/danmarktråden/

Påskekyllingeudgaven

Attached: 1529873282447.png (811x554, 44K)

Other urls found in this thread:

vocaroo.com/i/s1HaIN4fWCbu
twitter.com/NSFWRedditImage

Vrolijk pasen, mine gutter

Hvad foregår der med det der påskespam i kataloget

Godmorgen, venner.

godmorgen
jeg har ligget i sengen i 3 timer

Den folelse når pigen du har været vild med de seneste seks år fylder 15 i dag. Hun er kun er et svagt ekko af den lille uskyldige pige jeg har været så betaget af i så mange år.

Tror at hun, som hun var i alderen 10-13, vil forblive mit ideal for evigt. Kan ikke forestille mig en smukkere pige end hende.

Attached: 0fa.jpg (3264x2448, 1.05M)

Du er ulækker og skal ud ellers er du under 18 og skal ud.

vocaroo.com/i/s1HaIN4fWCbu

HA ФAPEPЫ ХOЧУ

Attached: 15554700787333.png (1280x960, 1.91M)

Go'morgen Danmark er hyggeligt.

Jeg er stået op klokken 10 i dag så jeg kan drage ud på livets vej og udforske noget mere af den skov jeg var ude i for et par dage siden. Får mig lige en ordentlig solid tallerkenfuld havregrod da det nok bliver en lang tur.

Jeg formoder ud fra Nabokovreferencen at her er tale om spilopper?

Attached: A8420810-C9EE-4349-BFE7-131E628D4DA8.png (621x598, 217K)

Pædofober er ikke velkomne her, rejs tilbage hvor du kom fra

Sådan virker den ikke, mester
Pædofile er ikke velkomne her. Rejs tilbage hvor du kom fra

Hvor ny er du?

Lad mig gætte: Du kom hertil i '16?

Og hvad så? I det mindste kom jeg ikke fra Reddit i går.

hertil?

Ikke ham, men jeg er så er det ud, nybosse
jeg har været her i 10 år

>kalder andre ny
>er selv ny
du kan ikke selv opdigte det her

I det mindste har jeg et liv, tranny.

>hvor tror du vi er?

Attached: Screenshot_142.png (644x644, 936K)

Cope Achmed.

du lyder godt nok som en pædofil nybosse
du må hygge dig med det

Jeg er ham der postede det originale brev om hende den nu 15-årige pige.
Jeg kom faktisk forst hertil sidste år, hvilket jeg ser som en fordel. Havde jeg fundet Jow Forums som teenager ville jeg i en ung alder være blevet eksponeret til de pro-contact holdninger der hersker på Jow Forums, og det er muligt at jeg ville have taget dem til mig.

I steder fandt jeg ligesindede "nomaps" (non-offending minor attracted persons) og sympatisorer på bl.a. Tumblr og Twitter. Meget kan siges om disse normiesites, men de pædofile, der endnu ikke er bandlyst derfra, er hederlige mænd og (et overraskende stort antal) kvinder der kæmper for at afstigmatisere emnet og derved mindske misbrug af born. Derudover tilbyder de et stottenetværk til unge nomaps der måske ellers ville have folt sig så fortabte, at de ville blive apatiske for omverdenen og derved måske fole sig drevet til at begå forbrydelser da de alligvel intet ville have at miste.

I dag foler jeg ikke længere at jeg har brug for deres holden i hånden. Tværtimod synes jeg at det er trættende at hænge ud med andre pædofile. Mest fordi nomap samfundet, som de fleste andre steder på nettet, er meget US-centrisk, så udover at være forstående overfor pædofile skulle jeg også rumme konsflydende teenage drenge(piger) der identificerede som stjerneskud og opfattede he/she pronouns som et angreb. (Jeg kom engang i alvorlige problemer med de andre pædofile fordi jeg kaldte en person ved navn David for 'ham'). Vi var så politiske korrekte, at eksempelvis dét, at kalde trolde for 'retarderede', var grundlag for udstodelse - mange i vores eget lille nomap-samfund var nemlig selv retarderede i ordets bogstaveligste betydning, eller kendte nogen der var det, så 'retard' var et 'ablist slur', blev det vedtaget af de fire-fem overst befalende pædofile/sympatisorer. Josses.

Attached: 1485069425807.jpg (539x552, 30K)

Attached: IMG_20190420_121054_243.jpg (612x441, 47K)

altså du må gerne være pædofil bare du ikke udöver på dine lyster

>Josses.
Det må du nok sige.

Dejligt at se at der er nogen i tråden med en fornuftig indstilling.


I andre nyheder er tre kirker og fire hoteller blevet sprængt i luften i Sri Lanka. Der meldes om 200 dræbte og 500 sårede. For helvede altså. Jeg synes ellers lige at det var begyndt at foles som om at disse angreb horte fortiden til.

Attached: DrHZhvWWwAA9iS6.png (746x512, 105K)

Nysvans.

Ja, det er en fandens skam. Det må specielt være trist for en katolsk præst som dig.

Fortæl mig om de gode gamle dage på Jow Forums, da Moot stadig sad ved rattet og for 2016's Store Normie Invasion. Har kun hort skroner om den lovloshed der herskede i datidens vilde vesten.

Katolske præster er til drenge. Går ud fra at der, som i så mange andre tilfælde af mænd der er til små drenge, er tale om autopædofili (i.e. de er heteroseksuelle men tænder på tanken om sig selv som barn). Det er næsten som om at der er en sammenhæng mellem en stærk religios opvækst og hæmmet seksuel udvikling.

Lusk noget mere