Serieus? vertel me een verhaal aub? Moet je veel betalen voor haar? Of haar familie helpen ofzo?
/nederdraad/
>dvw verkeerd practicum voorbereid
Niet racistisch bedoeld, maar mijn Servische vd haar moeder is precies zo. Mijn vd heeft nu geen auto en haar moeder stelde voor dat ik als man voor haar een auto moet kopen omdat het mijn toekomstige vrouw en moeder van mijn kinderen is, dus dan moet ik een auto van mijn geld voor haar kopen.
Maar ook gewoon met andere dingen, haar moeder verwacht dat ik en mijn VD allebij stevig in God geloven, en dat doen mensen daar in het algemeen. Het idee dat je niet zou geloven is ondenkbaar, mijn schoonmoeder weet niet eens dat ik nooit gedoopt ben omdat mijn vader dat niet wilde.
Ook de helft van iets betalen is raar, haar moeder laat haar man gewoon voor alle etentjes betalen en vind dat normaal, het idee dat mijn vd en ik samen de rekeningen splitten vind ze niet normaal.
wauw, geen servische vriendin voor mij aub
HOER
goeiemorgen
sebiet naar me nest ja
oetz zijn alle 3de wereldlanden vrouwen zo
Slavische vrouwen komen sowieso vaak met baggage, vaak zijn ze in het westen omdat ze daar straatarm waren, en veel oorlogsvluchtelingen ook.
Je moet ook minstens één keer per jaar terug naar het thuisland, en dan is het de bedoeling dat jij mee gaat en de familie je goedkeurt.
Toen ik daar was zagen ze ook meteen dat ik er niet heel Nederlands uit zie, en vroegen ze via mijn vd, "wat voor ras is dat?". Dat is daar gewoon normaal en dat moet je accepteren. Ook vaak bij haar ouders langs, veel vaker dan Nederlandse families, en ook belangrijk dat je een goede band met haar moeder hebt, die daarna je helemaal vol zal proppen met gerechten uit het thuisland.
De rest van haar familie moet je alsof het jou familie is behandelen, dat betekend dus ook dat je haar neven en nichten altijd te hulp moet schieten, want neven en nichten bestaan niet, dat heten gewoon broer en zus.
Slavische vrouwen zijn ook extreem gefocused op hoe je overkomt en er uit ziet naar de buitenwereld, want die kunnen over je gaan praten, dus even naar de appie lopen in een Star Wars T-shirt kun je wel vergeten, en een uur wachten voordat ze zich hebben omgekleed is ook niks speciaals.
Ook erg gefocused op tijd, dus je moet altijd stipt op tijd aankomen, dat Nederlandse, "uurtje of 2" dat bestaat niet voor Slavische vrouwen.
DAAR IN DAT KLEINE CAFEEE AAN DE HAVEN