CRC-painos
/mämmi/
*kenkätuijottaa*
oispa ikuinen talvi
Kebaba vai makkaram keitto?
käytän vain veedee nelikymppistä
crc ompi hyveem ythye
youtube.com
nyymin uunilohi
osta uunilohi
leikkaa kahtia (ei tarvi jos mahtuu sellaisenaan mikroon)
lämmitä mikrossa 3-4 min 480W
valmis
Noniin rantakylänyymi, mennään kammariin ja sä tarjoot mulle kaljan.
oispa vietnamin sota
salille eka
missä peruna muussi
nyymin perunamuusi:
perunoita kulhoon jossa vettä
mikrossa 700W 15 min
laita sekaan maitoa murskaa haarukalla
huomenna taas pakkasia hrmph
Meillä on kotikylässä sellainen wolt kuski jonka kaikki tietää, koska se on ärsyttävä.
Ei kukaan muu wolt kuski kysele yhtään mitään, mutta tämä tivaa nimen joka kerta. Eikä edes pelkkä etu- tai sukunimi riitä vaan pitää sanoa molemmat.
ei ole hyvät hellekelit
painuppa jonne vittuun, mitä sä sodasta tietäisit?
olin vietnamin sodassa
>perjantaina -15c
oho
Mun Nyymi on maailman ihanin nyymi
Aurarulla
Mä olin korean sodassa vapaaehtoisena. Yksi polttava kysymys vain jäi, onko Korealla kulttuuria?
*pistää jalalla koreaksi*
*tekee nyymin puolesta sudokun*
Mitä tapahtuu nyt kun nuo tiekakkijat ja uusbritit ovat taas sodassa keskenään? Molemmilla on ydinaseita, pitäskö hankkia tuoreita joditabletteja?
mä elän vieläkin
Ydinaseiden välittömän uhan laskeuma kestää jonkun viikon. Ei se ole mikään Tsernobyl, jossa ydinpolttoainetta räjähtää ilmakehään.
miksi intia koittaisi sotia yhdysvaltoja vastaan?
Onhan nuo nahistellut ennenkin eikä siellä atomit paukkuneet. Sen verran järkeä mehmeteilläkin.
On ne olleet aikaisemminkin sodassa niin, että molemmilla oli ydinaseita. Pakistan se jaksaa yrittää.
>Most of these wars and conflicts, despite being initiated by Pakistan, have ended up with defeat or disaster for Pakistan.
Jännä miten musulmaanit ei osaa lainkaan sotia.
Muslimit ainakin historiallisesti on ollu tunnetuja niitten sotataidosta.
Riittää jos sulla on jodilisättyä suolaa, sillä pystyy kätevästi korvaamaan joditabletit. 3,3 g per painokilo pitäisi riittää säteilytautien välttämiseen.
Muutkin kuin ottomaanit?
Ei ole. Joskus alkuaikoina olivat hyviä, sen jälkeen ainoastaan Ottomaanit ja nekin otti turpaansa Venäjältä 10-0.
>nyymi on hyvä ja vetää 330 grammaa suolaa nassuun
mistä voi ostaa jodisuolattuja sipsejä
no ei pitäisi olla paha rasti enää, jos on ittensä jo noin isoksi syönyt
pika ja roskaruokat on vissiin yleensä jo jodisoitu
en oo varma miks, mut muistan jossain näin kuulleeni
mullon nälkä
jahans kiitos juutalais yli herrat taidankin mennä maikkari donaldsiin huomenna
liiteris ois vihannekset ja hedelmät (kaikki) -20% mitä ostan? vai odotanko vaan parempia täsmätarjouksia?
ite heitin 6 kanapuikkoa uuniin
pistän pariin päälle palan salaneuvos gouda juustoa jos jaksan
sain burgerkingin kotiinkuljetuksessa ylimääräisen hot cheese dipin niin mulla on noita kanoja varten semmonenkin
Muutkin kuin ottomaanit, mutta ottomaani on yksi hyvä esimerkki.
>historiallisesti
Ei voi oikein sanoa että pelkästään alkuaikoina jos islamin synnystä asti pitkälle ottomaanien suuruudenaikaan muslimit oli tunnettuja sotataidosta. Siinä on kuitenkin sellaiset tuhat vuotta.
Lidlissä on jo ihan entuudestaan paskat vihannekset ja hedelmät, alennuksessa varmasti vielä surkeammat. Älä osta.
Painoksen Sirkku
mitä mä oikeesti siellä työhaastattelussa sanon? Auttakaa
Esittelet itsesi niin kuin James Bond tehdäksesi hyvän vaikutuksen.
lopetat tuon jonnemaisen haaveilun ja et mene.
youtube.com
Mielipiteitä tästä kappaleesta?
>nonnii terskat vaa,,,tulim teile töihi!!! :))))
Antavat samalta istumalta ylennyksen päälle ja pääsyn salaiseen hyväveliverkostoon
Kysy tekevätkö huumetestejä
onneksi meillä on jo ennakkotapaus, postatkaa joku
Näin unta, että Venäjä ampuisi ydinohjuksen Suomeen ja aloittaisi samalla suuren ilmahyökkäyksen. Menin ydinpommin lämpöaaltoa pakoon kellariin, joka sijaitsee maan alla. Oiskohan siitä selvinnyt hengissä. Kuumotti aivan saatanasti, kun jylisi nii perkeleesti.
käyt suihkussa ja olet oma itsesi
Ei huono neuvo
paitsi jos on täysi paska niinkuin nyymi
Miten ollaan oma itsensä?
kai äänestettä paavoa?
ihan ok
en äänestä
No ei se suihku ainakaan haittaa.
Ite oon jossain rantakalliolla katellut, kun ydinohjukset lentää pään yli sisämaahan ja miettinyt, että pääsisiköhän uimalla laskeumaa karkuun.
yle.fi
>Koululaisten margariinikapinan tulos: voipohjainen levite teki paluun ruokaloihin, viranomaiset tyrmistyivät faktojen sivuuttamisesta
>Kouluruokasuosituksen laatijat kritisoivat kovin sanoin pohjoiskarjalaisten kuntien päätöstä antaa periksi margariinikapinassa.
*kapinoi nyymin virallista totuutta vastaan*
muttam kun myö tykkäm voistta
voi on ihan vitusti terveellisempää kuin joku margariini
kämppis tekee taas aivna helvetin pahan hajuista ruokaa
no mutta kun lapset pitää syöttää täyteen soijaa ja naishormooneja
pieren kämppiksen kattiloihin TAAS hähähähähähä NORMOT VITTUUN
pieren sun mieslapsimuroihin
Huomenna töitä ja juon kaljaa.
et piere normo paska jos et halua ripuli tukosta pönttöön JA LAVUAARIIN!!
Onko muka? Joskus varmaan ollut totta mutta mitä olen itse lukenut, ei nykyisillä margariineilla ole. Ja voi tietenkään itsessään ei ole kauhean terveellistä.
>From the standpoint of heart disease, butter remains on the list of foods to use sparingly mostly because it is high in saturated fat. Margarines, though, aren't so easy to classify. The older stick margarines turned out to be clearly worse for you than butter. Some of the newer margarines that are low in saturated fat, high in unsaturated fat, and free of trans fats are fine as long as you don't use too much (they are still rich in calories).
health.harvard.edu
Miten soija ja naishormonit liittyvät margariiniin?
oispa mykkä pojuyde
jotkut margariinit tehdään soijasta
oispa frodo jonka kanssa kuosata ja kuunnella elämänkouluräppiä
humblebundle.com
nonni nyt poijat ostamaan ja pellaamaan
Tottakai voilla on yhteys kaiken näköiseen terveyshuoleen mutta se johtuu siitä että läskit retardit laittaa sitä kaikkeen desin. Jos haluaa hifistellä rasvan kanssa niin samantien kannattaa siirtyä oliiviöljyyn tms. ja jättää paskan makuiset margariinit sikseen
Kaikki on soijan syytä.
Se on kaiken takana.
pelaamattakin paskaa
Eikö ne yleensä kuitenkin ole tehty rypsiöljystä?
No tuossa sanottiinkin että voi olisi "ihan vitusti terveellisempää kuin joku margariini". Se ei sen perusteella mitä itse olen lukenut vaikuta pitävän paikkaansa.
Soija ja hanavesi. Ei saa unohtaa hanavettä.
*syö nyymin soijapavut margariinilla ja vesijohtovedellä höystettynä*
>Se ei sen perusteella mitä itse olen lukenut vaikuta pitävän paikkaansa.
pienillä alkukirjaimilla kirjoittava mestariväittelijä olikin täysi vitun vammakko, oho kuka olisi uskonut
oispa soome gf
>sen perusteella mitä itse olen lukenut
mut niinhän se on että parhaiten tietää sen perusteella mitä itse on syönyt kjeh kjeh
voin hommata sulle suomalaisen tötö-ödön jos sä hommaat mulle virolaisen, okei?
Oliko jotain vasta-argumenttia vai mistä nyt kiikastaa?
Tää tuntuu olevan Facebookin yms. perusteella todella yleinen ajattelutapa. "Joo tutkimukset saa sanoa mitä sanovat, mä olen syöny soraa kolkyt vuotta ja iha terve oon".
>Eikö ne yleensä kuitenkin ole tehty rypsiöljystä
vitun älykääpiö minähän juuri sanoin että "jotkut"
en haukkunu sua vaan sitä ketä lainasit, vammakko
Juu tajusin tuon viestin jälkeen. Täällä on välillä vaikea seurata kenelle puhutaan ja kuka sanoo. Eikä oma vammakkouteni auta yhtään asiaa.
Eli vastauksena alkuperäiseen kysymykseen, miten soija liittyy asiaan, niin vastaus on että liittyy hyvin vähän. Vai tarjoillaanko siis siellä kouluissa (yleensä?) soijapohjaista margariinia/margariinia jossa on soijaa?
painu nyt vitun uushomo jo helvettiin
ei vittu oot niin saatanan tyhmä että alkaa jo vituttaa
voisitko lopettaa?
taidat sinä se uushomo olla kun meet noin helposti rölliin
Nopeasti menee homma sättimiseksi kun vähän tenttaa.
nyt jonnet turpa kiinni ja pehkuihin
En.
vaihdetaan
onko rangebannit vielä päällä?
jee! ei ollut!