/NEDERDRAAD/

hou je bek over mijn vd editie

welkom: eef ( mijn vd )
niet welkom: mensen die zeggen dat eef HUN vd is, mensen die larpen alsof ze eef zijn

Attached: 1553347995474.jpg (250x240, 4K)

Other urls found in this thread:

youtu.be/3Po8-t5UwJI
i.4cdn.org/b/1553461173264.webm
pbs.org/newshour/economy/making-sense/analysis-how-poverty-can-drive-down-intelligence
youtu.be/PuPyRC4xHOc
volkskrant.nl/nieuws-achtergrond/thierry-baudet-achteraf-denk-ik-van-meer-dingen-had-ik-liever-niet-gezegd-~ba16a1cc/
i.4cdn.org/b/1553456195665.jpg
m.youtube.com/watch?v=zCyu1Grhw68&t=407s
twitter.com/NSFWRedditGif

Kkincel

>een draad gemaakt door leo de kanker autist
lmke

Eef = TEEF

hee, een draad over mijn vd, wat leuk!

Hee Adela, jij kent mij vast nog wel. Ik ben Fransica, de vriendin van Michel. Ik heb van Michel gehoord dat jij een Jan Smit app aangemaakt hebt en dat jij probeert onze leden af te pakken waar haal jij het gore teringlef vandaan tering tering teringwijf. Je laat gewoon iedereen met rust. Ze willen toch niet bij jou in de groep, want k heb, wij hebben allemaal iedereen al op de hoogte gebracht dat wij dat en niemand wil bij jou in de groep. Iedereen die jij toevoegt van onze Jan Smit app, die gaan zich gelijk er weer uitgooien. Daar heb ik wel voor gezorgd en Michel en Mark en de andere beheerders maar die ken je niet. Maar wat ben je waar haal jij het gore lef vandaan om onze vrienden af te pakken met je tyfus cholera kop. Je mag van mij lekker de tyfus krijgen. De tering en de cholera. En je laat iedereen van mijn Jan Smit app gewoon met RUST. Klaar. Basta. Want ik weet je ik weet je altijd wel te vinden hoor. Dusseh pas maar op met je teringtyfuscholerakop. Want ik weet je altijd wel te vinden. Als jij hier mee doorgaat dan ga ik je opzoeken. Ik weet je toch wel te vinden. Ik heb connecties genoeg. Dus pas maar op teringwijf.

Stop met threads over mij te maken kk leo?????????????????

Eef hier, hou aub op met je autisme, Leo.

Eef de neuk uitgeblazen

> 'Ik lees al jaren geen kranten meer. De televisie heb ik twaalf jaar geleden de deur uitgedaan. Netflix: ik kijk dat allemaal nooit. Ik leef als een 19de-eeuwer. Als ik wat zie ben ik 's nachts onrustig, bangig. Reclames ook: ik vind het allemaal zo indringend.'

Attached: 73465767.png (444x443, 319K)

n-n-net of ik naar meisjes ga luisteren als ze me gewoon streng toespreken en als ik dan de seks dingen krijg die ik wil.

n-n-net of mannen zo makkelijk te domineren zijn en vrijwillig hun geld af staan.

Huts a niffauw
youtu.be/3Po8-t5UwJI

ma die heb weer een verkeerde kankerdatum ingepland dat ze.. ergens anders zou gaan slape UHH die zei- b-bel d'r op zegt ze OHH IK DACH DA JE FEESJE MORGE WAS tsk KANKEREZEL jonge ik zweer ik wor helemaal lauw wil ze weer hier kome slape ik zei hey luister ma ik zeg da gaat m nie worde ik zeg je boekt maar een fucking hotel ik zeg ik heb t godverdomme DRIE maande van te vore heb ik tege je gezegd dat t op één KANKER december is en dat k-kom je nou ineen keer van OH IK DACH DAT T ZATERDAG WAS eyy FAKKA man en eindstand ik vraag aan me ma en Koert hebbe jullie een partytent? Ja we hebben een partytent! is die dicht aan de zijkant? Ja Tom hij is DICHT aan de zijkant IK HAAL DIE KANKER PARTYTENT OP, IK ZET DIE KANKER PARTYTENT UIT EN WAT IS DIE OPEN KANKER ZIJKANT

hoe kan één man zo gebaseerd zijn

Ras en IQ is de waarheid. Zwarte hebben een lager IQ dan blanke.

HOE DAN?

Attached: 1547698890241.jpg (576x1024, 56K)

SPRING A KLEINE HERT

als dit 13 is dan ben ik een pedo

ja, maar dat mag je niet zeggen.
je mag alles zeggen, maar dit bijvoorbeeld niet.

PEDO!

Hee Adela, jij kent mij vast nog wel. Ik ben Fransica, de vriendin van Michel. Ik heb van Michel gehoord dat jij een Jan Smit app aangemaakt hebt en dat jij probeert onze leden af te pakken waar haal jij het gore teringlef vandaan tering tering teringwijf. Je laat gewoon iedereen met rust. Ze willen toch niet bij jou in de groep, want k heb, wij hebben allemaal iedereen al op de hoogte gebracht dat wij dat en niemand wil bij jou in de groep. Iedereen die jij toevoegt van onze Jan Smit app, die gaan zich gelijk er weer uitgooien. Daar heb ik wel voor gezorgd en Michel en Mark en de andere beheerders maar die ken je niet. Maar wat ben je waar haal jij het gore lef vandaan om onze vrienden af te pakken met je tyfus cholera kop. Je mag van mij lekker de tyfus krijgen. De tering en de cholera. En je laat iedereen van mijn Jan Smit app gewoon met RUST. Klaar. Basta. Want ik weet je ik weet je altijd wel te vinden hoor. Dusseh pas maar op met je teringtyfuscholerakop. Want ik weet je altijd wel te vinden. Als jij hier mee doorgaat dan ga ik je opzoeken. Ik weet je toch wel te vinden. Ik heb connecties genoeg. Dus pas maar op teringwijf.

armoede heeft er veel meer invloed op, kanker breinlieten.

>dikke meisjes of skinny meisjes

>armoede heeft er veel meer invloed op
Bron?

kleermaker snel

Attached: 1518309780193.gif (500x281, 1.34M)

letterlijk alle bronnen laten dit zien. zoek maar zelf op, luie breinliet.

Wat is dik en wat is skinny? Heb je een referentie?

Skinny net als die geile broeken

>wat is correlatie en wat is oorzakelijkheid

djz

DAN DOE JE ZO CHIKA DE CHIKA DE CHICK CHIK CHIK HUTS A NIFFAUW

>wat zeg jij man?
HUTS A NIFFAAUUUUWWW

>t*tt* mannen
i.4cdn.org/b/1553461173264.webm

Verschil in inkom is gerelateerd aan IQ. Laag IQ, laag inkomen.

hallo

hele FIJNE paal

Attached: 5687888687543154385.jpg (1483x2000, 277K)

Adela had dit beter moeten aanpakken. Ze moest wel op de hoogte zijn van Fransisca's autoritaire gedrag, en ze had moeten weten dat ze hier niet mee weg zou zijn gekomen. Ze had het beste kunnen proberen om de hiërarchie van de originele Jan Smit App groep van binnen te beklimmen, en wanneer ze moderator's rechten kreeg en een groep loyalisten had verzameld, dan had ze Fransisca eruit kunnen gooien om de coup te laten slagen. Als dat gelukt is begin je met een zwartmakings campagne Stalin stijl.

andersom.

goedenavond zenne

>de keuze hebben
doe mij maar meisjes, liefst levende

>'Vermoedelijk wel. En ik had weinig aansluiting met de kids in mijn klas. Kuddegedrag, groepsdenken: het is misschien een trauma, een diep iets in mij. Omdat ik het in mijn jeugd vaak ben tegengekomen. In een vroeg werk van W. F. Hermans dat ik toen las, De Elektriseermachine van Wimshurst, heeft hij het ook over de massieve domheid van zijn klasgenoten. Wat ik me kan herinneren van discussies in mijn klas en in de familie is dat mensen kuddedieren zijn. En dat ik dat altijd heb willen doorbreken. Ik voel me er ongemakkelijk bij.'

Attached: 374637623762.jpg (800x450, 47K)

WATERSTOFBOM OP MOFRIKA!

Attached: 1548262208269.jpg (881x666, 111K)

pbs.org/newshour/economy/making-sense/analysis-how-poverty-can-drive-down-intelligence

alsook het is kankerdom om te ontkennen dat nietblanken systematische obstakels in de weg hebben

HUTS
youtu.be/PuPyRC4xHOc

Elke /nederdraad/ draad is het zelfde
Je hebt in elke draad:
-de paler die vindt dat hij een vriendin verdient
-de tatta paler
-de marokkaanse anime paler
- de jochem paler
-de Italiaanse paler
-de FVD paler
-de GEZWART paler
Het begint saai te worden

eef is van mij ik ben de alfa hier

GODZIJDANK nog niet verloren
Skinny kan je nog dik maken andersom niet

Goeie bron. Dank je wel. Je hebt me overtuigt

meer klepelpalen, begrepen

>-de paler die vindt dat hij een vriendin verdient

Attached: pepeischadnow.jpg (200x195, 7K)

Is dat een echt tjerriecitaat of is het van een willekeurige verlichte tiener?

Oh ja
-de 166cm incel paler

bron?

Meer, maar het is ook genetisch.
Kist in punt: adoptiekinderen scoren nog steeds lager dan hun gelijken.
Als de robots er zijn maakt het toch een kut meer uit

Attached: Screenshot_20190324-192421~2.png (1080x700, 95K)

Erg fijn inderdaad

Attached: 1487195475685.gif (500x281, 838K)

volkskrant.nl/nieuws-achtergrond/thierry-baudet-achteraf-denk-ik-van-meer-dingen-had-ik-liever-niet-gezegd-~ba16a1cc/

youtu.be/3Po8-t5UwJI
HUTS

>Kist in punt: adoptiekinderen scoren nog steeds lager dan hun gelijken.
adoptiekinderen zijn te adopteren omdat ze geen opvoeding hebben gekregen en weg zijn gehaald, of trauma hebben meegekregen bij het verliezen van hun ouders.

>overtuigt

In alle eerlijkheid de nulhypothese is dat er geen causaal verband tussen ras en IQ bestaat dus jij moet met bewijs komen dat dat wel zo is. Succes daarmee want je gaat dat bewijs niet vinden

Omdat iedereen geforceerd ebin 4chinchoor xdd cultuur wil nadoen en "banteren" als mongolen en meempijes forceren

>Robot politie schiet meer zwarte dan blanke vanwege het verschil in criminele gedrag

eefje schatje.....

AAA COUSIN
DA MOE ZO CHICKS A
ZU SHE DIKKE SHE777 MA
JE GAAT ZEGGEN WAAAUUUUWWW
JE GAAT ZEGGEN HUTS SPRING A KLEINE HERT HUTS HUTS A KLEINE SUKKEL SUCK SUCK SUCK

HUTS A NIFFAAUUUWW

A CHICK CHICK A DINGE
CHIKA DE CHIK A DE CHIK CHIK CHIK
EN DAN ZO SHEB A ZO DIE SLIPJE UIT
EN DAN JE GAAF HAAR A HUTS A NIFFO

WOLLAH DIE DIKKE BILLEN AH NIFFO
ZE GAAT SPRINGEN OP JE
JE GAAT ZEGGEN HUTS A NIFFO
SPRING A KLEINE HERT
SEER A NIFFO

Alsook heb je dat geadopteerde negers vaak meer "negergedrag" vertonen om te bewijzen dat ze echt van de straat zijn

MAAR WAT IS ER NOU MET ANIMOEMEISJEPALER GEBEURD?

evens en ik krijg dit jaar een gemiddeld vriendinnetje

hoe kunnen we de sleur doorbreken?

waar is je bron? want ik heb het juist andersom gezien.

>HAHAHAHA HIJ HEEFT EEN T GEBRUIKT IPV EEN D HAHAHA SNAP JE HET? OMDAT HET EEN VOLTOOID DEELWOORD IS! IK BEEENNN ZOOOOO SLIM
Kanker op

dubbels en eef is mijn vd

Gevoelige snaar geraakt?

ik links, eefje rechts.
i.4cdn.org/b/1553456195665.jpg

Vanaf heden hebben jullie moeder paler erbij.
Ik wil moeders!
Nummers?

dubbels en eef is MIJN vd

Attached: 1553151411204.jpg (300x300, 22K)

Ik mis Arab oetz

nou nee. ik vroeg om een bron, maar die kreeg ik niet en toen reageerde je best emotioneel en ik deed je na.

was het maar zo.
afblijven ze is van MIJ!

Oké, duidelijk.

wie is eef?

ik mis 77

ik mis eef

Mijn vd indien dubbels

dubbels en eefje is mijn vd

Niemand mist mij omdat ik nooit naamflikker

Attached: 2f7.jpg (601x508, 31K)

dubbels en eef is niemand zijn vd

waarom?

zijn ongezouten mening over de politiek bracht leven in de brouwerij

BELGEN, VERKLAAR U NADER:
m.youtube.com/watch?v=zCyu1Grhw68&t=407s

KUT VROUWE! VROUWEN ZIJ POEP! IK HAAT VROUWEN! ZE ZIJN STOM! KAK VROUWEN! IK MAG ZE (vrouwen) NIET!

AHAHAHAHA LEO DNUG

heeft eefje pappieprobleempjes?

>dvw geen Pikachuzuki

Attached: FB_IMG_1553462343409.jpg (1439x960, 182K)

jou politieke mening brengt alleen kanker

papi papi papi papi papi papi papi papi papi papi papi papi papi papi papi papi papi papi papi papi papi papi papi papi papi papi papi papi papi papi papi papi papi papi papi papi papi papi papi papi papi papi papi papi papi papi papi papi papi papi papi papi papi papi papi papi papi papi papi papi papi papi papi papi papi papi papi papi papi papi papi papi papi papi papi papi papi papi papi papi papi papi papi papi papi papi papi papi papi papi papi papi papi papi papi papi papi papi papi papi papi papi papi papi papi papi papi papi papi papi papi papi papi papi papi papi papi papi papi papi papi papi papi papi papi papi papi papi papi papi papi papi papi papi papi papi papi papi papi papi papi papi papi papi papi papi papi papi papi papi papi papi papi papi papi papi papi papi papi papi papi papi papi papi papi papi papi papi papi papi papi papi papi papi papi papi papi papi papi papi papi papi papi papi papi papi papi papi papi papi papi papi papi papi papi papi papi papi papi papi papi papi papi papi papi papi papi papi papi papi papi papi papi papi papi papi papi papi papi papi papi papi papi papi papi papi papi papi papi papi papi papi papi papi papi papi papi papi papi papi papi papi papi papi papi papi papi papi papi papi papi papi papi papi papi papi papi papi papi papi papi papi papi papi papi papi papi papi papi papi papi papi papi papi papi papi papi papi papi papi papi papi papi papi papi papi papi papi papi papi papi papi papi papi papi papi papi papi papi papi papi papi papi papi papi papi papi papi papi papi papi papi papi papi papi papi papi papi papi papi papi papi papi papi papi papi papi papi papi papi papi papi papi papi papi papi

*dabt op belgen*

doe ik het goed?
OH YEAH!

>alleen maar mocro's en negers

Attached: 1564864664543.jpg (300x300, 10K)

>Thicke meisjes of skinny meisjes?
Dik
>NEEE THICK
Dik, Ik hoef geen skelet

Als ik ooit een auto koop, wordt het zoiets. Ik heb leren rijden in Mario Kart, dus ik voel me het veiligst in een kleine kleurige auto.

>kikkerpalen
>in italie
>getrekkert door getinte mensen
wees niet zo een kanker incel