Sverigetråden - Lördagsupplagan

Attached: 125238238772380.jpg (960x720, 96K)

Other urls found in this thread:

youtube.com/watch?v=neM4H8AgVgw
uvell.se/2018/12/11/pr-spinnet-bakom-greta-thunberg/
twitter.com/SFWRedditVideos

Bra dag till alla i tråden, hoppas alla mår bra och har hälsan.

Vad ska ni göra idag?

Attached: 15456765.jpg (1296x968, 519K)

Vad ska jag ha för kaffe i min presskanna?

Det enda som finns i butikerna smakar oironiskt som urvattnat skit

Attached: hittitier.jpg (1032x774, 56K)

Tråden var inte mycket bättre förr och den kommer nog inte bli mycket värre i framtiden

Attached: 1501871136558.jpg (436x535, 79K)

Russian Earl Grey förstås

Attached: 1523480506386.jpg (249x225, 5K)

>oskuldsplebejen
"kvalité"

>chadakademikern
"kvalitet"

så ligger landet (utom du)

Attached: pepe gremlin.jpg (709x550, 69K)

varför är tråden så död idag? nbögar som inte brevar? anons som sover?

>Han dricker kaffe
Bokstavligen nervgift. Fatta vad sorgligt att behöva dricka sådan smörja bara för att klara av vardagen.

*knackar på din dörr*

Attached: 1ba5a570-cf83-487d-a008-6e7d3767470d.jpg (1100x619, 76K)

Fatta vad sorgligt att tro att man dricker kaffe för att "klara av vardagen" lmao

Ska göra en enorm lasagne med ost och bacon. Sen ska jag kolla på någon serie och slappa.

Öh den är en miljon gånger sämre än innan böginvasionen. Helt jävla omöjligt att breva här under 75% av dygnet då det konstant spammas vidriga jävla brev om kukar och bögsex och när det inte görs det är det autistiska jävla mongo-rollspel som animeflickor

Attached: 1546209000027m.jpg (1024x680, 70K)

Hej på er allesammans, Lennart här åter igen

Gårdagens besök på Bengtssons bilverkstad visade sig bli en både trevlig och givande liten utflykt, dock en kostnadsam sådan. När jag svängde in på infarten vid verkstaden så möttes jag utav Conny som var Bengtssons kusinbarn och enda anställd, han höll en burk med ett M på och man såg tydligt på hans läpp och de svarta resterna runt hans mungipor att han hade en stor portion snus inne. Conny hade haft en tuff uppväxt, hans mor jobbade på kommunen och blev sjukskriven på grund av ryggbesvär redan när Conny var liten grabb. Connys far jobbade nere i hamnen med att måla undersidan av båtar och hade de slitnaste arbetarhänder jag någonsin skådat fullt med själsprickor och fläckar av blyfärg och rent allmännt torra och på flera platser förhårdnade. Conny var något av en ligist i tonåren och blev tagen utav konstapeln flera gånger för stöld och slagsmål. En dag när Conny var 18 och precis hjade blivit utskriven från det ungdomshem han suttit på ett antal månader så tog Bengtsson in honom under sina vingar och gjorde honom till sin lärljunge. Idag 15 år senare så är Conny 33 år och har 2 barn med en tjej från staden som heter Cissi som jobbar på det lokala äldreboendet Pärlan där två av mina gamla klasskamrater från realskolan idag spenderar sin ålderdom, enligt dem så är hon oerhört uppskattad på boendet. Conny tog varsamt hand om min bil och började kolla på bromsarna som krånglat den senaste veckan medans Bengtsson bjöd på mazariner och kaffe på kontoret. Bengtsson är illa omtyckt i vårat grannskap men jag vet att innanför hans smutsiga och ölstinkade väst så gömmer det sig ett hjärta utav guld.

Attached: jag.jpg (183x275, 6K)

Attached: 1522333560744.png (1000x1210, 556K)

Ahem.
Knulla dampus och knulla NMR!

>vill inte leva
>vill inte dö

Du överdriver starkt hur mycket det är

Om du inte tror att all 2d är bögeri..

Jag brevar dagligen och märker knappt av bögarna

Attached: 1501871198815.jpg (336x442, 91K)

Hur kan man ens ha sådär svagt hakspel utan att ha en svällbuk?

Förstår mig inte på hur folk lyckas få fett i ansiktet av alla ställen

Sluta drick kaffe
Sluta med spritet
Sluta röka
Sluta droga
Sluta böga

Attached: 1541626367805.png (720x945, 149K)

>lev tråkigt liv
nej, tack.

Sluta släppa ut koldioxid

Attached: YDPHMfmB_400x400.jpg (400x400, 34K)

Kom i form, gå till gymmet, lyft vikter
Bli superslank och stor och tjocc, fin och rak
Du har stats, respekt, vapenskill
Kondis, muskler, fett och sexuell dragningskraft

Attached: gul.jpg (511x649, 73K)

Ping alla gymbögar

Vilka assistansövningar ska jag ha på gymmet?

>*släpper ut koldioxid*

Attached: Ssab_masugn.jpg (1200x801, 280K)

jag väntar gubbjävel...

Attached: ED.jpg (720x960, 58K)

>de vill "må bra"
jävla nbögar lol

Attached: file.png (785x440, 55K)

vad tycker metallhuvuden om folk som lyssnar på Deafheaven och blackgaze?

youtube.com/watch?v=neM4H8AgVgw

>tänk att kriga i svart vita camo-byxor från h&m
HAHAHAHAHHAHAHAHAHAAHAHAAHA

Attached: 1546268653042.gif (600x580, 436K)

du är i Sverigetråden inte Jänkartråden

>Jow Forumsbögar är så konträra att de oironiskt vill förstöra planeten för mänskligt liv för att vara tvärtemot vänstersocialjusticewarriorskommunistcuckarna

lmao

Plugga kuken av mig

Attached: 1546074517888m.jpg (1024x941, 69K)

*dab*

Attached: steelbook_sv15.jpg (475x318, 67K)

>ja, jag har en svart pojkvän, har du nåt problem med?

Attached: 1545829887695.jpg (666x800, 580K)

runka till mammafv

d1a

Attached: 1247196829461.jpg (657x527, 47K)

LÖRDAG

Attached: 1545833899977.jpg (1263x1920, 646K)

Tycker det är f1 krinsch men alla gillar olika

Attached: >dkn inga chips.webm (636x360, 581K)

Hur ligger ens hjärna till när man cuckbrevar? Jag menar bögarna fantiserar ju ändå att det är DE som får till det. Cuckbrevare fantiserar om att se blonda tjejer de inte kan få bli knullade av svarta män som inte är dem.

>förstöra planeten
>blir pyttelite varmare
Hehe mm.

Synd att han inte dog

cuckbrevare fångad på bild

Attached: jKPkfXoeYjk2BODlH0VvoSaAC5Ic8gr9JHel8dlOjro.jpg (873x767, 110K)

>Om ni inte slutar så tänker jag stanna hemma och äta chips istället för att gå i skolan!

och alla som bor där det redan är varmt måste flytta. Gissa vart de tänker ta sig? :^)

ledtråd: det är inte närmsta säkra land

Du är sannerligen en god man som ser det bästa i folk, Lennart.

Storstädning
Handla
Fixa 50g brunt
Läsa
Spela

Attached: Bärsmoothie.jpg (567x850, 81K)

Pyttelite varmare är nog för att drastiskt förändra ekosystem ditt jävla mongo

De tänker på alla osäkra cuckar som kommer bli provocerade och måste få ur sig sina aggressioner i pinsamma brev som dessa

han Bengtsson låter som en bra kille Lennart!

På riktigt, vad det fluffiga som finns bakom väggar?

>j-jag b-b-bara låtsas vara dum i huvdet, trollad!

Var inga aggressioner i mitt brev. Frågade bara favä. Förstår verkligen inte sånt brevande.

Isoleringsmaterial.
Kliar som fan att installera.

Bara föreställ er carros bakdel just nu...

Attached: 1544210242157.jpg (1060x1300, 606K)

isolering din jävla manskulting

Vem är hon? Det är Stockholms tunnelbana, så hon är svensk

Attached: ecaf8e04.jpg (1920x1489, 397K)

finns det någon bild på hennes brapper?

undrar varför bilden dök upp mot senhöst/vintern när den uppenbarligen är tagen sommartid, var kommer bilden ifrån ?????

Attached: 125232777189302.jpg (657x527, 24K)

Jag kan bara svara för mig men jag cuckbrevar (utanför Sverigetråden förvisso och mest på andra bräden) om Sverige och svenskar för att provocera just svenskar

Vi måste känna att vårt anseende i världen verkligen är sämst nu, och att vårt signum är det av ett mesigt folk som alltid underkuvar sig.

Går man runt och är "stolt svensk" manar man inte till någon skillnad

>manskulting
jag är 183

Varför är hon så ful?

Hade bara käkat några skivor bröd på två dagar, svullade precis med ett rejält mål mat + kexchoklad + en påse chips.
Fyfan vad mycket bättre man mår när man ätit ändå, känner att jag kan ta mig an världen nu

Tämligen baserad

föreställ er...

Attached: 1543341299905.png (800x600, 324K)

Om man är stolt svensk och ser vad som pågår så vill man ju ha skillnad. Om man cuckbrevar och känner sig påverkad av att se sånt så är man antagligen den typ av person som tillslut tänker att inget spelar roll för det blir skit ändå.

>kexchoklad
go o gla

anja pärson, nu DET var en talesperson

Attached: 1533062898996.png (284x529, 56K)

Vill inte vara äcklig men nån annan som får illaluktande utsöndringar från röven efter de druckit för mycket kaffe? Behövde sluta dricka för att jag luktade bokstavligen skit på jobbet. Inte vågat snacka med nån läkare om det direkt heller.

Bra att du erkänner att du är manskulting. I Sverige är 185 cm gränsen.

Attached: 1546541458075.gif (633x758, 14K)

är det pedofilvarning om man tycker hon är rasande attraktiv?

>Om man är stolt svensk och ser vad som pågår så vill man ju ha skillnad
Helt rätt

>Om man cuckbrevar och känner sig påverkad av att se sånt så är man antagligen den typ av person som tillslut tänker att inget spelar roll för det blir skit ändå.
Fel. Beviset finns här på kanalen. Långa försvarsbrev om att "s-så illa är det faktiskt inte!". Räcker med att du tittar i föregående tråd. Dessa förnekande hjon är värre än de värsta defaitister

Men nej. Ser de där höfterna prepubertala ut?

Nä, men börjar lukta blomkål (dvs. gubblukt) när jag är riktigt hungrig på jobbet precis innan lunch


Detta är ett vedertaget medicinskt fenomen, eller hur?

Attached: ahhhh.png (502x839, 434K)

Varför ser hon sur ut?

>förnekande
Fast att svenska tjejer knullar Mdongo dag ut och dag in och ratar svenska killar är ju bara lögn. Finns extremt mycket man kan klaga på med Sverige men just det är ju bara konstigt.

För att en främling står och fotograferar

Nej, pedofili innebär att vara sexuellt attraherad av barn som inte påbörjat puberteten

Attached: Cool-Gift-Ideas-for-7-year-old-girls.jpg (1000x667, 113K)

Vem blir sur för sådant? Jä ho...

jag har inte tvättat min slit och släng tröja på snart en månad och det har gett mig bakteriesår i armhålan 2 gånger som utsöndrar en vidrig lukt samt svider

vad lyssnar hon på?

Attached: spotify.png (371x226, 178K)

ping SÄPO

Historiskt så har ett varmare klimat varit gynnsamt för liv på jorden, medan kallare perioder har varit dåliga. Att någon rik person måste flytta på sin strandvilla några meter inåt landet är ingen större grej.

Okej men det svarar inte på min fråga. Ta på dig nåt annat kanske

är väl jobbigt

>blir fotograferad på bussen
>blir topprankad på fulast.se

>blir fotograferad inne på gymmet
>blir veckans favorit på sverigesminstasnoppar.se och dagenshankhillröv.nu

>faktiskt ha en slapp fisring

varför har hon blivit en sån stor grej? vad fan vet nån som inte ens gått ut gymnasiet om klimatet och klimatförändringar liksom lol, hon kan ju knappast vara en auktoritet.
Är hennes föräldrar inflytelserika eller förmögna?

Skillnad på en långsam förändring över miljontals år och en snabb uppvärmning. I det senare fallet hinner inte ekosystem ställa om sig och dör ut. Vi ser det nu med bin som försvinner vilket kommer ha en enormt negativ effekt på vår matproduktion.

Attached: image.png (319x362, 49K)

Jag saknar HON, vart är Evve någonstans? Jag hoppas att hon klarade sig bra på sin LSD promenad.

Attached: wojak.jpg (1600x900, 77K)

att bin försvinner har ju med gifter att göra ditt ägg

What does the sign mean?

Everything's gonna be fine

Här är en sammanfattning om hur det gått till:
uvell.se/2018/12/11/pr-spinnet-bakom-greta-thunberg/

Attached: 47306465_379321056204736_1317864392643123952_n.jpg (1080x1350, 238K)

Why does it say that

Någon som känner igen lastbilen?

Hemma hos mohammad

Det beror på uppvärmning också.

min morsa jobbar på sahlgrenska och berättade om att de hade haft en kille som hallicunerade så mycket att de behövde spänna fast honom. tydligen hoppat i vattnet och fått ner så mycket vatten i lungorna att de behövde pumpa ut det.
Vet inte om det var just Evve dock

because its irony, everything is not fine
sweden is doomed