Lihaisa leirituli yössä Linan kanssa painos.
/mämmi/
Other urls found in this thread:
politiscales.net
archive.is
youtu.be
twitter.com
Keittiö tuoksuu simalle ai että
hyi vittu että viime lanka olikin paska
ei tarvi yrittää puhua mistään pierustusta syvemmästä jos ajatuksenjuoksu on tolla tolalla ei helvetti
mun yheksäs value on aika mitä en tuhlaa toho
Onko soju mistään kotoisin?
Tässä uusi pasta jokaisen uuden painoksen alkuun
eiku oho älkää tehkö tätä, tää ei ollukaan se mitä mietin
olen epäpoliittinen
tää se oli
Oho vai voi täällä poistaa viestejä, kappas
Kun henkilö paniikkia, ne poikkeavat normaalista. Pelko ohjaa heitä olemaan kuin eläimiä. Joskus kaikki on tyhjä ja heillä ei ole tunteita. Se, mitä ihminen voi tehdä tässä tilassa, on hullu. Yhtäkkiä mukavin henkilö voi tulla epäinhimilliseksi.
Se on sama kuin luokan hiljainen lapsi kiusataan ja yhtäkkiä voittaa vastaan kiusaajista. Pelko on välttämätön hengissä. On parempi olla joutumatta tällaiseen tilanteeseen ensinnäkin.
eiku oho älkää tehkö tätä, tää ei ollukaan se mitä mietin
neekeri
neekerineekerineekerineekerineekerineekerineekerineekerineekeri
Ei kello ole vielä kahta
Siis eihän kukaan oo kieltämässä etteikö saisi olla maskuliininen, tehdä ja tykätä klassisen miehekkäistä jutuista. Ainoa mitä pyydetään on se että annettaisiin niiden jotka eivät sovi tuohon muottiin olla omia itsejänsä. Ainakin minun teiniaikoina homofobia oli vielä todella vahvaa jätkien keskuudessa. Ja sen homofobian takia sai sitten kaikki epämiehekkäät heterotkin syrjintää osakseen. Yläasteella sain vittuilua ja kiusaamista osakseni kun mulla oli pitkät hiukset ja olin laiha. Kerran sitten nää yhdet janarit veti mut vessaan ja leikkasi ponnarin mattopuukolla veks. Helvetti soikoon mitä touhua kun tässä muistelee. Se tuntui kyllä todella kamalalta. Leikkasin itseni protestiksi kaljuksi ja aloitin tukan kasvattamisen alusta.
postaa tissit
Olen mies. Eikö se käynyt ilmi viestistäni?
104743656
en kysynyt
Mitä vittua
tätä anime tekee sinun ajatuksenkululle
>Siis eihän kukaan oo kieltämässä etteikö saisi olla maskuliininen, tehdä ja tykätä klassisen miehekkäistä jutuista. Ainoa mitä pyydetään on se että annettaisiin niiden jotka eivät sovi tuohon muottiin olla omia itsejänsä
No täähän se ois
semmoset sinipilleri setit siellä
juon Viru Valge
Kiva nollapostaus
Kuulostaa kauheaa. "Kun tuodaan poikaystävänne kotiin, minä terrorisoin häntä silmiesi edessä," veljeni. Muutama vuosi myöhemmin olen dating poika, ja hän haluaa tulla kotimaassani. Tiedän, että veli ei olisi tehnyt sitä, mutta pelko oli edelleen olemassa.
En usko, että kenenkään pitäisi joutua pelkäämään olemasta kuka he ovat.
mitä anime?
perustelin jo edelliseen mämmiin, mutta senkus jatkat naivia uskomustasi että yhteiskunnalle tekee hyvää sallia kaikkien tehdä mitä huvittaa ilman rajoja
Sirkku Painoksen
Kerro minulle totuus, oi punapilleröity nyymerö.
Tiedän kyllä, että äärimmäisen kovat ja kylmät arvot ovat nykyään kovassa nosteessa nuorten miesten keskuudessa.
>mutta senkus jatkat naivia uskomustasi
Kiitos
vapaankasvatuksen hedelmiä voi tavata mielisairaalan puolelta jos kiinnostaa
Uskotko että esimerkiksi homous on asia jonka voi kitkeä yhteiskunnasta pois jos niin vain halutaan?
Oho vedin taas melkolailla maksimit.
Huii tosi reunakasta! Saisko vielä pari Pinochet helikopteri meemukuvaa?
Monilla eläinlajeilla on merkkejä homoseksuaalisuudesta. Apinat, pingviinit, delfiinit, lepakot ja paljon muuta. Et voi poistaa sitä. Se on biologista.
kyllä, mutta kaikilla ongelmilla, joita nämä maat tekevät, vain nuke se. Saamme öljyn, eikä enää islamia.
ei taida löytyä vasta-argumenttia
merkkaan vihkoon voiton
archive.is
Onko tämä nyt sitä kotoutumista, kun uusio-Vantaalaisetkin pääsee otsikoihin?
>”Raiskauksen jälkeen mies pakkasi uhrille mukaan 12 olutta, tupakkaa ja karkkia.”
aika outoa käytöstä, veikkaan että oli huora ihan ite mukana menossa ja nyt vaan tullut katuma päälle
Argumenttisi taisi olla että homot tulisi tappaa. Eipä mulla siihen mitään sanottavaa ole. Sunkin kannattaisi ryhtyä ääri-islamistiksi ja muuttaa Saudi-arabiaan jos tuollainen meininki kiinnostaa.
ei tarvi tappaa kun esittävät heteroa kun muuten kohtaa kuolema
NEEKERI NEEKERI NEEKERI NEEKERI
Yöllinen neekeriviesti
Ja tässä ajattelin, että aivoni oli perseestä. Mene takaisin saudia-arabiaan, sandnekkarit.
eli ei perusteluja, pelkkää eläimellistä ulinaa a la ala-aste
väittely on päättynyt, minä voitin, olin oikeassa ja myönnät tämän myös luovutuksellasi, kiitos
Ei järin kestävä malli. Ihmiset piilottelevat todellista seksuaalisuuttaan ---> lisää mielenterveysongelmia ja syrjäytymistä
lähteitä tommoselle väittämiselle että lisää mielenterveysongelmia ja syrjäytymistä, kun katsotaan faktoja niin nykyään on paljon enemmän nuita ongelmia
Ei ole mitään syytä ottaa tätä syöttiä enää. "Jokainen, joka sanoo olevansa kuningas, ei ole todellinen kuningas". Sama koskee keskustelua.
Miten suomennetaan "no-brainer"
Ei-aivoli?
kyssyttää
Tarkoitatko tuota homotappajaa?
ilmiselvä
Kyllä.
on perjantai
Niin, mitenköhän se oman todellisen minän jatkuva piilottelu ja kieltäminen voisi johtaa mielenterveysongelmiin? Ei luulisi olevan kovin vaikeaa ymmärtää jos tajuaa mitään psykologiasta.
Se että nykyään on enemmän mielenterveysongelmia ei johdu siitä että homoillakin on oikeudet. Maailma on muuttunut hektiseksi mössöksi, internet, some ja kovat menestymispaineet ovat syynä mt-ongelmien kasvuun. Toisinsanoen nyky-yhteiskunta.
Tunnahan tykkää aina välillä soitella psytrancea
>> 104745287
tapa minut.
>> 104745398
Onko trance-intoilija?
Vissiin siellä Goalla pyöriessään tykästynyt psytranceen. Kyllä se Kosmos festareilla joraili vaimonsa kanssa tanssilattialla viime kesänä.
> (You)
Eh, minä suosin metal.
Hyvä sinulle kuitenkin.
Et ole tarpeeksi progressiivinen internationaali kommunisti joten olet rasistinatsi. Valitan.
mut ku yritän tosi kovasti
Mitähän mieltä nyt tästäkin olisi, taidanpa mennä ihan vain nukkumaan.
Ompi hiljasta.
Isoja lentotukialuksia
Nii
Pakko mennä nukkumaan. Hyvät yöt kivanyymillekkin.
Katoin Senko-san ep3. Oispatuksen määrä kasvaa kasvamistaan. Ei helekutti, oispa vaimoäitikettuyde.. Samaistuminen on vahvaa että kaupassa käynti on vaa pakotuksen tarve sen sijaan että siitä voisi saada nautintoa jonkun kanssa. Naapurin tyttö on aika kivan olonen, eipä tässä muuta.
Sen irtirevitty häntä on (oli) tilattavissa.
Mitäs mä sillä? Eihän mulla ole tytydeä kelle laittaa sitä, ja omasta takaa omistan jo oikean ketuntaljan kunnon mofumofu hännällä.
Käytät tyynynä
huomenta
Mennäänkö nukkumaan?
Onpi aamu jo. Et voi enää nukkua!
mun sytkäri on kadonnut yön aikana
lainasin ja unohtu taskuun sori siitä. palautan huomenna
Päikkärit sit vähhän venähti, klo 17 menin sohvalle ja keskiyöllä heräsin
ei siinä sit auttanut oikein muuta tehdä kuin jatkaa unia aamuun asti
On ollut aivan helvetin huonotasoisia lankoja taas vaihteeksi. Mämmille taisi käydä pressanvaalit 2016, ylilaudalta tulvi syöpäläisiä jotka eivät ikinä palanneet takaisin. Taitaa olla aika pitää pari viikkoa taukoa
Hmm sri-lankan tero ris meistä ei näköjään puhuta enää halaistua sanaa mediassa...
Ketä kiinnostaa sir lanka
en edes tiedä millä mantereella se sijaitsee
Minkä otatte
En ainakaan vinosilmä meemikoiraa, kultainennoutaja/labradori/saksanpaimen/australianpaimen menis
Tuon joka ei mahtunut riviin ja himmailee kontin luona yksikseen
Nojoo, australianpaimen on aika perustettu rotu. Itse en ikinä ole noista noutajista välittänyt ja saksanpaimenet olis ok jos ne ei olis ylijalostettu lantiot paskaks
Miss yall, love you even more
Nyt ois pojat kaffia.
Kaikki säännöt on tehty rikottaviksi .
*rikkoo nyymin sääntöä sääntöjen rikottavuudesta*
mitä tuolta oikeelta valuu tonne kahviin?
Olettaisin makeutusaineeksi.
Mielipiteenne tästä meemistä?
mällääminen ei riipu palleista
do you guys like fluffy ponies?
>herää yöllä naisen kirkumiseen
>tapahtuikohan naapurissa murha
>yritä jatkaa unia mutta rääkyminen jatkuu
>se olikin mulkku kettu mun ikkunan alla
pitävät muuten aika vittumaista ääntä, ei yhtään samanlaista ku mitä siinä biisissä väitettiin
Ei kettu kyllä naisen kirkumiselta kuulosta.
Sillä oli kiima-aika ja se yritti houkutella nyymiä luokseen
Kamalia kyllä nuo, joista ei osaa sanoa onko nainen vai kettu.
*asentaa nyymiin gps jäljittimen*
Kyllä tuo unenpöperössä vähän
Et sitten ole kuullut tarpeeksi naisten kirkumista tai kettujen karjumista. Meinaan, tuossa ei ole mitään inhimillistä, niin en ymmärrä miten joku erehtyisi luulemaan naiseksi.