Sverigetråden - Nattupplagan

Mina föräldrar var 38 bast när dem fick mig så jag skyller på det.
Morsan har även erkänt hon tappade mig på huvudet när jag var liten

Vi föddes

Attached: 1353456467568.png (866x764, 755K)

hmm...?

Attached: 1550096653350.png (1534x1042, 1021K)

youtube.com/watch?v=AOv1Bleom-M

fyfan vad läskigt det var favä

Attached: boomer.png (272x404, 229K)

Jag fick ingen riktig uppfostran favä så när jag väl kastades ut i världen blev jag heemad utan nåd

Den brutala mobbningen i högstadiet som fuckade upp all min framtida förmåga att lita på andra.

Starke beskyddare, stormfader
Liksom den late ulven undgås av varje får
Skall ingen ära åt den late kämpen komma
Tryms bane, av ditt leverne lära vi oss vägen till välgång
Hör oss, Hammarbärare, skänk oss din styrka, så att vi må våra angripare möta
För detta kallar vi på Dig
Tor

Attached: 1523742937417.png (610x900, 946K)

Samsung Galaxy S10+

expressen.se/debatt/lagstifta-mot-de-skadliga-sexrobotarna/

Citat:
>”Sexrobotar” och ”sexdockor” förstärker och normaliserar synen på kvinnor som objekt och normaliserar mäns våld mot kvinnor.

>Det är dags för skärpt lagstiftning så att ny teknik inte reproducerar värderingar om att exploatera kvinnors kroppar, skriver Sveriges kvinnolobby, Roks och Unizon.

Varför i helvete skulle det behövas en lag mot sexrobotar? Är tanken att män ska förvägras sex helt? Vi får ju knappt knulla en vanlig tjej utan att blanda in advokat och få alla nödvändiga försäkringar på plats så hon inte vänder vid nästa PMS och anklagar oss för våldtäkt.

Det har blivit kriminaliserat att köpa sex (tycker det hade varit ok med en åldersgräns på 18-21 år men sedan är det ett utbyte av tjänster mellan 2 vuxna människor).

Nu ska vi inte ens få knulla robotar..

De kanske skulle lagstiftat mot användning av dildos innan de går på sexrobotar?

Vad tycker ni, behövs det en lag mot att knulla en sexrobot?

Fan också.