Kun henkilö paniikkia, ne poikkeavat normaalista. Pelko ohjaa heitä olemaan kuin eläimiä. Joskus kaikki on tyhjä ja heillä ei ole tunteita. Se, mitä ihminen voi tehdä tässä tilassa, on hullu. Yhtäkkiä mukavin henkilö voi tulla epäinhimilliseksi.
Se on sama kuin luokan hiljainen lapsi kiusataan ja yhtäkkiä voittaa vastaan kiusaajista. Pelko on välttämätön hengissä. On parempi olla joutumatta tällaiseen tilanteeseen ensinnäkin.
Jack Wilson
eiku oho älkää tehkö tätä, tää ei ollukaan se mitä mietin
Siis eihän kukaan oo kieltämässä etteikö saisi olla maskuliininen, tehdä ja tykätä klassisen miehekkäistä jutuista. Ainoa mitä pyydetään on se että annettaisiin niiden jotka eivät sovi tuohon muottiin olla omia itsejänsä. Ainakin minun teiniaikoina homofobia oli vielä todella vahvaa jätkien keskuudessa. Ja sen homofobian takia sai sitten kaikki epämiehekkäät heterotkin syrjintää osakseen. Yläasteella sain vittuilua ja kiusaamista osakseni kun mulla oli pitkät hiukset ja olin laiha. Kerran sitten nää yhdet janarit veti mut vessaan ja leikkasi ponnarin mattopuukolla veks. Helvetti soikoon mitä touhua kun tässä muistelee. Se tuntui kyllä todella kamalalta. Leikkasin itseni protestiksi kaljuksi ja aloitin tukan kasvattamisen alusta.