Sverigetråden - Nattupplagan

Attached: 8CF74E8E-A192-48FD-88C5-4AD0130C43A8-467-0000009C9FF2F4B7.png (2500x1889, 430K)

Other urls found in this thread:

youtube.com/watch?v=Tu_jvIZRrjY
youtube.com/watch?v=vBgHMNH2Mpg
youtube.com/watch?v=jhMCoYqp3ME
youtube.com/watch?v=7QObt_lZWU4
youtube.com/watch?v=euYtLs2LthQ
youtube.com/watch?v=QWSXAyybcV8
twitter.com/AnonBabble

först

Attached: AdolescentDeadHackee.webm (640x640, 1.11M)

håll käften svarting

ES LEBE DAS EWIGE UND FREIE EVROPA
ES LEBE DER UNSTERBLICHE HELD EVROPA

youtube.com/watch?v=Tu_jvIZRrjY
youtube.com/watch?v=vBgHMNH2Mpg
youtube.com/watch?v=jhMCoYqp3ME

KAMERADEN

Attached: sturm café.png (1712x944, 287K)

>svarar på två brev
>ny tråd brevas

Attached: 1525569857304.jpg (400x408, 58K)

Attached: 1547059072967.webm (438x368, 606K)

Du verkar inte veta vad projicering betyder

Attached: 1501488751124.jpg (481x506, 27K)

Min näsa är täppt och jag är ganska snuvig, tror inte de på jobbet godtar att man är borta för det även fast man nyser ut tonvis med snor var tionde minut.
Så vad borde jag säga istället?

*ger Dampus artärbråck*

Attached: 9388cd2d05992c335f038a9b201a1a72.jpg (630x901, 69K)

>Jag talade om incelbrevare i allmänhet
Varför hoppar du då på mig och kallar mig incel och nackskägg bara för jag sa att kvinnliga poliser är dåligt?

>Kvinnliga poliser, manskultingar och liknande behöver paras ihop med en extra stor och stark polis
Inte en bra idé även om polisen är stark kan han behöva backup från sin partner

>eller få uppgifter som inte kräver våldsutövning.
Detta kunde funka.

Attached: plastic love pistol.png (480x465, 173K)

Hejjar på alla grabbar i tråden

Attached: 1546583811683.jpg (726x959, 116K)

Hur kan ett hjärnspöke få artärbråck? Har aldrig hört talas om det innan.

youtube.com/watch?v=7QObt_lZWU4

För bakfull för att jobba

>Ja, jag dricker vatten ur en burk, hur visste du det?

Attached: 1546696623220.jpg (717x1024, 264K)

Nej, jag vet. Har testat en del olika mediciner och behandlingar, som elektrisitetsbehandlingar och droppformer nu men inget verkar bita. Kronisk depression går i släkten, både min farsa och hans två brorsor har haft det, plus deras farsa, Min storebror lider förmodligen av någon slags depression, men han är en tvättäkta autist så det visar sig inte på samma sätt. Varken medicin eller terapi har funkat hittills. Händer det inget snart så kommer jag begå självheem, som flera andra i släkten redan har gjort. Vår blodslinje var nog aldrig menad att föra vidare till ytligare ättlingar.
Enda anledningen till att jag fortfarande lever är alkohol, men det är ingen långvarig lösning . När mina pengar tar slut har jag inget annat val

Lugna ner dig Dampus :)

>tro att manskultingar inte kan utöva våld
haha va fan

Attached: 15222637660.gif (264x264, 1.37M)

>dkn kommer aldrig få antasta evve på en barnvänlig strand

Attached: 1537958917605.png (800x450, 321K)

>Axel förstår inte vad projicering betyder
>kallar andra misslyckade

Attached: Vad globen.jpg (368x374, 80K)

Helvete vilket bra argument
jag hatar burkar nu

Folkkamrater...

Attached: 1516885967601.jpg (2000x2000, 396K)

Hemskt, user. Jag vet inte direkt vad jag ska säga, men jag vill inte att du ska självheema.
Har varit deprimerad själv nu i 10 år, men det kommer i formen av total apati, så jag känner egentligen inget.

Denna köttbulle på 169 håller med

Attached: köttbullen.jpg (768x552, 72K)

>tråden efter 2015
>bara samhällets bottenskrap
Skönt att man hann lära känna alla värda att känna och lämnade denna cancer.

Om man förutsätter att han existerar är han nog trådens mest misslyckade brevare.
Å andra sidan är det så gott som omöjligt att han gör det, han verkar ju vara här hela dygnet förutom ungefär 02-10. Det måste vara flera personer.

Men du är ju fortfarande här

svara inte

Varför älskar ni libanon så mycket när han inte ens är skötsam, men mig som faktiskt är skötsam hatar ni bara för att jag inte uppmärksamhetsbögar mig på samma sätt.

Lilla plutten, om du ska försöka få kontroll över en man som gör motstånd, få ner honom på backen och sätta handfängsel på honom så kommer det inte att gå lika lätt som för en stor stark karl. Kvinnor och manskultingar kan också utöva våld, ni är bara inte lika bra på det.

Såg tråden på förstasidan och tänkte att jag kune kika vad som hänt, man kan säga att jag inte gått miste om något.

Du behöver inte säga någonting, user. Min apati och levnadshat kommer inte från dig. Jag önskar bara att både du och min familj kan hitta någon slags lycka så att jag kan dräpa mig själv i tystnad utan att skada någon

Vi älskar inte bögblobben

bra för dig, hejdå

Attached: 47a63fd2fab6454be99784113c64a47f.jpg (720x1280, 108K)

va fan är det han säger

Attached: 1526501967993.png (321x308, 87K)

k, ingen kommer sakna dig

Vilket sött par

d1a, oparfymerade produkter är typ alltid bättre. Ändå bättre att använda riktig parfym om man vill lukta gott.

Attached: 1533397607257.jpg (901x741, 79K)

>Varför älskar ni libanon
Det är det bara mentalsjuka 2Dbögpedofiler som gör.

han är i sitt hemland

youtube.com/watch?v=euYtLs2LthQ

Vandalkino

>vanliga franska demonstranter bränner ner halva paris
>nordfront puttar en tant
URSVENSKT BARBARI

Fast han kommer hit regelbundet och kommer stanna här när han pluggat färdigt.

Kan inte din pappa hjälpa dig? Eftersom han lider av samma sak men klarat sig?

punktanon är en fin brevare!

taaaaaaaaaaaaaaaack

Attached: 1545058619468.png (589x597, 601K)

Anmäla folk för hets emot folkgrupp på kanalen för att de ber någon ta sitt liv. Det är inte ens olagligt att be någon lämna ett land eller ta sitt liv. Osmakligt och kanske inget man säger på en anställningsintervju om man vill ha jobbet. Men ärligt talat. Var i helvete kommer nybögarna från?

Attached: 1535165112082.png (582x481, 28K)

Detta är inte Jow Forums

Han pluggar inte längre och hans pappa kommer inte bjuda hit honom igen lol

Jaha. Vilken hög brevkvalité du har Tomas.

Han är svensk medborgare ditt pucko.

Ja punkteanon han är en fin grapp han

Attached: 1544716432323.png (1080x1348, 760K)

Är olagligt.

Hur undviker jag att det fastnar massa stubb mellan bladen i rakhyveln?

Dampusar, sötbrevarna har faktiskt betett sig nu ett tag. Bögerier och bajstransigheter har de senaste dagarna rört sig om falskflaggning. Jag tycker som medlare att vi tillsammans lägger ner yxan för ett fortsatt gott 2019.

Attached: 1486098013680.jpg (600x600, 45K)

Förresten varför känner du till Jow Forums, Tomas? Vad gör du här? Är du en utav äckelbrevarna här?

Inte förrän den sista bossen besegras en gång för alla. Ni vet vem jag talar om.

Hur är du så säker på att det är falskflaggning?

Håll käften, bögjävel!

Annan user men det kommer antagligen aldrig ske
Tyvärr

Evve är som roten till all det onda. Som ursprunget av viruset som drabbat tråden. Sjukdomen kan inte botas om inte denna rot förgörs.

E*ve

>Dampus är ett hjärnspöke

>börjar svamla om någon som heter Tomas

Attached: 1384043202712.jpg (768x1024, 120K)

*bajsar på snoppen*
OwO ;3

Kan du inte bara dds?

Jag kan gå med på att de homosexuella får 00 - 01. Men inget mer. Dvs en återgång till det som var förr. Men det tas bort fullständigt ifall ett enda homosexuellt brev finns utanför de tiderna.

Nja, jag vet inte. Vi har inte en superbra relation. Han genomled sin depression när jag var ung. Han behandlade den med alkohol innan han fick hjälp. För honom funkade det med en kombination av medicin och samtal hos psykolog. Hans situation såg dock annorlunda ut. Han var gift och hade två småbarn att ta hand om. Jag har ingenting i mitt liv som binder mig förutom min familj. Farsan har rekommenderat sin medicin till mig, men den har inte funkat hittills. Eftersom depressionen går i släkten men har varit annorlunda för varje fall är det svårt att bara rekommendera en enkel lösning. De enda sammanbindande band har varit depression i sammanband med alkoholism.
Även om jag skulle få en medicin som får mig att må bättre så verkar min farsas liv inte så lockande

Attached: 1532468807464.png (494x661, 277K)

se

söööööööt!!! flicksnopp!!!!!

Det skiter väl jag i ifall det är olagligt. Ändå inte jag som brevat den där uppmaningen.

>Dampus är inte ett hjärnspöke

Attached: C8224AEC-794F-4CC4-88F3-5042080B91C9-176-0000000549A41D03.png (500x600, 417K)

hatar dock när han öppnar munnen, vi måste lära honom att artikulera som en normalt fungerande människa!

Attached: 1524233266553.gif (500x341, 986K)

Hur ofta blir ni sjuka varje år?

Du är Dampus. Dampus är en titel, inte ett namn eller enskild person

Dampus: Batman
Evve: Jokern
?

Första steget ut ur psykfallsträsket måste vara att sluta vara en bögpedofil som rollspelar som tecknade småflickor med transvestiter och andra mentalsjuka äckel på nätet.

Det var ett falskflaggsbreven, ja, mer eller mindre åtminstone.
Hur vet du att alla bögerier och transigheter de senaste dagarna har rört sig om falskflaggning?

en söt och fin brevare :3

Max en kort förkylning per år.

evve är ju jokerns flickvän, vad hon nu än heter.

Alla raka brevare i tråden är "dampus".

>att påstå att dampus inte finns betyder att man är dampus
Hur mår du?

Förstår.
Men hellre att du försöker hitta en anledning att leva än att permaheema dig. Eftersom jag själv är i skiten så vet jag hur tufft det är så jag har inte direkt bra tips att ge, men jag blir bara ledsen av att höra att någon planerar att ta självmord.

Min teori är att det är smygare som inte bidrar till tråden och därmed inte har något att förlora, de lever på drama och bråk. Hetsar till doxxningar. Provokatörsagenter som dessa , det kan också röra sig om dampus själv. Vi med sinnesfrid får samla vapen i form av bra brev för den slutgiltiga striden.

Dampus är Pingvinen

grundad
kan inte komma ihåg
>inb4 dampus
ja mentalt är jag sjuk 24/7

Attached: darn.png (820x684, 502K)

Detta må vara falskflagg, men skillnaden mot vanliga bögbrev är minimal.

Har för att vara ärlig aldrig sett en icke-sötbrevare skriva ett positivt brev om sötbrevarna i sin helhet.
Får en verkligen att tänka

Du talar inte för alla raka brevare

Du är bevis på att du själv existerar

>pratar om dampus som om han är en person
slutade läsa där

>vara jag
>ha liknande dröm väldigt ofta
>drömmer att jag kör bil, antingen min egen eller en okänd bil
>ju längre drömmen går ju mer tappar jag kontrollen över fordonet, gasen bromsar, ratten styr mot motsatt håll, backar när jag försöker köra framåt eller liknande
>slutar alltid med att jag kör utför ett stup, rakt i bergvägg, krockar eller kör ner i diken och skadar mig själv och andra människor.
Tror inte det bokstavligen har med bilkörande att göra, har hyfsad körförmåga och har inget emot att köra bil.
Jag förstår inte vad mitt undermedvetna försöka säga mig. Börjar tröttna på att vakna av att jag dog i min dröm.
Några idéer?

Attached: download.png (218x231, 7K)

Bögpedofiläckel snälla gå.

..varför..är du så..elak mot..mig..katte..

Jag är ett bevis för att jag existerar
jag är inte ett bevis för att "dampus" existerar

Du är en Dampus

Du existerar

Dampus existerar

Du är osäker kring din egna körförmåga

Jag är inte dampus

Stråpollen från häromdagen talade sitt tydliga språk. Tjugotalet ansåg sig stå på "dampus" sida och bara fem på bögarnas. De sistnämnda var med all sannolikhet de fem bögpsykfall som brevar i tråden på heltid.

>särbarn som falskflaggor som bög/dampus så fort det är lugnt
hade flått er levande favä

Jag tror vi har runt 100 brevare i tråden totalt, som är här vid olika tider. En stråpoll duger inte som bevis

Ditt undermedvetna försöker säga dig att du ska göra en Charlotteville

youtube.com/watch?v=QWSXAyybcV8