/mämmi/

Hyvä Suomi -painos

Attached: hqdefault.jpg (480x360, 25K)

Other urls found in this thread:

youtube.com/watch?v=oWqKG0Saa_w
youtube.com/watch?v=EHtYEoDgTIs
youtube.com/watch?v=lyswV5_yDFw
youtube.com/watch?v=Q78Teqr2T6E
youtube.com/watch?v=7HlzbIohXZM
twitter.com/NSFWRedditGif

DADDY DIDN'T GIVE AFFECTION, NO
AND THE BOY WAS SOMETHING THAT MOMMY WOULDN'T WEAR
KING JEREMY THE WICKED
RULED HIS WORLD

JEREMY SPOKE IN CLASS TODAY

Attached: 1511813063791.png (1076x1022, 2.12M)

Nyymi

heräsin siihe ku kissa oksens ja sit kävin itteki oksentamassa

nyt lisää viinaa

Attached: 1495605990408.jpg (640x627, 34K)

Paljonko viinaa kissa on kerennyt juomaan?

kaks kolmesataa viinaa

ja suomi voittaa jälleen

Mä kuulin eilen radiossa et Pekka Linkola on ihmisvihaaja fasisti.
Onko tää totta?

pistin taas kolme kynppiä mobiili peliin kun oli niin hyvät ainutlaatuiset tarjoukset että olisin kirjaimellisesti hävinnyt rahaa jos en olisi ostanut

Attached: Fox.webm (640x640, 1.75M)

eipä taas paljoa mikään kiinnosta, itseviha ja eskapismi on vissiin se mun juttu

Attached: bonfire dog.jpg (1200x1188, 170K)

MITÄS ME MÄMMILÄISET, HÄHÄÄ

Attached: hähähä.jpg (657x527, 35K)

Taitaa olla possun vuosi.

>sähköt poikki koska työmmaa naapurissa
Voi perse

ai vittu mun ala selkä

Joka paikkaan sattuu

takamus oireilee

Ripuli töissä VITTU

vettäkäpä mun sormesta

Attached: 7u6538.jpg (640x479, 108K)

onko olemassa muitä palveluntarjoajia joilta puuttuu oma vastuu melkein kokonaan kuin posti- ja kuriiripalvelut? palveluissa on yleisesti oletus että se hoidetaan, ja jos se kustaan, palveluntarjoaja on vastuussa. jos viet kenkäsi suutarille korjattavaksi, ja tullessa takaisin kengistä ei ole jäljellä kuin tuhkat, niin suutaria pidetään korvausvelvollisena. näin ei kuitenkaan ole postipalveluiden kanssa. useimmissa maissa lainsäädännössä on poikkeukset niille. jos paketti katoaa, se ei ole heidän vastuulla. jos paketti runnotaan ja tavara tulee hajonneena perille, se ei ole heidän vastuulla. tähän voi olla poikkeukset niissä tapauksissa, joissa asiakas kykenee osoittamaan että kyseiset tapahtumat johtuivat palveluntarjoajan törkeästä huolimattomuudesta tai tahallisesta teosta, mutta valtaosassa tapauksissa tämän todistaminen on mahdotonta.

on ne vastuussa mutta sinä et sitä vastuuta koskaan tule näkemään koska tavaranvalmistaja tappelee postin kanssa. tämmöinen on sopimus

Kyllä, ja kiisunvihaaja

youtube.com/watch?v=oWqKG0Saa_w

perustettu & punapilleröity

youtube.com/watch?v=EHtYEoDgTIs

*imee nyymin sormea*

Pyyhkin pyllyn niin paperissa oli verta

youtube.com/watch?v=lyswV5_yDFw

Attached: musiikki apustaja.png (354x286, 28K)

aamu anime koostumus: pehmis

eräpäivä tänään ja kirjaa 100 sivua jäljellä

ei kiinnosta, tapa ittes alaikäjonne

mua kiinnostaa

tapa ittes alalikäänjone, ekkinntso

noin ei saa sanoa. kerroin opelle

Aamupaskan kuvaus: meripihkanruskea, runsasvaahtoinen, aromikas, vahvasti mausteinen

en jaksa enää

täytyy jaksaa

Onnistunut painos. Voit keittää itsellesi onnittelukahvit.

*vetää sormesta*

PRUUUUUUUUUUUUUUUUUTS PRÖÖÖÖÖÖTS
heheha pierustus kaasusstus

Attached: isoluun tuijotus.jpg (800x597, 56K)

Attached: ahahahah.png (256x256, 67K)

*vapisee*

*natisee*

jaa pitäs poistua komerosta kauppaan. vituttaa jo valmiiksi. aloitan henkisen valmistautumisen nyt viinaa juuomalla

Kiinan paketti on ilmeisesti päätynyt postiin asti mutta en itse ole saanut siitä minkäänlaista lappusta kotiin. Nyt sieltä postista laitettiin viestiä että tuu hakemaan pakettisi, säilytysaika päättyy

Miten kaupassa käynti vituttaa? Minusta shoppailu on erittäin miellyttävää vaikka vaan muonaa kävisi hakemassa.

Onko muillakin niin että jos ei runkkaa säännöllisesti niin se alkaa purkautua väkivaltaisena käytöksenä

joutuu puhumaan kassatytylle ja ihmiset nauraa mulle

Henlo frens

Attached: 1544412931947.jpg (300x194, 9K)

itsehän käytän vain vamma sammakoiden automaatti kassaa

Attached: 1459959408821.png (564x452, 98K)

Morjesta pöytään.

hello
pleas return 3 finn dead bodys from blåbärfjellet

Attached: 1525267380812.jpg (600x497, 40K)

lähikaupoisa ei oo sitä ja ei jakkssa kävelä kauemmas prismaann

epäironisesti laukesin housuihin kaksi kertaa viime yönnä unissani

oispa jonnenyymi

Idk where they went

Attached: 1544138879862.png (820x878, 159K)

Puhukaa mut pysymään intissä. Ei tällä hetkellä nappaa ollenkaan

Valitkaa yksi vaihtoehto
A) Saatte 240 euroa
B) Saatte 1000 euroa 25% todennäköisyydellä, ja 75% todennäköisyydellä ette mitään

Sen jälkeen valitkaa näistä yksi vaihtoehto
C) Menetätte 750 euroa
D) Menetätte 1000 euroa 75% todennäköisyydellä ja 25% todennäköisyydellä ette mitään

en

A) ja A)

A D

linkatkaa melodista bläkkistä mitä kuun telen kävely reissulla

Tiesin tuon jo ennen menoa ja hommasin c-paprut

Arvasin että te vitun jonnet ette kestä päivääkään irti äidin nisästä.
Tapa ittes vitun hintti.

Nyt kyllä valitset.

Toisesta pinosta on pakko valita.

youtube.com/watch?v=Q78Teqr2T6E

Isot määrät asevelvollisuuden suorittajissa toimivat pelotteena ulkovalloille. Tämä lisää meidän ulkopoliittista liikkumavaraa, sekä mahdollisuutta toimia vapaasti markkinoilla. Esimerkkejä rajoitetusta toiminnasta markkinoilla ovat bilateraalikauppa ja Fennovoima.

Pysyminen poissa sodista ja mahdollisuus toimia vapailla markkinoilla lisäävät meidän kaikkien hyvinvointia ja helpottavat meidän elämää parempian työpaikkoina ja palkkoina.

Oikeudellisesta näkökulmasta ryssä on usein kohdellut meitä syyttä kaltoin ja pelotevaikuteksella pyritään juuri estämään tämä. Hyökkäys tulisi liian kalliiksi hyötyihin nähden.

Itse palvelus muuttuu monilla mielenkiintoisemmaksi jos paneutuu asiaan tarkoin. Mitään ei intissä oikeastaan opetella ilman syytä. Esim. tehokkaat ampumaetäisyydetkin ovat tärkeitä tietoja, jos joudut rakentamaan pesäkkeen vihollisen pysäyttämistä varten ja mihinkään ei saa jäädä aukkoja. Palvelus itsessään kaikkineen paineineen on testi ja tietoisesti kouluttajien sellaiseksi tekemä.

Kaikki tehtävät, palvelusajat ja niiden loppuunsuorittaminen on kunniakasta.

AYAYA

Ilmeeni kun olin viime vuonna kuoppaa kaivamassa ja pistin kaapelin poikki neljä kertaa

Attached: 02b.jpg (1111x597, 145K)

hmmm under snow mabye?

Attached: 5aadedb9.png (657x527, 29K)

miten tyhmä täytyy olla että antaa jonkun lumen tappaa sut? aika noloo

>syö vähemmän
>syö terveellisemmin
>kuntoile
>herää aamulla
>paino täysin sama kuin eilenkin
Ärsyttävää.

Eihän se ole kestänyt vasta kuin pari päivää. Millanen vitun vässykkä säkin olet

Luovuta.

Oon varannut kyykkyhäkin nyt 30min ja joku nainen mulkoillut koko sen ajan vihaisesti. Vois tulla tekemään välissä jos uskaltaisi kysyä.

Koska hyvät hommat alkaa vasta e- tai j-kaudella

youtube.com/watch?v=7HlzbIohXZM

Suomalainen horrorcore on parasta

oisimpa kaikkien idoli

Attached: everyone's idol majima.png (465x810, 288K)

*idolisoi nyymiä*

pistin opinto-ohjaajalle viestiä katotaan mitä se sanoo

miks

koska mulla menee kaikki päin vittua ja oon yksikseni nyt märehtiny tätä asiaa ihan tarpeeksi

Mihin pyysit sitä treffeille?

En vielä mihinkään

Lopeta yhteydenpito, jos ei anna heti pesää.

...

Vittu ku saldoo palaa ku yrittää soittaa kelaa

V

A

N

>Isot määrät asevelvollisuuden suorittajissa toimivat pelotteena ulkovalloille
Huittista. Kerro mitkä ulkovallat pelkäävät Suomea?
Ja jos pelkäävät, niin pelkäävätkö 18-vuotiaita finninaamaisia räkänokkia, puhelimiin tuijottavia myöhäismurrosikäisiä pikku paskiaisia joita inttiin kuskataan?

Ei sinne kannata jäädä jos voit poiskin lähteä.
Olet myöhäismurrosiässä oleva teini jota on edelleen helppo johdatella uskomaan mitä vain, miksi luulet, että inttiin mennään noin nuorena, eikä esimerkiksi 25-vuotiaina, jolloin monilla olisi jo koulutus ja/tai työkokemusta ja uraa alla? Osaisivat ajatella omilla aivoillaan ja alkaisivat nopeasti kyseenalaistamaan, että mitä vittua täällä kumarrellaan ja tehdään käsimerkkejä ja rituaaleja toisille miehille joilla on jokin käsivarteen ommeltu symboli. Nauretaan afrikkalaisille heimotansseilla ja itse marssitaan ja huudetaan ja ollaan heimoväkeä ihan samalla tavalla eri rituaaleilla.

Onko tosiaan parasta verorahojen käyttöä ottaa helposti johdateltavia nuoria pois mukavuusalueeltaan ja opettaa heidät tappamaan?

Pärjään ihan hyvin. Ahistaa vaan ajatus että mun koko elämä on pelkästään tätä seuraavat 6-12kk

En voi muuta kuin nauraa ihmisille, jotka ovat selvinpäin tällä hetkellä.

Attached: markorepairs.jpg (443x473, 34K)

>nuoria pois mukavuusalueeltaan
on

ei minkään maan rivisotilaat ole mitään 30 vuotiaita ramboja jotka on ollut muukalaislegioonassa 12 vuotiaasta asti

Pelote on eri asia käsitteenä kuin, että joku pelkää meitä. Koulutettu 18-40 vuotias reservi on hyvä asia, kun ei meillä kerran ydinaseita saa olla. 18-vuotiaat ovat hyvinkin tehokkaita tappajia.

>Onko tosiaan parasta verorahojen käyttöä ottaa helposti johdateltavia nuoria pois mukavuusalueeltaan ja opettaa heidät tappamaan?
On ja siihen pitäisi laittaa vielä lisää rahaa.

oho

Attached: 1546855127131.gif (519x558, 122K)

tsuu tsuu!

Attached: poni kävelee ympäriinsä.gif (480x270, 1.61M)

No siis mitäs vikaa siinä on? Se on hyvinkin eri tyyppistä p-kauden jälkeen ja eihän teille suhahtelijoille edes anneta runtua nykyään ja vapaa-aikaa on joka iltapäivä. Meidän aikaan ohjattu toiminta oli 0600-2300 joka päivä ekat 12 vikkoa.