/danmarktråden/

Ja, det er bare sagen!

TBC var meget mærkeligt og jeg tror ikke dem der kom til under WOTLK og senere rigtigt forstod hvad det gik ud på. Der var sådan en mystisk svameskov og et underligt lilla science-fiction zone og der var masser af underlige unikke NPCer og mobs og mounts. tror kun folk der startede i TBC, ligesom jeg gjorde, virkeligt forstod at WoW godt kan være "weird", og ikke altid behover være sejt og badass og alvorligt

>den folelse når man uden at vide af det spiser en hel pakke Maryland småkager, lige for man går i seng

Maven er allerede i holdt med at gore vrovl. Hold mig.

Attached: Lightbringer.jpg (1600x1067, 171K)

Igen, jeg mener ikke vi skal betale reparationer for noget som hverken vores lands nuværende levende generation af mennesker, eller den nuværende stat har haft medvirken i.
Den dansk-norske slavehandel sluttede for over 200 år siden, og der er af den grund ingen mening i stadig at stadig at pille i det gamle sår.

Jeg er altså enig med deg, det har jeg vært fra starten. Jeg önsket simpelthen å belyse min vinkling på hvordan artikkelforfatteren og hans/hennes kilde(r) (en norsk doktorand, blant annet) tenkte i sine formuleringer og argumenter.

jeg synes ikke bare man kan sige "nåh det var vores forfædre og ikke os" og så på samme tid holde fast i ens kulturarv fordi "det gjorde vores forfædre så det gor vi også". hvis man vil tage den god arv må man også tage den dårligt.

Jeg synes stadigt ikke vi skal betale noget til nogen, men en yndskyldning fra kongeriget danmark til de vestindiske oer for at have udnyttet dem og brugt dem som slaver er vel fair nok?

åh gud alle de stavefejl, undskyld mine venner det var et forfærdeligt brev, jeg er ved at være træt og så korer mine fingre helt af sporet når jeg skal skrive

nu skal VUC'ren i seng

og gæt hvem der har fri på tirsdag!

Attached: dab.gif (498x359, 408K)

I tillegg hadde en unnskyldning fra Kgr. Norge vært på sin plass.
Å si "ja, men vi ble styrt fra Köbenhavn" er ikke en bra nok unnskyldning, sett relativt til nordmenns meget store involvering i den dansk-norske slavehandelen.

Godnat godnat
Jeg smutter også til kojs.