Den lille Rodhætte hvis navn er Flandre udgaven
Forrige tråd:
Den lille Rodhætte hvis navn er Flandre udgaven
Forrige tråd:
Other urls found in this thread:
DJÆVEL MÅ GRÆDE
FEM
pigen jeg godt kunne lide, og datede i en måned, skal giftes efter 3 måneder med sin kæreste
ahvahvahvahvahvahvahvhvhvhv
Sådan kan det gå
Haps noget godt at drikke og hyg smerten væk
drak mig fuld i går da jeg fik det at vide
normalt hjælper det en smule, men jeg endte bare med at sidde på toilettet og stirre mig selv i spejlet, mens jeg provede at græde lol. men du har ret, sådan kan det gå. det er vel bare en masse nye oplevelser for mig.
hvordan går det med dig?
MEG TIL HOJRE
What happens here? Do they speak Elvish? Why are their women so beautiful?
Today in my shitty job where I meet lots of foreign people I met a couple of unbelievably cute Danish girls and later on the very same day, an alarmingly redpilled Swedish man. These two events really made my day and made me not want to kill myself.
I have never felt so happy by the mere presence of females before but oh my god these Scandinavian girls are just amazing. Happy, friendly, intelligent and gorgeous. Radiant. How do I get a Scandi girlfriend?
>Do they speak Elvish?
>Why are their women so beautiful?
I wasn't talking to you Colgate
Sidder med en kop varm kakao og skal til at spille noget Djævel Må Græde Fem
Tiden er kommet og det er jeg også
Spillede en bane i nat da det udkom og det er virkelig godt. Tror endda jeg vil spille banen igen inden jeg går videre for at se om jeg kan finde hemmeligheder og skjulte opgraderinger i banen
Udover det så er jeg også ved at få ydelser fra det offentlige så kontoen er ikke længere forudbestemt til at gå i minus hvilket er ret fedt. Skal bare lige aflevere ansogningen efter weekenden og så er det som det skal være
>How do I get a Scandi girlfriend?
What makes you think we know?
Frjálst grænland hvenar?
Hvenær*
Det er ikke #4, når den forrige tråd ikke ramte bump limit
Spillede også lige 2 baner, men skal lige tegne lidt mere på tegneserien for jeg kan få lov til at gå igang igen.
Hvad handler tegneserien om?
ved ikke engang rigtigt mere, noget med en person der flygter fra sin landsby eller sådan noget
hej
Hvad har personen oplevet indtil videre og hvorfor flygter de fra deres landsby?
han blev træt af at være en svækling, så han gjorde noget forbudt han ikke måtte, så han blev nod til at flygte.
tegneserien handler så om at ham der er lidt på flugt og slutter med at han afslorer hvorfor han er på flugt
den kan kun være 12 sider så kan ikke få helt vildt meget med
Lyder spændende
God arbejdslyst!
Jeg er lige vågnet
God formiddag
Step one: Learn a scandi language
Step two: Don't
Kvinår*
jo tak
Jeg er lige stået op. Nu skal jeg have kaff'
Jeg vil også have kaffe
Men jeg kan ikke komme op af sengen
Jeg elsker jer alle sammen
Hav en god fredag drenge
Hav en dejlig fredag, Franskanon
Tak min ven, lige over
Der er stille herinde
Jeg spiller Djævel Må Græde Fem
V er sjov og sej på en lidt kikset måde
Folk er på arbejde, uni og VUC.
Is there an end to daneses dumminess?
jeg hader livet mand det' pis
jeg (vuc kursisten) er nod til at breve via mobilen pga jeg er blevet bandlyst på vuc's ip og den der hjemme ellers ville jeg havde brevet noget mere. Har dog fri lige om lidt og så skal jeg have den giraf
jeg har matematik, men gider ikke lave noget.
går du også på vuc?
Det lyder sjovt
Sandt
Hvad med dig hvad laver du
hej
Er NEET. Skal i en sjælden anledning drikke mig fuld med mine kammerater på Lordag, så har lige været inde og kobe ol til den store dag. Det blæser dælendytme derude.
Hej hvordan går det
Ja jeg skulle hente en pakke og var lige ved at blive blæst ned i en å
nope.
sovnig
Har du været længe oppe
jeg er lige vågnet
hvad har du lavet?
Jeg sprang over den sidste forelæsning og kan nu holde weekend!
så vil jeg lytte til trist musik på vej hjem
kafnaðu á kartöflu eða drukknaðu í slots classic, dana djöfull
åh nej! Nu dumper du.
Jer der spiller trist dæmon er det et sjovt spil og hvordan er gameplayet sammenlignet med nier: automata, jeg har algrid provet et DanTe spil for.
jeg spiller lego racer og vinder
fuck ja! Hvorfor har lego lavet så mange besynderligt gode spil?
Jeg plejede at spille den rigtig meget på N64 da jeg var lille :D
>er det et sjovt spil
Ekstremt
>hvordan er gameplayet sammenlignet med nier: automata
I modsætning til Nier: Automata så er der ikke en åben verden, derimod gammeldags baner og så har du i hver kamp en stilrang som du helst gerne vil have så hojt som muligt ved at ikke bare bekæmpe fjenderne effektivt, men også på en så stilfyldt måde som muligt. Jo hojere din stilrang er i slutningen af en bane, desto flere rode kugler får du som du så kan bruge på at få flere evner til at kunne være endnu mere stilfyldt i kamp
Sådan helt overordnet set vil jeg faktisk mene, at DMC og Nier ikke er i samme genre så det er lidt svært at sammenligne dem
baseret og legopillet
Kan jeg autistisk spille de samme baner indtil jeg får hoj nok stil rank inden jeg går videre til næste bane?
Jeg mente mest i et rent combat sammenhæng. N: A er lidt af en særling så jeg er godt klar over sammenligningen er lidt tvungen.
brugte halvdelen af min barndom i det spil
det var episk
Når du gennemforer en bane kan du enten gå videre til næste med det samme eller gå ud i hovedmenuen og så vælge den samme igen
I ren combat sammenhæng så vil jeg mene, at DMC har mere at byde på end Nier, især 5'eren siden der er hele 3 figurer at spille som (det er godt nok banerne, der bestemmer hvem du må være så der er ikke altid frit valg) og de har alle deres individuelle gimmicks. De har dog alle til fælles at de har en nærkampsknap, en skydevåbensknap, en hopknap og en knap dedikeret til deres gimmick. Så er L og R knapperne så sat til side til lidt forskelligt per figur. Du kan også blære dig ved at trykke på Select knappen hvilket oger din stilrang i kamp så længe du ikke bliver ramt imens du gor det
Uf det frister, så rog den weekend. Kan måske nå at kobe chips og cola inden downloaden er færdig.
Så skal der godt nok hygges
Du kommer ikke til at fortryde det!
Nattearbejde user her. Jeg er lige blevet opsagt, så nu er der ikke mere nattearbejde.
brevede billeder som ikker er tilladt på 4channel
hvad var begrundelsen for opsigelsen?
Ked af at hore det user
det gor mig ondt
Omstrukturering. Der var 8 andre udover mig der blev opsagt også.
Tak, venner.
bedom ölsamlingen gutter
Så er det godt du kan hygge med os
Mangel på Odense Classic
6/10
Ja, det er heldigt!
Har du glemt at kobe Blå Thor?
dem havde de ikke
>Giraf
>Grimbergen
gode, resten er fint nok hvis der ikke er andet.
jeg overvejede også i et kort ojeblik at kobe bajere i fakta, men jeg er jo holdt op.
nu overvejer jeg dog en tur i Lidl for at kobe mere hygge, da fakta ikke havde noget spændende hyggeslik.
men kan også være jeg bare går en tur for at få noget mere frisk luft.
er træt af livet
Jeres opriktige tanker om Norge og nordmænd?
Jeg kan godt lide Danmark og dansker. I er hyggelige og Danmark er et dejlig sommersted :)
Nordmænd er sode og venlige og må meget gerne komme på besog og få en ol
Bror
Så må du begynde at handle et andet sted.
Jeg misunder jer jeres bjerge og mulighed for at stå på ski. Jeg misunder jeg ikke jeres priser. er du en sod norsk pige?
Nej, jeg er en norsk dræng ifra Bergen!
Er du i det mindste sod?
A-user, jeg...
fuck danmark
Hov hov.. Har du lyst til at prove igen?
Ut! Vekk! Tilbake!
Helt sikkert ikke en sod pige.
gå eller bus til Lidl?
der var bus på captcha så ja
Nu vil jeg i fitness og forsoge at tage mine begyndende mandepatter i oplobet.
det blæser også alt for meget alligevel
fucking fedt spil.
de kommer efter olmave, ikke?
Jeg går udenfor
Vi ses senere
Hvad skal du der
Jeg tror jeg vil se Leaving Neverland på DRTV
har også overvejet det, men ved ikke helt om jeg gider
det interessere mig egentlig ikke så meget om han pillede ved born eller ej
idag er min fodselsdag
jeg endte med at deaktivere min facebook profil helt, kunne ikke overskue det alligevel
vil hellere have nogle fodselsdags hilsner fra hyggevenner herfra
jeg håber i har det godt allesammen
vil snart spise mig noget lagkage, og ellers investere resten af min dag på videospil
tillykke user
tillykke, ven
tak anonsen
varme tanker herfra