Sverigetråden

Attached: 1539893176475.jpg (640x640, 98K)

Other urls found in this thread:

youtube.com/watch?v=coJjo3NmAEI
youtube.com/watch?v=GrxOVbkMG-A
bokus.com/bok/9789172322103/alla-far-ligga-strategier-i-forforelsekonst-for-den-moderna-gentlemannen-och-kvinnan/
twitter.com/NSFWRedditImage

FÖRST

milk truk just arrive :)

Attached: SNSD.jpg (184x250, 5K)

vilken kväll grabbar, vilken kväll

>leta ragg i tråden
lmao

tvivlar på att det är värt det dock

>Gigantus väger 120+kg och har knullat flertal brudar
>jag är permaoskuld och snart 30 år gammal
Du är baserad, Gigantus, jag hatar dig inte, jag hatar mig själv.

Attached: 1544226629050.jpg (1280x948, 418K)

betygsätt min vaxpropp

Attached: vaxpropp.jpg (2660x2483, 361K)

Åk en färja vetja, där kan man hitta enkla brudar hur jävla simpel man än är

Bryr mig inte om du är kille eller tjej, har en 2:a i söder om du är sugen

kräktes nästan/10

är du kille eller tjej dock?

>You'll never be a girl's erotic dream. Get used to it. It's not for you. Anyhow, it's too late. All your sexual failures since adolescence, the frustration dogging you since puberty, have scarred you forever. Even if you could find a woman, which I frankly doubt, it won't work. It'll never work. You're orphaned by the teenage love you've never had. It's already hurt you. It'll keep getting worse. An agonizing bitterness will fill your heart. There's no redemption, no release. That's how it is.

youtube.com/watch?v=coJjo3NmAEI

Har han rätt?

Attached: 1534324469411.jpg (1672x2533, 340K)

n, finns hur många fula killar som helst som gifter sig med fula tjejer och lever tråkiga nbögliv
incelvärldsbilden är ett gyckel, de allra flesta finner sig i att inte vara särskilt snygga

Är så jävla trött nu grabbar
Ska man sova eller kämpa vidare?

Ingen bryr sig, fetto

n

mentaliteten är det som håller oskulder tillbaka.

nä har redan haft tjejer som sagt att de drömt att jag kukat henne

>n, finns hur många fula killar som helst som gifter sig med fula tjejer och lever tråkiga nbögliv
Ja, men efter att tjejerna har horat runt ett bra tag med Chad.

>You'll never be a girl's erotic dream
du kanske redan har varit det utan att veta om det

Kan vara din killer eller din tjej

NEJ KÄFT, HORBREV, HORBREV! TA BORT TA BORT!

Attached: 1234124.gif (540x260, 535K)

Du förstår inte, gigantus, jag är förstörd mentalt, jag ser mig inte som värd eller vågar ens.

haha mm
Så vart träffar man ens tjejer? Jag föll för ingenjörsjagjaget. Har inga intressen som involverar kvinnor. Ska man gå ner ensam till krogen och försöka ragga på dem? Prata med främlingar i biblioteket?
Har inte pratat med en på tio+ år, så det tvivlar jag på.

Sov du, vi finns här imorrn ditt baserade svullo.

mm ok vad du än säger incelen

sov sött min vackra prins

JA E FÖ FE FÖ E FU

Attached: 1045704578567.jpg (1028x683, 82K)

>det är inte kört alls
>haha jävla incel ta livet av dig haha

Attached: 1527420303140.jpg (306x306, 20K)

Hur gammal var du för tio år sen?

Tråkigt, testat prata med någon professionell?
Jo men dåså, ses senare idag

okej, nästa helg?

du bokstavligen bara pratar med en tjej. hälften är tjejer, har själv läst på kth och har träffat tjejer från tentapubar, jodel, datasalar etc

bokstavligen bara konversera lite (osexuellt) så kommer du ligga med henne inom kort. tricket är oironiskt att inte bry sig. bry dig inte om att det är en tjej, prata med henne som det vore vem som helst så kommer hon bjuda hem dig inom kort. bjud ut på en öl eller 17 för enkelt ligg

what is this thing

Attached: aaland.gif (637x429, 164K)

>wuäää wuää det är kööört uuuh det finns killar som är snyggare än migggg
>"mm ok men så är det för alla normala människor och ingen bryr sig"
>ok asså så du vill att jag tar livet av mig??
är nog ett krav på tvåsiffrigt iq för att identifiera sig själv som incel

borde fan skriva en bok hur man träffar tjejer med tanke på att jag gjorde en resa från permaoskuld till normal kille som har sex regelbundet

Mutt Island

Tolv. Alltså, jag pratade inte med tjejer då heller, men det är ett runt årtal.
Om man räknar bort folk jag diskuterade skolarbete med, frågade om att låna pennor, osv, kan jag faktiskt bara minnas att jag har gjort det en gång.
Snackade med några vänners kvinnliga bekanta i kanske en halvtimme när jag gick i femman, så det borde bli elva år och inte tio.
>hälften är tjejer
Nej, hälften är fan inte tjejer. Var hittar jag dem? Menar du att jag bokstavligen ska gå ner på gatan och försöka prata med främlingar? Ragga i hissen kanske?

svara inte på byrackan

Tror ni Emil har permaheemat sig själv?

fett pin att gå med den till kassan

Steg 1. Prata med dem
Steg 2. Ignorera feminister, de flesta tjejer vill bara knulla och helst nu.
Steg 3. Skriv en bok.

does that mean i can go there?

du vad

ja, jag menar bokstavligen att du ska prata med främlingar. hur många tjejer känner du och träffar regelbundet? hur många tjejer ser du dagligen? läser du just nu? hur många sitter i föreläsningssalen eller på övningen varje dag och hur många är tjejer? ta chansen, säg hej till någon för helvete.

Vad som är svårt att förstå är att tjejer är bokstavligen talat oskulder också, är väldigt nära några tjejkompisar som berättar allt för mig och de är bokstavligen jag när jag inte får ligga

det är ju det som är problemet. hade du inte varit så ängslig över bokstavligen allt hade du kunnat ligga hela tiden

bokstavligen ja.

1) prata med en tjej
2) prata med henne i mer än 2 minuter
3) få frukost på sängen hemma hos henne

det är verkligen så lätt. väx ett par bollar OCH PRATA MED NÅGON FÖR HELVETE

Anledningen till varför muhammed tar hem Sara istället för du är för att svenska killar hämmar sig själva helt i onödan. Svenskar föredras fortfarande men ingen kommer att röra er sålänge ni inte tar steget.

0
0
Ja
5 max

>ta chansen, säg hej till någon för helvete.
Ja, och sen? Man kan inte ragga på folk under en föreläsning, man kan knappt ens prata. Vad går du på för jävla flumskola?

detta

Finnish Sweden

>hur träffar man tjejer
>steg 1: prata med dem
Ja, det är ju enkelt.

Hur gammal var du när du ordnade till det?

kth, läser tredje året till civilingenjör. det är för helvete rast hela tiden sluta säga något annat

ja, vad är då problemet?

jag var 20

youtube.com/watch?v=coJjo3NmAEI
>so it's hopeless

>of course it is, it always was. From the start. You'll never be a girl's erotic dream. Get used to it. It's not for you. Anyhow, it's too late. All your sexual failures since adolescence, the frustration dogging you since puberty, have scarred you forever. Even if you could find a woman, which I frankly doubt, it won't work. It'll never work. You're orphaned by the teenage love you've never had. It's already hurt you. It'll keep getting worse. An agonizing bitterness will fill your heart. There's no redemption, no release. That's how it is.

Attached: 1546724234510.jpg (720x762, 34K)

Jag är inte en intressant person, jag är tråkig för jag har ingen livserfarenhet, jag är också tjock. Jag har inget att erbjuda en kvinna. Borde döda mig själv.

Jag har ingenstans att träffa tjejer. Jag kan säga hej till dem, visst, och de kommer säga hej tillbaka. Det är allt.
Har du sett Taxi Driver? Scenen med kassören. Det är så det kommer gå.

Har pratat med många tjejer, genom plugg, jobb och på krogen, de har aldrig visat något intresse

>jag var 20
Med andra ord är du en helt normalläge nbög. Du har inte genomgått brutala ensamheten. Du har inte förstörts av den.

Du borde inte döda dig själv, du borde döda dem som försatte dig i den här situationen.

Attached: 1521265872343.jpg (368x249, 11K)

bokstavligen jag minus tjock

ses i spelhallen imorgon kväll, om du törs

>vuxna män i tråden som beter sig som gnällkärringar igen
ingen tycker synd om er

>intelligent och intressant person som förmodligen också ser bra ut fysiskt
>lol user bara prata med tjejerna så kommer de vilja rida din kuk, funkade för mig så det funkar för alla!
Fyfan vill spy.

MEN VÅRA LIV ÄR SÅ JÖVLA HORTOMMA JAG BRYR MIG INTR OM DU TYCKER SYND OM MIG ELLER INTR JAG VILL BARA FUCKING VENTILERA OCH DÖDA MIG SJÄLV

Är det så tufft så gör det från en situation där du har kontrollen. Skaffa dig några eskorter och testa dig fram. Som KBT fast med sex. Skit i att det känns lite kladdigt om du tycker att sånt är fel. Måste vara lättare att börja därifrån ändå? Det hade jag iaf gjort.

>bögfri nattråd
hade inte ens tänkt på varför de senaste trådarna varit så bra förrän nu. är det slut på den förra eran och start på en ny, bra trådera?

Förtjänar inte ett lycklig liv förtjänar inte piss jag är ett missfoster som hamnade här av en anledning. Jag önskar jag hade modet att döda mig själv.

jag är inte en intressant person, jag berättar inga roliga historier och har inga heller. jag är inte särskilt attraktiv. jag har inte mycket att erbjuda förutom en vilja att vara snäll mot dem. du borde inte döda dig själv. du borde försöka inse att det är hjärnspöken som kontrollerar dig. du tycker att du är ointressant för att du redan vet om allt som hänt dig. försök berätta om ditt liv för någon, alla konstiga saker så kommer de vara intresserade. om inte, berätta det för någon annan tills någon bryr sig.

efter att hon sagt hej tillbaks kan du säga något annat

har du gjort det?

jag har kanske inte varit ensam lika länge som du, men jag har inte målat in mig i ett hörn. det är en självuppfyllande profetia det du håller på med.

nej men tentapuben kan vi ses på

jag har alltså lyckats lura dig att jag är intelligent och intressant och att jag ser bra ut fysiskt baserat på vad? att jag skrivit lite om att var dig själv? gör samma sak på krogen så kommer du hitta en fv. gör samma sak på tinder så kommer du hitta en fv.

var dig själv, det är inte ett jagjag. när jag säger dig själv menar jag inte att du ska låsa in dig i källaren, jag menar att du ska vara dig själv och inse att du faktiskt vill lägga ner lite tid och energi för att få en fv. det är lögn att du hellre är ensam för att om du klagar så orkar du gå. så gå för helvete. gå till den platsen du känner dig osäker eller obekväm på och inse att du inte är värdelös. få kontakt med en annan människa och inse värdet av den kontakten. då kommer du få mer energi att fortsätta jobba på dig själv och tillslut blir du den bästa versionen av dig som är möjlig.

tråden är död. sluta romantisera

Ja, vad? Det är ju uppenbart att de inte är intresserade att prata utan hellre lyssnar på föreläsningen, eftersom att de är störda av en.

tycker om att studiera i lund, om jag är accepterad. vad borde jag vet vid lund?

Attached: 10ee248e82549474.png (620x640, 260K)

Tänk om vi gjorde så i Stockholm för blatter

youtube.com/watch?v=GrxOVbkMG-A

BASERAD

Attached: 1545061725512.png (685x844, 140K)

Attached: fridapaullsson.jpg (488x639, 30K)

>berätta det för någon annan tills någon bryr sig.
haha mm
Detta är ju för fan ett jättedåligt råd. Nu minns jag visserligen i princip ingenting tidigare än ett halvår sen, men hur skulle detta vara en bra ide ens på pappret?
>berättar om mitt liv för någon
>de tycker att jag verkar helt jävla sjuk i skallen
>går
Bättre att hitta på något spännande då, det gör ändå ingen skillnad.
>jag har alltså lyckats lura dig att jag är intelligent och intressant och att jag ser bra ut fysiskt baserat på vad? att jag skrivit lite om att var dig själv? gör samma sak på krogen så kommer du hitta en fv. gör samma sak på tinder så kommer du hitta en fv.
Det är en sak i text, en annan i verkligheten.

>gå till den platsen du känner dig osäker eller obekväm på och inse att du inte är värdelös. få kontakt med en annan människa och inse värdet av den kontakten
Hur skulle jag göra det? Ska jag gå ut i parken och fråga folk vad de heter?
Tänk om vi faktiskt dödade packet istället för att stå och klaga?

Kan man filtrera en specifik nationalitet endast i en tråd?
Vill filtrera jänkarna här men i andra trådar vill jag ha kvar dem.
Går det?

bokus.com/bok/9789172322103/alla-far-ligga-strategier-i-forforelsekonst-for-den-moderna-gentlemannen-och-kvinnan/

Finns inget att berätta om mitt liv. Jag är hjärnkulting som hoppade av skolan efter högstadiet, satt hemma i 10 år. Jag vill inte prata med någon för deras liv skulle försämras av att ha mig i det, jag har inget att erbjuda kvinnor.

Samma gäller kompisar. Jag är bottenskräp. Värdelös är jag, bitter också. Mår illa av personen jag blivit men finns ingen utväg för jag förtjänar den inte ändå. Hatar

Ta självis och breva

ja, de lyssnar hellre på föreläsningen när den pågår för att det är det som är hela anledningen till att de vaknade och gick dit. under rasten vill de inte lyssna på föreläsaren, de vill prata skit för att rensa huvudet.

du sitter och spelar datta, mamma kommer in och erbjuder tårta, vad gör du? stänger av datorn och går och äter tårta eller säger att hon ska sluta störa dig? är tårta ingenting att ha eller höll du helt enkelt på med något annat som fångade dig för stunden? vänta till rasten och försök igen. prata inte bara med en tjej och ge upp, hon kanske har pojkvän, hon kanske är gift och har barn, hon kanske är sjuk eller är jävligt trött bara.

>Hur skulle jag göra det? Ska jag gå ut i parken och fråga folk vad de heter?
du sa det bokstavligen. jag utmanar dig att fråga vad 2 personer heter imorgon. ta på dig lite snygga kläder, fixa håret och gå ut och prata med folk

har läst denna och kan intyga att det står en del vettigt i den.

har du gjort någonting efter att du hoppade av skolan? eller har du suttit och brevat på kanalen varje vaken timme sedan dess utan någon som helst social kontakt förutom din mamma? jag tror dig inte

Attached: 1546707165782.jpg (542x767, 100K)

bra brev

Sug kuk sosse. Livet handlar om att ligga på topp. Släpper vi taget så får du sy kläder åt kineserna.

tänk om jag är Muhammed och det är Kalle som tar hem Mona

Jag har väl spelat single player spel och chattat med några (över text vågade inte röst) över åren som jag nu tappat kontakten med.
Vad har jag gjort? Jag har inga vänner ivl, jag åker med min mamma till mormor kanske 4 gånger om året och vi sover över en helg. Aldrig rest, aldrig varit utomlands.

åh nej, vad hemskt med jämställdhet!

>jobbade på ett oc hela natten
>går och lägger mig nu
Mitt dygn kommer vara fucking cp

>under rasten
Då sitter de med mobilen. De hade blivit lika störda då.

Jo, men tårta är ju något jag är intresserad av. Det är de här inte, jag är om något morsan som stör dem när de spelar datta.

Ja, jag hoppar. Tjänar fan inget till. Grattis, du vet nu vad de heter, om de inte tackade för sig redan då och gick.
Jag brukar klä mig normalt och har en normal frisyr, det hjälper ändå inte.
>läs en bok och stick
Det är ju som kuratorn på gymnasiet. Jag pratade med honom i några minuter, sen var han övertygad om att det "blir bättre på universitetet". Inte för att han trodde på det, det tror jag inte. Men det var ju en enkel lösning på problemet. Det är inte som att jag kan gå dit igen och klaga, direkt.

>det går inte att sitta hemma och breva på kanalen
Jag gör det all min fritid och har ingen social kontakt utom min far, det är fullt möjligt.

jag raderade för jag ville använda bilden igen

Fler länder än sverige har raserats i kampen för jämställdhet. Lycka till med din, jag är säker på att vi fixar det den här gången.

vad för oc?

Attached: 1546693145405.png (957x420, 109K)

>han har inte flera uppsättningar av samma bild

Attached: 1521809734251.png (402x404, 79K)

Ja, dom jävla pissländerna borde atombombas istället.

t. conny

Attached: 1544647169801.jpg (273x410, 18K)

>Tiwaz-hagalaz-odal-raido
>inte thurs-óss-reið
Jävla jänkare

Attached: B8DE8D6A-218D-4E9C-B03B-BC86579FEFFA-3267-0000029AF710FD31.jpg (700x842, 99K)

Avskyr mig själv. Vill inte leva längre

den är min nya favorita bild

Attached: 312d4d73.jpg (640x640, 38K)

tänk om jag inte ens vill ha en fv? så länge jag har mina dataspel och mina kreativa hobbyn så är jag glad. min lägenhet är ändå för ostädad för en tjej.

Attached: c384faf9a7fd68edde3b6821f2419582.jpg (562x843, 78K)

klockan mycket är

sovis du måste börja snartis

Attached: NqWu6aPM_400x400.jpg (400x400, 18K)

Tjejer är grisar. Äckligaste lägenheterna jag varit i har varit tjejers.

Karen för Sverige!

Attached: file.png (112x112, 20K)

Du kan ha allt det där OCH en fv