Den kristne-utgaven
Forrige:
/norgetråden/
Other urls found in this thread:
youtube.com
dagbladet.no
archive.is
nrk.no
youtube.com
m.youtube.com
youtube.com
youtube.com
youtube.com
youtube.com
holybooks.com
youtube.com
twitter.com
Jater Hoder.
dagbladet.no
fy faen. etter å ha sett # så og lest dette etterpå så er det til å spy av. en ren opportunistisk heksejakt og en voldsom straff av en uskyldig mann. de bryr seg ikke om de ödelegger en manns liv, for menn er bare erstattelige brikker
"Disse unge jentene må få lov til å gå på byen uten å bli tafset på av gamle griser. Det må være regelen, og det bor vi menn begynne å stå opp for."
hva faen slags dystopisk mareritt tidslinje er det jeg har havnet i egentlig?
Giske gjorde ikkeno gæli
>hva faen slags dystopisk mareritt tidslinje er det jeg har havnet i egentlig?
En hvor jodene vant andre verdenskrig.
>klemmer intrikåtsk på jenter flere natter etter hverandre
>snakker trondersk
>de to nettene der det ble litt for mye på radisson sas hotellet
assa han ba om det.
Dette! Alt er en hemmelig samarbeidsavtale mellom Störe og Tajik. Etter Arbeiderpartiet sitt nederlag i 2017 valget oppsto det krefter i Arbeiderpartiet som ville bytte ut Störe med Giske som leder. Tajik skulle öke sin posisjon i partiet for å kunne bli leder i fremtiden. Giske utgjorde og utgjör en trussel mot begge to, fölgelig må han bli holdt borte fra makt og innflytelse
jeg skjönner du ironibrever men at man skal få ödelagt karrieren for å klemme en jv på en nattklubb er så dröyt at jeg vet ikke om jeg gidder å ha noe ned jver å gjöre i det hele tatt lengre
>klemmer intrikåtsk på jenter flere natter etter hverandre
>snakker trondersk
Espen?
Joda, litt ironi var det, men han var faktisk en erkeklemmer. En som klemmet litt for mye. Han mistet vervene sine, som en i regjeringen faktisk. Han har ingen fremtid i politikken lengre etter dette, akkurat som disse pedofile frepperne. Renomeet er alt, du selger en slags profil til folket.
Fåvæ ville jeg ikke vært sjokka hvis dette var tilfellet
nrk.no
Hvem var i det gale her?
Espen for president
>nrk.no
De som ikke er samer. Iallefall når samene er ledet av hun joike Ella Hætta....
Koker meg opp ei pottit og steker meg ei fiskekake
Hm? om jeg vet hva klokken er? Ja? Jeg gir faktisk f*en
Har du en sentral posisjon enten i en bedrift eller et politisk parti så burde passe på hva man gjor. Er alltid noen der ut som er villig til å gjore alt for å få deg sparke.
Gjor som Mike Pence gjor, han spiser aldri middag med en annen kvinne enn sin kone alene.
Giske og andre norske politikere bor lære seg at andre har lyst på posisjonen deres og enkelte vil gjore alt for å ha 5 minutters lys i media
Legg olje, matvare, industri, skatt alle små bedrifter til helvete.
importer velferdsnegere
profitt
>Videoen ser verre ut enn det var. Det var ikke noe mer enn en dans. Det var vi som tok kontakt med ham, ikke omvendt. Det var ikke noe annet enn hyggelig tone. Vi opplevde det som uproblematisk og greit, og han gikk vel fra utestedet for vi gjorde, sier hun.
dette er ikke et samfunn jeg vil ta del i
har lagt merke til at sjefen der hvor jeg jobber etter metoo aldri snakker med ei kvinne på et lukket kontor alene. dora er enten alltid åpen, eller så er det andre i rommet
Hvem bryr seg om klokken? Natten er best, den er stille og ingen andre enn deg selv bryr deg. Fokus user, fokus.
Prinsippielt så er jo dette fælt som du sier, men samtidig er det Giske da, en AP mann.
Også er det litt ironisk at det alltid som regel er de på venstresiden som er skikkelig torste og ekle med kvinner i utelivet.
tror vi kommer til å oppleve at mellomledere benytter mer og mer overvåkning på arbeidsplassen, ikke for å forhindre overgrep men for å forhindre å bli #metoo'et
når ble nattskiftet så basert
Er sånn samfunnet har blitt desverre. Får du en sentral posisjon skal du ikke se bort ifra at enkelte kvinnelige motstandere vil finne på å gjore alt for å svekke deg. Mike Pence reglen er noe stadig flere menn bor leve etter i det moderne samfunn. Se bare på hvor mye dritt det ble skrevet om Kavanaugh i norsk og amerikansk media basert på anklager
Har faktisk vært på et utested der hele AP ledelsen kom. Stod og danset med Tajik og Eskil Pedersen, samtidigs som jeg bumpet inn i hun derre politkeren som lesber skolepolitikk.
Du må være litt av en kar altså
alltid vært det
Ja du kan nå tenke det, men jeg dro innom på et lugubert raddis sted på lokka som faktisk hadde et ap treff den dagen. Var egentlig jævlig kleint å stå der og halvflorte med de politiske damene, samtidig som man snakket med de unge lederne fra AUF. Vi dro videre.
Kvilkne musikslags hore kni på no då?
hvordan var de på byen? kleine?
nattkjerne
De feiret vel noe da? Det var ikke veldig goy akkurat å være på et sted med maks 50, der 3/4 var AP unger.
var det ingen du ville pule der?
Jo, hun derre.. klarer ikke få navnet på hu. Lesbisk virkende, skolepolitikk, distrikt, skeitene... Valen har gjort en parodi av henne. Hu flortet litt ja.
Ja.. Annikken het hun. Annikken Hutifeldt.
æsj
spyr opp nattmat pölsa
>spiser salt nattpolse
jaja sånn går det da.
hva er problemet med salt?
Du blir litt vel torst og saltig av de
Det der gjorde vonnt i orene mine. Foretrekker dette slags:
blir vel törst av monster'n jeg nettopp styrtet i meg også. hfbs?
fysj. så Boney M i foreslåtte videoer da, han er basert neger
trist som faen.
drömte at jeg forklarte om oppveksten og plagene mine til en kvinnelig sykepleier, hun svarte med å spörre om diagnosen min var narsissisme og tilbydde meg piller
>Sputnik
Å HVILKEN VENN VI HAR I JESUS
Det er underbevisstheten din som jobber i drommeland venn. Du styrer oberbevistitheisschligheiten
youtube.com
Pleier å tenke på denne når jeg er sur. Lukker opp min hjertedor og bare smiler. Det virker faktisk!
forklar nærmere
Underbevistheiti di tror at du prover for mye, at du er redd for å være deg selv. Det er en frykt for at du kanskje viser litt for mye. Jeg sier bare, gå for det, men vis litt moderasjon, vær en liten Machiavelli.
Tenke å lokke en jv med et smil..
takk, det gir mening. hadde en merkelig fölelse i det jeg våknet, at drömmen prövde å fortelle meg at jeg pröver for hardt å forklare meg selv og få andre til å forstå, og at jeg forteller derfor mer enn jeg egentlig er komfortabel med
Vi blir faktisk ikke noe yngre gutter
Narcissisme er ikke et begrep jeg liker noe særlig egentlig, det er av Freud sine tanker. Han var faktisk en Jode og kunne ikke utrykke seg noe særlig, men ble egentlig grunnlaget til den moderene psykologi. C.G Jung, han anbefaler jeg at du leser når du har tid. Hans beste bok har du her:
takk, skal lese den. hu i drömmen sa det på en nedlatende måte mente jeg å si, som å si at jeg virket selvopptatt
Menn blir roffere med tida, jenter blir bare styggere. De tar på seg sminke i årevis for å være noe de ikke er. De kan ta på seg sminken som 40 år og se ut som de er tredve. Er dette verdt noe? Jeg vil ha en jv som ikke bruker sminke, en jente som liker fjell og gårdsbruk.
Den...boken er ikke bra å starte med for Jung, finnes bedre hvor man har utdrag fra diverse tekster som gir et litt helhetlig bilde. Den Raude Bokji, var et hoyst personlig livslangt prosjekt som forutsetter tidligere bekjentskap med mannen, mener nå jeg da.
hva så?
NEI ALLE VITRER MED TIDA, GAMMELDOM ER JÆVLIG
"ALDRI BLI GAMMEL" SA FAR MI, DET ER HELVETES LIV
Når du sover så slapper hjernen av. Den har en lavere rytme enn når du er våken, den konsentrerer seg om ting. Dette er hvorfor du kan du dromme, se ganske realistiske ting.
Ikke heng deg for mye opp i drommene, men prov å husk poenget med de, kanskje begynne å skrive ned hovedpoenget med draumine. Ei jenten som er nedlatende også at virker selvopptatt, det tyder på narcissistic abuse det Espen.
Jo, men jeg vil gjerne introdusere user, og dere til Jung. Et grunnleggende utdrag av hans tenkemåte og noe mer.
Hjemme fra trening, dere har vel ikke bare sittet her og slækket?
men jeg er ikke Espen
Nei, men ikke la det ta oss fra poenget. Hva var egentlig poenget? Hva lurer du på?
ikke noe mere egentlig.
har noen Jung böker liggende, tenker jeg skal plukke de opp
Det du trenger er å erverve drommene dine. Man sover 6-10 timer hver dag. Jeg har hatt helt perfekte verdener komme opp, lucid, prate, snakke fole. De verdener du skaper er en sånn eventyrverd. Så eksotisk du onsker, så stort at det går ann, du går rundt i denne verdenen.
Kan jeg dromme meg en rullestoljv?
*våkner av alt bråket i tråden*
men for faen i helvete sitter dere her og skravler, ser noen har brevet musikk også, noen av oss prover å sove her!
Ja. Du som ikke har folelser i beina engang. Folk tar ketamin for å fole som deg. Poenget er at du, kan finne hvem som helst rullestoljv 8-10 timer av livet ditt hvis du lærer deg å dromme. Lær deg dette kompis. Du kommer inn i en verden der dui ikke kan do, du kan kjenne, smake, se og fole, lytte. Jeg har surfet med 1800s soldater, jeg har utforkset oyer, svomt undervann med gutta, tilogmed laget meg mon egen virkelighet, det er egentlig det som skjer til slutt.
absolutt kino
Kabal gjorde ingenting galt
Ultra kåmfi
får vell sove litt jeg da
Fy faen
Kva droymir ni om? Var en storke mensklags med minoreter og india nekeri.
Et land har kun de joder det fortjener.
-Corneliu Zelea Codreanu
"Nazi propaganda," sa jodinnen;"Du er litt for sen er jeg redd."
Jeg smilte: "Det motsatte, jeg har kommet for tidlig."