Sverigetråden - Morgonupplagan

Attached: 1516846521427.jpg (1327x1600, 601K)

Other urls found in this thread:

vocaroo.com/i/s0KnSgQZ2rB2
youtube.com/watch?v=ufeBnh0pf4A
twitter.com/SFWRedditGifs

först för öppna chipspåsar och gratis godis

Attached: 1546541458075.gif (633x758, 14K)

varför alltid samma bild och fantasilösa upplaga? varför åtminstone inte försöka välja nått nytt som livar upp?
så jävla tråkigt och dött.

Attached: 1517725946558.png (720x720, 629K)

håller med

Attached: 1527702729423.png (1008x959, 832K)

har lussekatter kvar
hade helt glömt det favä

gott att bre smör på

>dkn man är 25+ och försöker dygna för att vända tillbaka dygnet

Fan redan trött, hur fan gjorde man innan?

brukar ta ett par dagar för mig innan jag får en normal dygnsrytm igen

sitter på lan tredje dagen

Attached: 1538433686084.png (249x249, 85K)

kan hålla på i månader utan att lyckas, och när jag väl gör så varar det bara i 1-3 dagar.

hur många pissflaskor har du fyllt?

har inte tid att pissa överhuvudtaget när man game:ar mann1
har druckit 4,5 liter wolverine hittills

Attached: w.jpg (330x330, 25K)

>4.5 liter
Good performance

Attached: 1546498185879.jpg (819x461, 84K)

gonatt! :3

Attached: 1524828330778.png (500x375, 241K)

Tja tja bloggen
Är redan på löneslaveriet för att kunna flexa och sluta tidigare. Funderar på att kickstarta deffen på det nya året med en kräftmiddag.

tja tja
ska runka nu och sova bort hela dagen

min neger

Avis, saknar ett sånt liv. Nu ska jag däremot hämta lite pisskaffe från automaten.

Finns det en stereotyp bland nbögar, kvinnor och smällare att programmerare är smarta?

>bild
sinne blåst

Attached: 1546559266929.jpg (1028x1200, 143K)

benis

Ja

ingenjörer och läkare är smartare än programmerare favä

>t. programmerare

BASED
A
S
E
D

Attached: 1546526022266.jpg (239x250, 6K)

vocaroo.com/i/s0KnSgQZ2rB2

Attached: 1533218074633.jpg (380x349, 35K)

Nu pluggas det ~

grod morgon

Attached: 1529038863666.png (1280x720, 1.24M)

Mjo men syftade på stereotyper.

aaa ska köpa en monster när jag hämtar ut mitt paket med snus jag beställt

>switch har ökat 500kr i pris hos samtliga återförsäljare
Fy fan vad jag hatar kapitalistgrisarna

en annan stereotyp är att programmerare är dåliga på att knulla och nördar så säg inte att du är programmerare kalla det något i stil med datasystemskonsult eller programinstruktionsproducent eller kodregissör

tror nog det här är fetaste trumljudet som finns inom dödsmetall
youtube.com/watch?v=ufeBnh0pf4A

>opeth
>bäbbis första dödsmettall
ll

jaha? de låter bra

Jvdk, jag håller mig vaken till klockan 6 på kvällen med koffein och somnar.
Sen stannar jag uppe 2h längre dagen efter det och tredje dagen lägger jag mig 22:00 och har fixat dygnet.
Det var lättare i tonåren

Systemutvecklare säger man ju

mm jag vet inte, jag brukar inte umgås med kvinnor. men min familj tycker väl att jag är rätt klok och bra med mina studier.

när jag skaffar jobb tänker jag säga att jag håller på med marknadsföring och att jag har ett eget kontor. det låter mycket coolare än att säga att jag jobbar som systemadministratör på coop forum.

Attached: 1531505489794.gif (600x329, 596K)

Söt :3

Finns veganer i sverige?

Attached: tintinimalmo.jpg (743x1024, 145K)

Attached: banmeatinberkeley.jpg (1200x900, 341K)

ban meat in perkele :DDDD

>Du har fått ett nytt vänförslag: Jamila Abdullahi
Förklara?

knula hon

>sov en timme i natt för att hinna med tåget
>kaffe hjälpte inte
>huvudvärk
>åkt tåg i 2 timmar
>4 timmar kvar
AAAAHHHHH

du vet vad du måste göra mann1

Älskar att åka tåg, brukar blanda till några groggflaskor att dricka under resan

Finally a girl who is interested in you, try your luck

Attached: 1546518366806.gif (500x658, 944K)

Drack när jag skulle åka från Göteborg i ca 7 timmar sträck, men vill inte komma fram berusad idag

brukar nodda på opiater, då går tiden fortare

>chefens pappa har gått bort
Skönt. Då kan man slappa på jobbet i några veckor när han är frånvarande.

Attached: 1538316924795.png (275x316, 80K)

ping zoomers
är nya minecraft bra?
t. spelade aldrig igen efter 2012.

det är typ fortfarande samma spel, provade nyligen för det var billigt på g2a och det är lite överväldigande med alla mods och så man kan köpa, men annars är det likadant

nya? nya uppdateringar då eller?
Spelade det mycket under betan på en gudomligt bra server som drevs av en krinshig youtuber.
Önskar hitta en server där man får bygga hur man vill, pallar inte att behöva bli tilldelad en tomt.

vilken version åsyftas? säljer de mods till hederliga pc-vanilj nu?

ja

nja du menar nog win10/konsol-versionen

Attached: IMG_20190103_162505.jpg (1440x1506, 345K)

baserade gubbar

finns det 2 olika PC-versioner eller?

Har en sån extrem hemoroid som hänger ur anus att när jag fiser låter det som en plastbit man hade in i ekrarna på cykeln när man var liten.

he fu se

Undrar hur många som får sitt liv heemade av såna här bilder
Gissningsvis rätt få ändå eftersom rörelsen verkar rätt hårda på att medlemmarna ska vara öppna med sina åsikter och kompromisslösa.

klart det finns

Att vara öppen med sina åsikter är i regel eftersträvansvärt.

Ja, Java och Bedrock

Föreslå mig ett sött riesling

Stockholmsbögen...

Pònt-Chôrtrait du Chûbeleu et Rabanet

Haha jag dödade tråden

>dkn ingen fv

Ska man ironiskt skaffa Tinder? Jag vill ha fv men är smått socialt malanpassad. Mina intressen är autistiska, så vet inte vad jag skulle prata om.

>dkn inga vänner

Från vad jag hört så är tinder till för att knulla. Min syster sa åt mig att inte skaffa det för det bara är folk som vill träffas för att knulla där.

Fast jag tvivlar ungt folk är på dejting sidor.

Försöka skadar väl inte men du kommer inte få några matchningar.

Jo det är så jag förstått det också, men jag har aldrig gillat "casual sex", fast jag får erkänna att min erfarenhet av det är begränsad, dock ej obefintlig.

Hur hittar man fv då? Som sagt är dålig socialt, i alla fall när det kommer till att flörta med det motsatta könet. Tror jag är lite mer autistisk än jag tror då min bästa vän erkänner att jag är "lite annorlunda" och att han tror att "de flesta inte förstår mig".

För mer platoniska träffar så fungerar det bra men förvänta dig inte att du ska hitta en fv där och försök inte ens, vill du träffa en tjej för sällskap att gå ut och äta med eller andra aktiviteter fungerar det bra dock men se till att förstå vad det är innan du använder det. Kvinnor är slampor men de flesta har fortfarande det i sig att de låtsas som att de inte är det ända fram till att du föreslår det, de vill bli förförda, tjejerna som explicit bestämmer sexträffar är inte så jävla vanliga och bäst du håller dig borta från dessa.

Inte intresserad av det, blir oironiskt äcklad av sånt beteende. Vill bara ha söt fv, men min sociala krets är inte passande för det, och är för ung för riktig nätdejting (23).

Är det rasistiskt att byta vårdcentral och tandläkare till de i ett vitt område en bit bort så man slipper bli omhändertagen om de som knappt kan svenska?

Hamna i ett sammanhang där kvinnor figurerar där du anses höra till de 30% mest attraktiva i jämförelse med resterande män som befinner sig i samma sammanhang, i detta läge kan du välja från cirka 70% av kvinnorna. Detta låter autiskt jag vet men det är så hypergami fungerar och det ända du kan göra är att välja ett sammanhang där du får mer värde relativt till övriga män där, på gymmet hör du troligen inte till dessa 30-20% som anses mest attraktiva och därmed är du onslynlig för 80-70% av kvinnorna där.

ja och därmed korrekt

Längtar tills jag träffar min första flickvän som knullat med 20 andra män och nu är uttråkad av sex och ser mig inte som attraktiv över huvud taget.

Attached: 1546527935334.jpg (640x480, 47K)

Bara moddat

>20
om hon är under 20

Finns det inte fortfarande såna där anarkiservrar där man kan bygga vart man vill i vildmarken?

Det är bokstavligen inget fel med att vara rasist

Attached: 1527544824934.jpg (1067x1600, 202K)

han dogade i sjukhuset

Bajs på toaletten bokstavligen bara bajs ingen som spolat, inget toapapper.
Vad i hela fitta?

Är det verkligen så illa? Jag är 26

Jag letade efter det här om dagen men det verkar svårt att hitta, pallar inte att få tomter och skit men det verkar svårt att hålla en server i anarki där folk väljer att följa regler, resultatet blir överreglerade polisstater

Generellt sett en överdrift.
Jag föredrar att inte ens fråga de tjejer jag träffar om gamla ligg då det gör mig illamående men av de tjejer i 20 årsåldern jag varit med där jag vet eller räknat ut så var det följande (ligg innan mig då):
17 år - 1 ligg
17 år - 4 ligg
22 år - minst 3
24 år - minst 20
20 år - mer än 10
Det är efter gymnasiet det händer

flyg ba till nåt asienland och försök att charma b-rudar

>dkn 25
>0 ligg

Ställde in min fnöske på Filippinerna och denna varelse svepte ja på mig

Attached: Screenshot_2019-01-04-10-23-09-599_com.tinder.png (720x1440, 698K)

Spökig transa

Attached: 1296709782065.png (899x564, 816K)

Blir man mätt på kräftor motsvarande 150kr?

fråga på /krä/

Jag har ingen chans med såna kvinnor. Vad ska de få ut av en helt oerfaren oskuld som aldrig så mycket som kramat en kvinna