/norgetråden/

Espentråden
forrige:

Attached: espentråden.jpg (1042x2160, 270K)

Other urls found in this thread:

youtube.com/watch?v=8R2GsNa5b7g
twitter.com/SFWRedditVideos

ESPEN

Attached: 1523582213783.jpg (640x451, 14K)

espen har bare gamle börser

Espen! Hvordan få masse sex?

Dfn ingen samisk jentevenn

Attached: 1523902209737.jpg (480x480, 41K)

espen, hvordan blir jeg en suksessfull fyr sånn som deg?

Nesten sant, har en Franchi Predator fra..2008? jeg arva fra farfar

Vær snill og grei, fli dei samt ikke prov å få sex på dag 1.

Noen kan det ta flere måneder å få i sengs i.e eksen og noen 10 sekunder, som eks eksen.

>dfn

Attached: 1529661959812.jpg (960x696, 180K)

Fy faen nå vil jeg faktisk ha meg en jv
Sender du en over til meg Espen?

dfn du vil aldri fornorske ei samisk sötnos...

Attached: 1554423671110.jpg (640x640, 163K)

fortell meg espen, vis vei!
hvordan blir jeg en suksessfull fyr med masse damer og gryn?

Brev bilde av roastbiffen

får faktisk ikke noe statsstötte, bortsett fra no innovasjons norge greier for mange år siden. (som alle får om de gidder å söke)
vi har uansett betalt ned de penge + mye mer for lenge siden i skatter og avgifter.

>-25kr på kontoen
FAEN TA REGNINGER

Utestengt fra rnorge igjen.

Denne gangen ble det ikke nevnt noen forklaring.

Er vel fordi at jeg etterlyste obduksjonsrapporter som bekrefter gassing av fanger i tysk fangenskap under andre verdenskrig. Et sporsmål som er veldig morsomt å stille når folk kommer med frasene om at det "faktisk ble det gasset 17 millioner mennesker, ikke 6". Tror det er masser av rapportering av "avvikende" innlegg på slike steder fåvæ. Jaja, jeg prover meg igjen.

setter pris på autismen din

det er egentlig et utrolig dårlig argument, det er ikke en selvfolge at det er "obduksjonsrapporter" liggende rundt omkring. påpek heller glassvinduene, tredorene og tyfus/sult hvis du absolutt skal terge normisser med det der.

Det er sporsmål de har enklere for å "finne opp" forklaringer på. Obduksjonsrapportene er harde kalde fakta som de har storre vansker med å vri seg unna siden det er en nodvendighet for å avdekke drapsårsak.

Det er noe som gjor dem jævlig forbannet for å si det mildt og det er den veien man må gå.

Hvordan forventer du egentlig at man skal obdusere en slik mengde lik, spesielt med tanke på at man også antar at likene ble destruert jbs?

hfbs om Holocaust
jbs

Innafor å lære seg og ri hest?

Du boikotter vel Norwegian?

Attached: 11251326.png (619x984, 157K)

>og

Da spor jeg hva bildene av likene skal bevise. Da svarer de som regel med at de ble "sultet ihjel" pga tyskerne var slemme.

Da spor jeg i så fall hvor er de oppblåste magene slik man ser når folk blir utsultet.

Da greier de ikke svare og da sier jeg at det er kun tyfoidfeber som skaper dette sykdomsbildet.

Da tier de som regel stille igjen eller blir hysterisk, men man har kommet et steg lengere for da vet idiotene at de bildene de har sett ikke representerer noe "industrielt massemord", men sykdom.

Derfra selv om at veien kan være lang så kan de på sikt måtte om de er ærlige med seg selv innromme at det er en del bedrag inne i bildet med holocaust.

Hva stemmer vi på neste valg gutter? jbs

Attached: 63475437457.jpg (1887x1347, 935K)

nå skal det sies at offentlig pengestötte til norske spill egentlig bare setter kjepper i hjulene for norsk "spillindustri"
siden folk lager spillene etter retningslinjene til NFI i håp om å få pengestötte. på den måten låser man seg veldig fast når det kommer til det kreative.
det er dessuten nesten umulig å få noe særlig pengestötte fra NFI med mindre du lager noe som allerede er kjent sånn som gråtass eller sabeltann eller du har fått penger fra dem för.
det at de gir penger til de samme folka år etter år gjör også selskapene late, fordi de vet at det vil komme litt nautgryn fra NFI inn på konto uansett hvor dårlig det de lager selger.

ragnar tornquist er heller ikke representativ for norske spillutviklere.

Attached: tumblr_inline_n7wrfhYadu1qflvo2[1].jpg (500x281, 45K)

Sykt å tenke på at hun som står ved siden av Erna er Erna sin 20 år gamle datter.

>Da spor jeg i så fall hvor er de oppblåste magene slik man ser når folk blir utsultet.
Dette er feil, det du snakker om er en spesifikk mangelsykdom som oppstår i mennesker med et kosthold uten protein.

Sånn er livet

fyfaen for en crack-roykende faggot

Hei norbros.
Flyttat till Oslo från Sverige. Tänkte kolla om jag kan få tag i lite weed nu till helgen efter jobbet då jag inte har mycket annat att göra. Några tips för att hitta dealers? Priser? Inget jävla hasch för det fuckar upp mig. Jag bor i Grünerlokka.

finn en neger og kjop det han skrapte fra gulvet den morgenen

Attached: 1552297620735.jpg (1038x516, 151K)

Anonsson... Oslo er Sverige...

godt forsok, si til at alle kollegaene dine i oslo politidistrikt at de får ikke lov til å henge i tråden

ragnar tok hanreipillen under "gamergate" greia og gikk full sosial rettferdighetskriger.

Attached: maxresdefault[1].jpg (1280x720, 71K)

Du skal i kasjotten

Attached: 9c3e36e8254f09fe0dba481081d20255194d3e16cf2045f0447d0f2a5ddba733.jpg (957x745, 240K)

Kjenner en fyr på Grünerlokka som selger, men det sier jeg ikke til deg :)

har du sluppet ut allerede makaveli?

Attached: 8fd0f712-3e9b-4181-9327-ea22ad631360[1].jpg (851x509, 93K)

en skam for den norske nasjonen
imens i sverige har du baserte spillmakere som notch, men de har jo en mye storre spillindustri enn vi har

Attached: 1542198655392.jpg (754x446, 43K)

*stinker ned tråden*

Attached: 1544735206308.png (1280x960, 2.18M)

h-haha b-bare tulla onkl polti

*forakter deg*

Attached: Kari Kristensen.jpg (865x865, 86K)

Tror du seriöst norska polisen trollar Jow Forums? Norge är bra mycket mindre Orwellian än Swedistan.

Det gjorde han uansett under Drǿmmefall, lenge fǿr gamergate

Etter drapet i Sandes og angrepet i Ny Zjöland, ville det ikke komme som noe sjokk at PST holder oversikt over 4kanalen

Er du som brevet dette er 60-åring?

>hvit mann- muslimsk kvinne med hijab
Kjenner Ragnar egentlig en eneste muslim?

notch er jo milliardær så han kan si hva han vil uten å bry seg.
sverige har heller ingen offentlig stötte til spill, men industrien deres er vel ca 100 ganger så stor som den norske.
som sagt tror jeg at offentlig stötte knebler deg mer når det kommer til det kreative, siden du må fölge en sjekkliste med ting som må være med for å bli vurdert i hele tatt.
hjelper jo heller ikke at alt er svinedyrt i norge når det kommer til oppstart og sånn, noe som gjör det vanskeligere å konkurrere på det internasjonale markedet.

har mött ragnar et par ganger, men han snakket heldigvis ikke om identitetspolitikk.

Attached: 1452559615637[1].jpg (1632x1032, 400K)

nei! eliten og de som fremstår mest progressive holder seg så langt unna mangfold som mulig

>han abonnerer ikke på vi over 60
zoomer ut

livsvalgene mine tar meg igjen..

Problemet til Ragnar er jo at han IKKE snakker identitetspolitikk, han er individualist og vil at alle i verde skal være det. Det han ikke skjonner er at hvite stort sett allerede er individualister og at han preker til koret. Nasjonalkollektivistiske hvite er allerede i mindretall.

gutar

Attached: 6D784C5E13AC464DABB49E49247F3B94.jpg (750x746, 362K)

tenkte meg en tur til statens monopol for drikkevarer med alkoholstyrke over 4,75 volumprosent.
tenkte meg enten whisky, cognac eller rom.
noen som har noen gode tips?

Attached: vinmonopolet.jpg (1200x630, 186K)

>Etter drapet i Sandes og angrepet i Ny Zjöland, ville det ikke komme som noe sjokk at PST holder oversikt over 4kanalen

Även om så är fallet tror du ärligt att polisen inte redan har ett gott hum om vart droger säljs? Och koncentrerar sig på Jow Forums som är fokuset för vart de flesta av de med kopplingar till 4ch.

Hvem trenger NAV når man kan få kulturstotte fra Grande?

du må vel presentere noe?

hvorfor er svensker så kriminelle?

Attached: svensker.png (675x904, 93K)

*bæsjer på et lerret*

>over ukraina

Attached: 1446393823232.jpg (536x640, 342K)

Finnes det noen baserte videospill?
(Bortsett fra Arcanum i eksempelet mitt)

Attached: 1502957809391.jpg (2144x2976, 1.53M)

Krimhalvoya er russisk

Hva er prosjektbeskrivelsen for det arbeidet? Hva er din målsetning med arbeidet? Hvordan vil du beskrive arbeidet?

Hva tenker tråden om Marvels Kappe og Dolk?

youtube.com/watch?v=8R2GsNa5b7g

Attached: cloak-and-dagger.jpg (1200x680, 56K)

Definiera svenskar. Tror det är rätt enkelt att lista ut med bara det sagt. Brott lönar sig även i Sverige eftersom du alltid får absoluta minimistraff för vad du än gör, alltid sitter av max 2/3 av straffet och det är OM du ens blir tagen och döms av vår gravt underdimensionerade poliskår. T.ex så utreds inga mängdbrott så det är helt riskfritt bara du inte blir tagen på bar gärning.

>masse gryn
Den dagen

Nei.

>dfn 0,- på alle kontoer

>snublehomse

Espen, hva ville du ha gjort hvis eks-eksen havnet i rullestol etter litt for tung kneboy på Kraft og ble jentevennen til Samon?

Tatt å dratt til Tromso å vært ved hennes side til våre siste dager fåvæ
>Jentevenn til Samon
>dfn

Attached: 1534708368351.jpg (218x250, 8K)

>be talking to female coworker
>she tells me of a Moroccan friend she has
>he married his first cousin, who is also 15 years younger than him
>they moved to Norway
>they now have a literally inbred daughter
I just wanted to tell someone. And she talked about it like it's not a big deal. "You know, they do thag kind of stuff in their countries".
I'm sorry bros.

Attached: doom.jpg (240x240, 19K)

>the violence has escalated
Ville du ha slått ned Samon på samme måte som han som drev på med eksen din?

Ingen får rore eks-eksen min
Ingen.

Men nei, da var det personligt samt jeg sto midt oppi det og ble overfylt av raseri, hadde fortalt Samon å ha seg tilbake til Kautokeino for jeg hadde ringt Jompa Tormann

Attached: 1537542436308.jpg (300x398, 25K)

Samon er ikke fra Kautokeino, han er fra Tromso.

Samme dritten, alt nord for Steinkjer er like bart som Kautokeino og offisielt sameland

que tal cabron

blir færdipitsa til midda gutta
orker ikke laga no sjæl i dag azz

Attached: varmpitsa.jpg (2048x1536, 433K)

Kom te Mostad og ta svengen om Storsteinen bortover mot Skvættskjitn, og vestover mot Gorrholla og sei da dærre så ska e pinado pul deg så hardt i ræva din oppstanasige hæstpesselurslafsarentusiast, din gommslorsk, din forkomne ballhæst.
Fettleppen i rævskåra di ska blaffer som ei svengdor i sorvæstkuling, og du kjæm te å lik da, din væsle flotegutt.

Attached: 1538666179715.jpg (124x110, 3K)

aldri hört om
aldri sett på
vil aldri se på

Attached: 1446404631644.jpg (381x604, 61K)

Hvemfor VPN foreslor folket, og hvadan?

Solgte ett halvsprengt airsoft gevær til en polakk på finn som ville ha den sendt i posten for 800 kr, nå som han har fått den vil han anmelde meg fordi han mener den ikke funker. jeg testet den for jeg sendte den i posten og alt. han sa den som var i annonsen er en annen en den han mottok. selv om jeg hadde serienummer og alt. Hva faen skal politiet gjore da?

har ikke vpn
spor noen andre

Drit i det, polakker er undermennesker og bor ikke gis hverken respekt eller gehor.
Om du nå må, så skyld på Posten, pakker er vel forsikret med opp til og med 10 000 kroner.

Kommer an på hva du skal bruke det til, men jeg foreslår at du skaffer deg en VPS og setter opp en VPN sjæl

>dfn 50kr på konto og tomt kjoleskap
overlever jeg fram til neste uke gutta?

har du ikke preppet user?

preppet oksen?

Kjop deg en ol og tenk litt på det.

han hadde en venn som henta den for han, spurte om jeg skulle vise at våpnet funka til han men han takka nei. Da har vel jeg egentlig informert om at våpnet var noe billig drit

Attached: comfy bilde.jpg (998x1000, 91K)

>preppet
Vennligst bruk ordet "forberede", takk

preppet forsyninger til rasekrigen, din stygge dritt

ja en ol, det hadde vært noe det

han mener å preppe oksen

Hold kjeften på deg, jævla fittetryne

Sojax jiker jasekjigen

Attached: jasekigen.png (652x542, 465K)

dine middelmådige forsök på subversjon lurer ingen.
du skal dingle höyest i galgen.

Attached: rasekrigen.jpg (401x874, 95K)

Sojax vil kjempe i jasekjigen

Attached: Sojax digger deg.jpg (190x190, 18K)

Samon prepper bare sjakkåpninger.

ha deg vekk, neger!

Attached: 1554469039827[1].gif (472x197, 2.04M)