Illanviettopainos
/mämmi/
Other urls found in this thread:
youtu.be
youtu.be
youtu.be
strandedgame.net
jaska.vapaavuoro.uusisuomi.fi
quora.com
en.wikipedia.org
youtube.com
youtube.com
youtube.com
youtube.com
youtube.com
youtube.com
youtube.com
youtube.com
youtube.com
twitter.com
*kuorii nyymille mandariinin*
oispa mantariini
jos pelaan ton lohikäärme aika alkuperät niin minkä rodun ja luokan teen?
kokeilin sitä joskus vuosia sitten muttei iskent niin lopetin jonknu tunnin sisällä, mutta ajattelin jos pitäis kokeilla uudestaan
mikä vittu tämä uusjonne on joka aina kärkkyy 310 postausta ja postaa hymy perseessä paskan animepainoksensa joka kerta
rauhotu ja odota ihan rauhassa että lanka putoaa edes etusivulta pois
Tomera nyymi.
oispa ikuinen talvi
oon ostanut kolmesti, ensin tykkäsin mutta sen jälkeisillä kerroilla maistui geneeriseltä limpskalta
en yleensä harrasta virvoitusjuomia
menisinpä nukkuun ysiltä, aika paskaa herätä äsken ja kännissä sotkea unirytmi jtp
Painoksen Sirkku
mä tykkään tästä päiväunet muuttuu yöuniksi meemistä
juuh elikkäs tässä on oikea lanka
Kankkuverkko
Taikajäbä rikkoo pelin mut sitten voit olla kulmikas verimaagi tai battlemaagi jolloin voi käyttää normaaleja aseita. Suosittelen vahvasti.
Toinen olis toi perus varas. Jouskarit on kivoja. Ihan perus meleenä olo on ehkä hieman tylsää.
Jos haluut avata lukkoja niin ota se varas TAI sitten kun pääset ekaan kaupunkiin ja saat sieltä uskintohihhulin mukaan seikkailuun niin pidä se mukana siinä sun aktiivisessa joukossa. En muista oliko muilla tiirikointitaitoja.
miksi japsi tytöt näyttää aina niin täydellisisltä ja tuoreilta? onko kaikki niiden kuvat aina kovasti shopattuja?
en jaksa vaihtaa
juu, oikeasti haisevat kalalta.
naurava sirkku
Oon naisaivo
oispa kalalta haiseva yde
ne ylläpitää kansalliskuvaa ottamalla kuvia vain hyvännäköisistä
Ei, vaan yleensä kuvalliset japski tytyt joita näet on niitä söpöimpiä ja 95% siitä karusta todellisuudesta et vain tuu näkemään meijän kolkasta nettiä joka jättää vääristyneen kuvan todellisuudesta.
Mutta ne jotka täydellisen ja tuoreen näkösiä ni herranlettas sentäs.
Onko kukaan tehnyt kunnon luokittelua eri paskatyypeistä? Ei siis pelkkää bristol skaalaa tai vastaavaa, vaan sellasta joka ottaa useampia tekijöitä huomioon. Itsellä noita paskatyyppejä löytyy kymmeniä jotka riippuu mitä on syönyt, stressistä, ja muista tekijöistä. Voisin rupea kunnollla luokittelemaan niitä, mutta jos joku on jo tehnyt saman työn niin mitäpä minä pyörää lähden uudelleen keksimään.
jokohan sitä kehtaa mennä nukkumaan
nyymit nukkumaan!
Kuoleman tuskassa olevan Jeesuksen pyhän sydämen Ursuliinien sisarkunta...
youtu.be
ketkä meistä ei olis ettiny ittee, jokainen meistä on VIP!
muistakee se, nyymit
oikea lakana
tääl on enemmän viestejä
okei
pelataanko strandedgame.net
ei minnulle naura tuonmoiset...
näyttää viiruslinkiltä en klikkaa
ei sit :(
S-sirkku! Kuka teki pahasti? Hälle tuleepi kuolema
hi, i was doing some resarch on how geneticly similar finnish and swedish people are. I found this website: jaska.vapaavuoro.uusisuomi.fi
From: quora.com
Is it true what Joonas Vakkilainen
Joonas Vakkilainen, Finnish Fennist says about that finnish website. Can you verify for me? As I dont speak finnish. As from wikipedia: en.wikipedia.org
>The values range from 0 to 1. A zero value implies complete panmixis; that is, that the two populations are interbreeding freely
Which means 70% of west finnish people have swedish/indo-european/russian blood. While eastern finnish people have only 30% swedish/indo-european/russian blood.
This blood i assume is from a mix of being forcefull inpreginating women, migration for econimical reasons(e.g.: escape taxasion) and fethis for a ethnic group -of the finnish people. Do you think that people in west of finland look more swedish then in the east?
en lukenut
tämäpä on hyvä
ei mutta tarkotin ihan tuota ihoa ja muutenkin on aina niin virheettömiä peppuja, ei ole luomia tai mitään virheitä missään kohdassa
emt. onko se sitten sitä aasialaisten nuorukkuutta mutta aina näyttää tytöt siltä kun ois just tulleet tyttöpainosta
apua
miten ne kehtaa levittää vihapuhetta
Kuunteleeks jäbät paljon AIC:tä
En yhtään
eiköhän tuo professori oli viimeistään ensi viikolla pahoittelemassa sanomaansa kun työt on lähdössä alta
Kandeis kuunnella
Pysyväisehdotus: generaalit rolling stickyiksi, aloituskuvaksi uusin pakotusmeemi kuukauden ajaksi
Oon täs funtsinu että oon niinku + ja sen takii aina ne plussat on täs mun ympärillä mut välillä tulee niitä miinuksia mut sitten ne miinukset joko muuttuu plussalla tai sit ne menee pois
Oho, Darkest Dungeon 2 näyttää aika paljon erilaiselta kuin eka osa.
korkki kii
Frodo?
kuuntelen kulmikasta musiikkia kulmikkailta nuoruusajoilta
youtube.com
Georgialaista. Järkyttävä läjä kananmaksaa hatsapuria ja munakoisokääryleitä.
Darkest Dungeon on paskaa.
ei ole
On. Tapa ittes.
riita poikki, nyymi väliin
vittu mä tapan sut saatana pois edestä
Sä oot paskaaaa
sä oot paskaa
nyt puukko kiltisti sinne narikkaan
How to cure autism?
Nyymi on kourmet kokki!
MITÄ TE VITU VAMMAISET SEKOILETTE MIKÄ ON OIKEE
hyvältä näyttää
1. suomen taiteen kultakausi 1880-1910
2. suomen taiteen kultakausi 2008-2011
suhiseeko nyymien pillut kun ne pissaa?
viheltää kun sekstataan tyty-yden kanssa
joo
how do I get a finnish gf?
postaa äänite
ei nyymit pissaa, ne on söpöjä animetyttöjä
se ei ole se pimppi mikä suhisee
emmie jaksa
In general: Yes to everything.
I'm from Southwestern part of the country and (some) people there tend to look and "feel" somewhat Swedish. Especially in Turku/Åbo-region.
But that's only for the westernmost part of the country along the line of Turku-Pori-Vaasa.
pitäisikö tilata hampurilainen perunalisukkeella kotiinkuljetuksella vai mennä nukkumaan
Implying it's not the non-autists that need to be cured into autis...I mean normalism.
mee nuq
i wish a swede would forcefully impregnate me
väsyneenä on helppo ylensyödä kun luulee että syömällä pysyisi hereillä
youtube.com
tää on parempi
kaupassa ei ollumpi tsilinatsoja harmin tussu
miksi kesä tuli jo
talvi on rasismi
mä näytän ihan tuolta tanssilattialla
*läpsii nyymiä*
*vetää nyymiä hännästä*
*räjähtää kappaleiksi*