/NEDERDRAAD/

t*tta twinks editie

welkom: t*tta twinks, MAROKKAANSE LEEUWEN, TVRKSE STIEREN

vocaroo.com/i/s1UkgIUvxRF1

Attached: 1551551150944.jpg (590x719, 34K)

Other urls found in this thread:

youtube.com/watch?v=Eztx7Wr8PtE
youtu.be/eWEFU2c3tBI
vocaroo.com/i/s1vFqSOhRnxK
twitter.com/yukiAstra
twitter.com/SFWRedditGifs

hallo tatta twijg hier

ik weet dat je naar el zib verlangt ah vieze kkr t*tta

Attached: 40f76db2b4e9caba43efa0628362fd0c.jpg (405x623, 28K)

>dit opgeslagen hebben
Ipne

Wat doen jullie voor vrouwendag?

꧁꧂

>t*ttas

AHAAHAHAHAHAAHAAHAHAHAAHAHAHAAAHAAHAHAHAHAHAAHAAHAHAHAAHAHAHAAAHAAHAAAHAHAHAHAHAHAHAAHAAHAHAHAAHAHAHAAAHAAAHAHAHAHHAHAHAHAAHAAHAHAHAAHAHAHAAAHAAHAAAHAHAHAHAHAHAHAAHAAHAHAHAAHAHAHAAAHAAHAHAHAAHAAHAHAHAAHAHAHAAAHAAHAHAAHAAHAHAHAAHAHAHAAAHAAHAHHAHAHAHAAHAAHAHAHAAHAHAHAAAHAAHA

Attached: 1551431503448.png (1440x1562, 1.24M)

Herinnering dat je vandaag extra aardig moet zijn tegen vrouwen.

Daarom mag Jamal haar plezieren vandaag

Warrom zijn er heel veel negers hier? Ze weten dat zij zijn niet welkom?

negers runnen deze thread
T*ttas zijn degenen die niet welkom zijn

Attached: kktattas.png (444x587, 28K)

>ouders en zus maken de woonkamer en keuken heel rommelig
>>zeg zoon het is hier zo rommelig! ruim eens uw rommel op!
>dgw al mijn spullen in mijn kamer liggen

Neuk zijn vrouw als straf

Ja maar helaba daaar wil ik niks mee te maken hebben hè

Beta. Dit is de kans om te laten zien wie de alfa man in huis is

>vader haat technologie, gromt naar zijn gsm of de tv als hij een verkeerde knop indrukt en het niet begrijpt
>>hey zoon kunt ge mij helpen met deze smartwatch hahaha
>ok
>>GODVERDOMME WAAROM LAAD DIT NIET DING NIET OP ALLÉ JOENG
seg MANNEKES ALSTUBLIEFT HE

>is een lelg
>woont nog thuis
goh

Ik heb mijn vd een rode envelop gegeven.
Ze zal vanavond misschien wel haar sexy lingerie aantrekken om mij te verwennen, omdat ze het oneerlijk vindt dat mannen alleen geven en nooit in het zonnetje gezet worden.

Niks, ik heb geen vdin

Chinees?

Inderdaad

Attached: images(27).jpg (280x180, 7K)

We hebben het niet over je moeder

Geduld verloren zit nu in een kamertjr

Ze hebben de politie gebeld ik ga dadelijk helemaal de neuk uit flippen hoop dat ze me kanker ovehoop schoeten cieze kankerleirs

IK GA HELEMAAL DE NEUK UIT FLIPPEN

Ga het stromen dan

>"OOOOH EEEEEY LITHUANIA YOU STUPID YOU SPEAK RUSSIAN"
>"DUDE YOU WILL BE RUSSIA IN 5 YEARS GO KILL YOURSELF"
>"LITHUANIA SUICIDE AHAHAH"

yeah yeah yeah say that shit to my fucking face you fuckin bitch ass cocksucking motherfuckers.
Man you bitches ain't shit, kid. A yeah you called me Russian man! That's some REAL original fucking shit right there!

Why don't you choke on some fucking dick you fucking virgin faggots? Why don't you go outside and see your fucking country surrounded by fucking moroccans motherfucker? Why you gotta take your anger out on me, man? Hehe... Its not my fucking fault that your sister is getting fucking BLACKED by a BIG MOROCCAN BULL motherfucker. Yeah, what you gotta say now white boy?

>"Ah you russian"
>"go fucking kill yourself"

hey why don't you fucking BLOW ME? you fucking retard. Why don't you keep speaking that subhuman fucking language that you got? you subhuman GERMAN fucking SPANISH rapebaby piece of shit.

GO FUCK YOURSELF MAN

look, listen, it's not my fault your sister is getting blacked by a fucking Moroccan and Algerian duo. ACHMED AND MACHMOUD REAL SHIT MOTHERFUCKER. I'M COMING IN FUCKING NEXT SO WHY DON'T YOU SHUT THE FUCK UP BITCH. Your cops getting knocked out by fucking POLES and shit and you're out here talking like you're the REAL FUCKING DEAL. Man nigga, you AIN'T SHlT, man. You ain't fucking scaring anyone with your "you're russian" "you suicide" bullshit. Why don't you go take some LSD and go shave your head you fucking braindead pieces of shit?

Attached: _91408619_55df76d5-2245-41c1-8031-07a4da3f313f.jpg (660x574, 31K)

Dat's vandaag? Misschien een tong in FWB's kut douwen als ze daar zin in heeft.

>FWB
???

Mijn vd kusjes + knuffels geven.

Attached: 523524.jpg (422x750, 80K)

Friends with benefits

Attached: 1525246321593.jpg (2490x2000, 381K)

mij als vrouw kleden

Extreem komfie

Attached: 1472419846622.jpg (1080x1350, 64K)

Attached: 76.jpg (1536x2048, 440K)

RANDSTAD

Ik woon in Overijssel user

Attached: 23.jpg (720x888, 83K)

Kappe nou met die focking irritante randstad meme

>NEEE NEEE NEEEEE RAANDSTAAAADDD JE KUNT HELEMAAL GEEN ENGELSE WOORDEN GEBRUIKEN JE MOET ZE AUTISTISCHERWIJS VERTALEN ALS EEN KANKERMONGOOOL ANDERS KOM JE UIT DE RAAAAAAAAANSTAAAAD

Attached: soyak upset.png (231x218, 9K)

Spreek dan ook gewoon Nederlands

>SPREEK DAN OOK GEWOON NEDERLANDS

Attached: 1552032930937.png (1080x1020, 475K)

Moin, user, pissen de unties tegen u oan?

Attached: 28109328_10215245313107555_957304813_n.png (540x960, 646K)

Wauwie

Dat nieuwe Eurovisie nummer van Nederland is echt een kut nummer. Dus die zal wel winnen.

youtube.com/watch?v=Eztx7Wr8PtE

Spanje gaat winnen bij songfestival

Heb je die link nog van die vocaroo

Catalonië gaat winnen bij het songfestival

t. brabant

youtu.be/eWEFU2c3tBI

nee fa2 het is deze vocaroo.com/i/s1vFqSOhRnxK

twitter.com/yukiAstra

sjiena

ik mis koffie

Het zijn geen negers die tatapalen. Het zijn Moslims die er niet meer voor durven uit te komen dat ze Moslim zijn. Dus hebben ze maar een negeridentiteit aangenomen.

ok ik ben zeer tevreden over deze paal

Dat zei me vd vannacht ook

>dutch """language"""

Attached: d1.jpg (617x106, 8K)

ik ook. ik wil geen dikke vlaamse kechs meer die zich al jaren volgezopen hebben op café, een 20-jarige in azië staat nog helemaal strak

Wat deed je dan?

Attached: 16602294-foto-jos-brech.jpg (879x934, 132K)

Why are dutch boys such BBC loving faggots?

OP is muslim

Was the guy who posted a pic of himself sucking a nigger dick muslim too?

MAAK AS, DIAMANT

Hij is op zijn adoptiekind gaan zitten

It was a muslim posting this pic and it was fake. So yeah

Don't listen to
We just naturally love sucking black and muslim dick.

lekker voor je tattapaler

>ik heb onironisch financiele problemen
letterlijk HOE?

Ok, vertel, wat is je inkomen en wat zijn je uitgaven?

We had a far-right infestation so whenever they come back everyone pretends to be black or a muslim until they go away

Attached: 1406592436187.jpg (978x550, 69K)

er is een lesbische film die straks gaat draaien en ik ga kijken met een stijve in mijn broek

Onvoorziene kosten, geen spaarpot meer en dan moeten lenen maar eigenlijk het geld niet om die terug te betalen.
Dit is hoe je, als een redelijk financieel bewust persoon, in de problemen kan raken.

Meestal kopen die mensen gewoon meer dan ze kunnen veroorloven, veel op afbetaling en leningen.

Mijn inkomen is minder and 1000 euro per maand. Mijn uitgaven zijn kan me geen reet schelen want het geld gaat toch nooit op.

Ik vraag me juist af hoe mensen het voor elkaar krijgen om financiele problemen te hebben.

EWA kankernaap doe wa7ed normaal vieze t*tta

Attached: JihadiJohn.jpg (1250x650, 75K)

>minder dan €1000p/m
>gaat nooit op
Mijn vaste lasten alleen zijn al hoger

Welke film?

1. Een auto
2. Huur
3. Vervangen van kapot materiaal
4. Boodschappen

Domme kutnoot

Oh, de meeste armen zijn alleenstaande ouders. Je hebt met 1000€ per maand wel echt te weinig voor 3 mensen en een huis. Of mensen die niet in een sociale woning zitten en 600€ huur betalen, dan 200€ vaste kosten en dan als er onverwachtse kosten komen in de problemen komen

Geld uitgeven dat je niet hebt. Geen administratie bijhouden om te zien hoeveel geld je hebt en hoeveel daarvan vrij besteedbaar is. Geen spaarpot bijhouden voor onverwachte uitgaven. Het is niet zo moeilijk, het is vooral erg dom.
En jij hebt dan ook een hoger inkomen mag ik hopen. Hoeveel je ook binnenkrijgt, als het opgaat geef je te veel uit.

Alle vrouwelijke collega's zijn afwezig vandaag, gelukkig.

Ja ik verdien meer dan ik uitgeef.
Maar soms is het gewoon niet mogelijk te kunnen sparen. Ik heb vorig jaar in een maand even €2000 aan onverwachte kosten gehad, denk maar niet dat ik daar snel boven op kom, want zo geweldig is mijn salaris niet en de kosten worden niet minder.

Ik haat mensen die uitgeven wat ze niet hebben en altijd op geleend geld leven, leterlijk de ergste vrienden om te hebben omdat je ze altijd uit de problemen moet helpen.

>Vriend neemt een 4 jaar afbetaal contract voor een mobiel omdat het te duur is
>Kan geen fiets betalen dus betaald een vriend terjg
>Moet en zal een PS4 hebben dus koopt hem van zijn vader
>Kan geen boodschappen betalen dus 'leent' elke maand van zijn ouders
>Zeikt dat hij altijd blut is
>-900 op zijn bank altijd

Yea and you pretend to suck off niggers as well right? A true radical centrist hero fighting le ebil nadsis.

Ik snap je verwarring, ikzelf heb een inkomen van rond de 2000 per maand, en zelfs met het kopen van anime beeldjes (rond de 400 euro per maand) naast de vaste lasten spaar ik nog steeds maandelijks honderden euros. Toen kwam ik er achter dat mensen kennelijk huizen, auto's, telefoons en zelfs schoenen kopen die ze niet kunnen betalen en daar leningen voor afsluiten waar ze maandelijks al hun geld aan kwijt zijn.

Don't care about political opinions but this shithole talked about murdering muslims and blacks and da ebil joo cunspiracy every single day so we made them leave and now we're actually more than a sub-Jow Forums

Ik zit in een lastig parket want mijn rijlessen zijn 400 per maand, en mijn vader betaald de helft, maar hij betaald steeds maar 100 of 150 euro of twee maanden niks.Ik kom niet in de problemen verder, maar daardoor geef ik wel precies uit wat er uit te geven valt waardoor ik niet meer kan sparen.

Attached: A31054B8D4414B2096441A79E7D769D6.jpg (810x955, 59K)

>tfw no hung aryan twink on my BIG BLACK MOROCCAN COCK

Attached: 1551533915416.jpg (398x400, 22K)

r9k heeft onze toekomstige premier vereeuwigd!

Attached: 1552041076193.jpg (1700x2189, 471K)

>omg dont murder muslims and blacks pleeeeease!!!

Attached: content%3A%2F%2Fmedia%2Fexternal%2Fimages%2Fmedia%2F26549.jpg (387x437, 40K)

t. minderjarige

Hey I bet you are hungry for some Turkish cock huh? Or maybe your mother or sister. Theyre used to it.

don't care if you want to but don't turn this into your little nazi secrit club

Nee mijn rij instructeur schreeuwde tegen me en daar heb ik nog geen rijbewijs

Attached: hapa_0.jpg (768x1024, 72K)

>mijn rij instructeur schreeuwde tegen me
Wat heb je gedaan?

DITTTTT

Iemand met een loon van 3000 ....

600 euro studielening
900 euro huur
400 euro autolening
250 euro alimentatie
300 euro eten
300 euro naft
200 euro water elektriciteit gsm

>jamaar ik heb mijn auto nodig want ik woon te ver van werk !!
>jamaar ik kan niet dichter gaan wonen want dan zie ik mijne kleine niet !!
>jamaar ik kan niet kleiner gaan wonen want ik kan geen waarborg betalen !!

HAD DAN EEN GOEDKOPERE AUTO GEKOCHT DEBIEL

HAD DAN UW LIEF NIET BEDROGEN DEBIEL

HAD DAN GAAN SAMENWONEN MET UW NIEUWE VLAM DEBIEL

PAK DAN EEN KORTE LENING OM TE VERHUIZEN DEBIEL

I dont quite get how talking about black cocks is any better than nazi stuff. But then again, im not a dutchboy either.

>lening afsluiten voor een auto

its the state elections so they're shilling for voters here

lijk niet eens op jesse klaver

Sucking black cock is our national pastime. We even have a special holiday where we compete to suck the most black dicks.

Attached: xxl.jpg (800x450, 49K)