/nederdraad/

*toet toet*-editie
youtube.com/watch?v=Z4OhbzSFpnk
welkom: deze draad gaat de nacht toch niet overleven dus wat maakt het uit
niet welkom: na-apers

Attached: 1529630975840.jpg (800x450, 104K)

eerste voor zij is een lekker ding

tweede voor jij bent een lekkerding

bedankt, jij ook

Attached: cute pepe.png (409x476, 10K)

Mensen zijn creëerders and vernietigers uit aard. De wet in onze universum is om iets nieuws te maken moet je iets van dezelfde waarde vernietigen (Waarde als in dichtheid bijvoorbeeld). Het is grootste reden voor mijn geloof dat er op aarde nooit echte vrede zal komen.

Een oorlog is een mooi voorbeeld. In de oude dagen van bijvoorbeeld de middeleeuwen voerde je oorlog voor meerdere reden o.a:
>Het beschermen van jouw eigen groep/land
>Het overnemen van een andere groeps' grondstoffen, woongebeied
>Strategische redenen
Een oorlog heeft een winaar, en dus ook een verliezer, maar natuurlijk worden er ook oorlogen uitgepraat waar je geen winaar en verliezer hebt, maar het punt blijft dat wanneer je een winaar hebt dat je ook een verliezer moet hebben. Ook in onze moderne maatschappij werkt deze zelfde wet. Als iemand een hoger inkomen wil dan de gemiddelde inwoner, dan moet een andere inwoner minder inkomen krijgen dan de gemiddelde inwoner. Deze wet zou niet bestaan als iedereen op de planeet 100% gelijk zal zijn en als de wet van gelijkheid van uitwisseling niet zal bestaan.

Het punt dat ik maak is dat als je in deze wereld wilt slagen, dan moet je vernietigen. Want alleen door te vernietigen kan je iets creëeren.

Attached: 4853425675345.png (1267x747, 1.89M)

Maar zelfs al vernietig je iets dan is het lijden altijd groter dan het resultaat van je creatie.

Attached: 1523705354187.webm (540x960, 2.34M)

5de voor vanaf nu ben ik een bervormde paler

moeilijk he tellen

Verticaal filmen is voor hoeren. Het legt de focus op het lichaam en is zodoende alleen geschikt voor prostitutie en andere vieslakkerij. Pure meisjes filmen horizontaal.

Dat is een van de basis regels. Er bestaat geen goed zonder kwaad. Er bestaat geen geluk zonder ongeluk. Er bestaat geen manliet zonder reus
De k3paal was nog niet geladen op mijn scherm broer

En de Dutch anger

Attached: 1550375649230.webm (640x640, 2.83M)

DIKK

*angle

Attached: belle.webm (640x800, 2.76M)

Lijden, woede en wraaklust zijn allemaal abstracte concepten die niet gelden voor de materiële wereld. Wat er ook gebeurd, de aantal deeltjes in het universum neemt niet toe of af door jouw acties, Je zal natuurlijk een argument kunnen maken dat sommige mensen iets doen in slechte bui waar ze later spijt van zullen krijgen, daarmee creëer je toch niets? Ik zou dan het argument maken als je bijvoorbeeld een stoel kapot slaat uit woede dat je misschien wel een stoel hebt vernietigd zonder reden, maar je hebt ook iets gecreëerd, een kapotte stoel. Vernietigen en creëeren zijn 2 zijden van dezelfde munt.

Ik denk niet dat iets wat op een abstract niveau plaats vindt daar een verschil in maakt.

Weltruste kinders, de dag heeft lang genoeg geduurd en mijn vriendin ligt op me te wachten.

Attached: bed sleeping.jpg (1280x934, 347K)

Haar kont is groter dan jullie toekomst

Dat heet actie reactie.
>wanneer je slim probeert over te komen met je blogpaal maar je letterlijk een regel die ze op de middelbare school leren beschrijft

Attached: 1546373021366.jpg (600x390, 57K)

truste en droom zacht

Attached: 1526070381506.png (1293x1293, 1.61M)

>Wat je zegt klopt, maar omdat je het uitgebreidt uit typt ben je pretensieus en moet je je slecht voelen

Dit ben jij.

Ik wil iets creëren uit niets.

Attached: weesgeduldig.png (658x662, 99K)

Word god en verander de wetten.

Stoot

>dvw permanent premium op studeersnel.nl om een of andere reden zonder dat ik wat upload of betaal

Attached: 1537160190233.gif (840x488, 511K)