Espentråden-utgaven
Forrige:
/norgetråden/
Other urls found in this thread:
hvitvin er den beste fylla du kan få, uironisk. bare husk å drikke like mye vann som vin.
Blir ikke bedre enn en halv flaske rodvin og noen pils etterpå
saksbehandler på NAV höres ut som en komfortabel jobb
ett trinn over det å være et naut
Hvem er denne soyapersonen?
>kom bare et par minutter for sent til å lage ny tråd
Jeg dauer, jeg som ville lage ny forrige gang også, også blir jeg slått på målstreken av drittautiser begge gangene. Orker faktisk ikke mer, henger meg nå
Es*pen
>han jobber ikke med noe fysisk
Kontorjobber er for kvinner og nymenn
Espen, kom tilbake! Hva faen er du for en slags profet som bare stikker fra disiplene dine??
Fysiske jobber er for urmennesket. Heng med i evolusjonen, gutt.
hold kjeft
Hold kjeft selv Judas!
Har jobbet i mange tunge fysiske yrker. Jobber nå på kontor. Kontor er 10x bedre.
t.logner.
kontor er bedre hvis du er i et hoystatus yrke og tjener masse spenn og nyter respekt sosialt.
saksbehandler i nav, er ikke et slikt hoystatus yrke. å flytte papirer i kommunen i 40 år gjor deg til en idiot
Hva mente Aftenpoften med dette?
Vil ikke såve...
Tenk å få betalt uten å faktisk gjore noe, ser virkelig ikke problemet med å være papirflytter i det offentlige jeg.
Eg må drite
at Hamar by er verdensledende innen interkontinentale raketter
Har jobbet flere år på fabrikk, har jobbet i flyttebyrå og har jobbet på renseri. Lange dager med tunge loft og mye statisk arbeid. Nå jobber jeg på kontor og storkoser meg! Fysisk jobb er for niggere.
>sterk overvekt av kvinner på universiteter
>sterk overvekt av kvinner i det offentlige
Hvorfor studerer du ikke humaniora eller okonomi og får deg en fin jobb innenfor offentlig sektor?
Hamar er en negerby, håper israel kjorer en samson-option og atombomber hele plassen.
fordi kvinnene i offentlig sektor er alle burögler
For da kan du bli en autistisk naut ved å studere humaniora...spesielt ved UiT.
folk i tråden velger komfort fremfor hardt fysisk arbeid. dette er hvorfor muslimer kommer til å vinne i vesten
Basert
Hvis det er så vanskelig for UiT studenter å få seg jobb etter fullfort studie på det som er det fjerde beste universitet i Norge hvor vanskelig er det da for studenter fra UiA, UiS, Högskolen i Innlandet osv.
Muslimene jobber bare i kebabsjapper og med hvitevasking av narkopenger (gjerne samtidig)
nei, vi er sikkert 100 stykker eller mindre i tråden.
de som kommer til å lide er alle normissene som inviterte dem inn
den hvite manns verden lot dette skje, den hvite manns verden er ikke verdt å redde
flytt ut på landet langt nord og lev for din egen skyld
Snakket med kompis som studerer i Tromso, han sa at han av og til leste til studiene. Han leser nesten ingenting og får forsatt gode karakterer, sier mye om kravene der oppe
Det er sånn overalt.
Kan ikke ha for hoye krav, for da faller alle samene av.
Var ingen av de som gjorde vesten stort som arbeidet.
det rimte
Var vell derfor eks-eksen til Espen havnet der. Hun havner vell på Åsgård etterhvert.
>lave standarder ved UiT
Det er sant! Du kan oppnå gode karakterer uten å lese mye, men det er fordi opplegg rundt eksamen er så dårlig at sensor gir medlidenhet og gode karakterer
Lese? Eneste som trengs er å jobbe med matematiske oppgaver, teorien får du i forelesninger
Det er ikke nǿdvendigvis sånn det funker, bare sånn til informasjon.
når ting går til helvete vil du være minst én time fra nærmeste samlingspunkt og så nordlig som mulig. kokovenstre med slappe håndledd og innvandrere hater og frykter kulde og skog
>UiO
>UiB
>NTNU
>UiT
Skal du ha virkelig god kvalitet på studiene så studerer du ikke i Norge.
Selv foretrekker jeg Finnskogen.
>når ting går til helvete
Jaha, hvemdan skjer det da?
>han vet ikke at staten driver et geriljakrigerprogram for innvandrere kalt Wild X så de kan luke ut dissidenter som gjemmer seg i villmarka
HIF i fred user
Polakkene vinner i Norge fordi Nordmenn har interesse av penger, men ikke arbeidet som må gjores for pengene.
De tenker kortsiktig, gjerne å eie en bedrift helst uten å drifte den.
Hvor de vil prioritere kaffemoter med andre ledere av andre bedrifter over å faktisk ha en markedsstratergi eller driftsplan for å tjene penger.
Eller f.eks interne planer for å styrke kompetanse. Har ikke sett snurten av dette siden jeg jobbet med IT. Jobber per dags dato med rorfornying, hvor kompetanse rekrutterres(dessverre)
Så polakkene vinner fordi de til syvende og sist tjener penger, og kanskje kommer tilbake med Polen med nok Norskegull til å åpne sin egen bedift. Og kanskje litt lærdom om drift.
Joda.
Men det forandrer ikke at du må jobben for noen; vis du ikke har tilgang til kapital.
Derav er ikke utdanning så nyttig som jobben man får etterpå.
>jobbe
hva skjedde med nautgutta?
Dro hjem til mamma
>Finnskogen
höres ufattelig basert ut. må fylle sekken med frysetörket mat, parafin og ta meg en tur dit i sommer
Den livet har vi lagt bak oss
Finnskogen er komfy som faen fåvæ
Kan anbefale Finnskogleden
>staten
staten kommer ikke til å eksistere ved en total samfunnskollaps. de undergraver seg selv
Og når skier det?
Bare sutreanon som fortsatt er naut
kanke tro at tråden skal laive som skogfinner
hvem ville trodd?
Samfunnskollapsen kommer ikke til å skje
vemda du kast psyk 'o' logi på meg?
Staten, det er meg og deg og vi to det
Samfunnskollaps har holdt på i over femti år. Bare en 5-7år igjen nå. Noen sier 2022 andre 2025
hvordan skulle du som sovjetborger forutse sovjetunionens kollaps?
det er umulig men også uungåelig.
les litt historie
>Skogfinnene ble i 1998 anerkjent som en av Norges nasjonale minoriteter (ved siden av kvener, romá, tatere og joder)
BASERT!
Man kan si at man er skogfinne og slippe unna med alt siden man er en minoritet.
*gir deg en klem*
Aha oh hvilke tendenser de siste 50 årene får deg til å tro det?
Det kommer til å eskalere gradvis i mange mange år fremover. Leilighetene blir mindre, mer vold og tyveri, degenerasjon.
bare gi muslimene dop og introduser de til degenerte livstiler. de er så lett påvirkelige at de vil ende opp som negerne i ghettoene i USA. Det tar bare litt tid, de eldre mister stadig grepet om sine unge. Og når de ungdommene som nå bedriver kriminalitet, selger dop, fester, tar dop, knuller rundt så vil disse få barn, og disse barna vil få en mye dårligere oppdragelse og da er kjoret i gang.
Nei muslimer i Norge kommer ikke til å före til samfunnet sitt fall og venstresiden kommer heller ikke til å gjöre det.
er det så dårlige krav over hele fjola? hva skyldes det, er det ingen gode elever som soker seg dit?
gutta, har en kompis som skal besoke en eskortepike snart, er det noen forhåndsregler han bor ta eller andre ting han bor vite?
Det vil nok skje til 2030 siden FN har en agenda til da.
klarer ikke å fungere i samfunnet, folk gjör meg splitter pine gal
vil bare langt vekk, vekk ut i skogen
umulig å få jobb i norge hvis du ikke har utdanning fra et norskt universitet. ingen her bryr seg om din harvard degree. det handler om å ha partiboka i orden og bekjentskapene på plass skal du ha jobben.
Dette. Alt jeg vil bare ha er et gårdsbruk og ei dame.
dette
vesten 2019 er som romerriket og vi kommer til å kollapse på samme måte.
tipper alle disse tilfeldige mokkafolkeslagene som aldri var i Norge forst, får status slik at de blander seg inn sammen med joder. Joder vil ikke at de skal være den eneste minoriteten med spesielle rettigheter, og dermed få masse oppmerksomhet mot seg.
Tullball.
Jobb i Norge handler om kontakter, kontakter og kontakter.
faen så stygg Embla er
ja er det jeg sier
alle i tromso er jo stygge... hva i helvete!"
Nei, nå legger jeg bort kanalen og fikser livet mitt.
[heimel vantar]
Sånn er det i bokstavelig talt alle land i verden.
Nei, nå legger jeg meg.
God natt.
>det bildet
bare spis kjött og organer slik naturen mente vi skulle istedenfor å bruke masse penger på kosher kosttilskudd
Kjeks
vi trenger ingen heimel. det er deg det går utover.
cannabidiol er jævlig basert fåvæ. kjöp en dynavap M og veip CBD blomst. det er som om det slår totalt av deler i hjernen ansvarlig for frykt og angst
fyrer opp en nå fåvæ
Basert torsk fiskere
God natt! Må holde meg våken i 6 timer til jeg. Skal bli godt å legge seg når alle andre skal på jobb.
Nær sagt ingen av disse tendensene dere snakker om finnes i virkeligheten. Det eneste som er noenlunde riktig er tendensene i forhold til eiendom, men dette er et problem som er fullstendig lokalisert til Oslo.
hva f. rasisme?
samfunnets kollaps er det beste, kloden vil ikke lenger kunne kokes
ok tilbakestående
Ble faktisk ganske svartpillet nå. Faen heller...
Kek. Det som var poenget med brevet er at alle sitter og tror at de må gjore så mye for å "fikse" livet. De forteller deg at du er deprimert, de demoraliserer deg. Jordan Peterson er feks mer skadelig en godt for de fleste tror jeg. Det blir liksom sånn at det virker som en veldig stor prosess å fikse livet mens det bare er en distraksjon fra hva du egentlig må gjore. Du må ikke trene hver dag for å få deg jente.
At leiligheter blir mindre har da ingenting med samfunnets kollaps å gjore. Er bare naturlig at prisene går opp og storrelsen blir mindre når flere onsker å bo i byene
Ta med egne kondomer. Ikke fordi han bor være redd for hull, men om han er over gjennomsnittet so meg så kan det være hun ikke har store nok kondomer på plass. Ellers er det bare å kjore på. Går utifra at det er uavhengig jente i egen leilighet han går til og ikke en klinikk. Ikke at klinikker er dårlige, men risikerer at de er overvåket. Takket være eskortepillen klarer jeg nå å dra damer på byen som er bedre for lommeboka og kontantuttak historikken min. Men noen ganger orker jeg ikke bryet med byen og vil bare ha noe med en gang så kommer nok ikke til å stoppe med deg forste.
La nå gutta i tråden leve i den tro at samfunnets kollaps er rett rundt hjornet
Klovne verden. Greit å folge med utviklingen i USA for Norge liker å dulte etter.
Du har altså egentlig ikke peiling på hva du snakker om og baserer verdensbildet ditt på kringlete videoer fra degroret laget av paranoide og dumme sprengere i USA og SIEGE?
skjönner faen ikke hva du mener. bare vær tilstede og ta for deg ett problem av gangen. naut i norgetråden er ikke tilstede i livet sitt
JBP har noen gode råd spesielt 12 regler for livet, politisk er han verdilös