Gecensureerde editie.
/nederdraad/
Other urls found in this thread:
youtube.com
youtube.com
youtube.com
twitter.com
Why do you love FvD?
Because they love Israel
Cuz wilders is a good goj and thierry is a top miemer that is restoring our nation to its rightious glory.
Kantschatje aub
PROBEER ME MAAR TE STOPPEN GLOEI NEGERS!!!
Not even meming but they promised us that we will all racemix so thats why i voted for him
Mammoths
>heb vpn
>nooit meer blokkeer gekanker
of
realiseer je dat er niks gaat veranderen lol
Dat nog geen eens.
Ik heb toegang tot allerlei websites, info en videos die soms natie gebonden zijn.
K A N T S C H A T J E A U B
Allemaal sorosshills oetz
Ze heeft een stinkkutje
Wie /vrijedenker/ hier?
>dvw geen nederdraad vd
Roodpil mij op dit besluit van de EU
Wat voelen jullie hier bij?
>ga met vriend die lid is naar open corps feest
>lul scheurt mn borstzak van mn hemd want dat is voor proleten
wat de neuk
Is een miem
Maar op de langere termijn zijm we geneukt en gaan ze ons voor alles extra laten betalen (zoals het opladen van een plaatje)
Is hij net zo eikeltje als dit jongetje?
>we
lol misschien met je data maar ik heb anti tracking plugins en adblock en AdNeaseam mijn data is letterlijk niks waard lmke
We moeten wapens toestaan.
Kan iemand die foto van marianne thieme palen? Die ene met de dikke reet.
Why do you want to pirate things again netherland?
And are you high again? Did you know that longterm cannabis makes you shizo and change your brain chemicals into a tinfoilhat brain?
No one but tourists, tokkies and 16 year olds smoke weed here
Je kan fokking makkelijk aan wapens komen op het donkere web
Sinds ik geen tv meer kijk en sinds ik mijzelf niet meer in hokjes plaats, ben ik een vrij man geworden.
Als je naar een all you can eat gaat, dan is het je burgerplicht om meer te eten dan het tarief dat je betaalt hebt. Fuck de restaurant eigenaars!
>tokkies and 16 year olds
Who are the mayority that protested against article 13.
Mhhh. That makes you think!
Melding gemaakt bij de AIVD. Veel plezier in het gevang.
You forgot students.
Waarom geven mensen die kut aandacht?
Ik wil eigenlijk niet in een superstaat leven. Alle megalanden in de wereld lijken me vrij kanker zo vooral hun overheden hou de EU maar zwak aub
>babies eerste “””oooh maar de Eu is eigenlijk gewoon kanker kanker kut”””-moment
>heb veel meisjes
>heb 0 meisjes
Ik haat het als mijn meisjes rebels zijn
Ik denk dat op de lange termijn uit de EU stappen toch beter zal zijn voor Nederland.
>MAAR DE HELE ECONOMIE ZAL KAPOT GAAN
Bangmakerij.
>WIJ ZIJN EEN VERVOERSLAND, WE HEBBEN SCHENGEN NODIG
Valt genoeg te onderhandelen.
>MAAR DE RUSSEN!
Boeit het geen tering als de EU uit elkaar valt. De Navo is een groter probleem.
Ik zou nooit een meisje willen die vanaf dag 1 al mijn mening compleet overneemt. Ik wil haar temmen.
>Valt genoeg te onderhandelen.
waarom zou je dat opnieuw willen doen terwijl het nu al in orde is
Nee je moet meisjes gewoon fysiek overmeesteren en dan vastbinden tot ze breekt
>le wojak.jpg
Ga je ook nog een kikkerplaatje palen? Mongool.
>Ga je ook nog een kikkerplaatje palen? Mongool.
>le wojak.png
I don't get, they blocked Jow Forums in EU? For what reason?
Mh17
>Economie zal kapot gaan
Op de korte termijn zeker, en wat van de leningen die uitstaan in euro's :^)
Alleen als je alle Importtarieven weghaalt en geen export meer gaat subsidiëren kan ik me een scenario voorstellen waar Nederland er misschien beter uit komt.
No. That is Reddit speak.
Also MH17
België is al een superstaat
>We moeten wapens toestaan.
JAAAAAAAAAAAA
Er zijn te veel simpele zielen in mijn omgeving. Ik voel me geïsoleerd.
Hebben die kanker Barten niet de EU uitgevonden? België is het grote kwaad.
Alles goed hoogheid?
Niet bepaald. Het voelt alsof ik één van de weinige echte mensen ben met een vrije wil. Alle andere mensen om mij heen zijn slechts simpele zielen die nergens over denken.
"Kut" sounds too damn cute to be a swearword. Why did you guys not go for "poes" and "kont" like your dear colony did?
Werkmeisje zij dat ik een engerd ben :(
Afrikanen zijn de beste schelders.
"Poes" and "kut" are both used as slang for vagina
Kont means butt
What's so bad about the lady parts?
>Zij
>dvw geen vd die naar haar werk met haar stinkkut op me gezicht gaat zitten
>vraag hier uw ovchipkaart aan
>Wat heb je nodig:
>Een goedgelijkende digitale foto (zónder snapchat-filter)
Kek
LEO LEO
WAT RAAR
JE WIL WERKMEISJES
MAAR JE SLAAT ZE IN ELKAAR
ZEG EEN WOORD
MET EEN A
AUW NIET DAAR
AUW NIET DAAR
AUW NIET DAAR
poes sounds cute.
youtube.com
Was het maar zo
>man
Zit er een stigma op mannen die naar de hoeren gaan? Er zit blijkbaar een hoeren tent bij mij in de straat en het kost 50€ per kwartier
Sex zonder liefde is helemaal niets.
>per kwartier
hoeveel voor twee minuten?
pijn
Dat moeten wel de betere hoeren zijn.
>stigma
Uiteraard, maar dit is ook niet iets wat je aan de grote klok hangt. In je eigen straat gaan lijkt me nogal dom.
Kanker meisje
Kanker piemelplagen maar niet leveren
Stoppen zodra je een voldoende hebt
Leo doe nou eens rustig
Dat ben ik. Kwam in een minuut vijf keer klaar bij mijn vd. Ze valt me er nog altijd lastig mee. Kan er niets aan doen dat ze zo lekker is.
kk gebaseerd
Ze vint je liev
Ik ben rustig en voel me goed.
Linkiewinkie manipulator
Zegt dat ie rijke stinkers meer belasting laat betalen
Laat jou uiteindelijk meer belasting betalen
>Laat jou uiteindelijk meer belasting betalen
kanker mongool je weet totaal niet waar je het over hebt.
De Italiaanse aanpak lijkt zijn doel namelijk wel te bereiken. Het aantal arriverende migranten is flink gedaald. Van 181.000 in 2016 naar 23.000 vorig jaar. Voor de eerste tweeënhalve maand van 2019 staat de teller op ongeveer 400 mensen.
Loool neeee grenzen sluiten werkt nie 11111
Die kanker energie belasting. Betaal bijna het dubbele voor die kanker linkies en hun windmolen fantasie. Maar de industrie koopt gewoon hun energie in het buitenland zonder belasting te betalen. Ik haat linkies zo erg. Kankerhonden zijn het.
Corbyn is een vieze commie die niks weet van de rol van overheid op een economie en samenleving en gewoon is voor een "eerlijkere" verdeling wat niet eerlijker is
Oh nee wacht jii hebt een uitkering, dan betaal je idd niks.
De realiteit is echter wel dat altijd de arbeidende en middenklasse meer belasting betalen als het gevolg van links herverdelingsbeleid.
Domme sukkels stemmen op dat soort partijen omdat ze denken dat ze dan andermans geld krijgen, maar uiteindelijk mogen zij het geld aan anderman afstaan.
Werkende mensen hebben niks maar dan ook niks te zoeken bij linkse partijen.
Beats me. English tends to prefer the male genitalia for "unpleasant person".
Dutch sounds cute
Is that a thing? "Jou ma se poes" can be heard on every street, primarily coming from women dressed in rags and pushing all their possessions around in shopping carts
linkiewankies dnug
jullie zijn echt triest. leo sowieso.
Zie bv: Beloof domme paupers dat je ze gratis geld gaat geven en ze stemmen op je.
Zelfde voor allochtonen. Die hebben allemaal een uitkering of zijn afhankelijk van subsidies. Ze MOETEN wel links stemmen. Ze zijn letterlijk afhankelijk stemvee geworden.
Ik vind onironisch dat ze het cencus kiesrecht moeten terug invoeren. Alleen als je mee betaalt, krijg je ook een stem in het herverdelen.
>betaal nie mee
>mag wel mee beslissen wat er met het geld gebeurt
>Snapt zelf niet eens dat belastingen een verstorend effect hebben en hogere belasting niet direct leidt tot hogere overheidsinkomsten
>"Neeeee jij zit fout je bent gewoon leo!"
Ad hominem. Je deflecteert de aanval omdat je het op logische inhoudelijke basis niet kan verweren.