/mämmi/

Painos markkinaehtoisen valoisan tulevaisuuden kunniaksi.

Attached: Tulevaisuus.jpg (1600x799, 115K)

Other urls found in this thread:

youtube.com/watch?v=mdcfNzXt-GI
tyosuojelu.fi/tyosuhde/autonkuljettajan-tyoaika/ajoaika-ja-tauot
nytimes.com/2019/03/24/us/politics/mueller-report-summary.html
twitter.com/SFWRedditGifs

aikasempi painos nii tuun tähän

oispa loli

Hieno päätös. Säännöt kunniaan.

tuun tänne vaikka onkin paska painos

Attached: 1548365595519.gif (200x197, 821K)

Oispa ikuinen talvi

tässä langassa on sitten kaikenlainen väittely kielletty

väittely aihe:
papupata pannulla porisee ja kiehuu

aivan helvetin tyhmä sääntö, en hyväksy, pistän hanttiin.

myönnyn

Nyt puhutaan edestakaisesta reissusta, hölömö. Ja satasen keskinopeus on aivan vitun laiton.

Jutun juoni oli kuitenkin se, että sellasia reissuja ei ole kellään, etteikö sauto riittäisi. Jos ajaaa 350 kilsaa päivässä ajaa vuodessa 130 000km ja ainoastaa rekkapenat ajaa tommosia lukuja. Lisäksi myös Tesloja on myös takseina ja pärjää aivan mainiosti, jopa paremmin kuin PM:t.

Haen vihkon jo valmiiksi

jaa onko pojalla huono itsetunto kun ei uskalla edes aloittaa?

>Hän ei pidä vihkoa aina mukana
Naurakaa hänelle.

mitä on kaksi kertaa kuusi tuntia? 12 tuntia eikä vittu 17 tuntia. Meinasitko vittu 5 tuntia pitää taukoa?

>100 keskinopeus on aivan vitun laiton
nyt menit liian pitkälle

hauskaa että te jonnet edelleen toistelette minun vitsejä. vois alkaa koomikoksi kun selvästi olen niin fiksu ja hauska

Uusi vihko, vanha täynnä. Saankin näemmä heti ruveta kirjaamaan.

>mun vitsi

Attached: 1111.png (243x296, 5K)

Runkkasin ja nyt on sellanen epämielyttävä tunne kikissä niinkuin kusettais mutta ei tuu kusta. Ollut ennenkin samanlainen tunne ja mennyt ohi hetken päästä. Onko muilla koskaan ollut samanlaista?

Attached: 83450934985.jpg (500x375, 112K)

On tietenkin.

Ai yhtä huutoa oot siinä autossa Oulu-Helsinki-Oulu 1215 km ja 14 tuntia 34 minuuttia? HAH!

Ihan turha uskotella, että se onnistuu Konginkankaalta jonnekin Siikalatvaan asti satasen keskinopeudella rekkojen seassa puhumattakaan JKL:n läpi jne. jne.

Tää Oulu-HKI-Oulu autoon kusten ja paskoen väsymättä yhtä soittoa oli nyymin pahin esimerkki (ei edes merkityksellinen tai realistinen) ja siltikin sautolla menee ihan näppärästi. Enempää en tästä väännä, mutta suosittelen tutkimaan sautoja, koska ne on itseasiassa parempia kuin fossiilit. Ei niitä tarvii ees pakottaa, jos jengi vaan ottaa niistä selvää.

aina säkintyhjennyksen jälkeen tulee röörinhuuhtelukusi

Tässä kuva oulunyymin työautosta.

Attached: Oulunyymi.jpg (972x648, 85K)

ei kiinnosta vittuakaan jotkut homo sähköautot. olet vaan mummo jos menee vittu 17 tuntia oulusta helsinkiin ja takaisin

t. paskoo autoon

hyi vittu oot ällö pamahtelija

Ihanko sä nyt oikeesti yrität jatkaa päivän vanhaa paskaa syöttiväittelyäs? Kävitkö välissä äiskän lihapullia syömässä että jaksat?

Keksi jotain uutta nyt perkele

kestän 14 tuntia paskomatta ja kusematta

Kävin panee sun mutsia tässä välissä ja teki se mulle lihapullatkin.

Jaaha mainitsiko se miten hieno paikka ylilauta on?

Sinitakkinen mies antaa ajo-ohjeet.

Kolme harmaata Holden-autoa saattueessa. Yksi näistä saapuu paikalle ratikkakiskoja pitkin, kaksi muuta vastaantulevien kaistalla.

Poliisit tukkivat risteyksen.

youtube.com/watch?v=mdcfNzXt-GI

Tavattiin yliksen treffilaudalla.

Juu juu, rekkapenoillekin absoluuttinen maksimi vuorokausi ajoaika on 10 tuntia ja syystä.

psykoosi

Niinkö meinaat?

Attached: Uusi-Seelanti.jpg (650x400, 69K)

mitä vitun väliä mitä rekkapenat tekevät? olen yksityisautoilija
on sulla suolistossa suurempaakin ongelmaa jos et pysty 13 tuntia ajamaan paskomatta

Oon muslimi

... ja ei mun haukkuminen tee valheista totta, vaikka sitä toivotkin.

Alkais vaan vittu olemaan jo aika korkea aika laittaa ne valot päällä. Saatanan pelle.

Maksimi ajoaika on 9 tai poikkeustapauksessa 11 tuntia muutaman kerran viikossa. Syöttimestari tietää tästäkin asiasta yhtä vähän kun kaikesta muustakin.

Merkkaan nyt vihkoon jälleen yhden voiton.

*päälle

Oot muuten väärässä. Aika noloa.

t. eri

Älä ny vittu luule ajavas 14,5 tuntia yhteen putkeen ilman mitään taukoja tai tekeväs sitä useinkin. Ei sitä halua edes ammattiautoilijat tehdä, edes vaikka se olisi laillista. Jeesus mitä vänkääviä jonneja täällä pyörii.

Siksi sanoin, että absoluuttinen on 10 tuntia ja se on 10 tuntia.

Merkkaan tämän voittovihkon lisäksi täydellisien nöyryytyksien kansioon.

tyosuojelu.fi/tyosuhde/autonkuljettajan-tyoaika/ajoaika-ja-tauot

Tässä langassa:
>ylisjonne syötittää
>ylisjonnet lankeaa syöttiin
>psykoosi

Ihan helvetin pitkä jono kaupassa ei helvetti miten tää on mahdollista että joutuu yli vartin odottaa

Oispa pelkkiä animepillukuvia.

itel tää

en oo sanonut että ajan vitun uuvatti olkiukkoilija yhteen putkeen, sanoin että ajan kuudessa tunnissa päästä päähän kahdella tai kolmella 15-30min tauolla. laske siitä herra havumäki meneekö 17 tuntia

Te vitun hullut kuvittelette, että koko internet on varattu pelkästään teidän eskapismillenne.

>internet
>eskapismi
puhu angloneekeri suomea

Ihan sama mikä anime näkyy ja miten piirrettynä, homoja olette kaikki

AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA

Ny ne tauot pjomppas sieltä peliin :DDD

No noilla tauoilla lataat sen sautonkin. Alusta pitäen sanoin, että Teslassa on ne lataustauot mukana.

No, voitti kuka tahansa, niin tämä tästä.

Ja kolmella tauolla menis sulla semmonen 16 tuntia ja epäilen vahvasti tämmösten päiväreissujen järkeä ylipäätänsä. Varsinkin kun niistä tehtaista mistä itse tiedän, niin nämä pikaisesti tarvittavat henkilöautoon mahtuvat elintärkeät osat lähetetään taksilla sieltä toisesta päästä.

ei edelleenkään kiinnosta nämä sun sähköautot pätkääkään vaan se että ei mene 17 tuntia ajaa helsinki-oulu-helsinki
13 tuntia menee. Tämä oli se alkuperäinen argumentti ja kaikki sun sössötykset on pelkkää olkiukkoilua. mene itseesi ja vie se ajokortti silppuriin, mummo

Millonhan nämä ulkomaiset keskustelijat Jow Forumsissä hoksaa, että tämä kaikki on suomalaisten juoni, jossa botataan internetin "vapaata keskustelua" kansainvälisen mielipidevaikuttamisen nimissä

>13 tuntia menee.
Vitut, autoon paskova pamahtelija. Et oo ikinä edes ajanut Oulu-HKI-Oulu yhteen putkeen.

Attached: psykoosi.png (208x256, 130K)

6 tuntiin ajanut monta kertaa yhteen putkeen. siihen kun otat tunnin paussin ja toinen kuuden tunnin pätkä niin aivan kevyesti

Hähä se lankesi taas syöttiin

Tulee tuplavoitto vihkoon

Pidän sun tyylistä.

Oulu-Helsinki-Oulu nelostietä pitkin on niin suoraa valumista ettei siinä väsy jos on aurinkolasit päässä ja aamiainen syötynä

(sinä)

Olen YLE:n toimittaja ja YLE maksaa minulle /mämmi/in kirjoittamisesta, koska syyt. Nyymeillä ei olekaan psykoosia.

Kirjoitan myös takkuun.

Sanottakoon vielä, että ulkomaisen öljyn ostaminen on hyväksi Suomen taloudelle. Mitä huonoa siinä voisikaan olla.

Jos Neste jalostaa sitä vaikka bensiiniä, on siinä tuotettu lisäarvoa taloudellemme. Ehkä näin.

Öljytuotteiden kauppa nimenomaan vetää kauppataseen negatiiviseksi. ilman niitä kauppatse muuttuisi positiiviseksi heti.

juu oon ajanu nelostietä jyväskylästä ouluun ja sekin on semmonen etappi että vielä helsingistä asti alkaa varmaan oleen aikamoista

sotašota

Attached: DStFc_AU0AAGLmb.jpg_orig.jpg (1434x2048, 349K)

Nyymi

Attached: D13bFm0UkAAPXwN.jpg orig.jpg (1024x1024, 90K)

Mä ja Nyymi

Attached: D2bvcFeU4AAHeKT.jpg_orig.jpg (1448x2048, 198K)

Oho...

>siniset ihmettelee kun niitä haukutaan pettureiksi
Oliskohan ihan omat päätökset tämänkin ilmiön takana

Äänestämättä jättäminen on ainoa tapa saada aikaan muutosta. Muuten samat temput tehdään kerta toisensa jälkeen, eikä ihmiset (ameebat) edes muista tulleensa kusetetuksi vasta hetki sitten täysin samalla tavalla. Perussuomalaisetkin tapettiin ja herätettiin henkiin kierrätettynä saman päivän aikana, ja koko kansan edessä.

osa Nesteen tisleistä myydään ulkomaille, tämä parantaa kauppatasetta
osa menee kuluttajille, tämä heikentää kauppatasetta

Kuuntelen Yousuke Yasuin tuotantoa.

Attached: 1550846013802.gif (491x704, 3.22M)

Minua taisi aamummalla turruttaa vähän

Attached: D1WqxjbVAAANG0j.jpg_orig.jpg (1536x2048, 297K)

Kokonaisuudessaa selvästi negatiivista ja ilman öljykauppaa kauppatase olisi positiivinen, eli yksi Suomen merkittävistä ongelmista ratkaistu.

Öljystä tulee takkiin joka vuosi n. 2 000 miljoonaa euroa, mikä olisi pitänyt kauppataseen plussalle kaikki vuodet finanssikriisin jälkeen. Tuolla rahamäärällä Suomi olisi huomattavasti varakkaampi.

En tiedä
Keksitkö mitään?

Attached: DxCwNlvVAAA0nyv.jpg_orig.jpg (1532x2043, 725K)

Kemoshota varmaan helpottaa hieman

Attached: 65292410_p7.png (643x700, 172K)

Voihan sitä kokeilla

Attached: DucBwLtUcAAvjJf.jpg_orig.jpg (512x804, 90K)

tää on väritetty sillä keinoälysoftalla

Hmm...

Attached: DzxFr93UwAA8wcw.jpg orig.jpg (1339x2048, 221K)

Niin on.

Attached: Dt5VzZ8U4AIWS98.jpg_orig.jpg (1318x2048, 395K)

Onko Marimo sun suosikki kemoshota artisti?

Attached: 62861905_p27.png (1015x1237, 431K)

Olen huono valitsemaan suosikkeja, mutta tykkään miten sillä on näitä rakastavia pareja. Ja sitten vähän erikoisempia piirroksia. Piirrostyyli on myös mieleinen

Attached: 49880111_p10.jpg (800x689, 207K)

Mitä mieltä olet niistä kuvista jotka ei ole kemoshotaa >:3
Enkä tarkoita nyt sitä kettuakaan

Attached: Dk-P5_WV4AEsKNo.jpg_orig.jpg (1991x4096, 861K)

>Bottas

Attached: 1494590719984.jpg (500x499, 68K)

Tykkään minä...

Huh
Niin minäkin...

Attached: DjNNc8vV4AAQhqR.jpg_orig.jpg (2104x1560, 323K)

jos tavalliset rivot kuvat on työturvattomia, niin miettikää miten rivoja työttömyysturvattomat kuvat olisi

>“While this report does not conclude that the president committed a crime, it also does not exonerate him,” Mr. Barr quoted Mr. Mueller as writing.
Mylläri ei voi nostaa syytteitä istuvaa presidenttiä vastaan, joten hän ei niitä nosta. Edustuslaitos voi. RAF oli NL:n rahoittama, mutta sekään ei selvinnyt vasta kuin vuosikymmenten päästä.

nytimes.com/2019/03/24/us/politics/mueller-report-summary.html

>Pekka Hämäläinen (s. 1967 Helsinki)[1] on suomalainen tutkija, joka on perehtynyt Yhdysvaltojen intiaanien historiaan. Hän työskentelee Kalifornian yliopistossa Santa Barbarassa.
>Hämäläinen on väitellyt tohtoriksi Helsingin yliopistosta vuonna 2001. Hän sai vuonna 2002 comancheja käsittelevästä väitöskirjastaan The Comanche Empire: A Study of Indigenous Power, 1700–1875 yliopiston väitöskirjapalkinnon, joka myönnetään kolmelle edellisvuoden ansiokkaalle väitöskirjalle.[2] Vuonna 2009 ilmestyi hänen palkittu teoksena The Comanche Empire, jota pidetään vuoden 2008 merkittävimpänä historiateoksena Yhdysvalloissa.[3] Teokselle on myönnetty muun muassa Bancroft-palkinto, Kate Broocks Bates -palkinto (2008) ja Merle Curti -palkinto.[4]
vittu. takaisin alueellesi.

ihan suoraan laittomia