/nederdraad/ paaseditie

Denk je is fissa?

Attached: 1555951099419.png (600x600, 92K)

Other urls found in this thread:

youtube.com/watch?v=RDgGmBGvpC0
youtube.com/watch?v=4M_l1xakj0g
youtube.com/watch?v=OM_uyMZ4_Tc
youtube.com/watch?v=6hCRafyV0zI
youtube.com/watch?v=5Wa_CwRK9I4
youtube.com/watch?v=R6PkDHuaXi8
youtube.com/watch?v=LDU_Txk06tM&t=75s
youtu.be/aAir6inas-I
youtu.be/dOQmE-BgVgA
youtube.com/watch?v=eke3l8Tmqdc
youtu.be/jofNR_WkoCE
youtu.be/2zNSgSzhBfM
twitter.com/SFWRedditVideos

>dvwg vdje

>dvw geen Geraldine vd

Attached: Geraldine.jpg (1024x576, 86K)

wie /hella cash/
youtube.com/watch?v=RDgGmBGvpC0

>wil stelen uit de appie
>word betrapt door Mustafa
>geef moslims de schuld dat je niet meer in de appie mag komen voor een jaar

Zitten er hier Katholieken in de draad?

Welke Bijbelvertaling moet ik lezen?
Ik heb al een kopie van het Oud Testament in de Staten-Generaal vertaling, moet ik naar hetzelfde opzoek voor het Nieuw Testament?

>Mustafa
>baan

Zal wel taakstraf zijn

this kankertatta is gefucked hahahahaha lekker voor him

>welke interpretatie van een woestijnideologie moet ik mijn leven aan wijden?

ik hoop de je kerk afbrand kankernepjood

Homo

projectie

dood aan het jodendom, christendom, en de islam, dood aan elke religie kankerzwakke kankermietjes

>>Mustafa
Het was Soufian, sorry

youtube.com/watch?v=4M_l1xakj0g

Heb je de Staten-vertaling niet gewoon in een bundel met zowel oud als nieuw? Ik weet niet hoeveel extra bijbelboeken jullie papen hebben maar als het goed is vind je de staten vertaling veelal gebundeld in oud en nieuw testamentisch.

Ik ben een trotse Katholiek en daar is niets mis mee.
Ik geloof dat Jezus me zal verlossen van het kwade.

Attached: bullet poem eric harris.png (1015x920, 226K)

mohammed was een nazi avant la lettre

Klepel is hetero.

steek het in uw gat

Attached: tumblr_mvjqzyQqHc1saa2xao1_500.gif (480x254, 422K)

iemand die hier predicate logic heeft gehad
inb4randstad

ik verdien een vd

ja maar heb het vak niet gehaald

Vdje ook goed?

Neuk jou, wij werken gewoon.

Soufian is een snitch

hmmm

nee

Attached: 1516573124534.png (720x1280, 732K)

ja heb et gehaald maar ben het alweer vergeten omdat het kknutteloos is

Ik hoorde volwassen allochtonen dit luisteren (ben overigens geen racist/rechts) maar dat was wel cringe. youtube.com/watch?v=OM_uyMZ4_Tc

youtube.com/watch?v=4M_l1xakj0g

Attached: tumblr_o3iewxa7LV1udrdilo2_250.gif (245x240, 1.78M)

weet jij toevallig of je bij het maken van een analytic tableaux twee afsplitsingen kan hebben binnen 1 ding zeg maar
bijv:
(Bb v ¬ Cb) ^ Fb -> Tb
Dan krijg je als het goed is aan de linkerzijde
¬(Bb V ¬Cb) ^ ¬ Fb
Herleid je dat naar
¬Bb
Cb
¬Fb
Of kan je twee takken aan de linkerzijde maken met
¬Bb
Cb
Nieuwe tak
¬Fb

Kanker, de tokkies zijn hier echt DNUG.
youtube.com/watch?v=6hCRafyV0zI

Heb je nu pas door dat allochtonen debiele muziek luisteren over hoe ze veel geld uitgeven voor badslippers?

Eerlijk gezegd luisteren meeste autochtonen ook debiele muziek. Rap is even kut als al die electronische zooi waar mensen pillen voor gebruiken.

nou weet ik weer waarom ik het niet gehaald heb

Attached: 1419427951090.jpg (250x188, 12K)

nou het was weer leuk
tabee

>hij heeft nooit een mescalinetrip op progressieve trance gehad

Ik ben het wel met je eens dat Elektronische Dansmuziek er teveel op ingericht is dat mensen er xtc op gebruiken, maar Amour Toujours van Gigi blijft een heerlijk nummertje.

Hee Adela, jij kent mij vast nog wel. Ik ben Fransica, de vriendin van Michel. Ik heb van Michel gehoord dat jij een Jan Smit app aangemaakt hebt en dat jij probeert onze leden af te pakken waar haal jij het gore teringlef vandaan tering tering teringwijf. Je laat gewoon iedereen met rust. Ze willen toch niet bij jou in de groep, want k heb, wij hebben allemaal iedereen al op de hoogte gebracht dat wij dat en niemand wil bij jou in de groep. Iedereen die jij toevoegt van onze Jan Smit app, die gaan zich gelijk er weer uitgooien. Daar heb ik wel voor gezorgd en Michel en Mark en de andere beheerders maar die ken je niet. Maar wat ben je waar haal jij het gore lef vandaan om onze vrienden af te pakken met je tyfus cholera kop. Je mag van mij lekker de tyfus krijgen. De tering en de cholera. En je laat iedereen van mijn Jan Smit app gewoon met RUST. Klaar. Basta. Want ik weet je ik weet je altijd wel te vinden hoor. Dusseh pas maar op met je teringtyfuscholerakop. Want ik weet je altijd wel te vinden. Als jij hier mee doorgaat dan ga ik je opzoeken. Ik weet je toch wel te vinden. Ik heb connecties genoeg. Dus pas maar op teringwijf.

nou nou nou

ma die heb weer een verkeerde kankerdatum ingepland dat ze.. ergens anders zou gaan slape UHH die zei- b-bel d'r op zegt ze OHH IK DACH DA JE FEESJE MORGE WAS tsk KANKEREZEL jonge ik zweer ik wor helemaal lauw wil ze weer hier kome slape ik zei hey luister ma ik zeg da gaat m nie worde ik zeg je boekt maar een fucking hotel ik zeg ik heb t godverdomme DRIE maande van te vore heb ik tege je gezegd dat t op één KANKER december is en dat k-kom je nou ineen keer van OH IK DACH DAT T ZATERDAG WAS eyy FAKKA man en eindstand ik vraag aan me ma en Koert hebbe jullie een partytent? Ja we hebben een partytent! is die dicht aan de zijkant? Ja Tom hij is DICHT aan de zijkant IK HAAL DIE KANKER PARTYTENT OP, IK ZET DIE KANKER PARTYTENT UIT EN WAT IS DIE OPEN KANKER ZIJKANT

bewijs?

ja ik dus ook niet

Attached: 1532432871354.png (350x350, 212K)

Ik dacht dat dit vnl. voor kinderen was.

ik luister dit

youtube.com/watch?v=5Wa_CwRK9I4

Het is uit met m'n vd
youtube.com/watch?v=R6PkDHuaXi8

Nee, even eerlijk, ik voel me best wel kut

Gerucht gaat dat Adela die avond het hoofd van een Volendammer in haar bed aan trof

Dat is tenminste muziek om lol op te maken en niet "ik ben een dikke turk kan mijn penis niet zien dus als ik flex met D2 merch dan willen chicks mij misschien" muziek

aha en jij denkt hier zomaar terug te kunnen komen?

geen idee ik haat kkr kneuzen die stoer doen

Koek paal meer

Ik ben hier altijd al gebleven en niemand die mij zou kunnen stoppen

youtube.com/watch?v=LDU_Txk06tM&t=75s

Alle maagden zijn hetero.

G O D V E R D O M M E HOE FUCKING MOEILIJK IS HET OM EEN DOODLE OF DATUMPRIKKER TE BEGRIJPEN?! JE ORGANISEERT IETS EN MAAKT EEN DOODLE, MET EEN AANTAL POTENTIELE MOMENTEN OM SAMEN TE MEETEN. HET MOMENT DAT JIJ JEZELF ALS BESCHIKBAAR AANGEEFT IN EEN DOODLE, STAAT DIE DATUM / DAT MOMENT / DIE PERIODE ALS RESERVERING IN JE AGENDA: MOGELIJK IS DAN HET EVENEMENT DAT IK WIL GAAN PLANNEN. WORDT DE DATUM UITEINDELIJK GEPRIKT EN KUN JE NIET, DAN BEN JE FUCKING INCAPABEL EN MOET JE JE AGENDA GAAN FIXEN. EEN ANDER GEVOLG IS NATUURLIJK WEL DAT DE ACHTERLIJKE KANKERMONGOOL DIE DE DOODLE IN ELKAAR BEUNT EVEN TWEE SECONDEN MAG NADENKEN OVER DIT HELE KUTPRINCIPE EN NIET HET HALVE JAAR HOEFT TE GEVEN ALS MOGELIJKE OPTIES. TEN SLOTTE MOGEN DE DEELNEMERS OOK EVEN TWEE SECONDEN NADENKEN EN ZO DICHT MOGELIJK BIJ ELKAAR INVULLEN, ZODAT JE ZO SNEL MOGELIJK JE RESERVERINGEN KUNT OMTOVEREN IN AFSPRAKEN EN VRIJHEID *G O D V E R D O M M E S T E L L E T J E K A N K E R R E T A R D S*

youtu.be/aAir6inas-I

Vannacht had ik een natte droom. Het begon allemaal in de tweede kamer. Ik was met school op excursie en opeens hoor ik Thierry Baudet mijn naam roepen. Ik snelde naar hem toe, en ik kuste hem op zijn mond. Vanuit mijn ooghoek zag ik een nieuwsgierige bulgy wulgy de kop opsteken. Ik haalde Thierry's pielemuis uit zijn broek en stak hem in mijn mond. Ik genoot van de zoete muskus smaak van Thierry's notensap. Thierry Baudet wist helemaal niet dat ie gay was, maar ik kalmeerde hem. Een beetje gay is okay, Thierry, en hij gaf me gelijk.

moet je tweeten naar hem!

Vannyacht had ik een nyatte dwoom. Het begon awwemaaw in de tweede kamew. Ik was met schoow op excuwsie en opeens hoow ik Thiewwy Baudet mijn nyaam woepen. Ik snyewde nyaaw hem toe, en ik kuste hem op zijn mond. Vanyuit mijn ooghoek zag ik een nyieuwsgiewige buwgy wuwgy de kop opsteken. Ik haawde Thiewwy's piewemuis uit zijn bwoek en stak hem in mijn mond. Ik genyoot van de zoete muskus smaak van Thiewwy's nyotensap. Thiewwy Baudet wist hewemaaw nyiet dat ie gay was, maaw ik kawmeewde hem. Een beetje gay is okay, Thiewwy, en hij gaf me gewijk.

thierry is 1000% hetero

Afgelopen maandag Mr Rightnow weer gezien.. en het voelde niet meer goed. Een van de dingen waardoor ik zo tot hem aangetrokken was/ben, is dat hij open was naar mij toe. Dat was ook wat hij zocht, en waardoor we in eerste instantie zo goed klikten. Via de app is hij dat nog wel enigzins, maar maandag kwam hij binnen, wilde eigenlijk niks, behalve seks, en ging daarna ook direct weer weg. En voor mij, als mensen-mens, was dat niet fijn.

Ik heb hem gisteren laten weten dat ik echt weet dat er niet meer in zit dan af en toe seks, maar dat het me dan nog steeds minstens zoveel gaat om de mens met wie ik dat heb, als puur om de ontlading, en dat ik, als hij te bang is om zichzelf wat meer te laten zien, niet meer opensta voor een ontmoeting.

Hij leek zowaar teleurgesteld, misschien zelfs een beetje gekwetst, gaf ook aan dat hij het ook allemaal moeilijk vindt, maar dat hij me wel snapt. Hij gaat vrijdag voor 2 weken naar Taiwan voor werk, wat hem de hoognodige afstand gaat geven van alles, en gaat in die tijd, als hij dan toch 's avonds alleen in zijn hotel zit, maar eens even bij zichzelf te rade.

Om eerlijk te zijn moet je een heel hoog IQ hebben om Rundfunk te kijken. De humor is extreem subtiel, en zonder VWO diploma zullen de meeste grappen volledig langs de gemiddelde kijker heen gaan. Ook belangrijk is de nihilistische instelling van het leidende duo, die zo vernuftig verwoven is in hun personages - hun persoonlijke filosofieën zijn bijvoorbeeld grotendeels gebaseerd op Narodnaya Volya-literatuur. De fans begrijpen deze stof; ze hebben het intellectuele vermogen om de ware diepte van de grappen te bevatten, te realiseren dat ze niet alleen grappig zijn, maar ook iets dieps zeggen over de hedendaagse maatschappij. Als gevolg hiervan is het duidelijk dat mensen die Rundfunk niet leuk vinden dan ook echt te dom om te poepen zijn. Natuurlijk waarderen ze bijvoorbeeld de existentiële uitspatting van Marietje niet: "Samenwonen! Wie wil m'n kut zien!" wat in zichzelf een cryptische verwijzing is naar de Russische epos Vaders en Zonen van Turgenev. Ik moet al lachen bij de gedachte dat een van die onnozele sukkels op z'n kop staat te krabben uit verwarring als ze het geniale werk van Tom en Yannick op hun beeldschermen meemaken. Wat een idioten. Wat meelijwekkend.

En ja, ik heb een Rundfunk tatoeage. En nee, je mag hem niet bekijken. Ik spaar 'm voor de dames - en zelfs dan moeten ze bewijzen dat ze binnen een marge van 5 IQ punten zitten van het mijne (liefst lager). Niks persoonlijks hoor, jochie.

youtu.be/dOQmE-BgVgA

De uiw van Minyewva spweidt zijn vweugews bij ‘t vawwen van de avond.
En dat gewdt nyiet awween voow deze avond, beste vwienden, beste campagnyegenyoten, beste pawtijgenyoten, beste kompanyen. Nyu pas, in deze waatste uwen, van de dag nyamewijk, komen de powws binnyen, komen de nyieuwtjes binnyen, weten we hoe we ewvoow staan, hebben we kennyis uvw wat ew vandaag gebeuwd is.
Maaw die uiw van Minyewva swaat nyiet awween op deze avond pas zijn vweugews op. Het is bwedew. Vaak duuwt het tot het moment dat het bijnya voowbij is voowdat we ons weawisewen wat we hebben en wat we hadden moeten koestewen. Aws het bijnya te waat is.
En zo staan we hiew, vanyavond, te ewfdew uwe, wettewwijk, te midden van de bwokstukken van wat ooit de gwootste en mooiste beschaving was die de wewewd ooit heeft gekend.
Een beschaving die awwe uithoeken van de wewewd bestweek, die vow zewfvewtwouwen was, en die de mooiste awchitectuuw, de mooiste muziek en de mooiste schiwdewkunst heeft voowtgebwacht die ooit ondew de stewwenhemew heeft bestaan.
Ons wand maakt ondewdeew uit van die beschavingsfamiwie. Maaw nyet aws aw die andewe wanden van onze boweawe wewewd, wowden we kapot gemaakt doow de mensen die ons juist zouden moeten beschewmen.

Hoi,
Hopelijk is er hier iemand die mij kan helpen.
Ik heb zoals de titel al zegt een obsessie voor voor borsten. Alle soorten, groot, klein, stevig, minder stevig, noem het maar op. Ik vind borsten prachtig.
Ben ik nu vreemd?
Mijn vrouw weet dat ik het liefst de hele dag haar borsten streel, en steeds de behoefte heb om ze aan te raken. Maar zij is niet heel seksueel actief. Dus dat geeft soms wat eenrichtingsverkeer. Het gaat zelfs zo ver dat ik haar tijdens mijn slaap betast... Wat mij dan weer een naar gevoel geeft achteraf.
Nu zou ik graag ook eens de borsten van een andere vrouw aan willen raken, om te voelen hoe dat is. Is dit ook vreemd dat ik die behoefte heb?
Je stapt ten slotte niet zomaar op een vrouw af en vraagt haar om haar borsten te mogen aanraken.
Wat kan ik er aan doen?

Lieve lezers, ik ben een gelukkige Amsterdamse man (35) met een een hele lieve vriendin (34) en een prachtige dochter van 4.

Alles gaat super goed, alleen op seksueel gebied liggen onze wensen toch best ver uit elkaar. Mijn vriendin is meer vanilla, en ik wil juist veel meer ontdekken en begin me steeds meer in BDSM te verdiepen. Omdat we elkaar het beste gunnen, hebben we sinds kort besloten een open relatie te beginnen. Zij vindt t prima als ik mijn seksuele wensen ga ontdekken, en wie weet wil zij er ook gebruik van maken, mocht de situatie zich voordoen. De enige voorwaarde is dat het alleen om seks moet gaan. Verliefd worden is dus echt een no go, en we willen het niet van elkaar weten. (Don’t ask, don’t tell). Dus af en toe seksuele contacten, of zelfs een vaste sexbuddy moet prima kunnen dus.

Zojuist voor het eerst klaargekomen sinds ~7 dagen

ik heb een vervelende kwestie en durf er eigenlijk niet zo goed over te praten.
op deze manier (via het scherm) kan ik mij hopelijk duidelijk maken en wat adviezen van jullie krijgen.

ik sla nogal vaak de hand aan mezelf en nu heb ik hele droge penishuid. nu heb ik wel tijgerbalsem, maar als ik dat opgesmeerd heb gaat alles alleen nog maar meer branden. bovendien ziet mijn eikel er daarna als een gedroogde rozijn uit. alleen dan groter.

kunnen jullie advies of tips geven wat ik aan mijn droge huid kan doen? ik trek mij ongeveer 8 keer per dag af en sta steeds op springen. mijn laatste vriendin zag er ook geen heil meer in.
nu ben ik weet alleen. wie heeft er advies voor mij?

groetjes,
herman

Lmao

ik jos sowieso maar max 1x per week

>dvw onironisch hetzelfde probleem

Wie hier /katholiek/?

kankerchristenhond

youtube.com/watch?v=eke3l8Tmqdc

Om eerlijk te zijn moet je een heel hoog IQ hebben om een FvD stemmer te zijn. De standpusten zijn extreem subtiel, en zonder Gymnasium diploma cum laude zullen de meeste opvattingen volledig langs de gemiddelde stemmer heen gaan. Ook belangrijk is de nihilistische instelling van het leidende duo, die zo vernuftig verwoven is in hun personages - hun persoonlijke filosofieën zijn bijvoorbeeld grotendeels gebaseerd op Nietzsche en Spengler. De fans begrijpen deze stof; ze hebben het intellectuele vermogen om de ware diepte van het partij-programma te bevatten, te realiseren dat ze niet alleen pragmatisch zijn, maar ook iets dieps zeggen over de Nederlandse maatschappij. Als gevolg hiervan is het duidelijk dat mensen die de FvD niet leuk vinden dan ook echt te dom om te poepen zijn. Natuurlijk waarderen ze bijvoorbeeld de existentiële uitspatting van Thierry niet: "Vrouwen willen gedomineerd worden!" wat in zichzelf een cryptische verwijzing is naar de Duitste filosofie klazieker de fenomenologie van de geest geschreven door Hegel. Ik moet al lachen bij de gedachte dat een van die onnozele sukkels op z'n kop staat te krabben uit verwarring als ze het geniale werk van Thierry en Theo op hun beeldschermen meemaken. Wat een idioten. Wat meelijwekkend.

En ja, ik heb een lavendel tatoeage. En nee, je mag hem niet bekijken. Ik spaar 'm voor de dames als ze nee zeggen - en zelfs dan moeten ze bewijzen dat ze binnen een marge van 5 IQ punten zitten van het mijne (liefst lager). Niks persoonlijks hoor, jochie.

Attached: 374637623762.jpg (800x450, 47K)

Attached: 1532012697750.png (900x450, 143K)

Ik was nog maar twaalf jaar oud. Ik hield zo veel van Kees van der Staaij, ik had alle bijbels en psalmen. Ik bad elke nacht naar Kees voor ik ging slapen, danken voor het leven wat ik gegeven ben. “Kees is liefde”, zei ik dan, “Kees is leven”. Mijn vader hoort mij en noemt mij een dom anusjoch. Ik wist dat hij gewoon jaloers was voor mijn geloof in Hem. Ik noemde hem een zondaar. Hij slaat mij en sluit me op in de kledingkast. Ik ben aan het huilen nu en mijn gezicht doet pijn. Ik lig in bed en het is erg koud. Een hitte gaat mijn richting in. Ik voel het. Het is Kees. Ik ben zo blij. Hij fluistert in mijn oor, "Dit is mijn gebed". Hij grijpt mij met zijn krachtige klamme handen, en legt mij op mijn knieëen. Ik spreid mijn Mond voor Kees. Samen met hem zongen we opwekkingsliederen. Kees zingt zoveel harder, maar ik moet mijn liefde voor God naast hem kunnen laten blijken. Ik zing zo hard. Ik wil God spiritueel kunnen bevredigen. Kees laat een machtige Amen horen, terwijl God de lucht vult met zijn liefde. Komt mijn vader binnen. Kees kijkt hem recht in de ogen aan, en zegt, “Het is nu allemaal gezegend”. Kees stijgt op naar de hemel. Kees is liefde. Kees is leven.

Liever Turks dan Paaps

hoe zorg ik dat christenen niet steeds aan mijn deur komen, ze blijven maar terugkomen

youtu.be/jofNR_WkoCE

Mash'allah fuck t*ttas

Ik larp als katholiek voor een gratis maaltijd bij de kerk elke maand. Vind de kerk wel kankercomfie, maar er komen echt rare figuren daar.

LEIDUHHH

Attached: 09978.png (599x363, 38K)

Man: It doesn't exist

zoals de vent die alleen komt voor gratis maaltijden, kankerzwerver?

zijn jullie echt geestesziek (links) of is dat een facade die je aan neemt wanneer ik er ben om mij te pesten

youtu.be/2zNSgSzhBfM

vrouwen zijn gewoon te beta om meer geld te vragen imke.

Mijn liefde voor een uitkering is groter dan mijn haat voor buitenlanders

Wie is die Imke waar het steeds over gaat?

Attached: 1550010277545.png (932x1200, 264K)

mijn pvda leraar heeft mij dermate geindocterineerd

lmke

Dit soort denken is wat school schieters ook hebben.
>Ik heb het slechter dan
>dat komt door hun
>Dus zij moeten dood
>Het is niet mijn schuld
>Zij waren de schuld voor hun dood en de dood van anderen

het is extreem kinderachtig.
Vrouwen als deze zijn nooit volwassen geworden en nu ze te oud zijn om alles aangedragen te krijgen door mannen die voor hun als een blok vallen moeten ze dus iets doen om hun achterstand te verklaren.

>Makkelijk = iedereen behalve ik heeft schuld
>Moeilijk = ookal zou iedereen schuld hebben ik ben zelf verantwoordelijk voor mijn eigen oplossingen.

Amsterdamanon doe niet zo auti kkt*tta

Oke leo de kankerschizo

Ik ben vast niet de enige die een kankerhekel heeft aan nikkers