Geen tolerantie voor LHBT
Welkom: Normale mensen
Niet welkom: LHBT'ers
Geen tolerantie voor LHBT
Welkom: Normale mensen
Niet welkom: LHBT'ers
Other urls found in this thread:
youtube.com
youtube.com
youtube.com
youtube.com
youtu.be
youtube.com
youtube.com
youtu.be
youtube.com
youtube.com
youtube.com
twitter.com
gecontroleerd
>Niet welkom: LHBT'ers
gebaseerd
Dutch language sounds like a mix of German and English spoken by a mentally challenged person with a speech impediment.
KIES JE VECHTER
wie /hella cash/ hier
youtube.com
Is dit de waarheid, of is dit wat jouw behandelaars je wijs hebben gemaakt?
Fiona je bent gewoon een kerel.
Een operatie om je geslacht te veranderen is net zo onzinnig als een operatie om anorexiapatienten dunner te maken. Er is niets mis met je lichaam. Het probleem zit in je hoofd en daar moet je het dan ook behandelen.
Dit. Bij anorexia ga je ook niet tegen de patiënten hun waanbeelden bevestigen.
niemand heeft me iets wijs gemaakt ik haat het om een vent te zijn ik haat het om terug te gaan ik wil het niet ik voel me zo kankerziek als een vent ik wil gewoon hulp hebben van mensen die me niet in een vent willen veranderen
Mensen begrijpen niet dat als je geboren bent je een soort paspop bent die eerst door meerdere DNA baden moet gaan voordat je uiteindelijk echt een eigen persoon bent, iedereen is bij zijn geboorte een soort van een vrouw met tepels en geen penis. Mannen hebben tepels omdat dat het voorbeginsel is voordat je lichaam zich ontwikkelt tot iets anders.
Bij mensen die transgender zijn is tijdens deze DNA baden vaak teveel van mannelijke of vrouwelijke genetica en/of hormonen. Mensen die transgender zijn dus niet letterlijk geboren in het verkeerde lichaam, dat is een uitdrukking om het wat makkelijker begrijpbaar te maken.
Deze mensen zijn voor ze de transitie aangaan van man naar vrouw of andersom dus het gender wat ze waren en noemen deze tijd ook vaak de tijd dat ze als het andere gender door het leven gingen. Maar ondertussen zijn ze wel meer mannelijk of meer vrouwelijk dan andere mannen of vrouwen, Wanneer ze de transitie maken is dat vaak omdat proffesionelen de situatie hebben bekeken en begrijpen dat ze deze persoon zijn leven beter zullen maken door deze persoon de transitie te laten maken.
jongens stop eens met haar lastig te vallen en te doen alsof je haar helpt
>ik haat het om een vent te zijn
Pleeg dan gewoon zelfmoord
>die me niet in een vent willen veranderen
je BENT letterlijk en vent en ipv je problemen op te lossen wil je weg rennen van je problemen door te doen alsof je geen man bent.
ach gewoon niks van aantrekken van iedereen hier, iedereen hier is lekker hoekig vandaag en dat merk je ook
Dat weten we nu wel, best logisch gezien de locatie
Die baan mag nu wel eens komen. Ik begin nu wel een beetje nerveus te worden met mijn wegwerp diploma.
Waar is 166cm?
Na de transitie ben je trouwens gewoon het gender wat je wilt zijn, je hebt bijna alle culturele en sociale karakteristieken van het gender wat je wilt zijn, en bent dus meer het gender dat je wilt zijn dan het gender dat je was.
Oké, je haat het misschien om een man te zijn. Maar hier is het punt, denk jij dat je het niet gaat haten om als een nep vrouw te leven? Dat je elke dag in de spiegel moet kijken met het idee dat je nu in geen enkel geslacht past? Dat iedereen op straat moet twijfelen wat ze tegen jou moeten zeggen? Wij zijn de mensen die je daadwerkelijk een spiegel voor je neerzetten en je willen helpen. Die psychiaters doen gewoon hun werk. Het kan ze geen worst schelen wat jouw echte aandoening is.
Psuedo wetenschap. Kijk dit:
youtube.com
maak jezelf dit maar wijs, lmke.
>Kijk dit:
>youtube.com
dit^
>Je hebt bijna alle culturele en sociale karakteristieken
Onzin! Transgender zullen nooit het vrouwlijke loopje leren. Ze zullen nooit dezelfde gedachtengang van een vrouw bezitten. Ze zullen nooit de vrouwlijke instincten bezitten. Die sociale lulkoek eromheen hebben ze er gewoon bij bedacht om geslachtsverminking te kunnen rechtvaardigen.
Als ze zich als vrouw fijner voelt dan is ze een vrouw.
Is een vrouw die een borsten en billen vergroting doet dan ook geen vrouw?
>Als ze zich als vrouw fijner voelt dan is ze een vrouw
Als ik mensen op een varken vind lijken, dan zijn ze ook een varken.
oef
Die culturele en sociale karakteristieken kun je ook krijgen met een piemel. Ja, gender is een sociaal construct. Doorbreek het dan! Ga niet je lichaam veranderen omdat het niet sociaal geaccepteerd wordt om je "vrouwelijk" te gedragen in een mannenlichaam. Je kunt het andere gender worden zonder operatie. De operatie dwingt je juist terug in de vastgestelde genderkaders.
>Dan is ze een vrouw
Stel je voor dat je dat echt geloofd.
>Is een vrouw die een borsten en billen vergroting doet dan ook geen vrouw?
Zolang ze geboren zijn met de vrouwlijke kenmerken, dan zijn en blijven ze voor altijd een vrouw.
Leohanden
SCHADE CONTROLE
Er zijn twee geslachten, je geslacht wordt bepaald door je chromosomen.
Daarna is je geslacht niet meer te veranderen, zo makkelijk is het oetz.
Maar dat hebben ze al en er is genoeg wetenschappelik bewijs dat transgender mensen zo geboren zijn. Een goede oefening is je bedenken hoe het zou zijn als je morgen wakker word als vrouw en je probeert typisch maskuliene handelingen uit te voeren, maar je hele lichaam niet meewerkt omdat het geen mannenlichaam is en je dus ook naar de buitenwereld als vrouw in de boeken.
>kijk Nieuwsuur met vader
>gaat over Palestina en Israël
>vader (sarcastisch): "je mag geen sympathie hebben voor die mensen in Gaza, Israël zit nooit fout, wat er is gebeurd met de joden tijdens de oorlog is heel erg en daarom mag Israël alles doen."
Leohanden
Ik onderga een transitie naar neger.
ik weet niet eens wat voor (jij)s ik moet geven want iedereen heeft toch een antwoord, het is gewoon jammer dat er hier niet iemand is die me snapt (en /lgbt/ telt niet want dat is echt een kutbord) en de normale mensen hier hebben toch altijd het zelfde antwoord ''ga zelfmoord plegen'', ''wees gewoon een vent'', zo simpel is het niet...(en nee, mij snappen op het vlak van ''ah maar jongen ik snap je wel! je bent gewoon een dwaas!'', zoals ik al zei, zo simpel is het niet maar je kan het ook niet zo uitleggen)
Lěöhanden
Ik steun Israel omdat ik liever heb dat Moslims Israel lastig vallen dan dat ze ons gaan lastig vallen. Het is een goede bliksemafleider.
Hajee hajoo
youtu.be
Neem gewoon je pillen meid, het komt wel goed
dood jezelf
>ik verdien mijn geld met werk
ik wil je volpomoen met sperma
Gebasseerde en letterlijk geroodpilde vader.
>Dat transgender mensen zo geboren zijn
Ik heb dat ook nooit ontkent. Zulke mensen hebben een aangeboren mentale stoornis die behandelt moet worden, maar door hun waanbeelden te bevestigen zul je ze uiteindelijk niet helpen. Vroeger wat dat zelfmoord percentage veel lager, want je moest gewoon leren leven met die stoornis, en leven dat deden ze.
En trouwens, je doet alsof deze transgender individuën daadwerkelijk het geslacht zijn dat ze geloven dat ze zijn, terwijl dat puur door de gender dysforie komt. Deze mensen denken niet als een vrouw, ze verwerken informatie niet zoals vrouwen dat doen, etc.
>ik verdien geld
Ineenkrimp.
K3 snapt je. Ik snap je. De rest moet je gewoon negeren. Volgens mij doe je het nu andersom en dan trap je in de aloude val van het internet: 5 seconden voor de ander om iets gemeens te schrijven, 5 uur voor jou om eroverheen te komen.
Ik snap je deels want ik heb zelf een tijdje last gehad van gender dysforie wat kwam door mijn extreme haat jegens mezelf omdat mijn moeder me altijd heeft verteld dat homo zijn een ziekte is en dat het smerig is. Ik zat vaak in de /lgbt/ draden dus ik ken alle termen en alle ingrepen, en heb ook gezien wat het met de mensen zelf doet.
Ik zou het vreselijk vinden als je jezelf wat aandoet door wat je moet doorstaan, en ik vind het ook vreselijk dat je het moet doorstaan terwijl iedereen doet alsof je express door de genderdichotomie probeert te breken omdat je rebels wilt zijn, terwijl je dit juist doorstaat omdat er geen andere uitweg meer is.
Ik heb hevig respect voor je, ik ben tijdens gay pride verkleed gegaan als vrouw in cosplay met realistische make-up, dus niet in drag, en mensen hielden me staand op straat en noemde me in mijn gezicht een teringhomo of een kankerflikker, en begonnen te dreigen dat ze me dood zouden slaan. Ik kon nog naar huis en deze kleren uittrekken, maar jij hebt daar geen keuze in en moet dit alles ondergaan of kiezen voor een vreselijk en kwellende toekomst als man.
Het grappige is dat het wel zo simpel is. Vroeger leefden mensen ook gewoon zoals dat van ze werden verwacht. Het is misschien moeilijk om te accepteren, maar het is wel de werkelijkheid.
Jij hebt een stoornis net zoals K3 zijn autisme heeft en Leo zijn sociopatische trekjes bezit. Zoek echte hulp en werk eraan.
Dit is wel waar oetz
Ironisch dat die Joden daar mensen in Gaza behandelen zoals Hitler hen behandelde
>behandelt
Stel je voor dat je emotionele steun van fucking K3 moet krijgen. Dan weet je dat je laag bent gezonken.
Tegenwoordig zijn het gewoon allemaal watjes die beschermd moeten worden tegen de boze buitenwereld.
Oh nee, iemand zei iets gemeens nu voel ik me niet in mijn broekje geaccepteerd.
je zeikt wel als een wijf
wat maakt mij de plaats van transgenders in de maatschappij uit
het is fatsoenlijk om je vrienden te steunen, en aangezien translelg dat is, doe ik dat ook
Is gewoon correct.
wat ga je doen wanneer je erachter komt dat je ook niet als """"""Vrouw"""""" gelukkig bent?
Dit lmke
De enige persoon die je steunt is een letterlijk mentaal beperkte NOOT die de hele dag zijn tijd verdoet op 4kan. Dan moet je je toch eens achter je oren gaan krabben
Gast realiseer je nou eens dat je helpt zijn graf te graven.
Ik zit onironisch meer op de /Nederdraad/ dan k3
Klepel?
zelfdoding. wss rond het 30ste levensjaar.
Als hij dood wil dan doet hij dat toch?
Helaas is ze gelukkig op deze manier en gaat ze dat niet doen
Je vertelt iemand met zelfmoordneigingen ook niet om zelfmoord te plegen.
Je vertelt iemand met anorexia ook niet dat ze dik is.
Lesbiennes zullen nooit verdwijnen
Homos zullen nooit verdwijnen
Biseksuelen zullen nooit verdwijnen
Transgender mensen zullen nooit verdwijnen
>ik word gelukkig van heroine spuiten
>we zijn toch vrienden? je moet mij steunen met wat ik doe
>Transgender mensen zullen nooit verdwijnen
jawel, die plegen zelfmoord zodra ze erachter komen dat ze voor een miem zijn gevallen
Hoe weet jij dat ze gelukkig is? Misschien helpt het inderdaad op de KORTE TERMIJN om de gender dysforie gedachtes te onderdrukken, maar die zullen met volledige kracht terugslaan wanneer hij realiseert dat ie niet meer terug kan.
Waarom zijn tattas zo transfobisch?
De wereld zou better zijn zonder tattas voor iedereen
>Je vertelt iemand met zelfmoordneigingen ook niet om zelfmoord te plegen.
Jij hoeft me niet te vertellen wat ik moet doen
Waarom luister je naar mensen op een Mongools mandenvlechtersbord?
ER IS NIKS MIS MET TRANSGENDERS
als de persoon zich bedenkt zal ik ze ook steunen
ja wat is er
Hij is ongelukkig, zij is gelukkig.
Astaghfirullah
Dat je dat moet roepen zegt al genoeg over hoe abnormaal is.
Dus jij geeft toe dat jij niet weet wat het beste voor hem is en dat jij mee zult gaan met zijn impulsieve gedachten? Mooie vriend ben jij.
Er is maar één persoon en dat is de hij.
dat zegt genoeg over domme tokkies zoals jij
>dvw geen Geraldine vd
Fiona is lief
Niks mis met transgenders
behandeld is voltooid deelwoord
Maar wel een beetje dom!
Deze.
draad verneukt
zeg me niet dat jullie dit onironisch leuk vinden
Raar filmpje van Fiona in de speelgoedwinkel!
youtube.com
youtube.com
youtube.com
Ik behandel
Hij behandelt
>Er is maar één persoon en dat is de hij.
ze is bezig om de zij te worden.
Zelfde beestje, andere naam. Zo moeilijk is dat toch niet om te begrijpen?
>nep tattapaler probeert de echte na te doen
djz flikker
Jongens, paal eens muziek voor transgenders.
Vroeg me alleen af wie het was. Homo's kunnen wel eens antie trans zijn
Blijft een hij. Je kunt je biologie niet veranderen. Als jij hem graag met vrouwlijke voornaamwoorden wil aanspreken, dan is het je goed recht, maar het is mijn recht om dat niet te doen.
de incel tokkies zijn weer eens wakker want het weekend is bijna voorbij
Volgens mij zijn die cytube mongolen weer bezig
>drie dingen die samen één zijn maar onafhankelijk van elkaar ook één zijn
ja oke dat snap ik, maar iemand die zich van het andere geslacht voelt is toch wel iets te lastig
>als je geen homo bent dan ben je een tokkie
koek
youtube.com
Noem een beter transgender nummer.
Volgende draad kan weer een hugbox draad worden. Maak jullie maar geen zorgen hormoondronen!