Dijen-uitgave
Welkom: Dijen
Niet-welkom: Borsten
Draadthema: youtube.com
ik wil niet werken
Wanneer begint het songfestival weer?
IK WIL EEN KUNTS SLET ALS VD, WAAR VIND IK DIE HET MEEST?
mei
Made for BBC
In het OV
>iemand zei dat darude mee ging doen aan het songfestival
>ik denk is grapje
>het is echt
Wat een waardeloze editie.
Ik kijk het toch niet dit jaar, maar dan weet ik tenminste wat er dan een beetje speelt
Waarom laat ik me zo frustreren door domme mensen op het internet? Waarom blijf ik in discussie gaan met idioten die nog geen argument herkennen als het ze in de kont neukt?
>paalt insect
Jouw mening is irrelevant, Elliot
Nieuwe schoenen zijn binnen. Welke kleur is dit volgens jullie?
grijsblauw
ik wil alleen wonen godverdomme ik ben het beu dat ik nooit alleen thuis ben tegenwoordig
kutnormaaltjes blijf dees kot UIT
Lichtkankerlelijk
Binnen dit en maximaal 7 dagen word ik vader.
gecondoleerd
Bedankt voor het opvoeden van mijn zoon, Belgische hoorndrager
t. de echte vader
>dvw geen vd met gepiercete tepels
Geel
invoordat tattoohaat
Dit is hoe ze op de site stonden. Olijfgroen volgens de omschrijving. Ik vind ze ook grijsblauw. Er zitten ook grijsblauwe veters in. Goed, dat was de bedoeling, maar ik heb dus even moeten zoeken naar die grijze schoen die ik in de winkel had gezien voor ik doorhad dat dit dezelfde is.
Kinderen hebben is iets mooi.
Al die gelukshormonen die om een wetenschappelijk perfect verklaarbare reden vrijkomen wanneer ik mijn nageslacht zal vasthouden zal ervoor zorgen dat ik zo gelukkig ben. Objectief gezien zal ik me dan ook het meest gelukkig voelen ooit en zal ik me ook nooit gelukkiger voelen.
Mijn zaad, mijn nageslacht.
Mijn taak op aarde is volbracht.
Maar die is wel echt kankerslecht ingekleurd
M'n nieren zijn ontstoken.
ik haat online kleren kopen maar ik haat klerenwinkels nog meer
Die valstrik in neem me uit. :")
>nooit gelukkiger voelen.
Deze doet pijn user
olijfgroen met turquoise veters
Is het een valstrik als het zo overduidelijk is?
Dank u, kleurbegaafde user.
Mijn moeder zei me dat dat het hoogtepunt was in haar leven, beter zou het niet worden.
Dat lijkt me wel logisch, waar zou je je beter om moeten voelen? De laatste nieuwe iPhone of een vakantie naar Djerba?
Ik zie mijn dochter nu volop bewegen in de buik, ik leg mijn hand op mijn vriendin haar buik en ik voel haar. Ze is er nog niet maar ik weet dat ze bestaat en ik voel nu al onbeschrijfelijk veel liefde voor haar. Het is mijn dochter en niemand moet in de weg komen staan.
dat wijf dat hij kiest heeft ook een resting bitch face zeg
Ja oke, maar het klinkt zo negatief. Alsof het allemaal bergafwaarts gaat.
>er zijn nu al mensen in de draad die kinderen hebben
deze draad is enkel voor mensen die jonger zijn dan 19...
deze act van je hebben we al eens gehad
Saus?
Ik had al een dochtertje op mijn 17e
>deze draad is enkel voor mensen die jonger zijn dan 19...
*zwaait flipje eruit*
>geen kinderen voor zijn 19e
Ik heb leven nooit leuk gevonden.
Bestaan is lijden. Het opperste genot heb ik nog niet gevonden. God, familie, seks, daar word ik bij van. Ik masturbeer af en toe en ik heb een protestantse Bijbel uit 1800, daar word ik blij van, de kleine zaken.
Het is zowat het focuspunt van mijn leven momenteel, sorry.
>de kleine zaken.
Je hebt gewoon gedaan wat jan en alleman en elk dier op aarde doet. Gefeliciteerd, het is niks speciaal.
Ik weet ook niet wat het grote geluk zou moeten zijn. Het zijn de kleine dingen die het voor me doen.
Ik ben er gewoon blij om, mierekop, ik vraag niet dat jij trots mij moet zijn, het is mijn gezin, maak zelf je eigen gezin dan.
Gewoon doen wat je wil, dat doet het voor mij.
>deze draad is enkel voor mensen die jonger zijn dan 19...
Ik was al ouder dan 19 toen ik begon op 4kant.
Sorry boomers maar op de nederdraad hebben we het tegenwoordig enkel over fortnite en juul
>Gewoon doen wat je wil, dat doet het voor mij.
Je moet anderen geen pijn gaan doen als je dat zou willen.
dé vraag natuurlijk: heb je een gele vd?
Fortnite begint alweer oud te worden. LoL begint weer populairder te worden.
>juul
Neger dat mag niet eens in de EU
ewa als ik morgen goede puntjes heb ga ik wa7ed feest geven in mijn slaapkamer haha allee ik zal het u morgen om 4u zeggen he mocros
>dvw geen vd om samen mee naar praat praat te luisteren
youtu.be
enorm zin om dit weer eens te kijken
>Martijn, mijn zoon. Omdat jij anno 2019 nog steeds een kankerloser bent zonder vd, moet ik maar het werk voor je doen. Je mag kiezen uit één van deze twee schoonheden als jouw vrouw voor het leven. Vertel, wat wordt je keus?
Blond, blank, groene ogen.
stel u voor dat wij ook financiële hulp aan negerlanden vroegen lmke
Welke heeft de lekkerste tieten en kont?
stel u voor dat wij geen financiële middelen jatten van negerlanden lmke
>binnen 3 weken terug in Nederland
Jongens, ik wil niet terug.
>Hele leven zeggen mensen dat ik "licht-autistisch" ben
>Vraag ze welke kenmerken dat zijn
>"Je neemt alles zo letterlijk op, en je bent heel erg afgesloten"
>Vertel ze dat ik me niet herken in het alles te letterlijk opnemen en dat er heel veel mensen zijn die liever op zichzelf zijn
>"Dat is nou typisch autisme user!"
>Elk ander persoon die ik vertel dat ik een autisme diagnose heb geloven het niet en denken dat ik een grapje maak
Het vreselijkste op de hele wereld is het als je ouders denken dat je iets hebt wat je helemaal niet hebt.
dit is waar je door de mand valt
>>jatten
>de kant van de achterlijke negers kiezen
amai kaashoofd wat een hoorndrager zijt ge toch
Aan de heupen te zien heeft de linker een groter kont. Tieten kan ik niet over beoordelen.
Linker heeft wel meer ervaring, maar rechter is ongebruikt.
Linker is niet loyaal en kan niet koken, rechter wel.
Boomerspel
JAAAAAAA HET MAG NIET DUS IK DOE HET NIET
Ook jij moet het land uit
158K kijkers vs 140K kijkers.
de enige hoorndrager is uw vader wetende dat hij een kind gebaard heeft met een kolenbrander met wellicht meer dan duizenden manuren in zich.
u kunt er zoveel om erheen draaien als gij wil, maar feiten blijven dat de piercing met een diamanten steentje op de flamoes van uw moeder rechtstreeks uit de negerlanden komt.
Het gezicht van de rechter zier ook vriendelijker uit. En dat is belangrijker dan kledingstijl, ook al vind ik de kledingstijl van de linker beter.
>de enige hoorndrager is uw vader wetende dat hij een kind gebaard heeft met een kolenbrander met wellicht meer dan duizenden manuren in zich.
dan kent ge me nog niet hoor
>maar feiten blijven dat de piercing met een diamanten steentje op de flamoes van uw moeder rechtstreeks uit de negerlanden komt.
grondstoffen die gewonnen worden uit die landen verschijnen in lokale producten en dus? hoe zou het anders moeten? ik wed dat ge een fairphone hebt
Dat is letterlijk het probleem met autisme, niet doorhebben dat je autisme hebt omdat er geen simpele definitie bestaat, daarom bestaat PDD-NOS, Asperger, etcetera niet meer omdat het onmogelijk is er een definitie aan te geven op die manier.
Ik heb jarenlang gezegt dat ik over mijn autisme heen kon komen door gewoon veel te oefenen, en dat ik eigenlijk helemaal niet zo autistisch ben want ik kan gewoon met mensen praten als het moet.
Maar ik heb altijd moeite met leren gehad, mijn concentratie is flut, en ik vind drukke omgevingen verschikkelijk en ik snapte niet helemaal waarom.
Kijk naar je eigen leven, heb je het gevoel dat er iets je terughoud ook al heb je geen idee wat?
Heb je problemen met sociaal zijn en heb je het gevoel dat je gewoon wat socialer moet leren worden?
Heb je problemen met communicatie en merk je dat je vaker over je woorden valt dan andere mensen, of dat het wat langer duurt om over iets na te denken?
Heb je gevoeligheid voor dingen waar je om bekend staat of die je van jezelf weet zonder dat je doorhebt dat dat niet normaal is?
Heb je problemen met je geheugen?
Ben je graag lang en vaak alleen of langer en vaker alleen dan andere mensen?
Heb je moeite met relaties?
Moeite met vrienden maken en houden?
Heb je hobbies die niet helemaal vergelijkbaar zijn met hobies die andere mensen hebben en de manier hoe je met die hobbies omgaat?
Merk je dat je nogal vaak eentonig leeft?
ik hoef ge niet te kennen, uwe moeder bezorgt mij al genoeg koppijn.
>hoe zou het anders moeten?
zwieber niet stelen
Het /nederdraad/ nummer.
Wat een kutnummer, moeders hebben zo goed als altijd het beste met je voor
>Kijk naar je eigen leven, heb je het gevoel dat er iets je terughoud ook al heb je geen idee wat?
Nee.
>Heb je problemen met sociaal zijn en heb je het gevoel dat je gewoon wat socialer moet leren worden?
Nee.
>Heb je problemen met communicatie en merk je dat je vaker over je woorden valt dan andere mensen, of dat het wat langer duurt om over iets na te denken?
Nee.
>Heb je gevoeligheid voor dingen waar je om bekend staat of die je van jezelf weet zonder dat je doorhebt dat dat niet normaal is?
Nee.
>Heb je problemen met je geheugen?
Heb een heel goed geheugen.
>Ben je graag lang en vaak alleen of langer en vaker alleen dan andere mensen?
Opzich.
>Heb je moeite met relaties?
Nee.
>Moeite met vrienden maken en houden?
Nee.
>Heb je hobbies die niet helemaal vergelijkbaar zijn met hobies die andere mensen hebben en de manier hoe je met die hobbies omgaat?
Nee.
>Merk je dat je nogal vaak eentonig leeft?
Dat wel.
Heb je last van fysieke klachten?
Heb je last van stimmen?
en.wikipedia.org
Ben je overgevoelig voor licht, geluid, geuren, of smaken?
Je kunt ook altijd iets hebben wat op autisme lijkt maar niet autisme is, ik ben de naam even kwijt maar er is een nieuwe definitie van autisme verwante stoornissen voor mensen met bepaalde achterstanden die onder autisme vallen maar niet het hele plaatje hebben.
>Heb je last van fysieke klachten?
Nee.
>Heb je last van stimmen?
Nee.
>Ben je overgevoelig voor licht, geluid, geuren, of smaken?
Nee.
>Je kunt ook altijd iets hebben wat op autisme lijkt maar niet autisme is, ik ben de naam even kwijt maar er is een nieuwe definitie van autisme verwante stoornissen voor mensen met bepaalde achterstanden die onder autisme vallen maar niet het hele plaatje hebben.
Autisme spectrum stoornis?
>Het vreselijkste op de hele wereld is het als je ouders denken dat je iets hebt wat je helemaal niet hebt.
Voeg er aan toe dat ze de ene keer het tegen je gebruiken want "je hebt [probleem]" en wanneer het ze uitkomt dan "ach je hebt helemaal geen [probleem]"...
Daar wordt ik echt helemaal leip van.
Ik kan omgaan met mensen die 1 ding als waarheid hebben maar om steeds te wisselen wanneer het je uitkomt.
>even
Opkankeren boomer
>laatste 30 dagen fortnite met 123 miljoen viewers vs league met 94 miljoen
Ik heb bruin haar en bruine ogen dus dat loopt toch ten einde.
Hij is geen gewone boemer...
Hij is SUPER BOEMER!!!
ik ben geen autist want ik kan sociale situaties prima aanvoelen, ik vind ze gewoon niet leuk.
sociale situaties doen mijn hart sneller en harder kloppen en mij trillen
misschien heb ik daarom maar 1 vriend
Ge realiseert u toch dat ge tegen een Achmed met een minderwaardigheidscomplex tegenover blanke mensen bezig bent?
Jordy aub, je bent geen streetnigga
ASS is de officiële definitie van een autisme diagnosis, maar er bestaat nog steeds een restgroep omdat psychologen het gevoel hadden dat er een grote groep mensen anders zouden wegvallen.
Heel veel dingen die onder autisme vallen worden tegenwoordig ook nog steeds los gediagnosticeerd zoals leerproblemen, terwijl dit in feite niet meer mag, dus mischien heb je iets anders maar blijf je toch onder autisme vallen.
Mischien opnieuw jezelf laten onderzoeken bij iemand?
Ik ben onderzocht toen ik 4 jaar was, nog een keer toen ik 12 was, nog een keer op mijn 16e, en uiteindelijk in 2014 nog een keer omdat ik niet meer onder de DSM-5 viel om vast te stellen of ik wel echt autisme heb, en daar kwam autisme, ADHD, hechtingsstoornis, en een leerprobleem uit.
Het helpt ook om autisme niet alleen als een umbrella term te zien voor verschillende stoornissen, maar autisme als stoornis zelf ook als een umbrella term te zien voor mensen met verschillende achterstanden die op elkaar lijken, zoals motoriek, verbale communicatie, overgevoeligheid, etcetera.
Verhaal van mijn leven.
ik? :)
Wie zei dat ik dat was kankerflikker
Ja maar dit is het grote verschil, jij zal uiteindelijk toch communicatie willen zoeken met mensen, aandacht krijgen en delen.
Autistische mensen kunnen vaak letterlijk maandenlang zonder iemand aan te spreken en ook al maakt het ze psychologisch kapot, dan kunnen ze er nog steeds voor kiezen om gewoon door te gaan ook al beginnen ze fysieke klachten te krijgen zoals trillende handen, tegen jezelf praten, en dingen zien die er niet zijn.
Er is een enorm verschil tussen introvert zijn en sociale communicatie zo vervelend en pijnlijk vinden dat je ondanks het nodig te hebben weigert naar jezelf te luisteren en het nooit meer doet.
Jordy is een tokkie naam voor dikke jongens met een oorbel en stekelhaar.
Onironisch waar, Jordys spreken ook altijd je naam verkeerd uit en pesten iedereen.
>Dijen-uitgave
goeie uitgave
Bedankt, volgende