Sverigetråden - "Söta" upplagan

Attached: 1545068937355.jpg (587x721, 128K)

Other urls found in this thread:

clasohlson.com/se/Riskokare-1,5-liter/34-9719
mediamarkt.se/sv/product/_obh-nordica-6322-riskokare-inox-grå-1042814.html
strawpoll.me/17191266
youtu.be/03HOhd4GI1w
twitter.com/SFWRedditVideos

flampnallen på bilden? :3 ~

>Inte Sodastreamupplagan
Du hade ett jobb

bryr mig inte om erat autistiska dampande på obetydliga småsaker
du borde ha varit snabbare

varför gör du en tråd då?

stackars Nattsan

Attached: 1527935595192_0.png (489x423, 10K)

Vad är det som är så speciellt med dessa smaker de säljer då? blir det dåligt att kolsyra vanlig saft eller varför inte fullemonad som jag brukar göra med citronsaft och sötmedel

jag ville det

>dkn det var jag som fult ritade om bilden till fetto

Alla som andas i tråden är jävla bögjävlar, hoppas ni får cancer i stortån

Det var f1 värt att avatarböga och spamma Jasonbilder i en månad

Den rätta bilden

Attached: 1546643147923.jpg (587x721, 370K)

baserad

De tjänar på sina egna produkter... Välkommen till marknaden...

Attached: 1546875768754.gif (652x562, 392K)

b
e
s
a
t
t

många versioner vid det här laget

Attached: 1547071296879.jpg (587x721, 137K)

hej nyvän! vilken rolig bild du brevade!
jag har bara två synpunkter på den:
>bögen är söt och ser ut som en riktig flicka
>dampus är en 150 cm minderårig pojke
om du redigerar och åtgärdar detta så får du en uppbåt av mig :D

Moku gå och smek ditt jävla kondylom ditt vider.

>pillesnoppen

känns som att jag är fast i en helvetesdimension utan nära och kära

Attached: 1480968766658.jpg (500x734, 85K)

jag skrev ju att bilden var dålig din dyslektiska jävla röv

wtf is this image can someone xplain

Kan någon rekommendera en vettig riskokare för under 2000kr?

Stäng av datorn och ring någon då. Sluta knarka om du gör det.

Sverigetråden has been infested by anime trannies (left) for a few years.
They are convinced that everyone who wants them to piss off are the same person, and this was memed into him being Jason (right).

pedophile vs normal guy

Du kan får köpa en kastrull av mig för 1 999 kr

clasohlson.com/se/Riskokare-1,5-liter/34-9719

Funkat perfekt i flera år

>Riskokare
>Sodastream
vill heema er

(Jason Voorhees, that is)

köp en billig för 400 istället, riset blir lika bra men det kan bränna lite i botten på vissa, en riskokare är inte värt flera tusenlappar

>riskokare för under 2000kr?
Finns det ens så dyra?
Kek.
Kör den här
>mediamarkt.se/sv/product/_obh-nordica-6322-riskokare-inox-grå-1042814.html

359 kr och funkar perfa

Detta, antingen lagar man mat över öppen eld i skogen eller så håller man käften.

Var är Natsuki?

Gigantus åt upp honom

Riskokare är tiptop bra. Enkelt och billigt ris som har hyfsat med proteiner och mättar gott.
Jag använder denna

It's a caricature of us innocent normal poster who just like to pretend being girls and having a fun time in the thread.
However there is this one mentally ill neet who spend most off his time in this thread, he likes to massively samefag, harass and doxx innocent posters he also often post violent stories about torturing and killing homosexuals, he sometimes avatarfags with pictures of Jason

t. Gigantus

Hmm.

>riskokare
Vafan ba häll skiten i grytan och värm på

Eller så lagar man mat som en normal människa och inte en jävla trendig hipsterbög som måste ha dittan o dattan

älskar min slow cooker också, slänger i ingridienserna innan läggdags och på morgonen har jag en god gryta fullproppad med nyttiga grönsaker och massa himmelskt mört kött och själva soppan som blir är utsökt

Vad ska du äta idag? Vill gå upp i vikt favä

Är det bara jag eller verkar folk mest bara sympatiska till natsuki efter att han blivit doxad? Typ ist för att förvandlas till ett jagjag tycker folk synd om honom?

En kastrull och spis finns i varje hem. Alla dessa maskiner och apparater är överflöd som lockar hit fattigt folk som blir kriminella för att själva köpa skiten.
Det här är sanningen bakom vår "medmänsklighet".

Hoppas du blir permaheemad av ett gäng groteska avföringsluktande niggers öppet på gatan. Lär dig laga mat.

>lagar man mat som en normal människa
Med riskokare då. Endast muppar som "uh muh kastrull". Riskokare är billig och effektivt.

>fiskpinne och pulvermoscucken
du lagar för fan ingen mat

Skiter i jobbet imorgon, varken orkar eller vill

Ingen bryr sig. Gå vidare.

>riskokare är orsaken till att Ahmed och Mumbdalla knivrånar och våldtar

HAN HAR LÖST DET GRAPPAR!!

Attached: 1587645356.jpg (499x499, 74K)

Ja han var inte lika vidrig som flampiss, det är rätt tydligt att han inte mådde bra och att Evve utnytjade det för att manipulera honom till att bli en bögtransa

Kastrull är minst lika effektivt, bara att du är lat och dum i huvudet.
Fin projicering

Ahahaha

Attached: 1545847686846.png (600x600, 478K)

Jag har ofta funderat på att börja laga sådan VS-mat och breva bilder i tråden för att trigga sönder den.

han blev aldrig doxxad, när ska ni fatta?

Gosmorgon~

Alex Jöns...

>bara att du är lat och dum i huvudet
Självklart, därför jag är NEET och låter skattebetalarna pröjsa min riskokare.

Köksmaskiner?

strawpoll.me/17191266

Evangeline är lite som kejsare Palpatine och Natsuki och Flampan var Darth Vader

>laga mat

Jävla kärringcuckar allihopa.

kan laga mat kära du, köpte den för 250 spänn vilket är billigare än en vanlig gryta, den drar mindre el och kan stå på utan uppsikt i över 6 timmar medans jag löneslavar och när jag kommer hem har jag en rykande het köttgryta att äta som om jag haft en hemmafru hemma

Det är rätt sojigt med stjärnornas krig liknelser favä

>därför jag är NEET och låter skattebetalarna pröjsa min riskokare.
Baserad. Men riskokare är obaserat

Herregud, först Sodastreams och nu riskokare. Vad kommer det dampas loss på härnäst? Smörgåsgrillar?

Attached: 1346834689035.png (660x600, 69K)

>Kastrull är minst lika effektivt
Inte han men nej, tar runt dubbel så lång tid och skvätter ner hela jäkla spisen

>kan laga mat kära du, köpte den för 250 spänn vilket är billigare än en vanlig gryta, den drar mindre el och kan stå på utan uppsikt i över 6 timmar medans jag löneslavar och när jag kommer hem har jag en rykande het köttgryta att äta som om jag haft en hemmafru hemma

Attached: 1543782351247.jpg (1200x900, 179K)

mamsen kan inte laga mat åt dig hela livet, user

>Smörgåsgrillar
Bara stoppa in två limpor med ost mellan i ugnen för fan, jävla hipsterbögar

fast pulvermos är faktiskt gott sålänge man har en klick smör och lite mjölk i, göra riktigt mos med elvisp och skit är inte värt det

>t. besviken dampus som trodde alla skulle göra ödemjagjag

Äter ute på pub och restaurang för jag är ingen fattig liten pojke som står och gör pulvermos varje dag.

Varför dampa på smörgåsgrillar? Den har ju iallafall en nödvändig funktion till skillnad från slow cooker och riskokare

Fast smörgåsgillar pressar ju ihop mackan. Inte samma sak som att sätta en dubbelmacka i ugnen favä.

>äter ute på pub och restaurang för jag gillar att slösa på mina pengar
hahahahahahaha

kommer aldrig förstå er som skryter om att ni äter ute - det är i längden ALLTID slöseri

Bara ta skruvstäd och in med skiten, ni ska ha era jävla maskiner till allt istället för vettiga normala lösningar som normalt folk. Fy fan

Att käka burgare på Olearys varje dag låter sunt. dds sdjuden

Kan slösa hela dagarna i ända utan problem för jag är inte fattig som du
>fattigcucken

Episkt brev xD

Jag sabbade allt och det är inte lönt att försöka göra något åt det längre för man är gammal och det kommer aldrig finnas tid för att leva ett liv.

Alla, precis alla ser tillbaka på sin ungdom som sina bästa dar, de enda som inte gör de är folk som inte hade någon. Det är ett stort skämt. Vad ska man göra i 30 års åldern? Lmao, ingen i historien har beskrivit 30 års åldern som sina bästa år och även om jag tvingar mig själv att göra mitt liv bättte kommer det alltid vara tomt. Alltid. Och ingen tid finns heller för man måste slava för att leva.
Knulla bort mig. Knulla bort mitt liv. Jag är så förbannad.

vid smörgåsgrill drar jag gränsen, bättre att köpa ett våffeljärn där du kan både göra våfflor och mackor i

ner på golvet user, tjugo armhävningar omedelbums!

Attached: 1527019856435.jpg (640x480, 55K)

youtu.be/03HOhd4GI1w

Attached: FF2EB3B4-97A3-46FA-9E9E-14DEF4B1A19B.jpg (500x500, 43K)

Attached: 153728393.jpg (250x244, 11K)

Är du aldrig orolig att det ska bli elfel och hela ditt bohag brinna upp? Det är vad som gjort att jag håller mig borta från fucking jagjag-maskiner som den.

nej jag ser ut såhär

Attached: 1527690016448.jpg (480x682, 83K)

>>fattigcucken
Antingen så är du rik från föräldrarna eller så gycklar du

>kan slösa hela dagarna för jag har ingen koll på ekonomi till skillnad från dig
Du är inte Bill Gates. Om du käkar det billigaste varje dag (runt 70 kronor per måltid två gånger om dagen) så är du fortfarande uppe i över 1000 spänn i veckan.

Häng dig då?

länka dox

>Äter ute på pub och restaurang
snarare pizzerian och mcdonalds

Asså grabbar vilken episk räd ni fixade på discord. Så tuffa ni är asså

>Shadman
>Sweden

Attached: 1366690267410.png (844x651, 229K)

>1000 spänn i veckan
ÅH NEJ HERREGUD!!

Attached: 142567839455.jpg (258x360, 55K)

Jag som gymcel undrar vilken smörgåsgrill man ska köpa som jag kan grilla kycklingbröst med. Vilken är billig och bra? Tack för snabbt svar TrådeN^

>omedelbums
kringerar favä. vem försöker låta auktoritär när de säger något som slutar på bums?

Jag skrev inte specifikt "riskokare", och ja, det är en källa till avundsjuka. Liknande lyxkonsumption skapar arbetstillfällen för kinesiska låglöneslavar och vi kommer att stå i deras ställe om hundra år. Fartyg med delar som ska monteras åt alla nordiska araber i städerna...
Det spelar ingen roll om du förstår processen eller inte, det är redan planerat och infrastrukturen byggs ut just nu.

Ät skiten rått
>tillaga mat
Jävla hipsterbögar

Ni är ju fan dumma i huvudet. Smörgåsgrillens funktion går i princip bara att få från smörgåsgrill. MEN ni är så jävla kåta på riskokare och slow cookers som gör precis samma jobb som vanliga 'verktyg' ALLA har i sina hem.

Hur hjärndöda får ni vara?