/norgetråden/

Gjett hvem som er tilbake-utgaven
Forrige:

Attached: sylvitilbake.jpg (897x1013, 509K)

Other urls found in this thread:

ec.europa.eu/eurostat/statistics-explained/index.php/Passenger_cars_in_the_EU
youtube.com/watch?v=3pH-tNGS5MQ
twitter.com/NSFWRedditGif

>dfn ingen rullestoljv

>Mamma og Pappa selger barndomshjemmet mitt og skal bruke pengene på bolig i Kanarioyene
Jeg, vet ikke hva jeg skal si til dette...... De skal vist når de er i Norge bare bo på hytta sier de

spǿr meg
om norrǿnt

ellers smeller det

Attached: 244.png (1036x322, 304K)

hvorfor snakker ingen norrǿnt lengre, om det liksom er så kult og bra?

Hvor gamle er de?

norrǿnt ??

norrǿnt har utviklet seg naturlig til moderne språk

Mamma er 64 og pappa er 69

stemmer ikke frp en gang, men blir göy å se hvordan sylvi skal avfyre kokovenstre denne gangen

Attached: sylvi.png (390x429, 62K)

Da er du for gammel til å breve her i tråden.

Jeg er bare 26 år, er pga. Mor og Far sin höye alder at jeg har autisme

Attached: 1542345769432.jpg (443x455, 40K)

baserte sprengerforeldre, mine gjorde det samme. begge to har jobber der hvor de kan drive med hjemmekontor.

Attpåklatt?

var algiz den forste rune

det der er ikke mulig, kvinner kan ikke få barn etter fylte 35 år.

forstår ikke spǿrsmålet... det er vel ingenting spesielt med z-runa, utover at den bryter med det akrofoniske prinsippet, og det er bare pga fonologiske rammer.

Maria del Carmen Bousada de Lara fikk to tvillinger når hun var 66 år gammel, og er da den eldste som har fodt barn

Visste du at Norge er på topp 10 listen over flest biler per innbygger i Europa??? Dette er hvorfor vi koker kloden

dfn ekstremt unge foreldre men fortsatt autisme...

Typisk idiotiske sprengere

>snittet i eu, 505 biler per 1000 innbygger
>norge 506 biler per 1000 innbygger
ec.europa.eu/eurostat/statistics-explained/index.php/Passenger_cars_in_the_EU

Du har vel onsket Mohammed og kona hans Silje god Ramadan?

Attached: 51123621.png (622x724, 280K)

Basert Lichtenstein

>IMF venter nå en fastlandsvekst på rundt 2,5 prosent i Norge i år, men tror den dabber av til 2,1 prosent neste år.
Det suser

onsker demses lyke til med ram jam
youtube.com/watch?v=3pH-tNGS5MQ

Ramadan er en ny norsk tradisjon som både Ali og Kari Nordmann kan og bör ta del i.

Attached: kari-og-ali-nordmann-nrk-espen-aas-dagsnytt-18-forandrer-historien-og-ordboken.png (750x450, 240K)

OK, dette er episk

Lurer på når de krever at Eid blir offisiell helligdag?

>dfn sotpai autistisk liten ostafrikansk jv

Attached: følesbramann.png (1280x1280, 67K)

aldri, de kommer til å fjerne alle de 12 offentlig fridagene vi har i året og gir deg 12 nye feriedager istedenfor.
kanskje vi får beholde fri 17 og 1 mai

Regner med at de tar et par av de gamle kristne fridagene sånn som Kristi himmelfartsdag og andre påskedag og bytter de om så vi får noen dager fri under eid i stedet.

Faktisk helt ok, fåvæ.

Attached: 5f3460053b2aae8dbfed72cf216b3f40.jpg (750x699, 49K)

Ja nei hvem ville trudd at folk liker å ha personlig transport hvor de kan være i sin egen private boble.
Men så har Norge begynt å fjerne parkeringsplasser, gjore det vanskeligere å kjore inn til bykjerna, fjerner bilfiler for sykkelfiler, bygger bomringer osv. Gjor meg jævla forbanna når jeg må inn til bykjerna for å gjore noe at det er så si null parkeringsplasser.
Dette er den perfekte byen: gigantiske motorveier inn til bykjerna hvor man kan kjore rett inn i et parkeringshus fra motorveien med 1000++ plasser som er strategisk plassert rundt så det er lett å parkere og gjore alt man trenger uten å kjore mer. Hvor satans vanskelig skal det være å få til??

Hadde vært like greit. Innholdet er uthult uansett.

Tidligere pleide jeg å dra inn til sentrum de gangene jeg skulle handle fordi jeg synes at sentrum var koseligere enn kjopesentre, men så fant de ut at man ikke skulle kjore bil til sentrum. Nå snakker kommunen om å bygge bompenger på veien inn til kjopesenteret for å få liv i sentrum igjen.
Jaja blir kun netthandel for min del i fremtiden

de snakker om at de skal legge inn bompenger på netthandel også.

Det blir nok det neste ja, etter at Virke oppdager at fjerning av 350 grensa ikke förste til færre konkurser i fysisk varehandel

de legger vel til noen ekstra "miljöavgifter" på netthandel siden vi koker kloden pga all transporten som kreves

Attached: 5677567346.jpg (577x451, 36K)

Så dette er hvordan de nå skal bygge boliger i deler av Norge....

Attached: 884030996813387849cde449eea576fc.jpg (990x556, 194K)

Jeg lover deg det er de jævla jodene som har gjort dette også.
Når folk ikke kan kjore fra et fint nabolag stykke unna byen må de bo i svinedyre leiligheter og hvem er det som tjener penger på dette? Hvem er det som tjener på at bomringer blir plassert akkurat der de blir plassert? Når folk ikke vil kjore å handle på lokalbutikker, hva skjer da? Nettbutikker og hvem er det som eier de??
Og folket spiser dette opp pga "miljoet" og skjonner ikke hvorfor lokalbutikkene dor, boligprisene går til himmels, folk flytter andre plasser. Nei da er det helt urelaterte ting som har forårsaket det..

Og vi sier Norge er et "lite korrupt land" faen verdens storste logn

praktisk talt hele kysten i sör- og östnorge er jo privatisert gjennom ulovlig og inkompetent behandling av kommunestyrene, så det ser ut som et naturlig neste steg.

noen er som spiller mordhau?

dem dome som si den ja

heng deg sutreanon

vemda du kast psyk 'O' logi ?

>vi må betale hoye strompriser pga. kvoteprisen for CO2 utslipp ved importstrom
Hvorfor må vi betale kvotepris for utslipp? Hvem er det som tvinger Norge til å gjore det?

Jeg var mye inn på siste.eiendomspriser.no for, der var det haugevis av eiendommer som hadde blitt solgt til privatpersoner fra kommunen for 5-10 år siden for lusepenger og senere blitt kjopt tilbake av kommunen for 10x de fikk den for. Snakka med folk i kommunen å dette var bare vanlige greier, "eieren fikk ikke lån til bygging", "kommuneplanen endret så de fikk ikke bygge" osv tull...

heng deg, så kanskje du finner ut av det

du erdvind? kansj merlind?

FORDI VI KOKER KLODEN!!!!! BETALER DU NOK I CO2 AVGIFT GÅR UTSLIPPENE NED

Attached: 1553687754213.png (1357x892, 119K)

Enda en dag under 185 cm.
"""livet""" går videre

At vi koker kloden er en gavepakke til staten. De kan bare pöse på med avgifter på alt mulig, og om noen protesterer kan de bare si: HVORFOR HATER DU KLODEN!?!??!?!
Så lenge de får kjört klimapropagandaen sin hardt nok og fått skremt opp befolkningen såpass, kan de slippe unna med det meste ved å skylde på klimaendringer.
Om noen protesterer er de gale klimafornektere som må henges ut offentlig av kokovenstre.

Attached: eivind.jpg (1122x1024, 322K)

Attached: Screenshot_20190506-150020~2.jpg (1080x630, 113K)

hvorfor kan ikke sånne folk bare starte med å sortere ut seg selv med hagle?
går foran som et godt eksempel .

kjeks, det er morsomt at klimaforkjemper faktisk tror mennesker kommer til å daue.
Vi har all teknologien vi trenger for å overleve selv de verste klimaeffektene, eneste er at de som er fattig kommer til å daue. Og av den grunn ser jeg ingenting feil med å koke kloden, jeg forurenser faktisk mer med den tanken i hode.

Hva ville du ha gjort hvis du kunne ha påkalt en kvinnelig klone av deg selv, som delte alle dine minner og hadde en kopi av din bevissthet?

Attached: watson.jpg (460x720, 38K)

Norge suser, alle har råd til noen ekstra klimaavgifter.
DET SUSER!

Attached: 1528562379387[1].jpg (991x672, 86K)

jeg hadde drept henne og höstet organene så jeg kunne ha dem i reserve.
etterpå hadde jeg drukket brennevin til levera raknet.

hva får han til å tro at menneske ikke vil være blant de artene som overlever en eventuell katastrofe?

Hehe, ja det suser så fort altså. Med mine 8K i lonn skal jeg betale så mye CO2 avgifter jeg bare klarer, gud jeg elsker norge og vårs store lonninger!
Nei jeg bare tuller, hadde 8K i lonn for og så gikk jeg på AAP og når har jeg 16K.

Hei, Eivind Trædal fra MDG her!
Vil bare informere dere om at fra og med i dag vil vi innföre en "posteavgift" for intetnettforum sånn som dette.
Hver gang du poster et innlegg vil internettleverandören din automatisk trekke deg for en CO2-kvote fastsatt av innleggets lenge og om du f.eks har med et bilde eller en lenke.
Dette er prisen for å koke kloden.
Han en fin dag hilsen Eivind :)

Attached: Aust-Agder_Eivind_Trædal[1].jpg (2000x1333, 1.28M)

Jeg brever fra VPN som er koblet til Russland gjennom langdistanse wifi over grensen, send regninga til Russland du.

Bor på UiT-hybel jeg med kostnader som strom og nett inkludert i leia jeg

>innförer fler og fler klimaskatter og avgifter
>de folkevalgte er selvsagt fritatt fra disse avgiftene, fordi jobben deres er så viktig
det er ikke så rart at politikerforakten bare öker og öker fåvæ

Attached: 6081284.jpg (1024x671, 151K)

>I 1942 innforte Quislings regjering 1. mai som lovfestet fridag.

Og russen fester 1. Mai som bare helvete. Får deg virkelig til å tenke

In rural regions of Germany, especially the Harz Mountains, Walpurgisnacht celebrations of pagan origin are traditionally held on the night before May Day, including bonfires and the wrapping of a Maibaum (maypole). Young people use this opportunity to party, while the day itself is used by many families to get some fresh air. Motto: "Tanz in den Mai" ("Dance into May").

In the Rhineland, 1 May is also celebrated by the delivery of a maypole, a tree covered in streamers to the house of a girl the night before. The tree is typically from a love interest, though a tree wrapped only in white streamers is a sign of dislike. Women usually place roses or rice in the form of a heart at the house of their beloved one. It is common to stick the heart to a window or place it in front of the doormat. In leap years, it is the responsibility of the women to place the maypole. All the action is usually done secretly and it is an individual's choice whether to give a hint of their identity or stay anonymous.

May Day was not established as a public holiday until the Third Reich declared May 1st a “national workers’ day” in 1933. As Labour Day, many political parties and unions host activities related to work and employment.

Skal vi se

Attached: Jv-rulletten.jpg (3984x3948, 3.88M)

Bare en liten tanke jeg hadde:
Dere husker sikkert da Notre Dame brant opp og en hel haug med rikinger donerte masse gryn til gjenoppbyggingen. Kokovenstre gikk så klart helt bananas fordi disse pengene kunne de heller brukt på de "fattige".
Men vil ikke gjenoppbyggingen skape masse nye arbeidsplasser? Er det ikke det kokovenster önsker med omfordelingspolitikken sin?
Eller önsker de bare at pengene til rikingene skal omfordeles ned i sine egne lommer?

Attached: 1521079716699.png (741x568, 29K)

48-50 få!

Attached: 1493960540819[1].jpg (472x472, 41K)

Dubbletter og jeg får klimasǿtnosen Anja

gi meg ei sotnos som mamma vil være fornoyd med

Glemte jo FAEN MEG BILDE

Attached: 28NYHframtid.jpg (980x551, 56K)

De var visst fornoyd med karakterene mine
Innafor å hoppe fra brua?

Er jeg sojagutt hvis jeg har alle Donald Pocket bokene fra nr 200 til 478? Har samlet siden da jeg var 5 år

nei, ikke soja. du er insektsmann.

får vell dra jemmåver i min trauste troll, uten katalysator så klart!

Attached: 1542041161274.gif (430x320, 87K)

donald er helsomt

Basert, skaff deg nr 1 til 199 i originalutgaver og i god kvalitet

Har du hort om Akon som har ordna elektrisitet til over 80 mill afrikanere? Nei? Vell det er fordi han har gjort det på en kapitalistisk måte hvor prosjektet faktisk tjener penger på det og ansetter Afrikaner til å gjore jobben også.
akonlightingafrica.com Nettsiden er faktisk nede, månn tru hvem som har ordnet dette...

>ikkerunk mai
>drömte om å ha jver i flertall, 3 par tvillinger pluss en til

Tatt henne med på en jordomseiling, bare meg og henne...

Attached: 1434469471196.png (960x986, 424K)

Attached: 5482737.jpg (1439x1079, 117K)

brev bilde av samlingen deres! spiller ingen rolle om det er dataspillsamling, pokemonkort, boksamling, donald pocket, iphone samling osv.
vil bare se hvor mye rart tråden samler på

Ruller for vaktmesteren får anfall

>Nettsiden er faktisk nede, månn tru hvem som har ordnet dette...
er vel fordi han har ansatt afrikanere til å vedlikeholde siden

Attached: smilecarl.jpg (590x387, 32K)

Bilder av rullestoljenter

>mamma kastet donald pocket, pokemonkort, draccoheads og alt fra monsterklubben fra jeg var barn når jeg flyttet ut

Attached: 1525389747163.jpg (700x700, 34K)

Ja takk fåvæ

Attached: Iuel 1.jpg (5472x3648, 3.37M)

seks dager inn i ikke-runk og du er allerede på tvillinger, ja opp til flere av dem?!
dette kommer ikke til å ende bra i slutten av måneden, du kommer til å drömme om så mange ulovlige ting at vi nesten må bure deg inn for tankekriminalitet fortest mulig

>nesten må bure deg inn for tankekriminalitet
Tankekriminalitet er faktisk ulovlig, det er bare ikke noe måter å finne ut om akkurat nå.

Skal jeg bare gi opp alt og dyrke vinstokker i norge?

Attached: redbad.jpg (350x350, 32K)

Far min opplevde det samme da han flyttet ut fra besteforeldrene mine for mange herrens år siden. Han hadde en komplett samling med no westerntegneserier som bestemor mi brant opp etter at han flytta ut. Den samlingen hadde visst vært verdt no helvetes mye i dag. Tror han fortsatt er litt muggen for det.
Sikkert derfor han alltid har spurt meg för han har kastet noe av det gamle skrotet mitt.

Da hadde jeg hatt veldig mange spörsmål. Men hvis de er akkuratt som meg da kommer vi vel begge sammen til å skape et svart hull fra all autismen.

>Vindyrking
>I Norge
Om du kan leve med skammen av å lage verdens verste vin, kjǿr på.

Man kan jo ta sånn CAT-scan og se hvilke felter i hjernen som lyser opp når man får forskjellig stimuli.
>Jasså Anonsen, vi ser her at lystsenteret i hjernen din lyste opp da vi viste deg bilder av unge japanske tegneseriejenter. Vi putter deg i forvaring for sikkerhets skyld!

Attached: 1542060440018.jpg (1062x1048, 93K)

Jeg har en nesten komplett samling av Nintendo 64 spill utgitt i Norge hjemme hos Mamma