Attached: IMG_7889.jpg (3086x2191, 1.26M)
Sverigetråden - Dimma-upplagan
John Morris
Other urls found in this thread:
Joshua Rogers
Jag :3
Nolan Perry
>dkn ingen fv
>dkn ingen pv
>dkn ingen v IVL
Aiden Morgan
Hur självgod måste jag bli innan jag kan bli kommunist favä?
Anthony Ross
totalt efter alla bidrag runt 12k
Hudson Lewis
Jag hoppas att ni kan svenska och inte är anglofiler
Camden Gomez
Kul iallafall. Hoppas det går bra.
Är det en kvinna eller man?
Brandon Garcia
Gud i himlen, jag ber till dig här idag, giv oss alla i denna tråd en fin och vacker fv, amen.
Asher Robinson
*kramar dig*
Jayden Richardson
Men fucking döda dig själv ditt äckliga bögas. Sluta forcera in er vidriga homofilskit överallt.
Liam Flores
då tackar vi för den historian och hoppas att inte dörren träffar dig i ryggen när den slår igen
hej då.
Tyler Flores
Jag har mejat ner en cyklist i diket en gång.
Dock så var det inte med mening.
James Long
Grabbar tänk er om en bögtransapedofil berättade för sin psykolog om "dampus"
>han kommer in femton minuter sen
>"god förmiddag", säger psykologen
>"j-jag vet att jag är sen, jag tror jag såg dampus på bussen och behövde hoppa av och gå resten"
>""dampus"? kan du berätta mer?"
>"han är ute efter mig! han är en homofob som hatar mig och mobbar mig för att jag låtsas vara en liten flicka på ett kamchatkiskt ubåtsforum
>jag tror också han spionerar på mig, han vet vilka tider jag är på forumet för varje gång jag skriver något svarar han med något elakt
>han tror att jag inte förstår att det är han varje gång, han säger att han är flera personer men han lurar ingen, jag är honom på spåret och kommer avslöja honom!"
>"intressant...vänta här lite, jag ska bara ringa ett samtal"
Isaiah Fisher
Loggade just in på Discord för första gången på 7 månader efter att jag och min enda online kompis hade ett stort bråk, ser nu att han tagit bort mig från sin vän lista.
Elijah Sullivan
måndag imorgon
Joshua Bell
jag passa in inte här fåvä
Adrian Lewis
Connor Morales
ÄR SÅ JÄVLA AVUNDSJUK OMFGAAAAAAAAAAAAA SJÄLV LÖNESLAVAR MAN HELTID FÖR 14K FUCKKK MITTTT FUCAACKING LIV JAG VILL VA NEET
Jace Moore
Nej det gör du inte
stanna i am*rika
Oliver Miller
Kommer skratta när du kommer in hit och gråter över hur hon tyckte du var en klängig kringeherre som inte fattade att hon aldrig tyckte om dig som mer än vän.
Michael Myers
god morgon svt
Kayden Jenkins
Tråkig personlighet, svårt att prata med folk jag inte känner vilket gör det svårt att lära känna nytt folk. Umgås aldrig med andra än familjen.
Har du gett upp, eller försöker/tror du fortfarande på att livet kan bli normalt?
Lycka till user.
>inte oskuld
>har en stor umgängeskrets
hittade nbögen
Cameron Clark
du kan ju byta ut allt detta mot diverse dampusar (typ du) som tror alla är transor och försöker doxxa alla och det blir inte mer normalt
Henry Torres
>Jag har mejat ner en cyklist i diket en gång.
>Dock så var det inte med mening.
varför då?
jag menade i USA. Passar in inte i tråden men väl i Sverige, med tjejer iaf :^)
Dominic Morales
Dampus BÅH, det var en kille. >Det är en kille, och det är här det blir förvirrande. Har alltid uppfattat mig som hetero, aldrig känt attraktion till killar. Fast just i det här fallet, personligheten är så himla underbar. Vet fortfarande inte riktigt hur jag ska placera mig, men jag är villig att försöka åtminstone.
Men grattis, user. Hoppas det leder någon vart.
Luke Turner
>En låginkomsttagare (12k netto per månad) skattas på mer än 50% av sin inkomst
För att inte nämna inflationen samt moms på allt man köper. Hur kan en regering som säger sig vara för dem fattiga göra så här mot låginkomsttagare?
Hunter Hill
Ja jag är nbög men min poäng är ju att om inte ens jag som är en nbög med flera vänner, som idrottar, festar och läser på en bra högskola kan få ligga, vilken jävla chans har då folk som är fuckade i huvudet?
lol, undrar om de verkligen tror dampus existerar eller om det bara är någon form av skitbrevande?
Ayden Lopez
*får ett halvt kilo smink på mig*
Jaxson Walker
Det är en så bisarr känsla.
Lite som förtjänar jag verkligen detta?
Känns overkligt.
Joshua Jackson
Anna...
Luke Taylor
>vara så patetisk att han blir bög för att ingen tjej vill ha honom
hahahahahaahah fy fan hade dödat mig själv innan det gick så långt
John Morris
Can you name the chancellor of Switzerland?
Robert Wright
Har ni oskulder testat att gå på krogen?
Jayden Cruz
Det du förtjänar är en yxa i skallen
Liam Brooks
Jag mår bättre än vad jag har gjort på länge, och det är vad som spelar roll.
Uppfattar det inte alls som substitut. Han är en fantastiskt fin människa.
Angel Cox
is it true that many swedish women dye their hair blonde?
Joshua Cruz
>Har du gett upp
Vet inte. Kan beskriva hur det varit för mig kan du berätta om du identifierar med det eller inte. Jag brydde mig öht inte om att jag var oskuld i tonåren eller tidiga tjugo åren. Fast då hade jag inget liv, och ville inte ha något liv jag hade för mycket ångest så att sitta hemma framför datorn var mycket mer bekvämt än att faktiskt göra något. Så jag tänkte inte ens på det. Var inte först jag rannsakade lite som känslorna började komma och jag insåg hur illa jag hade knullat upp mitt liv.
Jag har sämre självkänsla än någonsin och vet at jag inte har något att erbjuda en kvinna så man kan väl säga att jag gett upp, jag försöker inte träffa folk för det tar emot för mycket, försökt chattat online med 1 kvinna, men även att hon gillade mig så orkade jag inte skriva till henne för jag kunde inte tänka på annat än att jag inte var värd henne.
Kvinnor i min ålder lever i en annan värld, det är sjukt. Man har suttit på jobbet någon gång, hört en kvinna i ens egna ålder prata med sin man över telefonen och det känns bokstavligen som man sitter och lyssnar på sin mamma eller något, pratar om vuxna ansvar, barnen, etc etc. jag har ingen koppling till såna människor, jag är ett ensamt mansbarn som aldrig haft nära kontakt med människor.
Julian Ortiz
>En låginkomsttagare (12k netto per månad) skattas på mer än 50% av sin inkomst
Hur tänkte du här? Speciellt när du verkar avse bara inkomstskatten och att moms+ andra skatter och "avgifter" är utöver det.
Genuint nyfiken, eller är det bara jagjagprat?
Andrew Perry
Charles Ross
Ja ensamheten har gjort dig psykisk sjuk. Sinnesförvirrade mongon som hoppar runt på ängar runt sina hallucinationer av kaniner är också lyckliga. Det förändrar inte det faktum att du utvecklade den psykiska sjukdomen homofili som ett resultat av ensamhet.
Gabriel Morales
Det är klart du förtjänar det, user. Men jag förstår hur det måste kännas konstigt, men samtidigt underbart och spännande. Har du tidigare haft 0 tankar kring din sexualitet före du träffade honom?
Vet du om han är bisexuell/homosexuell då?
Blake Thomas
>Kvinnor i min ålder lever i en annan värld, det är sjukt. Man har suttit på jobbet någon gång, hört en kvinna i ens egna ålder prata med sin man över telefonen och det känns bokstavligen som man sitter och lyssnar på sin mamma eller något, pratar om vuxna ansvar, barnen, etc etc. jag har ingen koppling till såna människor
Aiden Sanchez
>smal 70-väg
>i en skog mitt ute i ingenstans
>skarp sväng med räcken på båda sidor av vägen
>mitt i svängen på min sida är en cyklist
>jag stampar på bromsen
>han hör mina däck skrika och slänger sig över vägräcket
Matthew Davis
Lincoln Wood
Vad är er främsta identitet?
Samuel Baker
Arbetsgivaravgift 30%
Inkomstskatt 30%
0.7*0.7 = 0.49
51% Försvinner som skatt innan du får pengarna.
Tyler Evans
Bögdödare.
Ayden Sullivan
Alltså jag kanske har funnit fällor lite intressanta men det är väl mer fantasi än något verklighetsförankrat egentligen.
Vet att han är homosexuell.
Men ja som du sa, detta är väldigt nytt för mig.
Nicholas Green
sötbrevare :3
James Hernandez
Ingen påstår att det bara finns en bögtransa
Lucas Carter
Bögar förtjänar att få halsen avsågad. De förtjänar att få skallen inslagen. De förtjänar att bli kastade från hustak och få kuken avskuren. De förtjänar att bli hudflängda och eldade levande. Den vidrigaste skapelsen på denna jord är bögen. Det är viktigt att du ditt vidriga homofilas inser detta för snart kommer naturens bestraffelse komma, när islam tagit över så kommer både du och din äckliga kille ges det straff ni förtjänar.
Jacob Bell
Fyfan vad jag hatar tråden
DAMPUS
BÖGTRANSA
DAMPUS
BÖGTRANSA
DAMPUS
BÖGTRANSA
HÖHÖ SKANDAL
DAMPUS
BÖGTRANSA
Varenda jävla dag
Caleb Sanchez
>dampus lägger upp två brev samma sekund
HUR FAN HINNER HAN MED ALLTING
Joshua James
Har du berättat för honom hur du känner eller är det något han kanske märkt? Kan ju vara smart att låta han veta att du är öppen för en relation så han inte går runt och tror att du är hetero. Fast det kommer säkert naturligt.
Angel Jones
Puss Puss
Caleb Nelson
Efter O'Learysträffen kommer bögarna vara förnedrade bortom all räddning och tråden kommer vara bra igen
David Robinson
Hade lönerna ens varit högre utan arbetsgivaravgiften?
Alexander Morris
TPB vi ser dig ditt sinnessjuka missfoster
Christopher Mitchell
Lugna dig user
det är bara en fängelsebög, du framstår bara som paranoid så här
t. annan dampus
Ayden Gutierrez
Så du inte faktiskt mejat mer han, bara hade nära ögat? Jag är rädd för att jag faktiskt blev slagen av bilen två gång under den två år jag cyklade (före jag slutade och fick körkort). Den andra gången personen slutade inte ens...
Aaron Turner
En servitör som tjänar 90kr/h netto kostar 184kr att anställa. Arbetsgivaren tycker alltså att arbetet som utförs är värt 184kr och är villig att betala den summan. Frågan är varför inte servitören får behålla det hans arbete är värt.
Jonathan Richardson
Nu är jag visserligen lite tveksam om man ska räkna in arbetsgivaravgift i vad som försvinner i en arbetares faktiska lön. Den finns t.ex. aldrig på din lönespec och är därmed inte din inkomst heller, men visst det är skatt på produktionen som ditt arbete utgör.
Visst man kan tycka det är paragrafrytteri men jag är starkt tveksam till att man kan räkna det som skatt du betalar på din inkomst, speciellt när det är allt annat än säkert den tillfallit dig om den sänkts.
Därom kan vi kanske helt enkelt vara oense.
Luke Turner
Jag tror att vi båda vet var vi har varandra.
Han har uttryckt intresse för mig, och jag har väl sagt att jag inte stänger några dörrar. Men att detta har vänt lite upp och ner på vem jag trodde att jag var och att jag måste få landa lite. Han har varit väldigt tålmodig och förstående för detta.
Nathaniel Hernandez
Ethan Martin
Jag kommer aldrig har råda att köpa en bil
James Flores
Fan blir glad av att läsa dina brev, låter underbart, user.
Tänk när ni har er första kyss?
Landon Cook
Det är TPB som sitter och sambögar. Är du ny eller känner du inte igen hans brevstil?
Isaiah Russell
>Arbetsgivaren tycker alltså att arbetet som utförs är värt 184kr och är villig att betala den summan.
Nja, arbetsgivaren betalar så lite som krävs för avtalet. Hade arbetsgivaravgiften försvunnit hade han väl snarare sänkt lönerna och behållit vinsten själv, det finns fortfarande gott om folk att anställa som konkurrerar om jobben och de nöjer sig med 90kr/h oavsett skatt
Joseph Richardson
Jävla hora gör så att man ser länken till nya tråden. Satt och vänta i den gamla i minst en halvtimma
Grayson Morris
Arbetsgivaravgiften är skatt på arbetarens vinst. En arbetare säljer sitt arbete för ett visst pris och staten tar 51% innan han får erhålla lönen. Sedan köper ju arbetaren saker och sparar, och då försvinner pengar på momsen och med inflationen också.
>Den finns t.ex. aldrig på din lönespec och är därmed inte din inkomst heller
I syftet att få Sveriges absurda skatter att framstå som lite mer lättsmälta för vanligt folk som jobbar hårt.
Noah Rogers
Om det blir så, ja. Inget är som sagt huggit i sten och vill inte ta ut segern i förskott.
Men nog har jag tänkt mig in i situationen, jösses.
Kayden Rodriguez
Landon Wood
>går och handlar lunch på subway
>får ett "elevkort"
>rabattkort för skolelever
>mitt ansikte när jag är 23 år gammal
jävla hora jag vill inte ha dina jävla rabattkuponger
Justin Young
vad brukar ni göra när ni är tillsammans? har du svårt att dölja känslorna för honom eller går det bra?
Owen Price
Det är nog mullig att leva utan bil i Sverige då, som verkar fint. Önskar det var samma här men tyvärr inte. Minst det är lite roande att jobba på bil, men fan är det dyrt jämfört när jag cyklade/tog buss. Också dödar jorden. :(
Nicholas Ross
Marknadspriset för exempeltjänsten är 184kr/h. Utan skatt skulle inte lönen gå upp till 184kr/h då det är som du säger, folk är villiga att jobba för endast 90kr/h. Men lönen skulle absolut öka då tjänsten nu skulle ligga under marknadspriset, olika arbetsgivare skulle då bjuda upp priserna för att få bättre servitörer för ett pris som fortfarande lägre än det tidigare priset.
Brandon Smith
uppskattar du inte att du ser ung ut? Det kommer du göra om ett par år.
Jag blir glad varenda gång.
Jacob Cook
du kan köpa en bil som går igenom besiktningen för typ 5k på blocket
Hunter Price
Breva era husdjur snälla?
Ayden Davis
Det skulle säkert öka lite men det känns fel att säga att allt tas av arbetaren när det egentligen handlar om att arbetsgivare och chefer i Sverige tjänar mindre.
I USA tjänar servitörer ännu mindre utan dessa skatter
Ian Sanders
>brevar blondiner
Fy farao.
Samuel Sanders
>är (på pappret) en fullvuxen man
>folk tror att man är nåt litet småbarn
aa verkligen smickrande
Nathaniel Hall
>Marknadspriset
Dessutom har vi inget marknadspris i Sverige. Lönerna sätts av andra organisationer
Cooper Harris
>Arbetsgivaravgiften är skatt på arbetarens vinst.
Fast nej, snarare produktionen, vinst är det ju inte förrän du får det som lön (eller förmåner). Alla kostnader som utgör avgifter och skatter vid en anställning kan ju inte sägas vara arbetarens vinst. Visst är det sura pengar i sammanhanget vi nog alla hade kunnat tänka oss ha mer lycka av själva, men därom är vi som sagt oense.
Bil överhuvudtaget eller någon speciell bil du vill ha user? Bilar behöver ju inte vara dyra men visst man får ju osäkerheten i kvaliteten som kan medföra fina merkostnader, sedan kostar det ju klart att äga en bil.
Behöver du ens en bil?
Cooper Miller
>Den finns t.ex. aldrig på din lönespec och är därmed inte din inkomst heller,
DET ÄR DET SOM ÄR DET POLITISKA GENIET BAKOM DET HELA, SÅ ATT DU INTE SKA TÄNKA PÅ DET ÖVERHUVUDTAGET
AAAAAAAAAAAAAA DUMMA FAKKING SVENNAR AAAAAAAAAAAAAA
Jackson Scott
Du kommer uppskatta efter du fyllt 25, garanterar jag. Ingen vill se gammal ut när man börjar bli gammal.
William Johnson
vill inte bli doxxad genom att breva mina speciella husdjur men jag har en stallkatt som liknar den du har
Luis Carter
Vad tror du händer med arbetare om staten gör det dyrare för arbetsgivare att anställa dessa? Är det bra eller dåligt för arbetarna?
Jaxon King
vad ska man göra med livet grabbar?
pallar inte att sitta framför datorn i ett år till, nån som vill hitta på något?
Isaac Thompson
>om det är dåligt för arbetaren är det skatt
hur fan tänkte du här nu?
Parker Bailey
Inte han men jag är snart 30 och ser ut att vara typ 14. Känns inte ett dugg bra.
Xavier Thompson
Den svenska servitörlönen är nog större i absolutbelopp mätt, men den amerikanska lönen räcker nog längre med tanke på hur mycket billigare allt är där (dels tack vare lägre skatter på det mesta).
Michael Nguyen
Fotoredigerad to the max och ändå stenful
Robert Phillips
Vi bor en bit ifrån varandra så vi träffas inte hela tiden. Men vi håller daglig kontakt ändå. Pratar om allt mellan himmel och jord. Var aldrig bra på det sociala men med honom är det så enkelt. Vi delar en del intressen och så, även om vi är lite olika.
Colton Scott
>skolan börjar igen imorgon
>inte varit till universitetet på en månad
>känns sjukt motigt att föreställa sig att faktiskt åka dit och vara bland folk hela dagarna igen
>funderar på att hoppa av (igen)
Brody Bell
Du kan försöka slå Breiviks rekord
Elijah Nguyen
Men NEET-livet är ju underbart?
Det är en skatt på att anställa folk, ja? Är du trög i huvudet eller?
Blake Ortiz
>nån som vill hitta på något?
visst, vad vill du göra? fiska? ta en öl?
David Cook
>men den amerikanska lönen räcker nog längre
Det tror jag verkligen inte eftersom vi tar från rika och ger till fattiga. Jag tjänar inte så mycket mer nu som högutbildad än jag gjorde på lager
Dina argument gäller inte den lägsta arbetarklassen. Det gäller snarare övre medelklass
Jaxson Evans
själv blir man kallad gubbe
>är 22
jag vill dö