/NEDERDRAAD/

Mari editie

Attached: schattigstelachje.jpg (1280x720, 65K)

Other urls found in this thread:

research-chemicals-kopen.com/product/1p-lsd-kopen-blotters-5-stuks/
en.wikipedia.org/wiki/25I-NBOMe
psychonautwiki.org/wiki/1P-LSD
desuarchive.org/_/search/boards/int.desu.meta/filename/Psgl/
desuarchive.org/int/thread/103838115/#103888932
twitter.com/NSFWRedditGif

Attached: le.jpg (636x668, 90K)

/nederdraad/ ik hou van jullie

>ik stem forum voor democratie

Attached: hoeddrager.jpg (347x346, 29K)

Eerste voor manseks

Attached: 1554351532643.png (500x654, 93K)

>langer haar dan ik
jaloers! ik hoop dat het sneller groeit
het lijkt er op dat het je deze dagen niet echt super erg stoort dan

Rust In Vrede (jouw afgeknipte) haar ;p

wie komt mee battlefielden

Zusjes zijn voor kusjes!

Attached: Kirino_s2_profile.jpg (1280x720, 81K)

Ik stoor me er niet veel meer aan nee.
Er waren wel echt tijden dat ik wilde dat ik krullend haar of donkerder haar of een combinatie had van die twee.
Maar ik ben van mijn haar gaan houden zoals het nu is, want ik houd echt van mijn haar.

Kom MW3

gebaseerde animoepaler, ik ben lekker wat anime aan het downloaden animoebroeder

nieuwe SSD, je weet hoe dat gaat maagdenbroeder, die shit gaat vol met nieuwe entertainment uit Nihon broeder!

Attached: checkdit_onironisch.png (265x61, 3K)

Welke japanase animaties download jij om je beter over je leven te laten voelen?

als je ooit krullend haar wil, kan je altijd een krultang kopen maar dat is misschien eerder iets voor meisjes omdat je dan echt ''vrouwenkrullen'' krijgt en aangezien je een jongen bent...maar tis goed dat je tevreden bent

toen ik 17 jaar was had ik ook best lang haar maar mijn moeder heeft het in mijn slaap er af geknipt omdat ze er toen achter kwam dat ik trans was, nu is het weer zoals vroeger

Stel je voor dat je niet alleen een incel bent, maar ook homo

Ja hoe is dat eigenlijk?

Homo's kunnen geen incel zijn.

Er zitten er een paar hier in deze draad
Geen idee

Dit, het is letterlijk onmogelijk om maagd te zijn als homo

ik wil vuurstormen

Ik heb het wel langer gehad. Maar ik heb het 1 keer afgeknipt omdat ik bij iemand in de klas kwam die ook lang haar had, toen zag ik hoe lelijk golvend bruin haar is bij mannen/jongens. Ook zei iedereen van: "knip het af user XD, ziet er vast leuk uit XD." Dus dan kom je met een "fatsoenlijk" kapsel binnen en zeggen ze gelijk: "ja, je zag er wel echt beter uit met lang haar. Je laat het nu weer groeien toch?". En dan komt het haar op een lengte waar het er hoe dan ook niet uit ziet en dan zegt de helft van "ga naar de kapper" en de andere helft "ga nou niet weer naar de kapper".

tenzij het er echt uitziet als een zwevers kapsel, nooit laten vertellen wat je moet doen! als je tevreden bent met lang haar, houden zo, als je niet meer tevreden bent, knip het af
doe wat jij het fijnste vindt c:

Welke ik wil broeder, mijn geheim is dat ik eens in de 5-8 dagen kijk (althans dat is het streven, het gemiddelde in de laatste 3 maanden ligt waarschijnlijk meer tegen de per 10 dagen aan) en dat ik constant mijn ervaring wil overtreffen met betere kijkkwaliteit.

Ik probeer constant mijn animoesetup te verbeteren, zo heb ik een afgesteld geluiddsysteem met bass shakers onder m'n derriere. Ook een goede upgrade is een scherm dat goed meet plus een monitorstand, zodat je het beeld groter kunt maken door het dichter naar je toe te trekken.

En dan nu nog mijn laatste upgrade,
1P-LSD, dat haalt mijn ervaring naar een nog hoger niveau, maar toegegeven, een wietcake werkt ook prima.

research-chemicals-kopen.com/product/1p-lsd-kopen-blotters-5-stuks/

En dit is niet eens een schijtpaal.

Hoe is dat in vergelijking met normale LSD?

Lijkt dit op zwervers haar?

Attached: IMG_20190506_162323654.jpg (2448x3264, 1.99M)

Oh, de reden dat ik 1P-LSD neem is omdat het legaal verkrijgbaar is, dat maakt de dosering betrouwbaarder, en ik wordt niet vergiftigd door criminelen(wat wel eens voorkomt is dat ze je 25I-NBOMe verkopen en zeggen dat het LSD is).

en.wikipedia.org/wiki/25I-NBOMe

Hier heb je een link naar de psychonautwiki van 1P-LSD: psychonautwiki.org/wiki/1P-LSD
Hier uit heb ik de conclusie getrokken dat het heel waarschijnlijk is dat de 1-propionyl groep eraf hydrolyseert in het lichaam, maar ik raad je aan je eigen conclusie te trekken. Zover ik weet is de high van 1P-LSD identiek met die van LSD, maar er is hier geen echt onderzoek naar gedaan.

Ja, gewoon eraf doen.

Kort haar mogt lang haar vrijwel altijd.

Lang haar bij mannen wekt altijd de impressie van onverzorgdheid naar mijn mening.

ik voel me schuldig dat ik dit nu paal maar je hebt precies het zelfde haar als mijn zus
MAAR je hebt ook het zelfde haar als een oude metaalhoofd vriend van mij maar het was iets langer

>ik voel me schuldig dat ik dit nu paal maar je hebt precies het zelfde haar als mijn zus
Hoezo schuldig?

>hoe lelijk golvend bruin haar is bij mannen/jongens

Attached: 66cb0a0d8de2c95a11929c8ab8973b12.jpg (736x1104, 66K)

oh ik was vergeten het stoort je niet, laat maar lmke!

Nee, het haar van een zo'n quinoahomo die het in een knotje draagt en papa's geld verspilt met een zeewierstartup.

ik ben al weer vergeten wat lmke betekent oetzoetzoetz

Goede muzieksmaak

Attached: IMG-20151223-WA0003.jpg (240x209, 19K)

Dan wordt je tenminste niet afgewezen, en kun je dus ook geen incel zijn.

oh

De plattelandsversie van lmao.

Hoezo? Half deze draad is homo en incel, Klepel, een paar anderen

klepel liet zich in z'n kont neuken door zo'n andere /nederdrader/ hij kan dus geen incel geweest zijn.

Door die neger toch lmke

Lichter bruin oetz, dat is bijna zwart

>Gevarenaanduidingcode (H-code): Giftig bij inslikken
hm

Hahahaha hij dan niet. Maar er zijn wel meer homo incels hier, en op de rest van Jow Forums

Ik dacht door zo'n blonde knul, was klepel nou die ene aandachtshomo, oh nee, dat was Dennis.

Ja, dat is inderdaad een beetje apart, ze mogen het helaas niet verkopen voor consumptie.
Deze chemicaliƫn mogen alleen verkocht worden voor onderzoek, maar niemand gebruikt ze daarvoor, zoek maar op internet.

Ik heb het overleefd :^) niet giftig voor kankerautisten dus.

Attached: randstad.jpg (1000x896, 442K)

Homo's kunnen per definitie niet incel zijn.

Als je als homo geen vriend kan krijgen ben je een incel. Klaar

Als homo's incels kunnen zijn, kunnen vrouwen ook incel zijn.

Ik weet niet wat erger is: transgeslacht of incel praat.

Whassup homo's
wat voor werk doen jullie?

Attached: wageclown.jpg (660x638, 198K)

Ik ben Twijgonoom

Attached: psgl.jpg (900x900, 85K)

Vrouwen kunnen ook incel zijn

Wie woont er ook alweer in de Reeshof?
desuarchive.org/_/search/boards/int.desu.meta/filename/Psgl/

Attached: Screenshot_20190506-165156.png (1080x2160, 475K)

Zal ik deze broek kopen?

Attached: we-fashion-trenchcoat-donkerblauw-8719508491891.jpg (792x1188, 64K)

Je zou denken dat dit waar zou kunnen zijn, maar er zijn ondenkbaar veel witteridders die heel ver zouden gaan voor een walvisdochter onironisch.

Attached: pepsg.jpg (600x600, 39K)

OH NEE NEE NEE
DE TWIJGOMAISTER IS TURKS
desuarchive.org/int/thread/103838115/#103888932

Nee, niet doen.

Dit hemd dan?

Attached: we-fashion-jas-blauw-8719508491686.jpg (792x1188, 46K)

sinds wanneer is leo een turk?

ja leuk

ik snap niet wat mensen tegen streepjes/vierkantjes hebben

Ik vind hem leuk.

Niet. Die Twijgomaister woont toevallig ook in Reeshof en daarom dacht men dat Leo het was. Maar blijkbaar is het een of andere Turk

Wehkamp-uitverkoop is echt ruk. "Tot 50%", maar 99% zijn tot 20% en alleen lelijke troep wordt met korting verkocht.

Attached: file.png (881x580, 312K)

Attached: pepe3.png (473x500, 8K)

Ja hoor, die kan.

Ik zelf echter ben voor de Philipp Plein gegaan onironisch, maar als je er uit wilt zien alsof je IQ score boven de 80 zit, is Philipp Plein inderdaad geen optie.

het is echt pokkekoud en zelfs met de verwarming aan valt het tegen dus nu moet ik mijn ouwe opa badjas aandoen ._.

Attached: koud.png (301x406, 241K)

>verwarming
Kon ik je maar warm maken en houden schat.

Het is daar dus nog steeds koud, eh? Ik loop al twee weken in korte broek en t-shirt.

Jezus kanker wat zijn jullie treurig

Jij bent gewoon jaloers dat sommige mensen hier goed met elkaar kunnen omgaan.

word je stem ingesproken door cameron diaz?

Attached: camerondiaz.jpg (1440x2160, 309K)

>t-shirt
Hallo, proleet

Nogal wisselend. Laatst was het een week 20 graden, gisteren en vandaag hagelde het.

oh

nee ben nu best vrolijk, behalve die kutkou

nee maar wel door shrek ;-;

Verhang jezelf, ondermens.

Het gaat deze zomer gewoon 10 graden gemiddeld worden en zo wordt de klimaathysterie dnug

Hoe kankerveel turken zitten er wel niet op de /nederdraad/?

>Lang blond haar

Jam jam jam.

Attached: 23.jpg (720x888, 83K)

Geen idee. Ik ga er vanaf nu wel van uit dat elke Turk de Twijgomaister is

Lijkt me niet meer dan logisch dat het er veel zijn. Wie anders heeft geen baan zodat die de hele dag op 4kanaal kan zitten?

Ik ben geen homo godverdomme

Ik dacht dat turken niet zo degeneraat waren

FUCK T*TTAS KARA BOGA FUCK T*TTAS KARA BOGA FUCK T*TTAS KARA BOGA FUCK T*TTAS KARA BOGA FUCK T*TTAS KARA BOGA FUCK T*TTAS KARA BOGA FUCK T*TTAS KARA BOGA
FUCK T*TTAS KARA BOGA FUCK T*TTAS KARA BOGA FUCK T*TTAS KARA BOGA FUCK T*TTAS KARA BOGA FUCK T*TTAS KARA BOGA FUCK T*TTAS KARA BOGA FUCK T*TTAS KARA BOGA
FUCK T*TTAS KARA BOGA FUCK T*TTAS KARA BOGA FUCK T*TTAS KARA BOGA FUCK T*TTAS KARA BOGA FUCK T*TTAS KARA BOGA FUCK T*TTAS KARA BOGA FUCK T*TTAS KARA BOGA
FUCK T*TTAS KARA BOGA FUCK T*TTAS KARA BOGA FUCK T*TTAS KARA BOGA FUCK T*TTAS KARA BOGA FUCK T*TTAS KARA BOGA FUCK T*TTAS KARA BOGA FUCK T*TTAS KARA BOGA
FUCK T*TTAS KARA BOGA FUCK T*TTAS KARA BOGA FUCK T*TTAS KARA BOGA FUCK T*TTAS KARA BOGA FUCK T*TTAS KARA BOGA FUCK T*TTAS KARA BOGA FUCK T*TTAS KARA BOGA
FUCK T*TTAS KARA BOGA FUCK T*TTAS KARA BOGA FUCK T*TTAS KARA BOGA FUCK T*TTAS KARA BOGA FUCK T*TTAS KARA BOGA FUCK T*TTAS KARA BOGA FUCK T*TTAS KARA BOGA
FUCK T*TTAS KARA BOGA FUCK T*TTAS KARA BOGA FUCK T*TTAS KARA BOGA

Attached: 525235.jpg (1100x760, 587K)

Maar ik zou wel naar je kijken op straat en er is NIETS wat je daar aan kunt doen.

Attached: 1538924074343.jpg (1200x800, 549K)

>hij bedoelt het letterlijk
Kankergoor, Twijgomaister

LETTERLIJK zelf mee begonnen

Attached: 1Bybg32J4jiezSLQRvW1jqGXajxDRRr8REhvcm37690.jpg (768x960, 226K)

kkipne t*tta projecteer je homoseksualiteit niet op mij a zemmel neuk t*ttagays ik geef ze betonschaar

Attached: erdogan1-597x336-1.jpg (597x336, 25K)

Maar je hebt een vd?
Viespeuk

Attached: 3lnf5ccNbbjUwcMbdQ5HalWJByycYJXyK9gqUq24htI.jpg (1080x1349, 317K)

Kijken doe je met je ogen user.

Attached: 32562.gif (451x480, 117K)

Moet je kleurtjes haten om verliefd te zijn op twijgen?

Vannacht weer lekker kkr veel eten bulken en dan slapen tot 16:00 :)

Kleurtjes?

Attached: 5151511111.jpg (768x1024, 163K)

Wanneer mieten dan?

Waarom ben je dan homo, Twijgomaister

Ik was laatst nog in de maccie in Kampen en niemand kwam.

Attached: 17.jpg (600x450, 22K)

Ben niet Twijgomaister ik woon in W O E N S E L

ik heb foto's gemaakt van een afstandje

Coloured people, maar ik wilde niet weer een (jij) krijgen met randstad.