Sommeren er på vei utgaven
Forrige:
Sommeren er på vei utgaven
Forrige:
Forste for depresjon
Forste for et fritt Norge
Sommerkroppen 2019 gutta, hvem er med? Vi stikker på Kraft imorgen tidlig
Dds
Jeg er med på Kraft, men bare hvis vi tar tung knebǿy.
Noen andre hanrei gutter her som liker å ha sex?!??!??!??! DAB DAB DABD AB
Jeg har ikke penger til treningstudio
Nei. Jeg liker å runke ute i skogen
>gjennomsnittslengden på en erigert penis er 13,12 centimeter, mens på en uerigert penis er gjennomsnittet 9,16 centimeter
>I Norge er gjennomsnittet på cirka 14 centimeter
Er du en tissling?
Tisslinger burde kle seg ut i jenteklær
Har ikke DAB radio i huset eller i bilen
Min er akkurat 14cm
Ok samme egentlig
>sitter og ser på klipp av rykkstrommere som ser videoer om hårtap og opplever eksistensiell angst
Hva er det jeg gjor med livet mitt
Er det innafor og soke trygd for å så finne en liten bygd som det er billig og bo i?
Liker ikke folk fåvæ. Pretensios mobbe kultur osv. Er veldig lei av alt egentlig.
Hores veldig sorland ut
184mm tissling rapporterer inn
t. styggus styggjævel
>når ronketissen dabcucker
Hater når det skjer a
Det var ikke veldig snilt sagt, synes du burde be om forlatelse.
Ved et mirakel klarte jeg å få lurt ei dame til å ligge med meg en gang. Det beste jeg har klart mitt liv er å gjore dette mot et speil imens jeg klappet skinka hennes.
Sex var veldig skuffende fåvæ, og ikke verd alt det stresset jeg har opplevd med årene frem til den gang. Jeg var 23, hun var 29 tror jeg, veldig grei dame. Traff henne noen ganger til, men hun begynte å snakke om barn den 4 gangen, så jeg fikk totalt panikk og droppet kontakten. Det var sikkert den eneste sjansen jeg kommer til å ha på å få barn, men sånn kan det gå. Her sitter jeg, snart 27 og foler jeg har grodd jomfrudommen tilbake.
Jeg hadde en ganske god sjanse på å få barn her for et par år siden, men så valgte min daværende jv å benytte seg av retten til selvbestemt abort.
Er ikke stygg. Aldri plaget meg de greiene der. Er bare veldig veldig lei av dumme mennesker og spilla de skaper for å underholde seg selv.
Gidder ikke mer. Sosialisering er overdrevet, sex også.
Er den fin? Ikke greit med middagspolse når den ser ut som quasimodo.
Har 17cm selv, men jeg vil si den er fin
Fy flate. Abort er mord.
Tissen min er 17,3cm, men jeg kler meg fortsatt i lårhoye sokker, sote stripete truser, skjort og sånt...
Bra! Ingen som henger i Norgetråden burde få lov til å bli foreldre.
Man kan ikke breve sånt og ikke bevise det. Brev et bilde på /soc/ og lenk det, ellers er det falskt og homofilt
er 16,5 cm
vet ikke hvor tykk jeg er men kan ikke bruke vanlig störrelse kondom komfortabelt og får ikke plass i en dorull
alltid tenkt på meg selv som gjennomsnittlig
Kjempeogodt å ha sex. Eller hva gutter?
Vet ikke, aldri hatt det :(
Du mener på /b/
/soc/ er der alle som brever sånt på /b/ egentlig horer til. Har brevet meg selv der
*dabber men snur mot kameraet*
Jajamensan gutter. Det er bare en vei det går da gutter.
*dabber en gang til og forsvinner i sånn wolrd of warcraft rogyue royk*
Link
Ja, jeg er degenerert som faen.
Har aldri blitt pult da, og vil det ikke heller. Jeg liker bare tanken på at NOEN tenner på noe som har med meg å gjore
Du er en odelagt person. Hva får du ut av å komme her og pisse oss i trynet? Men neida elsker deg. Jeg tror du kommer til å fikse det gutten min. Tror så jævlig på deg... men du gjor det vanskelig..
Jeg er på bedringens vei. Har fått meg jobb, har fått meg bil, flytter snart ut, jeg tenner på jenter igjen og min drom er å en dag bli pappa sammen med en vakker dame som elsker meg.
>Ferien er over
>Kveldsskift imorgen
Jaja, god natt da gutta.
God natt da gutter!
Jeg våknet kl 22.00. Noe dritt, menmen
Natta
Ny uke.
Frilanser og selvstendig næringsdrivende burde ikke være så hoyt. Spesielt ikke selvstendig næringsdrivende.
Kanskje hvis jeg lager et kjapt lopned i bildeformat av trådens verste autister?
>når du er student men skjonner at bildet sikkert var laget av en annen student
Hadde jeg valgt igjen hadde jeg tatt en god gammel yrkesfags ting. Men jeg har brukt for mye tid på min grad til at jeg kan stoppe nå. Men om jeg har barn skal jeg lett si at de burde ta yrkesfag.
t. materialisthanrei
t. eksisterer i virkeligheten
Flau over at jeg gjorde narr av de som tok elektro eller andre sånne fag. De er i big moneys nå. Jeg er i helvete.
Hvem av dere skrev dette?
Meg til venstre
hehe ja dette er canon
Jeg oppdaterte aldri om Katten som ble påkjort for Jul.
Katten har det bra, bruker smertestillende enda, men har begynt å små leke igjen osv.. Så dette blir bra. Forsikring selskapet dekket 75% av regning.
GOOOOOOOD MORGEN GUTTA!!!!!!!!!!!!!
skal på jobb snart jeg.
Tenk å være så dum at man har katt
lurte på om du hadde dǿdd jeg
Jeg brever ikke sånt på nett fåvæ, vil ikke at noen jeg kjenner idvl skal kjenne igjen rommet mitt
Heng deg
hva faen kompis...sånn må du ikke tenke....
Hold kjeft. Jeg har 2 norske skogkatter
Du og Sjakkanon
brev Mehl
Tenk å være så dum at man lar katta si bli nesten drept, og så betaler dyre penger for at den skal bli reparert i stedet for å bare knerte den
Og så ha to av svineriet
Og dverganon
De som ikke har katt er cucks.
Hanrei*
Hva er galt med Sjakkanon og Dverganon?
Tenk å breve noen som tar flere meter med somalisk kuk om dagen, og vil flytte det hanreiet til bygdene også. Nei, fy faen.
Heng deg, din dritt-autist.
De har hengt seg eller noe
Hend deg, din landssviker
Bra.
Heng*
>Hend deg
Du er ganske dum, du.
Sug meg
Har vi noen andre sotnoser innenfor politikk?
motte en svenske igår, skjonte ikke et ord av det drittspråket hans, tror han sugde for mye kuk
Sandra Borch er perfekt.
Æsssssssssssssssssssssssj
Hun var en sotnos ja
>Feminist
Disse nottene :D
Någon som kan fixa en jänta åt mig? Vill flytta till Bergen men lägenheter är dyrt så jag tänkte ligga mig till ett boende.
>telefonen ringer
>Oslonummer
>tar telefonen likevel, hvor galt kan det gå
>stemmen i telefonen er svensk
>han vil selge meg noe bank-greier
>"jeg snakker ikke med svensker"
>legger på
>forstår ikke svensk
hvor dum er du? jeg barre spör
Innafor å slutte på jobben? Skal på jobb om 1t men har folt lenge nå hver morgen at jeg må tvinge meg selv. Men hvis jeg evt slutter så vet jeg ikke hva jeg onsker å begynne med etterpå
"Jeg snakker ikke med svensker"
*legger på*
norwegian help?
youtube.com
> Nytter ikke å kjore en bil opp og ned langs ??? kystene ??? for å finne hvor vikingskip kan ??????? er som, tusen ????
> Det er helt ute. At ikke vi har alt ?????? tenkt på det?
Spör, vafan är spör? NEJ, KVINNA! Hon här, kan du fixa en sån här? K-v-i-n-n-a! Jänte?
>svensk flagg
Pell deg til helvete vekk fra tråden vår.