fortell meg espen, vis vei!
hvordan blir jeg en suksessfull fyr med masse damer og gryn?
/norgetråden/
Brev bilde av roastbiffen
får faktisk ikke noe statsstötte, bortsett fra no innovasjons norge greier for mange år siden. (som alle får om de gidder å söke)
vi har uansett betalt ned de penge + mye mer for lenge siden i skatter og avgifter.
>-25kr på kontoen
FAEN TA REGNINGER
Utestengt fra rnorge igjen.
Denne gangen ble det ikke nevnt noen forklaring.
Er vel fordi at jeg etterlyste obduksjonsrapporter som bekrefter gassing av fanger i tysk fangenskap under andre verdenskrig. Et sporsmål som er veldig morsomt å stille når folk kommer med frasene om at det "faktisk ble det gasset 17 millioner mennesker, ikke 6". Tror det er masser av rapportering av "avvikende" innlegg på slike steder fåvæ. Jaja, jeg prover meg igjen.
setter pris på autismen din
det er egentlig et utrolig dårlig argument, det er ikke en selvfolge at det er "obduksjonsrapporter" liggende rundt omkring. påpek heller glassvinduene, tredorene og tyfus/sult hvis du absolutt skal terge normisser med det der.
Det er sporsmål de har enklere for å "finne opp" forklaringer på. Obduksjonsrapportene er harde kalde fakta som de har storre vansker med å vri seg unna siden det er en nodvendighet for å avdekke drapsårsak.
Det er noe som gjor dem jævlig forbannet for å si det mildt og det er den veien man må gå.
Hvordan forventer du egentlig at man skal obdusere en slik mengde lik, spesielt med tanke på at man også antar at likene ble destruert jbs?
hfbs om Holocaust
jbs