/norgetråden/

En sensurert bok som tar for seg skjult informasjon og ting AP prover å holde hemmelig.

>Terje Troan Nå må ikke enkelte her inne sammenligne innvandring og tap av norske verdier, blir kvalm når jeg leser det...REGJERINGEN i dette landet står for TAP av norske verdier, de vil jo selge alt til utlandet!!! Regjeringen GÅ AV - GÅ AV!!!!!

Attached: npcangry.jpg (500x607, 22K)

>De store byene har også hoyest boligpriser
så hvordan i svarte hælvete har negerne råd til å bo der da??? HÆ JEG BARE SPOR INGER

Vet bare at Gro harlem brundtland er den storste landsforræderen vi har hatt, hun overgår selv nygaardsvold og det sier sitt.

denne fitta her hadde til å med frekkheten til å få de som sto bak falsk flagg utoya operasjonen til å få det til å se ut som gro slapp unna med en snau time eller to fra å bli halshugget direkte på nett.

Attached: 1548770380692.jpg (1024x671, 151K)

har det ganske hyggelig her i tråden jeg gutta. Det er godt å vite at det finnes hvertfall en håndfull nordmenn der ute som ikke er hjernevasket.

Attached: 1543089239122.png (857x693, 41K)

Hva mener du med dette? Bestrider du at storbyene har höyest boligpriser?

hvis storbyene har hoyest boligpriser, som gjor at selv etniske nordmenn ikke har råd til å bo der, hvordan har da haugevis av innvandrere råd til å bo der?

>Norvald Einar Kva slags forskning er dette? Trudde dette vart avslutte i mellomkrigstida?

Attached: npz.jpg (490x586, 19K)

De har sånne koselige jobber som de pendler til i distriktene i folge Inger Waage.

Alle de attraktive, levbare områdene er dyre. Hvis du flytter ut i ghettoen i steder som Töyen, Grönland, Groruddalen osv. så er det billig men er du hvit så er ikke det et sted du er velkommen.