Mosa editio
/mämmi/
Other urls found in this thread:
twitch.tv
ylilauta.org
twitter.com
Pihalla huutaa ryhmä ählyjä
merkitsen vihkoon
Minä juon nyt viinaa. Muistakaa jonnet että sinne ei kannata huomenna mennä kännissä.
Pitää ottaa huomioon että tämän tiedon antaminen 7-vuotiaalle itsellesi saattaa jotenkin perhosefektin kautta aiheuttaa sen että kyseiset lukemat ei toteudu
oispa loli
mikä on omituisin kehu jonka ootte saaneet? mun ripsiä on kehuttu
>sä oot tosi hyvä imemään kyrpää
how do I get a finnish gf?
Onpa sulla tiukka pylly
>be finnish
>get a gf
sulla on täydelliset kulmakarvat
En muista kyllä yhtään, kehuja muutenkin tullut aika vähän ja ovat tyyliin: tuuheat hiukset tai pituus
I like finnish folk
Toi on ihan normaalia.
>sul on ihanan punaset huulet
Oli vähän hankala päättää mitä mieltä olla tosta
Argentiina on MUSTA
rassism
Munki ripsiä ja kulmakarvoja kehuttii aikoinaa, jännää.
miksi naiset vahtaa silmiä niin vitusti?
mulla on oikean silmän alla arpi, onkohan tuo hyvä vai huono asia?
No we are brown
>ywn have the vartinna girls give you a mommy threesome
hälyytys hälyytys vauhtijuoksustriimit ompi käynnistetyt
twitch.tv
Jos ne ei oo burgereita ja kattoo ihmisiä silmiin
niin mutta eihän silmät ole mielenkiintosen näkösiä?
mulla on mustat silmänaluset ja punaset silmänympärykset, onkohan tuo hyvä vai huono asia?
en oo kattonut vuosiin eikä nytkään kiinnosta. meni paskaksi kahden ekan vuoden jälkeen
kattovat myös jalkoihin koko ajan. heti huomaavat jos on sukissa reikä tai jos kengät ei kelpaa niiden makuun
Riippuu kenen. Tylleröillä toisinaan aika mukavan säkenöiviä silmiä mitä on kiva katella.
ihme autisteja
mitä vittua on säkenöivät silmät? hohtaako ne valoa vai mitä häh?
>please watch 20 minutes of my favourite gay nigger blabbering incoherently
>he doesn't make any points, but after watching it you should think like I do
>if you don't your stooooopid
You're a literal brainwasher, Pekka.
mitä arvon herra yrittää sanoa
Sinne päin, sellaset tosi "kirkkaat" ja silmiinpistävät (höhö)
jaa värikkäät? mutta tuohan on pelkkä simien väri, miten se liittyy kaikkeen muuhun siinä ympärillä?
*pussaa nyymiä poskelle*
Miehellä on pitänyt olla jalat kunnossa ja terveet silmät n. koko ihmisen tähänastisen evoluution ajan, jotta on voinut ruokkia naaraansa ja jälkikasvunsa. Vähän sama kuin pituus ja lihasmassa pariutumiskriteereinä.
Sanottiin että silmät eivät ole mielenkiintoisen näköisiä, kerroin miten itse ainakin pidän mainitusta syystä niitä mielenkiintoisina ja mukavina katsoa.
90% suomalaisista on samat harmaasiniset silmät ja ruskeat on tyhjät aukot ,mitä hienoa noissa nyt on?
Eipä tuota aktiivisesti tule itsekään katsottua. Ihan mukava pitää kolmosnäytöllä pyörimässä, joskus ihan mielenkiintoisiakin juttuja tarttuu silmään.
What a bunch of fucking morons. Don’t you retards speak English?
No sanotaan sitten että se 10% on niitä tylleröitä joilla säkenöivät silmät. Ja löytääkseen sen 10% pitää niitä silmiä katsella.
Partaani on kehuttu eeppiseksi.
kolme mcburgeria, lapsuusajan liikapaino, tyypin 3 diabetes ja dieetti kokis kiitos
mitäs jos etit netistä esimerkki kuvan kun kuulostaa ihan potaskalta
ite ainakin mielummin katon tissejä tai persettä ja jos niitä ei voi niin sitten vaikka naisen huulia
Mulle sanottiin ala- ja yläasteella usein että mulla on hyvä perse
mitä sä sanoit mun äidistä nilkki?
ei toimi evoluutiopsykologia ihan noin
Sama juttu, sekä tytöt että pojat tuli läpsimään ja puristelemaan.
Vastasin ihmettelyyn että mitä kattomista silmissä on, enkä kysymykseen että mitä katson mieluiten. Toisilla on oikein kattomisen arvoset silmät. Ja kirjoita hakuun aluksi vaikka "silmät" tai jopa ihan "eyes" ja kato jos löytyy kivoja. Jos ei löydy, voi olla että et välitä kauheasti silmistä. Täysin makuasia.
mul o purppurat silmät
"Sulla täytyy olla luonteessa jotain vikaa jossei sulla oo tyttöystävää"
Kuulostaa aika päheeltä
hrmh
oisit nyt vaan laittanut esimerkkiä silmistä joista pidät etkä vedä tommosia lapsellisia itkupotkuraivareita
Rakastan teitä !!!
intissä oli oikeestaan ihan kivaa
M-mitä tuo aikoo?
Niin oli.
Heitti vaan linttaa autolla, nukku ja söi.
Pääsispä takas.
Tässä on nyt joutunut selittämään yksinkertaisen asian niin juurta jaksain että meinaa hermot mennä. Samaa joudun aina kokemaan nuorempien serkkujen kanssa kun tenttaavat kaikkeen aina että miksi, miksi, miksi. Ei olis lastentarhanopettajaksi meikäläisestä.
En nyt varsinaisesti pitänyt tiedustelusta.
Juuh pääsi kokeileman lapsuuden vaklausleikkejä vähän isommassa mittakaavassa.
ampu pyssyillä ja muilla
oon ollu jokaisen suomen tankin kyydissä pl. ne lapin telaketjuhässäkät ja ceeveet
kaikille meille ei vaan mene asiat alas ilman kyseenalaistamista ja analysointia, ihan on oma heikkous jos siihen reagoi heti tunteella
>ole partioleiri
>viitisen vuotta vanhempi tyttö lähestyy yllättäen kertakäyttökameran kanssa
>voinko mä ottaa kuvan susta?
>miks ihmeessä? t. n. 12-vee nyymi
>no kun oot noin söpö
Hyvin hämmentävä tapaus. Vieläkin mietityttää, että oliko se piilovittuilua vai ei. Kuitenkin päädyin johonkin hyväuskoiset hölmöt -albumiin jonka ympärillä nauretaan ringissä.
Olihan se tällein jälkeenpäin ajateltuna. Koskaan lukenut niin paljon kirjoja tai muuten löhöillyt niin paljoa. Laivasto oli kyllä kauhea lepokoti.,
Ampumaan pääs aivan liian harvoin. Varsinkin isommilla pyssyillä. Se jäi vähän harmittamaan.
Lasten kanssa toimimisesta tiedän että turha niihin loputtomiin "miksi" kysymyksiin on vastailla. Itse siinä väsyy ensimmäisenä eikä se mihinkään oikein johda. Jos se muksu oikeasti haluis oppia tai ymmärtää, se olis mukavaa, mutta se on vaan ennemmin sellaista härnäävää jankutusta, eikä se yleensä jää päähän. Niin ei jaksa. Pahoittelut.
Partio on kanssa yksi sellainen juttu että vituttaa kun ei itse ollut noissa hommissa junnuna
oli lystiä puuhaa, varsinkin meripartiossa purjehtiminen
jaahans
särki
no
mulla on isompi arpi, menee sivulta toiselle täydet 180 astetta
pspr asesepillä oli nääs sekä vaunut että pyssyt. ja mehän ammuttiin
Kaikki aina sano että partiossa oli setämiehiä jotka tykkäs pikkupojuista :3
Nyt harmittaa :3
olin joskus partio leirillä talvella
*saapuu lankaan*
M-mitäs me tehdään tänä iltana, Yuuka-täti?
Kateeks käy. Me käytiin radalla hoitamassa ne tavalliset p-kauden ammunnat ja sit jossain vaiheessa loppuammunnat ja 12,7 ja Sergei ammuttiin olisiko ollut kaksi kertaa molemmilla. Ja toinen näistäkin kerroista meinas jäädä väliin huonon sään takia.
Koe No Katachi on parempi elokuva kuin Kimi No Na Wa
Yskäise!
No tuosta ei onneksi ole kokemusta.
Yllättävän samanlaista kuin meininki sitten intissä, tosin 9v naperotkin osas enemmän ku jotkut ressukat intissä. Pääasiassa stereotyyppisesti ne oli näitä Stadin kundei ku oli ihan pihalla (talvisessa) metässä.
huomenna se alkaa
faija sano et mee rukkii, mites sinne pääsee?
Limps-limps!
Puhas kass
...
mä haluan täältä pois
salen ilmoitustaululla annettiin pois kissapoikia, pitäiskö?
En oo kattonu kumpaakaan, mutta olen lukenut tuon ja se oli ihan jees joten oot varmaan oikeassa.
Olemalla noheva aukissa.
Oot noheva. Sit meet aukkiin. Jos oot vielä noheva niin pääset rukkiin. Mut älä mee, se on perseestä. Mee mieluummin aukkiin, se on oikeasti kivaa.
lol joku katkera reservin aliupseeri siellä huutelee
tää, muista siis ottaa kissankorvat mukaan että voit käydä skapujen kahvitilassa vähän näyttämässä aliupseerillisia liikkeitä
Kylmä mad croc ja grandiosan meat lovers pizza.
Mielenkiintoista miten gommareille ja muille spedeille valtiovalta on yhtä kuin vihollinen jota vastaan on hyvä ja pitääkin taistella, paitsi jos se on omaa jolloin sen vastustamisesta on OK rankaista vapaudenriistolla ja kuolemalla.
Helpoiten pääsee jostain epäseksikkäästä koulutushaarasta johon kukaan motivoitunut ei oikeasti halua, kuten viestistä tai huollosta.
Njaa ois kyllä toi ruk ja mua jäi lähinnä vituttamaan se että auk2 jengi oikeesti oppi kiinnostavia ja hyödyllisiä juttuja ja rukissa me vaan vängättiin pinkkojen kanssa. Sit kun meni takaisin niin alikit oli silleen "joo näin se tehdään näinhän sen homman nimi on" ja itse rukkilaisena olin silleen "ok mitä vittua".
eikös tuo päde kaikkiin poliittiin liikkeisiin? jos ei ole oma valta niin sitten se on vihollisvalta?
itsellä el nacho vaihtelun vuoksi
ja joku crowmoor siideri
Ei päde, demokratia on aivan eri asia kuin totalitarismi.
jaa mites noihin koulutushaaroihin pääsee?
niin ovat vihollisvaltoja toisilleen