/NEDERDRAAD/

Lo-lita!-uitgave

Welkom: Alizée
Niet-welkom: Marco Borsato

Attached: waifu.jpg (652x1024, 192K)

Other urls found in this thread:

youtube.com/watch?v=qAzVYCs4BMY
youtube.com/watch?v=PnDWvsenDCc
youtube.com/watch?v=eVTXPUF4Oz4
youtube.com/watch?v=7Mz_K1b5rVk
youtube.com/watch?v=AiFxUhgU4LE
youtube.com/watch?v=_MVLqZpnwow
youtube.com/watch?v=rXuvdeEC5y8
mangadex.org/chapter/190087/12
youtube.com/watch?v=3edi2Wkr5YI
twitter.com/NSFWRedditVideo

Tweede voor Frans Bauer

Rick Paul is de mol trouwens

Attached: 2465634362536.jpg (317x267, 12K)

Deze jongons zijn Joods, joden zijn erg getalenteerd :)

Attached: Simon-and-Garfunkel-1_1200-e1471890420619-400x225.jpg (400x225, 12K)

Sinan is de mol

Help me nou even

Attached: xy8cXlJ.jpg (1440x2560, 270K)

zet gewoon uit, niemand gaat je in je slaap vermoorden als je de laatste hype niet volgt

>moskeeën zijn slecht want ze zijn niet Nederlands

Niet slecht van zichzelf, wel op onze bodem. Er is een plaats voor alles in de wereld, alleen niet overal op de wereld is plaats voor alles. KFC mag lekker blijven waar het vandaan komt. Laat ons maar Febo exporteren in plaats van het volk omvormen tot loonslaafjes van de amerikaanse miem cultuur. Als jij daar zo graag van wilt genieten ga je maar weg. Wij hebben het niet nodig. Wij zijn een ondernemend en vooruitstrevend volk van nature. Ik wil jou over 50 zien als er in nederland alleen nog maar arabisch en amerikaans-engels gesproken wordt want met deze mentaliteit blijft onze cultuur en drijfveer eroderen. De randstad is nu al praktisch verloren.

>mensen zijn onironisch protectionistisch ingesteld

Veel plezier met je nog hogere kosten van leven en onderhoud

Frans Bauer in China is schijtpaal van een programma

Wel een doorzetter.

Zijn vrouw is best lekker oetz

tl/tokkie-ng

Het bespaart de samenleving een hoop gekanker als mensen van fatsoenlijke educatie hebben genoten. Deze wereld snakt naar vooruitgang en nuance. Ten eerste moet religie worden uitgebannen. De enige manier waarop dat kan is met educatie, niet met wapens. Religieuze aaphoofden worden namelijk alleen maar religieuzer wanneer je tegen ze aan trapt en ze verteld dat ze echt letterlijk het syndroom van down hebben om in 2014 nog te geloven in gedateerde kutboeken en daadwerkelijk hun hele leven leiden aan de hand van dit boek ( voornamelijk moslims en amerikaanse christenen ). Wanneer religie is uitgebannen en we niet constant bezig zijn met achterlijke kut brandhaarden en conflicten over welke bebaarde arabier 1500 jaar geleden gelijk had kunnen we eindelijk streven naar een tweede globale golf van verlichting. Dan komt er een wonderschoon 2 kind per persoon beleid die gekregen dienen te worden tussen 28 en 32 jaar oud voor optimale gezondheid en ontwikkeling van het kind doordat de moeders zichzelf ook al persoonlijk ontwikkeld hebben ipv het domme neukvoer van christenen en islamieten die op hun 18de al zwanger raken en vervolgens met een immatuur brein trachten een kind fatsoenlijk groot te brengen. Op deze manier gaan we overbevolking te lijf en tegen die tijd zal alles gerecycled worden en houdt men zich ook aan deze regels omdat we het niveau van domme Amsterdam Noord buikslotermeerplein zijn ontstegen. Vervolgens ligt de weg vrij voor constante wetenschappelijke vooruitgang, ruimtevaart en een nieuwe vorm van ruimte imperialisme waar we waarschijnlijk alles weer heerlijk gaan verpesten door evolutionair biologische onontkombare processen van groepjes denken waardoor planeet x tegen planeet y gaat knokken.

Attached: 1409953391124.png (330x428, 3K)

Meer engeltjes palen A U B straks denken de andere draden nog dat we onkuis zijn hier.

Attached: depositphotos_150552134-stock-photo-stern-girl-pointing.jpg (213x380, 15K)

Attached: MV5BOGMyZmVkYTUtM2M3Mi00OWU4LWE5NWEtZGZiYmZjMmU4MjcwXkEyXkFqcGdeQXVyMzM4MjM0Nzg@._V1_SY1000_CR0,0,66 (667x1000, 61K)

Attached: 1541189841695.jpg (700x473, 46K)

Ja ik ben echt TÜRK. Ben je zo kkdom dat je dat nog steeds niet geloofd? Als je me niet geloofd vraag maar aan je moeder

Attached: cb41f73.jpg (500x1000, 104K)

NEE.

Attached: Screenshot_20181012-072232~2.png (1179x1016, 1.08M)

>Vrije keuzes moeten worden uitgebannen want ik geloof niet in God

Ik geloof zelf ook niet in God maar laat ons aub geen Albanië 2.0 worden met religie uitbannen. Laat mensen hun privedingen lekker doen

Als het een lolita-editie is, waarom plaatst dan niemand lolitas?

Attached: 0b079abe50e2e0e3bb8769880dc14732.jpg (1280x1832, 1012K)

>dabt op de draad

Attached: shsbba.png (640x744, 448K)

Ik zal mijn privéding dan in jou stoppen.

tot half januari denk ik oets

Het Ottomaanse rijk zal terugkeren zodat het kan jobben voor de Israelieten zodat ze de messias de wereldregering kan laten invoeren.

Paal kuisjes anders lees ik het niet!

Attached: devon aoki.jpg (1024x768, 79K)

Attached: Screenshot_20181006-181924.png (1920x1080, 1.29M)

Ziet er kuis uit.
10/10 lief

>Iew dvw je gezichts creme op doet en het komt in je mond
bah
10/10 hoop dat ze zich beter voelt

>Trouwring om de verkeerde vinger.
8/10 voor dommigheid

>vrouwen
Haar IQ en haar score zijn hetzelfde!
10/10 lief mongooltje

Attached: 1d0b950d09cf78807aeae329773f79b2.jpg (1333x2000, 204K)

Attached: ik ben met haar.jpg (1199x1920, 248K)

Ruimte imperialisme en dat soort troep is allemaal science fiction. We zitten gewoon vast aan deze planeet, accepteer dat nou eens.

Voor de elieten is er niks van waarde in de ruimte aanwezig om de moeite te doen om er achteraan te gaan.

Het is ook een lang proces. Natuurlijk zal het generaties duren om de wereld enigszins op te krikken tot normale standaarden. In het gros van de mensen die zich nu niet optimaal ontwikkelen zit echter enorm veel potentieel. Zodra we bepaalde cycli verbreken kan iedereen slim zijn. Helaas is het de waarheid dat er elke dag duizenden kinderen worden geboren waarvan de moeders gerookt en gedronken hebben, andere drugs gebruiken, ondervoed zijn of onder enorme stress staan waardoor het prenatale brein al fucked voor het leven is en de potentie dus ook vernaggeld is. Moet jij eens opletten hoeveel minder ADHD-achtige tokkie kinderen uit achterstandswijken komen als al die moeders voor 9 maanden lang fatsoenlijk aten, niet roken en niet dronken.

Overigens, wereldleiders veroorzaken geen kanker. Het systeem waar we allemaal in meedraaien veroorzaakt dat. Geen enkele wereldleider zit snachts in zijn bed te denken : MMH, laat ik morgen eens lekker het leven zuur gaan maken van heel veel mensen. Het is gewoon reactionair gedrag. Je moet iets.

Attached: IMG_0065.jpg (1240x930, 203K)

Attached: IMG-20180822-WA0003.jpg (1080x1189, 258K)

Attached: corvLD7_d.jpg (640x697, 31K)

GEZWART

Attached: sample_bb7cb536d003f27209948a21cd136695.jpg (850x1189, 195K)

Onmogelijk.

>Ten eerste moet religie worden uitgebannen. De enige manier waarop dat kan is met educatie, niet met wapens.
Yike 1:
Educatie kan de rol van religie niet vervullen of overbodig maken, ongeacht van hoe strak je fedora zit.
Yike 2:
>Religieuze aaphoofden worden namelijk alleen maar religieuzer wanneer je tegen ze aan trapt
Het is Islam-eigen om """"wetenschap""" en westerse waarden als Vijandig te zien. Hun snelle toenamen in ons midden zorgt automatisch voor een radicalisering in hun houding jegens ons. Ze hebben een sterke groepsmentaliteit net als negers. Als er 1 te maken heeft met cultuurschok (in hun ogen: racisme), zullen ze dit als groep altijd tegen je gebruiken.
> een tweede globale golf van verlichting.
Ik denk dat een volksverzet tegen het alsmaar inperken van de eigen cultuur ook wel volstaat en zelfs hand in hand gaat met het proces van het verjagen van vreemde invloeden op onze bodem. Religie kan je toch niet stoppen, dus kan je maar beter zorgen dat jij en je naasten in orde zijn voordat je de mensheid wilt gaan redden. Weg met islam, met geweld als het moet.
>tegen die tijd zal alles gerecycled worden
jij hebt het witman sydroom, de waan dat alles de schuld is van de blanken en dat het onze taak is om de wereld te redden. Dat is niet zo. Laat islam zijn ding doen in de woestijn. Laat het milieu zijn ding doen in de natuur. Laat ons ons ding doen in ons land.
>domme Amsterdam Noord buikslotermeerplein zijn ontstegen
niet pesten
>constante wetenschappelijke vooruitgang
die weg ligt al vrij oetz.
>planeet x tegen planeet y gaat knokken
Nee ruimte kolonien komen onder een absolute dictatuur van het aldaar regerende mijn-bedrijf. 1984 stijl. Er komt een rassenscheiding tussen kolonist en ruimtevaarder met oneindig verschil in macht, welvaart, rechten en vrijheid. De wedloop zal gaan over het als eerst opzetten van een antimateriefabriek, want de winnende partij zal alleenheerschappij kunnen opeisen.

Ze plast in die video

Leuke pasta, lang niet gezien

Kankernieuwvrienden loer meer

>Zodra we bepaalde cycli verbreken kan iedereen slim zijn.
Bullshit. Alleen als we eugenica uitvoeren en alle dommerdjes uitroeien. Intelligentie is geen sociale constructie zoals de commies denken dat het is.

En realiseer je trouwens ook eens dat het niet geloven in religie ook een geloof is. Iedereen gelooft in iets, wetenschap, goden, ideologiëen, noem het maar op.

Je hebt een veels te simpele kijk op de wereld en je klinkt heel ontwetend.

>Het bespaart de samenleving een hoop gekanker als mensen van fatsoenlijke educatie hebben genoten.
Daar zit wat in, maar als die mensen niks te doen hebben of niet fatsoenlijk kunnen leven maakt het nog niks uit.

>Deze wereld snakt naar vooruitgang en nuance.
1.6 miljard moslims niet

>Ten eerste moet religie worden uitgebannen.
Onrealistisch.
Het is beter om religie te manipuleren en te gebruiken om die veranderingen te bewerkstelligen.

>De enige manier waarop dat kan is met educatie, niet met wapens.
Dan moet je dat dus doen dmv religie.
Gebruik religie. Ik zie alleen niet hoe dat met islam zou kunnen zonder een reformatie.

>Religieuze aaphoofden worden namelijk alleen maar religieuzer wanneer je tegen ze aan trapt en ze verteld dat ze echt letterlijk het syndroom van down hebben om in 2014 nog te geloven in gedateerde kutboeken en daadwerkelijk hun hele leven leiden aan de hand van dit boek
Ja dus dmv religie de gelovigen beinvloeden.

>Wanneer religie is uitgebannen en we niet constant bezig zijn met achterlijke kut brandhaarden en conflicten over welke bebaarde arabier 1500 jaar geleden gelijk had kunnen we eindelijk streven naar een tweede globale golf van verlichting.
Ik denk dat we eerst onze populatie moeten inkrimpen....
START DE TAPE!!! youtube.com/watch?v=qAzVYCs4BMY

>Dan komt er een wonderschoon 2 kind per persoon beleid die gekregen dienen te worden tussen 28 en 32 jaar oud voor optimale gezondheid en ontwikkeling van het kind doordat de moeders zichzelf ook al persoonlijk ontwikkeld hebben ipv het domme neukvoer van christenen en islamieten die op hun 18de al zwanger raken en vervolgens met een immatuur brein trachten een kind fatsoenlijk groot te brengen.
De beste tijd is rond 18 niet 28

Attached: b37ce2ab8c0c781969c7e064d422d2e5.jpg (427x609, 43K)

>nieuwvriend
ben geen nieuwvriend heb gewoon besloten een nieuw identiteitje aan te nemen omdat ik ziek wordt van al dat gezeik.
kan ik tenminste mooie wijven zien terwijl jullie met je blikken tieten rammelen

Attached: a33d7a6a5ae375014bf2c78ce0531adc.jpg (625x847, 101K)

>Op deze manier gaan we overbevolking te lijf en tegen die tijd zal alles gerecycled worden en houdt men zich ook aan deze regels omdat we het niveau van domme Amsterdam Noord buikslotermeerplein zijn ontstegen.
snap niet wat je bedoeld hier.

>Vervolgens ligt de weg vrij voor constante wetenschappelijke vooruitgang, ruimtevaart en een nieuwe vorm van ruimte imperialisme
Zonder druk geen scherp mes.
De technologische vooruitgang is vaak in overdrive gegaan dmv oorlog.

>waar we waarschijnlijk alles weer heerlijk gaan verpesten door evolutionair biologische onontkombare processen van groepjes denken waardoor planeet x tegen planeet y gaat knokken.
Strijd is hoe wij als mensen vooruitgang boeken.
Zonder de Kelten die steeds het Romeinse boeren dorpje aanvielen was er geen Romeins Rijk geweest.

Attached: cameron canada.gif (320x386, 2.86M)

stel je voor dat je dit op een zaterdagavond allemaal uit zit te typen
een kip voor de moeite

Attached: DSC_0289.jpg (1480x836, 386K)

>realiseer je trouwens ook eens dat het niet geloven in religie ook een geloof is
Dat is het niet.
> Iedereen gelooft in iets, wetenschap, goden, ideologiëen
Dat is iets heel anders. Het maakt tegelijkertijd het woord "geloven" compleet betekenisloos, want het geloof in het metafysische is iets heel anders dan "geloof" in empirisme of het verwerpen van solipsisme ("geloven" dat je zintuiglijke ervaring over het algemeen betrouwbaar is).

Hoog yikesgehalte.

Ik houde me aan mijn woord.
Ik zei "Ik lees het niet tenzij je kuisjes paalt" en hij paalde kuisjes dus ik neem het serieus.

Attached: C D.jpg (625x847, 117K)

>je oksels tattoeren

Attached: 33b.jpg (600x704, 59K)

>ja ik ben TÜRK
>ja ik verkracht je zusje
>ja ik doe sperma op je döner ipv knoflooksaus
>ja ik hou meer van TÜRKİYE
>ja ik toeter je wakker wanneer TÜRKİYE wint van Nederland
>ja ik nak die uitkering en hoersubsidie
>ja ik zou mijn ouders niet in een verzorgingshuis stoppen
>ja hutspot is kanker
Hij had het over die kat, kk ezel

Attached: images(8).jpg (225x225, 9K)

>grug woorden moeilijk

(Jij)ks

Attached: 1518299961119.jpg (211x239, 8K)

Ik wil niet wonen in een bladerunner toekomst

Gebaseerd.

t*tt* """""mensen""""" mogen me geen (jij)s geven

Attached: 1544558682653.jpg (960x640, 70K)

Ja?

youtube.com/watch?v=PnDWvsenDCc

>Don't you know that misery loves company
>Yeah I heard, the misery was looking for me
>Happiness is a face that don't look good on me
>Yeah I heard, the misery comes looking for me
Daar woon je al, maar dan zonder de vliegende auto's en holografische vriendinnen.

Attached: emoapu.png (667x1161, 196K)

Hallo knaap!

UITEINDELIJJKKKKKK
DOET HET ER NIET TOE
youtube.com/watch?v=eVTXPUF4Oz4

Zo vol en donker zijn de steden toch ook nog niet hier in Europa?

Misschien kan ik de lichtintensiteit niet zo goed beoordelen, het hele leven is donker voor mij. Ze zijn wel voller dan Blade Runner, maar misschien lijkt dat alleen maar zo omdat BR genoeg hoge gebouwen heeft om iedereen binnen te houden.

ik vind het opzich wel geil bij haar... oetz vind ik haar gewoon geil.

>Dvw ik 10 gozers ken zoals dit.
>dvw dat ze allemaal laag geleid zijn
>dvw hun vaders net zulke uitkerings trekkende flikkers zijn
>dvw de enige turk die ik ken die hoog opgeleid is een ipne is
waarom zijn Turken zo'n stereotype?

Attached: hqdefault (4).jpg (480x360, 12K)

het stelde trouwens niks voor.

>misantropie en pessimisme

Is de poeetbelg er ook?

Attached: beels.png (600x649, 374K)

Japan is een dystopische toekomst die ons staat te wachten

Attached: shimo.jpg (800x534, 374K)

lijkt net okselhaar man

KARA BOGA, absoluut GEBASEERD

Heel knap, hoor. Lijkt net alsof ze inkt zweet.

ziet er komfie uit

Ik denk eerder China

Attached: Things-to-do-in-Macau-The-Grand-Lisboa-Macau-street-view-1.jpg (1440x960, 122K)

beetje wel

ok leuk

maar jongens paal kuisjes

Dat maakt het juist geil

Alleen omdat contrast en kleurintensiteit kunstmatig zijn verhoogd. Als je daar in het echte leven bent is het niks aan.

Gasten, we zijn de memeoorlog aan het verliezen op reddit. Vecht voor DRIES, want DRIES vecht voor ons!

AVV-VVD

Deze gast moet echt stoppen mijn leven te beschrijven. Waar is mijn Misaki?

Attached: purify.png (501x374, 54K)

>paal kuisjes
Ben je neger niet.

DRIES
hoe kan een vlaming zo gebaseerd zijn

youtube.com/watch?v=7Mz_K1b5rVk
niet zo aanstellen gewoon wat leuks palen als je niets goeds kan palen.
Anders ben je straks net de eeuwige tattapaler.

Attached: 1485596855_headphones-dancing.gif (540x304, 2.77M)

Kunnen vrouwen fetisjen hebben?

djz meme lord

youtube.com/watch?v=AiFxUhgU4LE

Attached: cUOySvc.gif (500x213, 1013K)

Meme's zijn epic en xd, wij zijn een legioen.

Attached: lolita.png (952x508, 91K)

Mwah gertje, waarom zijn de naturisten zo'n beetje aan het liegen over sierlijke vruchtelingen enzo?

verkrachting
vernedering
negers

Attached: 71d6998e-0153-11e9-9f80-dc249fe4d1f3_original.jpg (605x465, 53K)

Alle vrouwen houden ervan om verkracht te worden. De fantasie dat haar dorp wordt veroverd en dat de sterke verovers haar een baby geeft zit in alle vrouwen verstopt.

youtube.com/watch?v=_MVLqZpnwow

Attached: 13642898.gif (245x235, 950K)

saus?

youtube.com/watch?v=rXuvdeEC5y8

Attached: giphy (1).gif (480x360, 3.69M)

GOEDE paal
DRIES is gebaseerd

Maar dat is natuurlijk.
Dat is als zeggen dat mannen een fetisj hebben voor borsten en billen

Ik bedoelde echte fetisjen als voeten of vore

Welkom bij het Nederlandse Huiskluizenaars Komité
mangadex.org/chapter/190087/12

Attached: belangrijkere_dingen.png (470x713, 63K)

>Dvw je alles alleen maar kapot maakt
>Dvw je jaloers bent Majoor Kong
youtube.com/watch?v=3edi2Wkr5YI

Attached: Geluks vogel.gif (240x150, 685K)

Dat is letterlijk een fetisj voor vrouwen wier seksleven ver verwijderd staat van die thema's.

(jij) ook
Kapotgrappig maar niet heus
Opleiding is voor nurtjes. Gaat om die floes
Ga met poep gooien na je mede g*rmanoaapjes

Attached: tattaarchitectuur.jpg (474x365, 26K)

Dus maagdjes?

>na

Attached: 1527299231803.png (381x353, 36K)

Nee, negers, verkrachting, en vernedering. En zodra ze er van geproefd hebben willen ze niet meer anders.

>al 3 x gejost vandaag
wanneer stopt het

Mensen die zelfmoord plegen willen geeneens dood. Ze denken gewoon dat dood gaan een betere optie is dan met hun problemen leven.

vandaag stopt over circa een uur, om 00:00 klokslag