/danmarktråden/ 7.0

Hænderne op eller bukserne ned udgaven
Forrige tråd:

Attached: skyder.jpg (614x545, 137K)

Other urls found in this thread:

dr.dk/musik/20-aarig-rapper-er-ikke-bange-droemme-stort-jeg-indtager-danmark-og-saa-resten-af-verden
youtube.com/watch?v=zByZRv0wKrE
youtu.be/bIEeitrL6d8
portal.fo/dagur-12371/video-foroyskt-bjargadi-rut--domararnir-gjordust-trollabundnir.grein
twitter.com/NSFWRedditVideo

nok den laveste form for "musik" dr.dk/musik/20-aarig-rapper-er-ikke-bange-droemme-stort-jeg-indtager-danmark-og-saa-resten-af-verden

de her udgaver og billeder er virkelig dårlige,
de har jo ikke engang noget med danmark at gore.

du kunne f.eks bruge et billed af inger stojberg eller en pæn dansk pige i stedet for.
du ku

jeg skal drikke sammen med en sod pige, og inden det skal jeg lave en opgave færdig
det går sikkert alt sammen galt

I dag lærte jeg at Rusland har udviklet et hypersonisk missil der vil gore vestlige missilforsvar ubrugelige. Svinet flyver ganske enkelt for hurtigt.

Attached: ABF5CF20-E4E3-4601-8F4B-8169AA0C5F6C.jpg (1280x720, 152K)

Fyldepenne?

Attached: kawecoskylinesportblack_1500x.jpg?v=1525274506.jpg (1000x667, 27K)

Ja da

fedt

nej, kuglepenne

Attached: R100-A_512x684.png (512x683, 65K)

kuglepenne er også OK

Vågnede klokken 11. Nu er det vidst ved at være tid til at stå op.

Er det en abe?

baseret

Ikke blot baseret, men baseret og rodpillet.

youtube.com/watch?v=zByZRv0wKrE
det er bedst hvis han holder kæft

youtu.be/bIEeitrL6d8

så dem i til middag hos sussi er totalt sexfikseret mens leo er en hanrej

From the Memoirs of the Polish Baroque, written by a Polish soldier who was part of a force sent to aid Denmark during the 1658-1660 Dano-Swedish war:

>The people there are handsome too; fair are the women, even too fair of complexion; finely do they attire themselves; but town or country - all wear wooden clogs. In town when they walk over the paving stones, such a racket do they make that a body cannot hear what is said to him; ladies of a higher station though, wear the same sort of slippers as Polish women do. Yet in their affections they are not as reserved as our women. For though they show at first uncommon timidity, after but one visit and the speaking of a few heedless words, they fall passionately in love and are incapable of hiding it: father, mother, rich dowry, she is prepared to forsake all and ride off with her lover, be it to the ends of the earth.

>Their beds are set into the wall like closets, and they pile them with plenty of bedclothes. They sleep naked as their mother bore them, nor do they see any shame in undressing and dressing in each other's presence, nor heed even a guest, but by candlelight they remove all their outer garments, and finally their underclothes too, hanging everything on wooden pegs; then, naked as ever they be, bolting the door and blowing out the candle, at last they crawl into that closet and go to sleep. When we told them it was unsightly, in our country a wife would not do that in front of her husband, they said: "With us there's no disgrace, and no point being ashamed of one's own members that the Lord himself created."

>As for their sleeping nude, they say, "my shirt and other garments have enough of serving me during the day and covering me; by night at least one should preserve them, and besides, what need have I to take fleas and lice into my bed at night and give them leave to bite me, thereby keeping me from delicious sleep!". Our lads played various pranks on them, but they did not break their custom.

>That diet of theirs is exceedingly droll, for rarely do they eat anything hot, but having cooked for the whole week various pots of food, they eat it cold, taking frequent mouthfuls even while they thresh - for their womenfolk thresh with flails like the men - scarce have they threshed one sheaf but they sit down in the straw, take some bread and, spreading it with the butter which always stands with it in a firkin, they eat it, then get up again to thresh, and so they work, by bites.

>When they kill an ox, a pig or a sheep, they waste not a single drop of blood, but draw it off into a vessel; they stir into it hulled barley or buckwheat, stuff the entrails of the beast with it and cook it in a pot; then on a huge platter they weave a garland of these entrails about the head of this same beast, and so at every meal it is placed on the table and eaten as a great delicacy. Even in gentry homes they do so; and they pestered me to death, offering it to me, until at last I said it does not befit Poles to eat it, for our dogs would turn against us, it being their dish.

>They do not have stoves in their houses, unless they be grand gentlemen, because the king takes a big tax from them; 100 thalers per year, so they said. But they have broad hearths with as many chairs around them as people in the household; and so sitting they warm themselves. Or sometimes for better heating of the room there's a small channel, like a little trough, in the center of a room; it being filled with live coals, they puff on them from one end, causing them to glow and spread warmth.

>The churches there are very beautiful, having been Catholic before; the service, too, is more beautiful than that of our Polish Calvinists because you see altars and pictures in the churches. We attended some sermons, since they had prepared them in Latin especially for us and invited us to hear them, and so circumspectly did they preach, without prounouncing the slightest word contra fidem [against the faith] that you would say a Roman priest is preaching; and they were proud of this, telling us: we believe in the same thing you do, in vain do you call us apostates.

>But, as usual Father Piekarski flayed us for being present: many another attended in order to see the lovely damsels and their ways. During their German [Lutheran] service, they cover their eyes, the men with their hats, the women with their veils, and bowing, put their heads beneath the benches; at that time our boys would steal their books from them, their handkerchiefs, etc. Once, the preacher observed this, and so hard did he laugh that for laughing he could not finish the sermon. And we, watching that, had to laugh too. The Lutherans stupebant [were stunned] that we are laughing, the preacher along with us.

>Afterward, he cited the example of the soldier who asked a hermit to pray for him: the hermit knelt down to pray, meanwhile the soldier snatched the little sheep who carried the hermit's bundle and fled. At the end of this story, exclamavit: O devotionem supra devotiones! alter orat, alter furatur. [He exclaimed: O devotion of devotions! One prays, the other steals.]

>From that time on, when the moment came to cover their heads, they first put away their books and handkerchiefs, but not without laughter did they do so, one glancing at the other. When I discoursed with them about what event they commemorated, covering their heads and shielding their eyes, since neither Christ nor the apostles ever did so, no one could reply; only one said that by this act they were remembering that the Jews had covered Christ's eyes and ordered him to prophesy. In answer to this I said: if you wish to commemorate fittingly passionem Domini, then someone should deal you all fisticuffs at the nape of the neck, while you cover up, for so it was done then; but no one would agree to this.

>In no time, the Brandenburg Elector knew about this church service and when the district supervisor of Kaniow was visiting him, he says: "For God's sake, My Lord, send warning to the Governor from me; he should forbid Polish gentlemen to frequent the churches, for surely great numbers of them will be converted to the Lutheran faith, because, from what I hear, so fiery is their devotion that the heat consumes the handkerchiefs of Danish damsels." The Governor had a mighty good laugh over that warning.

hvad
her kommer
pizza
en dejlig en fra doktoren

Attached: doctor_oetker_tradizionalemozzarella.png (636x663, 978K)

her kommer en mere fra doktoren
doktor oetker hvis I kender ham
det er ham med bagepulveret

Attached: pizza-rustica-bolognese.jpg (623x623, 126K)

hende fra tinder vil ikke at stoppe med at svare
jeg gider altså ikke skrive mere
det giver mig angst

Attached: frog paper.jpg (250x201, 12K)

stop med at bruge tinder

jeg bruger det some ovelse mod angst

Hvad skriver hun?

hun sporger ind til det studie jeg gerne vil ind på
tror bare jeg får det dårligt over at snakke om mig fordi det foles som om hun keder sig eller sådan noget

gor noget autistisk og fortæl os hvordan hun reagerer

det ville give mig ultra ekstrem angst
tror ikke jeg er klar til sådan noget endnu

men det kan være at jeg per automatik kommer gore det alligevel, jeg skal nok rapportere tilbage hvis det sker

bare skriv digimon > pokemon

hvad sker der egentlig for at vi er oppe på en 7.0
det er næsten som om det er sommer

Har lige bestilt pizza gennem just eat så pizzapusheren bliver tvunget udenfor

Attached: 1482638215114.jpg (470x470, 25K)

koster det ikke sådan 80 kr i fragt

rödhåret færing videre i xfactor.

20 kr, gider ikke ud i regnen

Hvussu er man ikki troyttur av xfactor enn?

eg fylgi bara við fyri at stuðla föroyingunum.

Så er der snart håndbold drenge wooooooo
KOM SÅ DK!

trofaste nattevagter

er lidt i modsatte situation. jeg ved ikke længere hvad jeg skal skrive tilbage. men det kommer vel nok

skal ud og fejre at min kæreste fik 12 i sin etik og religionsfilosofi eksamen men jeg gider ikke afsted lol

er din kæreste en pige(mand)?

her har vi ikke kærester.
det var noget man accepterede, da man kom ind ad doren.
sådan er reglerne.

Attached: 1543587911126.jpg (910x512, 93K)

nåh, dugir hon at syngja?

savner russiske "danskere er _" user

ja, tað haldi eg
portal.fo/dagur-12371/video-foroyskt-bjargadi-rut--domararnir-gjordust-trollabundnir.grein

har du ikke travlt med snapchat og snakke med dine pigevenner og spille teater og hvad ved jeg og tinder

tror det er pasta igen i dag

Attached: you have to go back.gif (350x233, 286K)

Joh kanska, hon er so ikki hamferð

episk

i dag skal vi dele et billede af vores aftensmad

hende færing i går i xfactor den rodhåret, hun var pæn

hvem ser x-factor uden at være en idiot?
så blev der stille hva'
idioter

jeg kender det godt har ikke skrevet med piger om andet end skolearbejde indtil for halvandet år siden hvor der var en pige som ikke stoppede med at skrive til mig, på trods af at jeg i perioder ikke svarede hende. så nossede jeg mig sammen efter ca 1 måned og modtes med hende og kunne overhovedet ikke snakke, havde blå læber og klaprende tænder.. rettede konstant (synligt) på min positur... total cringefest. hun er nu min kæreste

skrid med dig

klip dit hår og få dig et arbejde

Attached: 13678391321.jpg (900x627, 346K)

hvorfor kan normies ikke finde ud af at blive på reddit eller bare dræbe sig selv
(((hyggetråden))) er den storste NPC meme

freden, der blev indgået med normalbosserne den 11. maj 2018, blev afbrudt af konstante aggressive tilnærmelser fra normalbosserne selv.

dette
normalbosser skal ud eller skydes når man ser dem

Slap nu lige af, drenge

nej dræb dig selv dit fucking mogsvin

hey jeg hader også folk. skal vi hade folk sammen? så kunne vi være venner og sådan

Attached: 01367.jpg (400x400, 31K)

lige geninstalleret skyrim drenge

tid til at modde

Attached: 3914520-1394475657.jpg (1280x1024, 377K)

så langt går jeg ikke i min skæld ud til normalbosser men det er fordi jeg er diplomat

glæder mig til jeres billeder

tilbage til reddit

der er en masse andre tråde og sider du kan spasme ud i, hvis du ikke får nok ud af den her min ven.
udover det så tag en snak med dine forældre. de elsker dig og vil det bedste for dig.

har noget hakket oksekod der skal laves i dag, men ved ikke hvad jeg skal lave, eller om jeg overhovedet orker gå ned og handle ind. idéer?

Attached: 49751003_357692358116731_9185881817083805696_n.jpg (720x960, 76K)

det er sgu en dejlig historie ven. var hun forelsket i dig fra start eller hvordan?

hvad er det med anime pigen på

tid til at gokke indtil noderne falder af

Attached: mad.jpg (1920x1080, 1.29M)

おれは猫ですよ

Attached: B7FlOIpErtZLGs-large.jpg (648x486, 47K)

forkert tråd men ja, jeg er en kat har i et problem

pasta med pesto

かっこいい

der gik jævne mellemrum mellem at vi ikke så hinanden, hun er fra kbh jeg er fra odense. ved ikke hvordan men på et tidspunkt blev hun ked af når jeg gik... så var den ligesom hjemme. hun besogte aldrig mig for end jeg blev smidt ud, og det var godt for det værelse jeg lejede var fyldt med skrald og fleshlight, 2 år gammelt sengetoj etc.
da jeg blev smidt ud smed jeg hele lortet ud på lossen og flyttede sammen med hende og startede på en frisk.
det er en powerbank

fuck af

men hvordan kom du overhovedet i kontakt med hende til at starte med
også dette

på en discord for ls-rp.io

hold kæft dit svin

vi skal vel alle se /voresdrenge/ destruere t*nesien i aften?

vi skal destruere normies og redde tråden

vel næsten påstå han er en storre autist en messi

Attached: dsf00.jpg (620x387, 259K)

end*

yes
god fornojelse

nej

privatbilisme skal forbydes

din mor skal forbydes

den er ok
ad

det er for sent

hold kæft dit dumme svin

Efter dette brev må man kun hygge.

>Lyserod i midten
Glædelig salmonella

Det er ligesom en vaccine. En mindre dosis for at blive immun

Jeg har set Aristocats med mine born i aften. Nu er de i seng og jeg har en lang aften med Pillars of eternity 2 foran mig.

er du miljoaktivist
tak