/danmarktråden/

Attached: danmarktråden.jpg (2000x1514, 275K)

Other urls found in this thread:

youtu.be/bn-m9f2OszI
youtube.com/watch?v=qx8hrhBZJ98
youtu.be/BGRY14znFxY
twitter.com/AnonBabble

Godmorgen herlige anons. Så er det lille fredag. Hvad skal I bruge dagen på ?

Attached: 1369949402526.png (1920x1080, 268K)

Godmorgen - jeg skal på arbejde, men kun et par timer, så skal jeg til frisor, og så skal jeg spille lidt computer.
Hvad med dig?

Jeg skal til lægen

Jeg håber britfæring kigger forbi i dag.

Hvad skal du der?

Lyder skont. Trænger selv til en klipning.
Har været nede at træne. Venter nu på min kammerat kommer, så skal vi stene lidt film. Resten af dagen bliver sikkert en lang gåtur og så spille computer.
Noget slemt ?

Det var et sjovt tidspunkt at se film på.

Hvad skal i se?

Jeg har haft noget af en slem hoste siden oktober og den gider ikke gå væk, selv ikke efter noget forskelligt astmamedicin og antibiotika. Medicinen gor dog hosten knap så slem så det er altid noget

tjo, det har du ret i.
Min kammeret er dog lige blevet fyret, og skal slå tid ihjel indtil frokost.
Jeg er heldig arbejdsbefriet i dag.
Regner med Aquaman

Godmorgen /danmarktråden/

Du bor ikke i en kælder, eller lignende?
Kunne være pga. fugt/svamp, der hvor du sover/opholder dig

Nej, jeg bor i en helt normal lejlighed og hosten kommer uanset hvor jeg er henne

Ryger du?

Do you know about any decent fishing locales?

Jeg kender en person, som har hostet i flere måneder ligesom dig. Det var 7 år siden, og hun lever stadigvæk i bedste velgående.

Nej
Jeg tror heller ikke, at det kommer til at tage livet af mig. Det er bare trælst at hoste hele tiden

Dummy thread for dummy people

Attached: toga7.jpg (850x1133, 133K)

Listen up dude ^ ->

godmorgen
gav lige snoozeren en ekstra halv time, det var fed
godmorgen

why did u leave us

Dummy levels to high

Attached: toga6.jpg (600x736, 114K)

Jeg er på vej til fakta

Godmorgen venne!

så er jeg hjemme og jeg har kobt mork chokolade 80% samt bl.a. gulerodder

Skal du så hygge?

chokoladen er forst til i aften eller i morgen (jeg har stadig lidt tilbage fra sidst, og jeg spiser ikke en hel plade hver dag)

så har jeg onaneret, og nu er det tid til at gå i bad

God morgen til jer

Halloj, go'morgen!

Attached: 63453212.jpg (970x980, 410K)

langsom tråd

Jeg sidder i bussen
Skal I have noget med?

ja tre poser chips

godmorgen gutter. jeg foler mig godt tilpas i dag

hvad skal vi lytte til i dag?

Dejligt.
Det var godt ^^

du skal stoppe med at skrive ^^ lige nu

det her

hej ny ven

Jeg er lige kommet hjem fra frisoren, og er godt nok skuffet. Blev klippet af en anden i dag, men det skulle jeg aldrig være gået med til. Det er virkeligt sjusket udfort; det er ujævnt, det er skævt, det er aalt for kort, og har endda fået en skaldet plet oveni hatten. Sidst var jeg virkeligt tilfreds, og nu har jeg bare lyst til at klippe mig skaldet. Jeg stoppede med at gå til frisoren i 09 fordi jeg ville have langt hår. Så fik jeg langt hår, og har da siden, haft klippet det med en maskine ind i mellem, men tog til frisoren i januar fordi jeg ikke længere ville maskineklippes. Hun klippede ikke så meget af, så folte det var på tide igen.. aaarh hvor er det irriterende altså!
Det ligner jeg har klippet mig selv.
Jeg kunne have sagt det i mig selv, der var to foran mig, der gik med præcis samme frisure. Jeg fik den også ... det er simpelthen utroligt. Man kan ikke stole på en middelaldrende herre frisor fra Bosnien. Jeg ligner panser.

"Raguu, den vokser hjurtjigt, den er forår"

Attached: tenor.gif (220x220, 193K)

^^

åååh nej nej nej neeeeej
kig på toppen af hans hoved

post et billede af dit hår
ingen ansigt

skal jeg snart onanere igen?

Attached: Screenshot_20190314-120214_Gallery.jpg (1080x1920, 998K)

Attached: Screenshot_20190314-114419_Gmail.jpg (1080x1920, 757K)

det ser da ok ud
er næsten også lige blevet klippet fra langt til kort for forste gang
vi er chad nu

Det var pænere for.
Det skal nok bare lige have en måneds tid eller to.

Jeg er lige vågnet
Har det ikke godt

Attached: 1552453311369.png (420x248, 82K)

Jeg er helt våd pga. regn.

Det skulle ikke være et svar. Ups. Men du kan kalde mig Aquaman fordi jeg er så våd.

jag hade en dröm i natt där jag simmade hela vägen till danmark från någon brygga runt göteborgsområdet(?)

jeg ville onske jeg havde råd til at blive klippet hver 6. uge.

Det er 9 uger siden jeg blev klippet. Synes hver 6. lyder kort, eller det bare mig?

jeg skal pisse.
det bliver jeg sgu nodt til.
er tilbage om lidt

det kommer vel an på hvor kort man får det klippet

>Godmorgen
>Guten morgen
We are not germans i swear

Hvad da?

Mit hår er ret tyndt, så jeg synes det er pænere kort.

We're germanic

Jeg er svimmel

Attached: 1454638172154.jpg (600x800, 200K)

Prov at drik lidt vand, det plejer at hjælpe.

hvad er jeres yndlingsbryggeri gutter? dette er mit.

Attached: IMG_20190314_125450.jpg (864x1152, 152K)

Bevares.
Jeg hentydede nu også mere til tidsrummet. Håret når jo dårligt nok at vokse, men man kan da selvfolgelig forsoge at fastholde en bestemt længde.

Vestfyens tror jeg.
Ellers er jeg også glad for belgiske ol.
Har i smagt Duchesse de Bourgogne?

Albani!

Frejdahl horer vidst under vestfyens. Jeg har ikke smagt duchesse de bourgogne men jeg har provet nogle forskellige belgiske og kunne godt lide dem alle sammen. Meny har en der vidst nok hedder Herzog Jan eller sådan noget, den er virkeligt god, men også lidt dyr.

Jeg tog noget vand
Tror jeg laver noget kaffe måske hjjælper det

Attached: ddeb7ce04f5a82a6fb698699f1bcb715.png (600x800, 100K)

Tror desværre ikke koffein hjælper.

Attached: coffee.jpg (500x300, 26K)

>Frejdahl
Årh den lyder lækkker. Den må jeg prove.
Bourgognen er meget speciel, men ufatteligt god. Den minder måske mere om en vin på nogle punkter, og navnlig på dens syrlighed, men god ol værd at smage. Den er er også i den dyre ende.

Attached: d4e1aae10cfc37d41e171729d314dcc2.gif (500x500, 587K)

Attached: helsingør.jpg (1600x1372, 179K)

det kan være det er en Grand Prestige, det er navnet for belgisk bygvin, som teknisk set er ol men minder lidt om vin.

Frejdahl har alle mulige vildt gode ol, Fotex sælger mine to all-time favoritter, Valravn (en stout) og Nidhug (en red ale), de er begge sindssygt lækre ol.

Det er nok ikke helt utænkeligt. Må ærligt indromme at jeg ikke er den store olkender, eller drikker for den sags skyld, i hvert fald ikke så ofte.

Lækkert, det må jeg prove at tjekke ud. De nærmeste supermarkeder jeg har er Lidl og Netto, så det er som regelt der jeg handler. Lidl har tiltider også nogle fine fra Thy (også et forrygende bryggeri).

-Der er særligt en, eller to, som har fanget min smag. Tror det er madagaskar, og så en eller anden med whiskey. Lækre oller.

Det er trist, ja.

Attached: coffeethanos.jpg (714x3329, 1.8M)

Jeg drikker en kop i solidaritet.

Så er der bestilt nye orepuder til mine hovedtelefoner

Attached: Beyerdynamic_T90.jpg (990x735, 70K)

Så laver jeg noget at spise i stedet
Hvad laver du i dag user

Tak

Attached: 1552327516793.gif (90x157, 9K)

youtu.be/bn-m9f2OszI

dfn tinnitus er tilbage

youtube.com/watch?v=qx8hrhBZJ98
ham her

God ide, tag du dig noget at spise.
Jeg har været ude i en virksomhed jeg arbejder i samarbejde med på uni og nu spiller jeg computerspil med en kammerat.

Attached: 1528736859437.png (382x419, 350K)

Jeg får det også i perioder, men så vidt jeg har kunne forstå fra min far, er der forskel på tinitus. Han har en konstant skurren og susen for orene. Jeg får bare en voldsomt hoj pive lyd der overdover alt.
Hvad har du?

youtu.be/BGRY14znFxY

text:
huvuu uuu uii uuuåååeeeee
uvu uuuu vvvuuuu ååååååå
uvuvuvuv uuu vuvu vuuu uu
uvuuv vu uvu uuvuvuuu

Det lyder sjovt
Spiller I stadig WoW

Attached: 66aea5f27d742962701c98b9ead04542.png (1000x1414, 665K)

den er go'

Jeps - fortsætter eventyret senere.

Ja, det gor jeg, men det er faktisk en anden kammerat jeg spiller klassisk med.

Attached: 1537785006417.png (306x285, 34K)

Thy er også et rigtigt godt bryggeri, selvom jeg tjekkede nu godt nok lige min flaskesamling og kunne ikke se jeg havde gemt en eneste thy flaske, så måske husker jeg forkert.

drenge

jeg sprang VUC over i dag.
jeg ved simpelthen ikke hvad der skete her til morges, jeg kunne bare ikke få mig selv ud af sengen.

Attached: wojakglasses.jpg (236x282, 11K)

Er det særlige ol du har nydt, eller er det din pant samling?

hvis skjorte lugter hun til?

Det skal nok gå min ven. Bare lad vær med at gore til en vane

Attached: 1552350735763.jpg (1000x1000, 99K)

>jeg sprang VUC over i dag.
er det noget nyt? synes jeg du skriver hver uge.

skal også betale 334 kroner tilbage i skat
der er vel en grund til at jeg er havnet der

det er særlige ol, så jeg husker hvilke jeg var helt betagede af

meget mild susen i venstre ore. for det meste er det så lavt, at jeg ikke lægger mærke til det. jeg tænker til tider, at det bare er noget jeg bilder mig ind. ligeledes er jeg i tvivl, om det reelt er væk i de perioder, hvor jeg ikke kan hore det, eller om jeg bare ikke lægger mærke til det.
der startede for snart 2 år siden ud af det blå og kom og gik. i starten forsogte jeg mig med næsespray, og det virkede faktisk, så måske har det på et tidspunkt været forkolelsesrelateret. jeg syntes bare ikke, at jeg var forkolet.
efter mange måneder valgte jeg endelig at tage til orelæge.
han kiggede i mine orer, målte noget tryk og lavede en horetest, og konklusionen var, at alt var normalt. sygeplejersken sagde endda, at min horelse var bedre end gennemsnittet for min alder. da jeg var til lægen, var det dog i en periode, hvor jeg ikke oplevede nogen tinnitus.
lægens besked til mig var bare, at hjernen skulle trænes til at filtrere lyden fra, og det lader til, at det lod sig gore med stor succes.
for en måned siden begyndte det så igen, og denne gang var det efter at have været udsat for hoj lyd, så jeg blev jo lidt bekymret, men samtidig var det samme tone, samme styrke og samme ore, så det kan lige så vel have været mig selv, der bare, efter omstændighederne, opdagede det igen. stress og bekymring kan vist også være udslagsfaktorer, så bekymring over horeskade fordi jeg pludselig lægger mærke til det samt igen samt omstændighederne kan vel også spille ind.
efter et par dage bestilte jeg en tid hos orelægen igen for en sikkerheds skyld, men det er forst i næste uge.
kort efter jeg bestilte tiden holdt det op igen - eller "filteret" begyndte at virke igen.
lige indtil i går. jeg havde lyttet til musik med hovedtelefoner og lagde mærke til det herefter, men jeg havde ikke skruet hojere op end normalt.
samme tone, samme styrke, samme ore.

Attached: soeren.jpg (615x339, 128K)

hvor gammel er du, VUCanon?

18, bliver 19 til sommer