Fredagsnatt-utgaven
Hva faen gjǿr dere på i natt gutane mine? Brev knaskestatus, slurkestatus, osv
Forrige:
Fredagsnatt-utgaven
Hva faen gjǿr dere på i natt gutane mine? Brev knaskestatus, slurkestatus, osv
Forrige:
Other urls found in this thread:
Fǿrst for Sigrid
Hva gjor man når man har fått avslag på en jobb?
Er jo ikke i humor til å soke på flere nå
Drikker seg full og begynner på'an igjen til uka fåvæ
>ikke noe å drikke på
>Ikke noe godterier
Jaja, kan vell like greit bare henge meg
>knasker
SMÅGODT
>slurker
ǾL
>fǿler
MEG JÆVLIG ENSOM
*dabber inn i tråden*
>KNASKER
litt Snick Snack baconsnacks
>SLURKER
Dahls Fatǿl
>SPILLER
Bindingen av Isak: Gjenfodelse
>TITTER
litt fartsloping og CS-turnering. skal ta igjen JoJo senere i kveld
>FOLER
meeeget behagelig
Hvor mye har dere i samlet gjeld gutta?
Hvor mye synes dere er innafor å ha i lån utover boliglånet? Tenker da billån og denslags, forbrukslån er selvsagt aldri innafor.
litt over ein milli i boliglån og ca 3k i forbrukslån
Tenkte å drikke meg full og soke jobb i morgen. Er det en god idé?
har 0 i gjeld, har oppstart 400000
kan dere dele litt ol med meg
Har omtrent en million i boliglån selv, men hvorfor har du 3k i forbrukslån? Hva er det for noe tull?
Basert.
kjopte meg noe treningsutstyr og en smartklokke rundt nyttår på månedlig nedbetaling, klarte ikke hele belopet forrige måned så ble lagt til litt...
user, hvorfor i alle dager gjorde du dette? Hvorfor ventet du ikke bare noen uker til neste lonning?
Hi, guys. What can you recommend me to read from this list of Norwegian classic? Maybe something melancholic and about nature?
bokselskap.no
Growth of the Soil by Hamsund sounds like exactly what you are asking for
falt for fristelsen anonsen, forste gang jeg har gjort noe slikt, ikke ring hallgeir plis
Se for deg at hun tisser i buksa på scenen
Synes jeg hǿres ut som en knall idé Anonsen. Skål!
Du user, det var faktisk meg hele tiden, så om du bare skriver under på denne fullmakten her, så kan jeg ta kontakt med kreditorene dine og forhandle frem en nedbetalingsplan for deg.
Tenkte jo å drikke meg full og soke jobb samtidig, så får vel skåle i morgen
mimrer
Fyfaan har alle MSN loggene fra barne og undomsskolen, det er tidenes cringefest.
Knebǿyen gikk bra, gutta. Det gjorde også benkpress og marklǿft, så det var en god ǿkt. Nå har jeg nettopp stekt en pizza, den skal fortæres snarest.
Fy faen Preben, du skal ha for at du i det hele tatt turte å breve det
Åja, det kan jo også funke, men avhenger litt av hvor full du er. Har du CV og sǿknad klar og drikker for å få mot/ork, så er det jo greit. Tenker du å skrive selve sǿknaden i fylla så ville jeg vel ventet.
>uironisk hete preben
Må skrive ny soknad for hver bedrift, men tenker jo ikke å være så full at jeg ikke klarer det, bare brisen og vel så det
Natta tråden! Her er et bibelvers og noen daier, så er der noe for alle.
Da skal du forstå rettferdighet og rett og rettvishet, ja enhver god vei.
For visdom skal komme i ditt hjerte, og kunnskap skal glede din sjel; eftertanke skal holde vakt over dig, forstand skal verne dig, for å fri dig fra onde veier, fra menn som forer forvendt tale, fra dem som forlater rettvishets stier for å vandre på morkets veier, som gleder sig ved å gjore ondt og jubler over onde, forvendte gjerninger, som går på krokete stier og folger vrange veier.
Visdommen skal fri dig fra annen manns hustru, fra fremmed kvinne, som taler glatte ord, som har forlatt sin ungdoms venn og glemt sin Guds pakt; for hennes hus synker ned i doden, og hennes veier bærer ned til dodningene; de som går inn til henne, kommer aldri tilbake og når aldri livets stier.
Visdommen skal hjelpe dig til å vandre på de godes vei og holde dig på de rettferdiges stier; for de opriktige skal bo i landet, og de ustraffelige skal bli tilbake i det, men de ugudelige skal utryddes av landet, og de trolose skal rykkes bort fra det.
>preben
rikmannssonn
I thought about it (actually I had listened to his Pan in Norwegian, I was fascinated by general idea of lonelyness in the wood (?), but understood only 15 % of it, maybe re-read it in the future). But text "Markens grode" on gutenberg.org has those old "aa" instead of "a" with an overring, my electronic dictionary doesn't support it. But I'll try, thanks.
>fortsatt ingen sjakkpartier og lamme ben
Jeg kommer ikke til gå i kirken på sǿndag, for å si det sånn.
kanskje jeg skulle stekt meg noenpar polser
>KNASKER
Cookieglede Sjokoladefyll
>SLURKER
LITAGO LETT
>TITTER
JoJos Bisarre Eventyr: Gullvind
>LESER
4kanalen
>GEIMER
Skjebne/Stor Orden
>FÖLER
Ro og fred
>RUNKER
Blir kanskje et par gode daier.
Forelöpig 100k i studielån.
>cookieglede sjokoladefyll
15krs tilbud på kiwi?
Ser frem til en eksplosiv salme i lopet av morgendagen.
jl
Tåtter er for hjernelinger.
I vårt land er kun håpefulle sjeler velkomne.
hf???
betalte 40 hos Rema...
Rundt 1,9 mill i boliglån.
Ingenting annet i lån.
ja var tilbud hos de på min lokale kiwi, men alt ble solgt ut fort som faen
Jaja, gjort er gjort, var i det minste veldig god. Kanskje favoritten min så langt.
skal jeg legge meg eller sitte oppe 1 time til?
når det er helg drikker jeg meg full
Hmm
"Og kjempe kan jeg bare for noe jeg elsker, og jeg elsker bare noe jeg akter, og jeg akter iallfall bare noe jeg kjenner."
Raver rundt med spritflaska
Og glemmer at jeg er et null
er anledningen fin, tar jeg klorheksidin
som jeg blander med bensin
>knasker
nada
>slurker
PILS
>foler
endelig avslapning etter å ha vært kontinuerlig på skole og jobb (utenom soving) i 48 timer
LIVET ER FOR KJIPT
AHA
Har 240k i studiegjeld
Legg deg. 1 time er mer anvendelig om morgenen enn foran PCen sent på natta.
DET REGNER HELE ÅRET
leser aldri boker
å se på tv er jeg lei
basert, natta
Eg må drite
Sov godt. Fölger dine fotspor snarest.
Basert
DET REGNER HELE ÅRET
faktisk helt feil
>går på mcdonalds
>spor om 4 chesseburgere
>de siere at de ikke selger det og blir irriterte
>tar en big mac meny, koster 114 for å ta med
>blir ikke mett.
jeg kjopte en big mac meny på macdonalden her om dagen, uten å ha spist der på kanskje ti år. hva faen for noe piss, som du sier, hundrelapp for ikke nok mat og den smakte uansett bare smorje. burde ikke raskmat i det minste vært billig? fy faen for noe fjas
big mac er markedsfort for å være en VELDIG STTOOOR BURGER... fy faen drar ikke tilbake dit tenker jeg hver gang jeg har vært der.
Er noe egentlig verdt der? "Kjottet" er jo bare fettvev og sener med masse annen filler og det toppes med de slappeste salatbladene en kunne forestilt seg. Tror liksom det bare er melkeristene deres som er verdt noe.
Big mac er en dobbel chesseburger neger
veldig stor, også kjent som håndflatestorrelse. hvordan klarer du å gå på den igjen og igjen? siden du sier "hver gang jeg har vært der"?
det er det faen meg ikke
Det er egentlig det, skal vedde for at bare brodene de har mellom er storre, ikke kjottet
Påminnelse om at sosialistene må i holet
For hadde de jo cheeseburgere til en tier eller noe, det var ganske bra med mat for pengene.
"Jeg startet å hate de."
Jeg sverger, at fra denne dag, så vil jeg aldri gå inn på en mcdonalds noe mer.
det er da faen meg ikke to burgere i en big mac
hvem er forfatteren?
deilig med pissflaske
nu skal det spilles litt Overseende
og slurkes adskillig mer pils
Hva faen, har de ikke det enda? Hver gang jeg går på Mækkern i Sverige kjǿper jeg fem burgere for 50 kroner, er jo eneste de har som er verdt pengene, hadde aldri i livet gått der hvis det eneste de hadde var én (1) burger til over hundre jævla kroner.
>pappa sender meg en melding
>"du det er en ting jeg ikke har skjont egentlig, vi må ta en prat. du trenger ikke grue deg eller noe altså"
bor jeg grue meg?
klarte akkurat 5 pullups gutta
I november kunne jeg ikke gjǿre noen
Når fattern sender melding at dåkker må prate så er det ganske RIP
>5
hva er du for noe? kvinnfolk?
Neida, godt jobba user, flink er du.
Hvor mye veier du btw?
sverigeanon voldtok meg hver dag over en periode i 2016
veier 78 kg og er 179 cm med mannling
Det skall bli gått å såve helt uten alarm!
>179 cm med mannling
>172 cm
Unnskyld meg men du er faan meg Robert Wadlow for meg.
78kg er kanskje litt mye, har du trent for/trener du?
"..så fint :-). Jeg har behov for en prat med deg. Bare du og jeg. Det er en del ting jeg lurer på/ikke har helt forstått kanskje. Du trenger ikke grue deg til det. Skal vi ta når du kommer til *****? Synes det er best å ikke ta det på telefon. Når reiser du fra ******?
Pappa er jævlig kalkulert, smart og vet absolutt alt om meg.
Når de sier at det ikke er alvorlig, så er det alvorlig. Gjelder uansett om det er kjæresten, sjefen eller foreldra. Så ja, du burde grue deg. Ikke for å skremme deg eller noe, men det er ikke sånt man sier hvis man skal kjope ny bil til noen liksom.
Hva mistenker du at det er? Er du adoptert?
Hadde stikki til Finland om fattern min hadde skrevvi noe sånt til meg, sånn seriost.
Men så er jeg nesten redd for fattern å da for han bryr seg ikke om det han sier er jævlig eller ikke, for det "er sannheta"
Bra jobba Anonsen! Du er flink :)
Har lite kontakt med han. Tar det som en mann.
Har trent av og på uten ordentlig struktur i 2 år vil jeg si, mistet veldig mye vekt i 2016 men da forsvant mesteparten av musklene med og. Nå er jeg litt mer målrettet og har trent regelmessig siden august, har som mål å bli 1/2/3/4 en dag men det er jo årevis unna.
Har ikke veldig god fett% så jeg skal jobbe med mer kondis når jeg kjǿper meg nytt headset.
Kanskje han er syk? Du får uansett holde oss oppdatert Anonsen, håper det ikke er altfor alvorlig da.
>1/2/3/4
Noen provde å forklare meg dette på Jow Forums, skjonner det fortsatt ikke.
Men er bra du har kommet deg rett vei, er ett helvettes python fra "bunnen" men når man blir i ganske god form så setter man inderlig pris på det (og det drar damer)
Er du en UiT-user som trener på Kraft?
1/2/3/4 er bare hvor mange plater med 25 du kan ta på hver side, sånn jeg tolker det da.
1 (70) er for overhead press
2 (120) er for benkpress
3 (170) er for knebǿy
4 (220) er for marklǿft
Og nei jeg er ikke en UiT-user
Nei, det er nok meg
t. har nådd 1 og 3 for lenge siden, og er bare 10 kg unna 2 og 4
Det er (heldigvis) blå plater, 20 kg eller 45 burgerpund
dette fåvæ
Gutta
Gutta gutta gutta
Brev den FETESTE trance-låta som noensinne har blitt gitt ut
Er på fjerde pilsen og foler behovet for litt ordentlig musikk.
Åh trodde det var rǿde jeg, takk for oppklaringen anonsen og lykke til med lǿftene dine