/mämmi/

juuh

Attached: 1546444192211.jpg (704x400, 24K)

Other urls found in this thread:

youtube.com/watch?v=3CMoSTVgMNw
youtube.com/watch?v=NKOOlaLjHc8
youtube.com/watch?v=1yAEp5IrrIE
youtube.com/watch?v=kBsFAnip2Nc
seriouseats.com/recipes/2014/09/the-best-slow-cooked-italian-american-tomato-sauce-red-sauce-recipe.html
yle.fi/uutiset/3-10581396
twitter.com/NSFWRedditImage

puhuit ittes pussiin ja nyt aloit samahomoilemaan?
pakkaappa se kassisi ja mene takaisin ylikselle, eiköhän ne hintit siellä anna sulle positiivista huomiota mitä selvästi kaipaat niin kovaa

homoja vihaava kaappihomo on varmaan säälittävin ihmistyyppi mitä täällä netissä näkee

en vihaa homoja, ainoastaan lautahomoja ja lautatransuja kuten tämä eppi

Homoja vihaava kaappihomo >>>>> epätasapainoinen huomiohuoraava transu

oispa ikuinen talvi

oispa horo

*paskantaa väittelynne päälle*
Oisitte jättäneet edelliseen lankaan

Mitkä perustelut? Sanoivat vaan ettei tiedä seksuaalisuudesta mitään(ilman perusteluja) ja sanoivat homofoobikoksi(ilman perusteluja.)

Harmi(sinulle).

sama heppu, homo mies joka ei halua olla homo koska vihaa homoja joten esiintyy naisena

missä ei muka ollut perusteluja? jokaisessa viestissä oli selitys perusteluna

Lue ne viestit uudestaan.

tuli pierustus ja lierustus
nyt on taas mukavanpi olla

Attached: 1545625751218.jpg (399x225, 25K)

lukenut monta kertaa, anna esimerkki, muuten olet pelkkä rölli

Juuh merkkaan väittelyn voittona mulle, se on sinun työ näyttää missä ne perustelut oli.

älä käytä kaania jos luulet että jokainen joka on eri mieltä kanssasi on samahomo. jokin paikka jossa näkyy käyttäjänimet olis varmaan parempi sulle.

ei ole, olet siis pelkkä rölli, hävisit väittelyn ja nyt yrität heittää koko jutun vitsiksi

>äidinkielestä M

jos et halua että ihmiset valittaa sun samahomoilusta, niin ei kannata tehdä sitä niin selvästi.
eikö sun pitäisi olla dialitoimassa avohaavaas?

M on hyvä arvosana, vitun jonne.

jokainen yli kuukauden täällä ollut huomaa samahomoilun 99% tarkkuudella, monet tekee sitä huumorilla, mutta sun kaltaiset vakava vammakot pistää aina silmään rumasti

Muistutus:
youtube.com/watch?v=3CMoSTVgMNw

Muistutus:
youtube.com/watch?v=NKOOlaLjHc8

>luulee huomaavansa samahomoilun 99% tarkkuudella
korjasin.

valtaosan samahomoilutunnistustaktiikat perustuu periaatteessa ainoastaan siihen, että henkilö on eri mieltä hänen kanssaan. mitään sen parempia menetelmiä ei käytetä, vaikka niitä onkin olemassa. periaatteessa mielen defenssit iskee kun onkin useampi ihminen joka on eri mieltä, niin tilanne korjataan ajattelemalla että oikeasti kyseessä on vain yksi henkilö. tämän takia samahomoilusyytöksiä tekee yleensä heikkomieliset.

hienot mutuilut jäbä
sulla se vasta defenssit onkin päällä, vahvistat vaan tietoa että samahomohan se alunperin oli

heh, olet juurikin näitä uushomoja autisteja jotka ei ymmärrä kaanin hienouksia, me oikeat käyttäjät ollaan aina tietoisia samahomoilusta, se on yhtä normaalia kuin sarkasmi normojen keskuudessa.

kaikki mä

joo ja 7 on hyvä arvosana kans

Attached: 1545365071198.gif (540x540, 279K)

M:n selitys on kirjaimellisesti "hyvä".

M on sama kuin 8 eli Hyvä arvosana

sain äikästä B:n ja oon dippa inssi

Attached: 21945851.jpg (394x278, 43K)

Kiitos vastauksista. Kirjaan syöttivihkoon aamulta kolmekymmentäseitsemän "(You)" pistettä. Nyt menen lounastauolle ja iltapäiväunille. Aion laskea verkot taas vesille kello 1700 jälkeen, nähdään silloin arvon silakat.

vähän noloa saada mistään aineesta M

Attached: 08362a766fd281d3bc10e8912c47fc73036c94849fc081609bf551a49acacd0c.jpg (625x468, 66K)

ei ole argumentti

Aika jännä että tämä "uushomojonne" olikin Eppi. Ei kyllä näin loppujen lopuksi yllätä yhtään. Hahmo ilmestyi kun psykoosisepari lopetti proxyspämminsä. Sais tulla takaisin niin saadaan tämä hintti pois täältä

Hassua miten jotkut nyymit suuttuvat niin helposti ja toiset eivät ollenkaan.

itel ECCCB
onneksi en ole nolo kun en saanut ämmää

En oo ees käyny lukiota niin en tiedä muuta kuin L ja joku cum laude siihen liittyy

EEMMMM
Aika brainlet-setit jos totta puhutaan

Attached: 1538869233208.jpg (777x1087, 323K)

ite sain EMCBA joka on aika hyvä saavutus ja ajattelin että voisin käydä vielä hakemassa yhden ällän ja yhden iin niin olisi rivi täynnä

itellähän tuli pelekkää aata ja iitä ja sitten lähinkin amikseen

jaiks

Attached: 1546176472331.jpg (857x802, 97K)

ootko varma että tunnistat milloin nyymi on suuttunut ja milloin ei?

ECAA ja minusta tuli rotta.

Attached: love.jpg (650x349, 27K)

jos käyttää kiro sanoja niin se meinaa että on vihanen

paljosta vetoa että kirjoitit pelkästään hupiukkoaineita ja lyhyen matikan

Kemia
Keskipitkä matikka (kävin IB:n)
Äidinkieli
Englanti
Biologia
Historia

Attached: 92f42e4c83f6a97db7e7fcfacffbb371.jpg (600x900, 175K)

olin oikeassa

mis ällät? enkust tulee helposti. äikkä on periaatteessa kiinni yleistiedosta ja (verbaalisesta) älykkyydestä. siitä jos tulee M tai huonompi niin on todennäköisesti vammakko, jota ei pysty korjata. jotkut reaalit ymmärtää, kun niissä pitää sentään vähän lukea, mut kyl mul tuli sellanen EL rivi vaikka melkein kaikki aika meni peleissä. kiva oli verrata niihin jotka hirveästi stressas ja käytti aikansa lukemiseen, kun itsellä tuli heittämällä ihan hyvä rivi. luonnollinen lahjakkuus kyseessä kait. kaikki uppoo päähän helposti.

sain E:n englannista kun töhöilin kuullunymmärtämisessä, itse kokeesta olisi tullut L ja äikästä sain ämmän

oli muuta tekemistä kuin lukea kirjoituksiin, esim raidata naxxia yömyöhään
ja totuus näin jälkiviisaana on että lukion arvosanoilla ei ollut mitään, kirjaimellisesti mitään merkitystä mun tulevaisuuteen.
pääsykokeilla sinne yli opistoon päästiin, ja heittämällä.

ei tuu, sain äikästä I joten pistän vammakkouden piikkiin

laittaisitteko tän kuvan animekuvakansioon vai kissakuvakansioon?

Attached: 1545759299049.jpg (555x700, 448K)

roskakoriin

laitoin suodattimeen

Muistutus:
youtube.com/watch?v=1yAEp5IrrIE

laittaisitteko tän kuvan retrokansioon vai kissakuvakansioon?

Attached: tandy cat.jpg (2890x1952, 854K)

no joo tuon kuullunymmärtämistöihöilyn kyl ymmärtää. joskus kävi noin mullakin mutta ei sentään ylppäreissä.

juu ei ne oikeastaan paljoa merkitse, mutta joku M olis tarkottanu mulla etten olis lukenut ollenkaan. en tiiä miten sitä huonompia arvosanoja saadaan. omast rivist tuli stipdendi ja mut tunnettiin jätkänä joka nukku tunnit läpi.

Voih...

lehmä sanoo ammuu

kissa sanoo miau

sammakko sanoo prööt pruuut pröts

Attached: 1504123859849.jpg (754x1158, 103K)

kis kis kissu kuva kansioon

Attached: 1509548530866.png (1080x1347, 1.31M)

Turr...

pylny sanoo pruut prööt

ootpas sie viksu kaveri
mitä teet nyt? ylilääkäri meilahden sairaalassa?

Muistutus:
youtube.com/watch?v=kBsFAnip2Nc

ei oo kissakansiota, niin menis eläinkansioon

osaattekos vastata näihin?

Attached: 790544.png (828x346, 26K)

piikitän subua vantaalla

jostain syystä nää meemit on usein ainakin osittain oikeassa musta. ylilääkäri en ole mutta työskentelen oikeasti meilahden sairaalassa (ja joskus muissa husin sairaaloissa).

Voih toistamiseen...

Juuh.

Ei ole meemu. Olen oikeasti ylilääkäri Meilahden sairaalassa.

t. eri ylilääkäri

koska ruotsalaiset
koska ruotsalaiset
koska ruotsalaiset
koska ruotsalaiset
koska ruotsalaiset

menikö oikein?

Juuh, mutta en sillä tavalla miten historian kirjat opettaa, koska ne opettaa väärin.

ei

olet sisäistänyt teesit hyvin

Attached: 674900.jpg (552x395, 36K)

Tätä juuri tarkoitan. Hurrit kirjoitti historiankirjat ja ylläripylläri hurreja palvotaan. Vittu mitä sontaa.

t.

seriouseats.com/recipes/2014/09/the-best-slow-cooked-italian-american-tomato-sauce-red-sauce-recipe.html

Mitä laitan sekaan tähän 6 tunnin tomaattikastikkeeseen?

tuplilla ajan siiliksi

partajäbä paikal? postaa totuus

suomessa on muinaisjäänteitä antiikin aikaisesta salaisesta kuningaskunnasta

tomaatteja

ripuli on märkää kakkaa

ketsuppia

yle.fi/uutiset/3-10581396
>Laulajatähti Ed Sheeran kopiointikohun keskellä – tuomari määräsi kiistan valamiehistön päätettäväksi
>Tuomari ilmoitti päätöksessään, että kappaleista löytyy "yhtäläisyyksiä basson ja lyömäsoittimien sävelkuluista". Lisäksi kuulijat saattavat ajatella laulujen vetovoiman olevan samankaltainen.
Itestäni kyllä menee tekijänoikeudelliset asiat päin helvettiä kun aletaan kiistelemään jostain vitun lyömäsoittimien sävelkuluista miljoonakorvausten muodossa. Mitä helvettiä nyt taas.

Attached: AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA.jpg (491x750, 196K)

...

Marvin Homo on vielä kuollut niin hänen joukkonsa rahastavat ahneuttaan.

yuri...

mun posti

turri...

Onko Kemi uusi Pariisi?

Oulu on

Oulussa ei ole samanlaista romanttista magiikkaa kuin Kemissä.

vittu että tuolla tulee taas lunta

päikkärit

Attached: 1491834268449.jpg (262x206, 9K)

Häiritsee pahasti, kun mun kulmahampaaseen on tullut tuollainen vitivalkoinen kohta. Näyttää ruuantähteeltä mutta ei lähde harjaamalla pois. Hammaskivi on mulla aina ollut keltaisempaa kuin hampaat itse ettei se nyt varmaan sitäkään ole.

Attached: b31df0bf.jpg (1594x802, 93K)

Mitä otan mukaan inttiin? Onko totta että niitten tarjoamat sukat ja bokserit ovat osuma tai huti? Ostan ainakin kengänpohjalliset matkaan ja ensimmäisellä lomalla ostelen jotakin jos tarvin. Säästyis vaan vaivalta jos nyt ostan kaiken tarvittavan roinan nyt.

Attached: 1541240157043.jpg (375x360, 32K)