Anime-utgaven
Forrige:
/norgetråden/
Other urls found in this thread:
youtube.com
lichess.org
tv2.no
youtube.com
dailymail.co.uk
resett.no
finn.no
finn.no
twitter.com
Forste for Sigrid
genialitet
Tenk hvis hun hadde tatt en Fergie på scenen i de klærne der
Eg må drite
Glemte at kveldsmaten min hadde masse sukker i seg. Jeg kommer til å ligge våken i en time selv om öyne og kropp er helt utslått og vil sove
Har sukker noe å si for om du får sove?
>anonsen klager på at han ikke får sove på under en time
>jeg kan ikke huske sist jeg sovnet på under en time, som oftest ligger jeg våken to-tre-fire timer for jeg sovner
Livet med angst haha
Skulle jeg onske jeg var normal gutta...
Gikk inn og horte at romvennina slapp en stor promp på felleskjokkenet gutta. Fyfaen så ekkle jenter er
Bare slutt å ha angst da...
Hva er angst, sånn helt konkret? Lurer på om jeg kanskje har det
Hjernelingsyke
vi gir alt...
alt for norge...
ofrer alt...
om vi må...
promp
prooomp
PROOOMP
PROOOOOOMP
promp
>kompis spor om å spille
>foreslår bare drittspill
Ikke rart vi aldri spiller mer når du bare skal spille fortnite, overwatch eller csgo
MEN DET ER SAMME RAKKERN
HAKKE SJANS ALIKEVELL
FOR JEG HELT ALMINNELIG
OG DU ER GANSKE SPESIELL
Spor om han vil spille sjakk
Spill en Jokke låt
JEG VÅKNER OPP MIDT PÅ NATTA MED HJERTET LANGT OPPI HALSEN
JEG SVETTER I NAKKEN
JEG HAR NOIA LANGT LANGT INNI TARMEN
JEG TENNER PÅ LYSET OG LURER PÅ HVA JEG ER REDD FOR
JEG FOLER MEG SOM EN FORBRYTER SOM SAKTE OG SIKKERT BLIR SIRKLET INN
ELLER VAR DET EN DROM!!
tar meg litt på.........................
Vil såve men er ikke truett!!
Ikke bra.
får en jo til å tenke
Hva kommer dette av?
nei får vel l trenbe litt
rasisme.
innvandrerene utagerer fordi de foler seg utstott og diskriminert i det norske samfunn.
det er egentlig mer nassene i norgetrådens feil at disse voldshendelsene finner sted. Innvandrerene er offerene.
e9
det kan jeg desverre ikke si
VASK KUKKEN DIN
eh nei
vil du gjǿre det for meg owo
Er en video hvor en gårdseier beskriver hvordan det er å få "hjemmebesok" på dagbladet nå.
Jammen det bra at våpnene var forsvarlig nedlåst i fg-godkjent våpenskap slik at tjuvene og voldsmennene ikke ble skadet.
Jeg kan suge min kuk
nei, får lage meg ein litten middag her, blir vel noen fiskenuggets og ei pottit
Hehe
Middag? Klokka 4 om natta?
angst er kort fortalt amygdala som er hyperaktiv, og derfor tar over funksjoner den ikke burde tar over, for den fremre pannelappen, pga overflod av stresshormoner
t. kan litt om anatomi
psykiske lidelser finnes ikke, det finnes bare fysiske lidelser og angst er en av dem.
>spiser litt havregrǿt til nattmat
>får kramper i hele buken
Hva mente kroppen min med dette?
det trenger ikke nödvendigvis ha noen sammenheng
ja, og nå skal jeg lage meg litt kveldsmat og te og titte på siste episoden av sanne detektiver
kringle
basert
ikke nok fritidsklubber
Nå må dere stå opp gutta. Nattskiftet logger av her. Natti natt
God morgen tråden
Norge er et drittland
Fy faen den episoden sugde, for en elendig forfatter
>kloden kokes
>vi vår tidligere vårer
>vi slipper alle å leve like lenge
>/akselerasjon/
Deilig gutta!
Söt
Jeg skal do i en O'neill sylinder
Små karbohydrater går raskt over i blodet og aktiviserer cellene. Kan tenke meg at det har noe å si om han spiste kort tid för han la seg.
God morgen gutta. Da blir det eksamen på meg da
Litt sånn, "ah, da skal jeg sove", "ro og fred" *tenker på den ene tingen du skal gjöre* "sukk, jaja...", *tenker på den ene tingen for 7 år siden* "FAEN, ALT VAR DRITT HELT FRA STARTEN OG VIL ALLTID VÆRE DET!"
Kult!
Hva slags blir det?
Tenk å bo på en liten gård ute i gokk og så bli forsokt ranet av dophuer eller sotror med oks, eller noen fra et eller annet offentlig tilsyn.
Fy faen, du kunne ha skutt jævlene, matet dem til grisene, levert bilen tilbake til soskenbarnet ditt som jobber på Hertz eller plukket den i småbiter og hevet den i en svensk myr, og festet telefonenene til et litauisk vogntog.
"ja nei, dom var her og slo ta en prat og sa dom skulle viere, og sia har je itte hort no"
Tenk å være i en sånn situasjon og forvente at politiet skal ta ansvar for sikkerheten din, dæven steike at det går an å være så dum.
/kaffi/ pluss litt havre"grot" (helte vann fra vannkokeren over noen gryn)
*hvisk*
"Höres ut som han vet for mye..."
>Faren til Aisha Shezadi: Norske myndigheter har et ansvar for å få datteren min hjem
>Aisha Shezadi fra Bærum sluttet seg til terrorgruppa IS og bor i dag i en interneringsleir med sonnen i Syria. Faren hennes mener norske myndigheter bor hjelpe henne, slik de har hjulpet Joshua French ut av DR Kongo.
Synd at ikke datteren hans ble drept i Syria
vert oppe hele natta
Mårn
Morn
Fy faen så latterlig du er. Hun skal hentes hjem, hun er Norsk og fortjener å leve i Norge.
Hvorfor? Hun er en tikkende bombe som kan sprenges når som helst. Hun får komme seg til Norge på egen regning
Og dette er hvorfor innvandrere og deres barn aldri bor få norsk statsborgerskap
Hva er det som gjor hun norsk egentlig? (jbs)
god natt :)
Hun har statsborgerskap, det gjor henne like mye norsk som meg og deg.
Visst vi ikke reddet henne setter det eksempel at nordmenn som er fanget i utlandet kan forvente å ikke få hjelp
Nå syntes jeg du var morsom, det skal godt gjores å ta det der seriost
French er en av de få nordmenn som staten aktivt har hjulpet hjem til Norge
>alle jobbene krever erfaring
>finner ut at jeg skal jobbe gratis som frivilig
>selv jobbing som frivilig krever erfaring
Nå er det nok. Blir NAV eller svindel av Innovasjon Norge nå
du må betale bedriften så du kan observere hvordan de jobber så du kan skaffe deg litt start-erfaring, dummen!
får vell sove litt jeg da
>moderatorene hos facebook som går igjennom flaggede videoer blir röd og svartpillet av alt de må se igjennom
TOPP KJEKS!
lurer på hvor mange andre sider det også gjelder.
god natt
minner meg litt om denne saken:
dailymail.co.uk
>A gardener who fenced off his allotment with barbed wire after being targeted by thieves has been ordered to take it down – in case intruders scratch themselves.
jeg VISSTE det
Kun ytrehoyre som misliker homofile, homofili er helt innafor i Islam
Fökk sinte hvite menn som pusher femti!
Vet ass! Jævla gubbevelde som ikke bidrar med annet enn kvalme og dritt i samfunnet!!
Men ikke pappaen min da for jeg trenger noen til å komme med kakao og sitrongress til meg når jeg er syyyyk...
>spiller Edderkoppmannen på Spillstasjon 4
>bra spill i starten
>må plutselig spille som Mary Jane og ikke Peter Parker på deler av et oppdrag
Faen for noe dritt
er du sånn derre ufsǿl du
stakkars lille hvite mannen takler ikke å spille som en sterk og selvstendig kvinne
>Mary Jane
>TV 2s gjennomgang viser at av de 140 gjerningspersonene, hadde 70 prosent innvandrerbakgrunn.
>Med andre ord var over to av tre grove voldhendelser i Oslo utfort av innvandrere. Det til tross for at innvandrere ifolge Statistisk sentralbyrå utgjor 33 prosent av Oslos befolkning.
OSLO HAR ALDRI VÆRT TRYGGERE!!!!!!!!
VI MÅ BYGGE FLER OSLOER
DEM ER GOE OSLO
DEM HAKKE GJORT NO OSLO
DEM HAR DAGLIG SAMTALE MED SIN OSLO
dette er bare enkelthendelser og kan ikke brukes til å peke ut en spesiell gruppe!
(med mindre det er sinte hvite menn som pusher femti, de kan hengen ut som en gruppe)
>Osterrike stopper asylinnvandringen, beholder kun avreisesentre
Basert!
Skal vel mye til for at Norge gjör det samme, vi er for avhengige av store sorte varme kuker... jeg mener hender!
resett.no
>er på jobb
>må egentlig drite
>hun söte vaskedama/jenta driver å vasker rundt doene
>vil ikke bæsje ned dassen med et tordenbrak når hun her i nærheten
jaja, få bare holde meg...
Hva får du ut av å sitte og irritere deg over og jamre over sånt? Du bare svartpiller og demotiverer deg selv og andre.
bra brev
*gir deg stjerne i boka*
germanske
>innvandrere ifolge Statistisk sentralbyrå utgjor 33 prosent av Oslos befolkning
hvite folk bor fortsatt frivillig i oslo...
loöunschj!
>for 3 millioner får du en 32 kvms leilighet på toyen, i en slitt rusmisbrukergård
>drar du til hedmark eller telemark for du et nyoppusset to etasjers hus, med jacuzzi og badebasseng for samme prisen. Folger også ofte med en 2-4kvm tomt i skogomgivelser.
Du må kjope en leilighet i byen, og leie den ut. Så betaler du ned på huset ditt med leieinntektene du får og tjener på prisveksten i byen.
er ikke samme karen men, betale for å kunne jobbe hores helt dumt ut
Du betaler ikke for å jobbe, du betaler for at bedriften skal gi deg erfaring som du kan skrive på CVen.