Voice of the report of the week -editie
soundcloud.com
/nederdraad/
Zelfmoord
Ik wil dat de politie me neerschiet
Ik ga even heel eerlijk zijn en zeggen dat ik eigenlijk helemaal geen probleem heb met vrouwen of buitenlanders.
Laag IQ: Snapte de speech van Baudet niet en daarom is lavendel man slecht
Gemiddeld IQ: Snapte de speech van Baudet niet, maar hoorde wel een paar problematische opmerkingen. Lavendel man slecht.
Bovengemiddeld IQ: Snapte de speech van Baudet. Lavendel man goed.
Hoogbegaafd IQ: Snapte de speech van Baudet, maar realiseert dat het vooral onzinnige retoriek was.
@103349122
nummer 6091 keer dezelfde paal gemaakt
Liesbeth is haatheks
Ik wil
Ik heb problemen met iedereen
Ik haat jullie letterlijk allemaal en dat zal ik nooit vergeten
Als ik een van jullie kan naaien dan doe ik het.
Dat begrijp ik wel.
gebaseerd.
Hij miemt vooral zodat hij in het nieuws blijft
Op een bepaald niveau denk ik dat hij echter wel een nazi is die het oprecht heeft gehad mrt buitenlanders en zijn achteban wil laten weten waar hij echt voor staat maar het zo subtiel doet dat niemand er iets aan kan doen.
Er bestaat geen beter voorbeeld van de gemiddelde pvv-stemmer bewijs mij het tegendeel
wel vanaf 03:30 dan
Ik wil eefje verkrachten maar niet negatief verkrachten meer een “ik vind jou leuk maar ik weet niet hoe ik het anders moeten uiten dan je doksen, stalken en verkrachten”-manier
Verkrachting is eigenlijk heel romantisch
We weten dat je erm hoordragervriendje wil en negers wil neuken
Stop
>onzinnige retoriek
pleonasme
Gebasseerde schoonmaker
oneee neee de spam flikker is gebant door de schoonmaker
kanker gebaseerd. ik had ze een bericht gestuurd een aantal dagen terug.
wie?
Eefjeeeee
Geef me aandacht
Ik ben niet leuk als ik boos ben omdat mensen gemeen tegen mij zijn
ik ook. ben ik nu een corrupte ambtenaar?
we hadden een animatie kanaal. we gingen allebei naar een andere school, kregen verschillende hobby's en schijt. ik heb al mijn sociale media verwijderd in de 3e klas, ik heb een nieuw nummer sinds die tijd omdat mijn SIMkaart niet verder geknipt kon worden en ik ga nooit uit en werk niet.
de laatste keer dat ik hem sprak was met oud en nieuw vorig jaar in het dorp. ik was dronken en kon alleen maar "gefeliciteerd" zeggen omdat ik te dronken was. afgelopen zaterdag kwam een vriendin langs, die ik ook al ken sinds de basisschool maar pas echt mee omging op de middelbare, en zei dat zij zijn instagramaccount tegen kwam en vol stond met FvD dingen.
Linkse hoer die haar plaats niet kent omdat ze denkt dat ze gelijk is aan blanken
Je bent toch geen dikkie he
>marleen
Letterlijk iedereen kent wel een Marleen die raar was op de middelbare
Kanker tele2
Kanker normaaltjes
Jullie verdienen allemaal straf
tele2 is kanker, t-mobile is het beste wat ik tot nu toe gehad heb
iedereen die ouder is dan 16 en nog maagd is moet preventief opgesloten worden
"nee"
66.4 kg
187 cm
hahahahahaah kankergay
ga heffen
nee kankerop
dit is waarom je maagd bent. je bent kankerlelijk en/of homo
welmoed
Waarom is het toch zo onmogelijk om een vd te krijgen?
liesbeth is dus een lange anorexiapatient zonder tetten of heupen. Ach het kan slechter. Je hebt iig wel een leuk taille, doe er een leuk gezicht op en je steelt menig harten
Het is niet alleen zielig maar ook jammer. Slecht? Misschien niet voor de gierige mensen want die kunnen zakken vullen met geld die ze verdiend hebben met een vorm van prostitutie maar op het gebied van entertaiment-consument is het wel slecht. Ik denk dat letterlijk geen enkele (nederlandse) youtuber goed of interessant is, misschien Teemong/borrelnootjez/volkskrant/djweskey020 onironisch maar zij plaatsen maar weinig video‘s en het een na laatste wat ik opgenoemd heb engagiert niet met zijn kijkers en djwesley020 is alleen leuk omdat ik anti-dutch YouTube ben en tenzij Sait Cinar een kanaal zal maken, kan ik er niet meer dan 3 opnoemen ook al zal ik de inactieve kanalen includeren, je mag me van gedachtes veranderen als je wil. Is bovendien ook leuk voor mij want dan kan ik nieuwe kanalen ontdekken.
Je bent dan hoogopgeleid volgens een aantal bronnen en betrouwbare statistieken. Buiten populistische figuren haten alleen laagopgeleiden frauen en auslanders
omdat je kankerlelijk bent een een kankersaaie kankerkutte kankerpersonaliteit hebt, kankerlijer
>Je bent dan hoogopgeleid volgens een aantal bronnen en betrouwbare statistieken.
Dat valt wel mee, ik ben niet enorm intelligent. Ik heb er persoonlijk niet zo veel last van.
Klopt ik ben genetisch vuilnis en het is beter voor iedereen als ik dood ben.
>2k19
>persoonlijkheid miem
>Ik denk dat letterlijk geen enkele (nederlandse) youtuber goed of interessant is
Dat hoeft ook niet schat, geld staat niet gelijk aan specifieke criteria aan jouw beeld. De meesten zijn gefocust op kinderen als hun kijkers want daar zit het meeste geld. Ja kinderen hebben inderdaad geen smaak en de meeste artiesten die zich richten op kinderen zijn vaak ook saai voor volwassenen. Maar dat is allemaal wel te begrijpen.
>Het is niet alleen zielig maar ook jammer. Slecht?
>Misschien niet voor de gierige mensen want die kunnen zakken vullen met geld die ze verdiend hebben met een vorm van prostitutie maar op het gebied van entertaiment-consument is het wel slecht.
Kijk wat je niet schijnt te snappen is dat entertainment constant verandert. Wat jij leuk vond als kind vinderen kinderen nu verschrikkelijk saai en stom.
Hetzelfde geldt voor de verschuiving van het meest verdienbare publiek. Dat waren vroeger pubers of jong volwassenen en tegenwoordig zijn dat kinderen. Nouja iig de mensen waar jij je op focust als artiesten zijn nu meer gericht naar kinderen, en die hebben nou eenmaal een andere smaak.
>2020-1
>domme kikkerpaler zijn
hij is echt. ik ken jouw palen, jij hebt geen vrienden en dat betekent dat je een kankersaaie kankerpersonaliteit hebt
>66.4 kg
Dat is echt niks voor die lengte. lmke ik blaas je omver.
iedereen denkt dat ik homo ben.
ik heb op de middelbare aandacht gehad van 2 meisjes. de één was een emo/goth met dikke tieten, maar die schaamde zich omdat ze me leuk vond.
de andere werd aangemoedigd door haar vriendinnen om tegen mij aan te schuren op schoolgala en even later vroeg ze of ik verkering wilde met haar. alles ging door mijn hoofd op dat moment en het leek alsof de tijd even stil stond. haar adem rook lichtelijk naar drank, haar vrienden keken me half lachend aan, ik was nuchter maar had toch een soort natuurlijke hoog. ik dacht dat het een grap was en zei nee.
de volgende dag hadden we een kerstviering en toen kwam ik haar weer tegen. ze liep niet bij haar vrienden waar ze op het gala mee stond, die vrienden riepen wat naar me en hoe hard ik ging die dag er voor. toen ik haar zag lopen keek ze de andere kant op.
>liesbeth is dus een lange anorexiapatient zonder tetten of heupen. Ach het kan slechter. Je hebt iig wel een leuk taille, doe er een leuk gezicht op en je steelt menig harten
Liesbeth is een personage dat ik afgelopen zaterdag met een vriendin heb bedacht.
ga gewoon heffen dan blijf je niet zo'n maagd
Leuk, maar het is wel schrijnend dat je op een zaterdagavond je tijd graag besteed aan het bedenken van fictieve personages voor je online vriendengroep waar iedereen elkaar kanker toewenst uit frustratiee met hun eigen leven op zowel sociaal als op elk ander gebied
JOCHEM DIT IS HOE IK JE BEDANK VOOR DIE 100 EURO'S DIE JE KRIJGT VAN OME DUO!
Energie drink van de Action is best te zuipen
Geile reet
>lichaam van een 12 jarig jongetje
wat de neuk is er mis met blankies dat ze hierop geilen
wat hij zei^
alleen 100% permamaagden geilen op haar
Zijn allemaal pedos ah sahbi
het was op een zaterdag middag.
die vriendin wilde wat opzoeken en zag dat ik op 4kan was geweest. toen kreeg ik een hele preek dat daar die schutter van NZ daar ook was geweest en schijt. dus toen opende ik 4kanaal en de /nederdraad/.
Ik haat alles
>ga gewoon heffen
dan zou ik ook naar de kapper moeten, anders denken mensen dat ik een larper ben
Wajoo jeremt kkvet reaguur dit op mudpert
Nou ja, hoogopgeleiden hoeven ook niet intelligent te zijn. Welke opleiding heb je gedaan/doe je?
>Dat hoeft ook niet schat, geld staat niet gelijk aan specifieke criteria aan jouw beeld. De meesten zijn gefocust op kinderen als hun kijkers want daar zit het meeste geld. Ja kinderen hebben inderdaad geen smaak en de meeste artiesten die zich richten op kinderen zijn vaak ook saai voor volwassenen. Maar dat is allemaal wel te begrijpen.
ja, maar dat is dus wat ik zei. Jijbuis was vroeger voor volwassenen.
>Kijk wat je niet schijnt te snappen is dat entertainment constant verandert. Wat jij leuk vond als kind vinderen kinderen nu verschrikkelijk saai en stom.
Dat klopt, maar er is iets als tijdloos, ik hoop dat je dit begrip kent? Elk concept heeft een tijdloos onderdeel, zelfs iets kanker als youtube.
>Nouja iig de mensen waar jij je op focust als artiesten zijn nu meer gericht naar kinderen, en die hebben nou eenmaal een andere smaak.
Niet waar, ik noemde kanalen op waar iedereen naar kijkt, maar je moet me nu echt wel kanalen gaan opgeven want dit klinkt nu alsof jij beweert dat je naar kanalen kijkt die voor volwassenen zijn.
Drie uur later en ik heb nog steeds niet vijf keer een hoge sprong kunnen maken op die korte baan. Dit is oude school spelen. Totaal flieft.
Wist niet dat 12 jarige jongetjes zo‘n geile reet kunnen hebben. Man man man ik word langzamerhand pedo. Over pedofilie gesproken ik denk dat íedereen man of vrouw efebofiel is.
>Jijbuis was vroeger voor volwassenen
wat vroeger populair was was eigenlijk ook voor pubers. Zeker de nederlandse populaire onzin was echt gericht naar pubers.
>maar je moet me nu echt wel kanalen gaan opgeven want dit klinkt nu alsof jij beweert dat je naar kanalen kijkt die voor volwassenen zijn
Ik kijk niet echt naar jijbuis in het algemeen, vind het vooral saai en allemaal hetzelfde.
Ik gebruik het meer om naar opgenomen lezingen van vroeger te kijken, het kanaal Liberty Pen is een leuk kanaal in mijn beleving.
>dit is wat pedo's geloven
Een eerstejaars bachelor in een niet enorm slimme studie. Tot nu toe gaat het goed, zolang ik mijn best blijf doen. Ik heb wel vrij lang over de middelbare school gedaan moet ik toegeven.
>nieuw kassameisje bij de appie
>bol toetje
>rondinkjes die vestje bol doet staan
>mooie tanden
>waarschijnlijk 16
Het leven is een wrange grap
>waarschijnlijk 16
Maar dan mag het toch gewoon?
Welke studie dan
k heb flow met een leuke volle tinder chick en ze heeft dezelfde autistische hobby
Zeg ik liever niet. Iets binnen letteren.
Zo horen computerspelletjes te zijn oetz. Dit wat we deden toen ik jong was. Als ik een verhaal wil zien kijk ik wel een film.
Sips een biertje
heb je al 6 keer gezegd
T. Maagd
>je zult weer niet zijn overleden in je slaap
schijtpalen op 4kan?
>ikdv
gelukkig kan ik ook nog overlijden onderweg
Eensch. Morgen in de trein ga ik verder. Het is zo lekker om goet te zijn.
Ga Lekker Spelen kijken dan
Is dit op pc of op een console?
echte stuko
youtu.be
Ultieme roodpil
ik heb al eens een chick afgewezen omdat ze rook naar drank, ik ben al mektouw sinds de 3e klas
>Noord-Hollands Accent
>Mektauw
>Vrouwen generaliseren
>Steeds verder in je eigen waanbeeld raken omdat je al je info van anderen haalt en elke vorm van andere gedachtes bestempelt als fout en propaganda
77 aub
noord hollands is geen accent. is de gulden standaard
>je bent een 42 jarige alleenstaande moeder
>je buurman is 17 en gespierd en voetballer bij een miemclub
>je komt langs
>ze neuken
Hoe is dit pedofilie? Íedereen is efebofilie. Ik zeg niet ik ben actief op zoek naar jonge meisjes maar als ik zo‘n wijf als Kitta DIY zie dan krijg ik het wel warm. Ben toch ook niet voor spleetogen maar toch geeft Kitta DIY mij wel een stijve.
Mag maar mensen gaan alsnog zeiken. Want het is niet zeldzaam dat je een 45 jarige turk of negerke ziet met een 16 jarig meisje.
Noord-Hollands is boers en een pijn aan de oren.
T. ABN'er
Beide. Is een paar € op Steam en de consoles omdat Ubisoft de nieuwe Trails uitgebracht heeft in dit genre deze maand. Als je een pc speler bent hoop ik dat je een controller hebt, want dit is puur autisme. Opnieuw. Opnieuw. KANKER. Opnieuw. Opnieuw. GODVERDOMME. Opnieuw. Opnieuw. DIT IS ONMOGELIJK!. Opnieuw. Opnieuw. Ik heb het gehaald man. Waarom heb ik een stijve?
>Want het is niet zeldzaam dat je een 45 jarige turk of negerke ziet met een 16 jarig meisje.
hoe krijgen ze het voor elkaar ?
ABN=noordholland
ik ga mijzelf overgieten met kokend water
>Lange L
>Boers accent
>Dit is ABN
Pauper aub, straks ga je nog beweren dat mensen uit Purmerend of Edam ABN praten
kankerLIT haha
>wat voor vrouwen liegten daar nou over lol
>zoiets doen vrouwen echt niet hoor!!
ad.nl