark-Norge og om öyene de stjal fra Norge
>Forventer å ikke bli ignorert og at folk skal svare dem
Ut.
Du har jo ikkje bidraga til samtalen, kva skal me svara deg på?
t.Ryssjävelbot
>nordmand brever om norgesveldet og om hvordan de regerede over danmark
>dansker skriver det samme om norge
>norge får ondt i roven
Overrasket? Ikke jeg.
*ahem*
vi er medlem av eos pga den kjerringa brundtland, så i praksis er vi i eu
denne kvinne ar ond
Kva gjer vi med danskane? Skal vi bli baconprodusenter?
Ja, eg berre spör!
>stemmer nei til å bli med i eu to ganger
>driter i å sporre folket og får oss med i eos istedenfor
brundtland burde uironisk bli henrettet for landsforræderi
>Kodde med danskar
>Dei blir rumpesåra og truar med å forlata tråden
gje tilbake levningane hans
Noreg og Danmark er venner!
VENNER!
Kva er detta?
Tordenskjolds grav.
Norsk admiral i Danmark-Norges marine.
Hvordan kan man returnere et spill uten kvitering plastik er fortsatt på og uåpnet
Hej /skandi/ vad gör ni?
Lær deg å skrive skikkelig för du brever her, user.
Kjörer gjennom ICC på WoW, 7 alts igjen.
Eg tykkja at D*nmark må betala reparasjonar fór vandaliseringa av Olav den heilage si grav
Det är faktiskt sant
varför är Jow Forums så besatta av de nordiska länderna?
Plyndringen av Nidarosdomens helligdommer hadde strengt tatt mer å gjöre med reformasjonen enn Danmark, men ok. La oss bare skitbreve enda mer om Danmark slik at /skandi/ blir til Norge-Sverige-tråden.
Hej,
Lennart heter jag och har de senaste dagarna bekantat mig med denna hemsida och då främst sverigetråden vilken jag frekventerar dagligen. Bakgrunden till hur jag hittat hit är på grund av att min son tog en överdos och ligger nu i koma sedan några dagar tillbaka, detta sörjer mig Lennart Torstenberg och min fru MArgareta Torstenberg något oerhört och vi uppskattar verkligen eran välmening. Jag upptäckte genom att undersöka min sons internethistorik att han besökt detta bräde och då främst sverigetråden men han besökte också denna tråd i tid och otid och jag kände att det var passande att jag introducerar mig för er. Jag själv i min ungdom reste runt mycket i våra grannländer och har knutit vänskapsband med många norrmän, danskar och tattare genom åren, min frus mor är dessutom av dansk börd vilket märks då hon älskar korv, öl och ciggaretter. Nattens blåst gav oss en förträfflig ljus morgon utan ett endaste moln på himmelen vilket var aldelles underbart. Om ett par timmar så ska jag börja med maten här hemma då min fru Margareta är för sjuk att utföra sådana sysslor numera, det kommer att bli korv stroganoff fast med blodpudding istället för falukorv, ett recept jag själv har uppfunnit och om ni fjäskar ordentligt så kanske jag skriver ut receptet åt er. Till min blod stroganoff så ska vi ha potatis istället för ris då det passar bättre med blodpudding, dessa ska jag skala nu och sedan ska potatisarna få dra sig i vattnet någon timme så blir de godare efter att de har kokats.
autism