Hyll seier-utgaven
Forrige:
/norgetråden/
Mårn
Gjett hvilken tråd jeg dyttet av brettet da jeg mekket for litt siden.
>våkner
>går naken ned og setter på kaffe
>bæsjer
>heller kaffe i koppen
>bommer og heller på kuken
>forhuden får brannsår og må skjæres vekk
Shalom gutta, vi trenger flere innvandrere
Vurderte å lage ny da jeg sto opp i dag tidlig, men orket ikke slå på pcen (og det er dritt å lage tråd på telefonen) Håpet noen andre skulle gjöre det, men nei da.
Faen ta Norgetråden og faen ta Norsk-Samisk vennskapsutgave.
Kor mange normen e weebs, foles ut som flere og flere av den yngre generasjonen blir weebs.
Nok en 8-16 dag, må pendle 45 minutter med Vy og så 15 minutter med tbanen+ forsinkelse hver vei....
Dfn null tid og energi til å bruke de tjente pengene
shalom
bært bært
Hvem sier du trenger å bruke dem? Bare hop opp å legg dem til sides.
Lag deg et royke fond, ta alle å legg til side 100 ish kroner i uken. Ca det noen bruker på cigaretter illopet av uken, så etter noen år så har du nokk spart deg til en fin bil.
kjenner til den broder.
på gamle fabrikkjobben min måtte jeg stå opp 0500 på mårran, kjöre 30 min til jobben som startet 0600 (egentlig slutt 1600) og var sjeldent hjemme för 1700 fordi det var overtid hver jævla dag omtrent. måtte legge meg rundt kl 2100 hver dag. det eneste jeg hadde å se frem til var helga så jeg kunne drikke meg dritings.
nå driver jeg eget firma og er min egen sjef, men jobber vanligvis fra 0900 til 1700.
föles godt mann. 4 timer ekstra fritid hjelper på.
Eg må drite
Tenk å frivillig bruke 8 timer daglig på jobb og 2 timer i total tid med pending
OK I NEED TOO LEAVE THE EU AND GO TO NORWAY THEY PASSED ARTICLE 13
We implement everything the EU tells us to do
we've also signed it...
Tenk, vi kommer antagelig hvis til å mist tilgangen vår til anime, om artikkel 13 går igjennom, og blir brukt.
Og det er en bra ting.
Advokatfirmaet Njord law firm her, har dere rettighetene til å bruke disse bildene? Du kan enten betale oss 2700 kroner innen 15 april for å droppe saken, eller så sender vi regninga til Hiro
Artikkel 11 og 13 er faktisk bra. Sånn virkelig hvorfor skal du og jeg få lov til å dele materiale som andre har rettighetene til?
aldri så galt at det ikke er godt for noe
Problemet er ikke nettsidene som er lagd for å dele andre sine verk ulovelig, som kommer til å bli like påvirket som de ble tidligere.
Problemet ligger hos nettsidene som baserer seg på at folk laster opp sine egne videoer til nettsiden, som youtube.
Artikkel 13 gjor det slik at youtube må ta ansvar for det som blir lagt ut på nettsiden sin.
Om noen legger ut en hel Fast and furious film, kan ikke Universal saksoke han som lastet opp videoen, da må de saksoke youtube selv, under den nye låven.
Drar trillebåren til meg og velter magen oppi mens jeg står opp fra senga
Mårn
Hvis du jobber mot voldtekt i den tredje verden får du Nobels fredspris. Hvis du jobber mot voldtekt i Europa av de samme kulturene som voldtar i den tredje verden er du höyreekstrem.
basert og storfyrpillet
Eg må drite
Hvite norske menn voldtar mest, de fleste voldtekter skjer i nære relasjoner og på fest. Hvor mange muslimer tror du fester? Du tenkte ikke over det du alkohol er forbudt i henhold til islam, folgelig står hvite menn bak samtlige av festrelaterte voldtekter
Any improvement is welcome
anonfile.com
jeg åpner ikke dette, men anmelder det til PST
vi trenger ikke sånt rask i /norgetråden/
dette.
norge har aldri vært tryggere
faktisk.no
Basert.
Jeg kan ikke dra til til Jemen
Hva skulle du der?
Eg må drite
analyst osv
>dfn jeg har min egen hype-man
hvem kredittkort har best bonuser?
vet ikke, men DNB har de beste kortene
Hvis du med bonus mener cashback så finnes det tre typer: generell cashback (banknorwegian og andre kort som gir 1% cashback på alle kjop gjort med kortet), kategoribasert cashback (365 direkte og andre kort som gir cashback innenfor en eller flere spesifikke varegrupper eventuelt butikker) og spesifikk cashback dette er feks supertilbudene du får ved bruk av DNB mastercard
med mindre du er styrkrik er nok norwegian eller komplett best
slutt å skrive "hvem" når det ikke gjelder personer
Lonsj da gutta
Skal studere til hösten, hvem by burde jeg studere i?
Hater Israel
Hater Sverige
bergen uironisk
VRÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆLLLLL
JEG LEVER JEG ER I LIVE
HOR MEG SKRIKKEEEEEEEEEEER
VRÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆL
Hater Oslo
Hater Akershus
Elsker Hedmark
Tenk hvor mye han og Audun kommer til å plage Jonas etter 2021 valget.
Såpass simpelt
NOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO
Brev ansiktet ditt når dette er valgresultatet i 2021.
dromte at jeg ble jaget av en tiger
Dromte at jeg faktisk hadde jentevenn
Good mornin, Norway friends. How is your country going?
I heard anons saying that you guys and Finns are the only not cucked nordic countries, from a Jow Forums perspective. Is that right? There are no niggers in there?
Jeg drǿmte at lillesǿster ble spist av to isbjǿrner her for noen netter siden.
Justisminister Mehl.
There are brown people here, and imo too many, but its not a takeover like it has been in sweden
jeg dromte at jeg måtte finne et trygt sted å sove ute i byen
Danes are the most based
Swedish are the most cucked
Norway is in between
None knows what Finland is doing, because they are too weird and speak moon-language
we have more n*****s per capita then sweden...
når jeg tenker over det, så sov jeg da ofte ute på sommeren i hjembyen min. 30-40k innbyggere tror jeg. Der er det bare å finne en hvilken som helst plen. Her i oslo hadde jeg vært dritredd fåvæ.
Jeg dromte om at knuset og jeg var et par... Hvorfor måtte jeg våkne
>Her i oslo hadde jeg vært dritredd fåvæ.
hvorfor?
kriminaliteten synker år for år.
statistisk sett hadde det vært farligere å sove ute på 80-tallet i oslo enn i dag
norgay is 8% non-white
and its a good thing
Fordi nordmenn har ǿkt velstand og generelt sett ikke er kriminelle lenger. Innvandrere er i langt stǿrre grad kriminelle, og uten innvandrerne hadde norge vært enda mindre kriminelt. Det hadde vært ekstremt nice uten innvandrere.
Hvilke sosiookonomiske årsaker forte til at Mohammed valgte å gjore som han gjorde?
fordi han ikke hadde noen fritidstilbud på kveldene, så han må reke gatelangs og finne på ugang.
i tillegg kommer mohammed fra en storfamilie som bor i en bitteliten leilighet som gjör at han ikke får noe privatliv hjemme i motsetning til norske barn som har egne rom.
og siden han kommer fra en fattig familie har han ikke råd til nyeste mobiltelefon eller de kuleste nye moteklærne, så derfor må han rane norsk ungdom så han også kan föle seg en del av det overfladiske norske samfunnet.
What about Denmark?
>sjekker norgetråden på dagtid
>muh innvandrere
Litt av et sjokk, gitt.
utlandet hvis du har råd
trondhjem hvis realfag
bergen ellers
UiT hvis du hater deg selv
Why danes are based?
Denmark is the only country actively trying to stop third world immigration and send the ones who's already there back.
They got many of the same problems as Norway and Sweden, but they're actually trying to do something about it.
Danes are based and redpilled and the best Scandinavian country.
>å nei, folk diskuterer den absolutt störste trusselen mot norge i /norgetråden/
Glad to hear that. Also, Norway being 8% non white is not THAT bad, you guys still have time.
I live in a 90% non white country and I'd give a leg to live in a place like yours. Dont give up, friendo.
Fordi, se på yt som eksempel. Tanken er kansje ikke så gale men det hindrer bare frihet og kreativitet
fick user pula en gutt (jente) igår?
Brev en Trædal-Josef
en til
siste jeg har
Interessant twitter tråd:
twitter.com
Hvorfor lærer man ikke om dette på skolen?
Parallellene til dagens situasjon er jo slående.
Ikke rart /klovneverdenen/ er blitt en ting.
…
bært bært!
Utgave uten den dumme hvite stripa under.
Eneste vi lærte om etterkrigstiden som jeg kan huske var at Hitler var en bæsjemann som hatet jöder. Men fikk jo aldri noen begrunnelse på hvorfor bortsett fra at Hitler trodde på konspirasjonsteorier om at jöder var grunnen til at Tyskland kapitulerte i förste verdenskrig.
stakkars eivind som må se på at kloden kokes dag ut og dag inn
Fordi historie på skolen dekker kun det mest basiske.
Ikke mye tid å lære om Weimar republikken når alt mellom den industrielle revolusjon og moderne tid skal læres ilopet av to semestre på VG3
>den industrielle revolusjon
>koloniseringen
>den amerikanske revolusjon
>den franske revolusjon
>Napoleonskrigene
>Norge 1814
>kolonisering av Afrika, viktig med tanke på white guilt
>Norge 1905
>Förste verdenskrig
>De glade 20-årene
>Den store depresjonen
>Andre verdenskrig
>Norsk historie etter 1945 med fokus på Einar Gerhardsen og oljen i nordsjoen
>Den kalde krigen
>Avkolonisering
>Sovjetunionens fall
Alt dette er temaer en skoleelev skal gjennom ilopet av to semestre i et fag med 2-3 timer undervisning i uka
What's a good book about Norway's history (as a whole or about a specific period) available in English?
du glemte holocaust!
this one
dette er apu, ikke josef
Dum frosk
DOMM FRÅSK!!
>1945: norske jenter som hadde tysk guttevenn var landssvikere
>2019: norske politikere som önsker mer mangfold er helter