Tor Tordenkuk og hans disipler-utgaven
Forrige:
/norgetråden/
>muslim og islam
det heter faktisk muhammedaner og muhammedanisme, på godt norsk, hadde satt pris på at dere ikke bruker arabiske låneord i tråden. takk
Europa er kreften, islam er svaret
Espen er svaret og kjærligheten.
Er det han pikkhelikopter-fyren?
stemmer det
de blir gått åg såve
det var en stor kattepus!
youtube.com
hvorfor ser jeg på dette? jeg er ikke homo
jeg tror jeg mister forstanden
Eg må drite
Enda et det for aniki KOM AN
Gjennom historien har alle homofile fornektet deres homoseksualitet.
Er kun de siste årene hvor unger blir fortalt fra de er små at det er helt normalt at Silje Nordkvinne kan ha folelser for Kaja Nordame og at Anders Nordgutt kan ha folelser for Ali Nordmann
Foforstå
Forforstå
Forstå konseptet av kjærlighet
>sprengermamma og venninene hennes har nå skaffet seg snapchat
Jaja nok et sosial medie som går samme veien som Fjesboka
Basert. Husker den autospilte på kanalen for mange mange år siden. Det var faen meg andre tider.
r/norge er nå sure for at en fyr (torstein hagen) som ikke har bodd i norge siden 1985 ikke betaler skatt i norge.
for han brukte jo norske veier, sykehus og offentlig skole (ntnu) för han flyttet. så derfor skylder han norge alle pengene sine (som han tjente etter at han flyttet)
for en gjeng pompöse klovner
I dag var en god dag
Brev andre videoer som autospilte på kanalen for i tiden. Husker ingen av de lenger, men når du nevner det så husker jeg
gråter litt
Hva skjedde?
Husker ingen andre sånn her jeg sitter heller, kom bare på pikkhelikopteret når Anonsen brevet videoen.
God ökt på gymmen, ingenting som skaper godfölelser som det
Jeg er en ganske ekkel type
Han er registrert som norsk statsborger i utlandet, men pga. sveitsiske regler betaler han kun 60 000 i skatt til Norge årlig
Det var jo Always, av Erasure, når det robotenhjorningspillet var en greie. Jeg mener også at Fire Burning av Sean Kingston spilte på Jow Forums når nVidia slapp Fermi. Noe mer var det vel og, men det er vondt å være kar om å huske det.
Er bare snakk om tid för de invaderer 4kanalen for fullt.
Hva er deres favoritt snack når dere sitter på toalettet? Trenger nye tips men synes sjokolade blir for vulgært, så det står jeg over. I det siste har jeg spist potetskruer.
Personlig liker jeg å slurpe en kopp kaffe samtidig som jeg sitter på toalettet
Det må planlegges, med mindre du har kapselmaskin eller en termos hores det egent ut som en del styr. Men for all del, jeg dommer ikke.
Fikk en kapselmaskin i julegave for noen år siden, den står i gangen. Alltid kos å lage seg en kopp for man går inn for å drite
har uironisk vært inne i hele dag, vurderer å ta meg en liten gåtur nå
Men da er det jo ikke noe problem!
Nå skal löken nappes og så skal det koyest
da går jeg da, leverer statusrapport når jeg er tilbake
Hvor skal du
God tur kompis
Da er det endelig fri og jeg er ute å natte vandring. Mekka et par klart i forveien som skal nytes i morket langs havet. Noen andre som trives å gå tur på nettene?
Spiser knekkebröd i senga
Skjera gutta?
rnorge er et interessant studie i hjernevask.
Det finnes ikke en logn de toskene ikke har akseptert som sannheten og som de med fanatisk iver beskytter.
Da var jeg tilbake, jeg så:
Hva som mest sannsynligvis var en dopdeal mellom to biler utfort av muslinger
Og to rådyr som snek seg mellom boliglag i jakt etter noe å knaske på
Ellers ikke mye å rappoterere, blåste fælt.
Nå skal jeg lage meg noen knekkebrod og se på litt netflix for jeg tar kvelden..
Over og ut
t. en gutt i tråden
Fet sang. Hva mimrer du om?
dult
får vell sove litt jeg da
Nattadult. Tviler på at tråden overlever til i morgen, har vært overraskende dodt her i natt, selv til tråden å være. Uansett, god natt gutta, snakkes i morgen.
Tar opp muntlig norsk eksamen igjen. Noen steder jeg kan bare laste ned en oppgave? Gidder ikke skrive en fåvæ.
youtube.com
woops det var feil det. det var denne jeg mente youtube.com